ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z dr Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Ewa Wilmanowicz

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Ile warta jest marka?
  • Luksusowa marka personalna
  • Sprzedaż oparta na pomaganiu
  • Być pracodawcą z wyboru
  • Rytuały koneserów codzienności
  • Życie to gra

Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Pracę nad analizą i strategiami komunikacji luksusowych marek Ewa rozpoczęła podczas Stypendium Rządu Francuskiego, a obecnie konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów.

Poszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień:

Ile warta jest marka?
W dzisiejszych czasach lepszy lub gorszy brand zdaje się być wszechobecny: marka produktów, usług, eventów, marka lidera, pracodawcy, wreszcie marka personalna. Ile znaczy marka we współczesnym biznesie, relacjach międzyludzkich i marketingu, co wyjątkowego może być w marce i jak budować marki wartościowe dla nas i dla odbiorcy.


Luksusowa marka personalna
Kiedy świat pędzi do przodu, coraz więcej decyzji podejmujemy automatycznie, a ludzi oceniamy po okładce. Autorytet i reputacja to coś, na co współcześnie długo i ciężko trzeba pracować, a bardzo łatwo stracić. O tym czy bycie luksusową marką wymaga nieustannej promocji, koncentracji na sobie i podążania za modą, czy może warto skupić sięna byciu wartościowym dla innych.

Sprzedaż oparta na pomaganiu
Każdego dnia mamy do kontakt z setkami reklam i przekazów reklamowych, a z roku na rok stajemy się na nie coraz bardziej odporni. Najpewniej naszą uwagę zwróci przekaz dotyczący aktualnych problemów lub poszukiwanych rozwiązań. Właśnie dlatego w promocji i sprzedaży tak ważny jest język korzyści klienta, by ten wiedział nie tylko co kupuje, ale też co będzie z tego miał. To wystąpienie, o tym jak nadać sprzedaży wartość i pomagać ludziom z pomocą sprzedawanych produktów i usług.

Być pracodawcą z wyboru
Co do tego, czy dzisiejszy rynek pracy jest rynkiem pracodawcy czy pracownika – zdania są podzielone. Nie ulega jednak wątpliwości, że dziś poszukiwanie talentów, które dołączą do firmowego zespołu przypomina bardziej poszukiwania drugiej połówki niż rekrutację sprzed kilku lat. O budowaniu marki pracodawcy, praktykach mistrzów i oczekiwaniach młodych pokoleń lekko i z humorem.

Rytuały koneserów codzienności
Sukces z czasem przestaje zadowalać, a porażka cały czas pozostaje porażką. Wielu potrzebuje coraz większych wyzwań i przygód, by czuć się w życiu spełnionym. Codzienność też może być źródłem satysfakcji, szczęścia i spełnienia, jeśli tylko staniemy się jej koneserem, postawimy na jakość każdego dnia.

Życie to gra
Od kiedy grywalizacja dała się poznać jako skuteczne narzędzie angażowania klientów i wzmacniania motywacji, coraz więcej firm wykorzystuje ją w swojej działalności. W końcu biznes to gra… a życie? Jakie zasady najpopularniejszych gier planszowych,
komputerowych i karcianych warto wcielić w życie, by zbudować pozytywne nawyki i wzmacniać rozwój osobisty. 







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE