Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Piotr Bucki

Język wystąpień:

Architekt, który wybrał projektowanie zdań a nie budynków. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”.

Od 18 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die” . Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 110 tysięcy razy. Od ponad 9 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i AGH.

Szkoli m.in. Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Wybrane tematy:

  • You’ve got 168 hours a week. How to use it well and shape the habits that make life better.
  • Hard choices easy life. Easy choices hard life. Why our brain stops us from doing the right things and why it’s so easy to shape bad habits
  • Science behind motivation. How to drop stick, drop carrot & bring meaning.

Dodatkowo:

  • Factfulness – jak działać, by błędy poznawcze nie wyprowadzały cię w pole.
  • Komunikacja, głupcze! Dlaczego najlepsze historie opowiadają deweloperzy i czego marketing może się uczyć od programistów.
  • Apollo 11, krój pisma Futura i przeciążenie poznawcze – jak dobrze projektować prezentacje, żeby nie zanudzić odbiorcy na śmierć
  • Naukowe podstawy motywacji. Dlaczego kij i marchewka działają tylko przy taśmie produkcyjnej i czemu Encarta Microsoftu przegrała z Wikipedią.
  • Czarna wołga, Fake News i wirusowe historie. Co dobrego wynika ze złych wirusowych opowieści i jak możesz to zastosować w swojej komunikacji.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE