Mówcy / Eksperci
Wojtek Kardyś
Język wystąpień:
Uwielbia Internet. Jest jego pasją, którą rozwija już od ponad dekady. Studiował filozofię, która doskonale przygotowała go do marketingu i PR, bo przecież gdzie indziej można nauczyć się myślenia abstrakcyjnego, szybkiego czytania ze zrozumieniem i dyskusji, jak nie na filozofii.
Specjalizuje się w szeroko rozumianym marketingu cyfrowym – od influencer marketingu, po social media, strategie, video content, employer branding. Tworzę strategie marketingowe, planuję i wdrażam kampanie w Google Ads oraz Social Media.
Jego działania opierają się głównie na wzmocnieniu wizerunku klienta w Internecie. Wspomaga komunikację internetową klienta (zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną) oraz prowadzi szkolenia i warsztaty. Pomaga zoptymalizować aktywności marketingowe oraz wydawany budżet w Internecie.
Wybrane tematy:
– social media (szeroko rozumianymi)
– budowanie marki osobistej w Internecie
– budowanie reputacji w internecie
– szkolenia z zakresu social mediow (praktycznie każdy portal społecznościowy)