Slide Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Robert Cialdini

Język wystąpień:

Angielski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Sztuka przekonywania i wywierania wpływu

Profesor psychologii społecznej i autor bestsellera: "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" oraz "TAK! 50 sekretów nauki perswazji".

Robert Cialdini otrzymał tytuł doktora na Uniwersytecie Karoliny Południowej Gościnnie wykładał na takich uczelniach, jak Ohio State University, University of California, Annenberg School of Communications czy Graduate School of Business of Stanford University. Obecnie jest emerytowanym profesorem nadzwyczajnym psychologii na Arizona State University, który uhonorował go także wyróżnieniem Distinguished Graduate Research Professor. 

Szeroka edukacja akademicka z zakresu psychologii wpływu poparta ponad trzydziestoletnimi badaniami tego zagadnienia przyniosła prof. Cialdiniemu sławę na arenie międzynarodowej, jako eksperta z dziedziny perswazji, podatności na wpływy i negocjacji.
Do rewelacyjnych odkryć doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą akademickiego naukowca, ale prowadząc również tzw. obserwację uczestniczącą. Otóż przez parę lat zatrudniał się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego – w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, również w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał "od kuchni", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy, w jaki sposób "urabiają" swoich klientów.
Zebraną w ten sposób wiedzę, popartą rzetelnymi badaniami laboratoryjnymi usystematyzował w książce Influence. Science and Practice (polski tytuł: Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka), w której udowadnia dlaczego ludzie podporządkowują się wpływom w otoczeniu biznesowym.
Książka ta rozeszła się w nakładzie ponad miliona egzemplarzy na całym świecie – została wydana w dwudziestu językach i niezmiennie plasuje się w grupie 0,5 procenta książek najczęściej sprzedawanych przez internetową księgarnię Amazon.com.
Wykładał m.in. dla: NATO, Departamentu Sprawiedliwości Stanów Zjednoczonych, American Advertising Federation, dla firm: IBM, Merrill Lynch, Coca Cola, Kodak, Bayer, Arthur Andersen, LM Ericsson, Compaq, Lucent Technologies, Motorola.

 







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE