Mówcy / Eksperci
Grzegorz Markowski
Język wystąpień:
Partner w CPC: Brand Consultants, grupa DDB.
Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. W branży marketingowej pracuje od 1996 roku.
W latach 1996 – 2007 zajmował się badaniami konsumenckimi. Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji.
Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: Play, Grupa Żywiec (kilka marek z portfolio), Skoda, McDonalds i wiele innych.
Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu rola dziennikarza:
- radio: Radiostacja, TOK FM, Polskie Radio – Program I i IV
- prasa: Wprost, Newsweek
- telewizja: TVN 24: Szkło Kontaktowe.
We wrześniu 2018 zdobył tytuł Mistrza Mowy Polskiej.