Mówcy / Eksperci
Krzysztof Winnik
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Customer Experience
- Digital Marketing
- Marketing, reklama, współpraca z agencją
- Pharma Marketing
- Digital Gap w kulturze organizacyjnej
Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od ponad 15 lat.
Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ – Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.
Rozszerzone, wybrane tematy wystąpień:
Customer Experience
- Jakość czy jakoś – o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem
- Zarządzanie doświadczeniem Klienta – CJM i NPS w praktyce
- Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy – o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii
Digital Marketing
- Media Evolution – o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja
- Social Media i Content Marketing
- Budowanie relacji z Klientem w Internetem
- Marketing rekomendacji – jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?
- pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic
Marketing, reklama, współpraca z agencją
- Magnetyzm marki – jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?
- Archetypy i metafory głębokie – czyli o budowaniu wyrazistej marki
- Jak współpracować z agencją i nie osiwieć – teoria vs praktyka
Pharma Marketing
- Digital Trends in Pharma Business
- Digital media w marketingu leków Rx i OTC
- Lekarz też człowiek – o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel
Digital Gap w kulturze organizacyjnej
- Digitalizacja przedsiębiorstw – cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania