Mówcy / Eksperci
dr Maciej Dutko
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Negocjacje na co dzień (dla każdego)
- Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
- Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
- 21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie
- Zen obsługi e-klienta - dla e-sprzedawców
Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.
Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.
Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl. Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.
Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku.
Proponowane tamaty warsztatów/ wystąpień:
- Negocjacje na co dzień (dla każdego)
- Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
- Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
- Konkurencyjne oczko (21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie)
- Zen obsługi e-klienta (dla e-sprzedawców: radzenie sobie z roszczeniowymi klientami, odpieranie żądania rabatów i ustępstw, mądre i etyczne pacyfikowanie klienta „trudnego” w taki sposób, aby i tak zechciał u nas kupić)
- Budowanie marki osobistej