Mówcy / Eksperci
Marta Łukawska-Daruk
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Wpływ technologii na oczekiwania i zachowania zakupowe klientów
- Czego oczekują dziś klienci od miejsc zakupu – new retail
- W czym Customer Experience może pomóc – o narzędziach i mierzeniu doświadczeń?
Doświadczony manager i prekursor w dziedzinie Customer Exprience na polskim rynku. Jej doświadczenie obejmuje zarówno pracę korporacjach (Bank Millennium, Deutsche Bank czy marka Play) jak również doradztwo firmom w zakresie CX w wielu branżach. W ramach stworzonej przez nią firmy CustomerMatters prowadziła lub współprowadziła projekty i szkolenia między innymi dla takich marek jak: Axa, PZU, Eurobank, Pracuj.pl, Škoda, MediaMarkt, Carrefour, mBank, Dom Development czy Orange.
Współinicjator grupy CX Influencers, która ma za zadanie skupić rozproszone środowisko profesjonalistów CX w Polsce i zapewnić wymianę wiedzy i doświadczeń. Od kilku lat aktywny prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach firmowych, gdzie inspiruje, motywuje i pokazuje jak można rozwijać biznes uwzględniając perspektywę klienta i dlaczego to się wszystkim opłaca.
Proponowany zakres tematyczny wykładów:
- Czym są doświadczenia klienta i co możemy stracić w biznesie nie dbając o nie?
- Oczekiwania klientów wczoraj, dziś i jutro.
- Wpływ technologii na oczekiwania i zachowania zakupowe klientów.
- Czego oczekują dziś klienci od miejsc zakupu – new retail.
- Jak dostosować organizację, aby dostarczała dobre doświadczenia klientom? Luka percepcji.
- Czy Customer Experience to usuwanie wszystkich problemów klienckich, czy droga do szukania dodatkowych dźwigni sprzedaży i lojalizacji klienta?
- Jak nowoczesne technologie kształtują zachowania konsumentów?
- W czym Customer Experience może pomóc – o narzędziach i mierzeniu doświadczeń?
- Voice of Customer – co to znaczy zbierać głos klienta i czy na tym koniec
- Komunikacja uwzględniająca percepcję klienta – o tym co i jak mówić i pisać, aby odpowiadać na potrzeby klienta, a nie na jego pytania.