Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Barbara Krysztofczyk

Język wystąpień:

Polski

Head of PR Anny Lewandowskiej.

Strateg komunikacji i doświadczony szkoleniowiec (od 2007 r). Szefowa PR oraz trener medialny w kampanii prezydenckiej 2020 r. dla Szymona Hołowni. Wcześniej wieloletnia Prezes Zarządu i współwłaścicielka agencji Synertime, specjalizującej się PR oraz Social Mediach. Koordynowała projekty dla ponad 150 polskich i międzynarodowych podmiotów. Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna 2021.

Jako doradca i szkoleniowiec pomaga w przygotowaniach do klasycznych, ale i zaawansowanych wystąpień – np. do konfrontacji i prowokacji dziennikarskich (m.in. dla ABW, ŻW, Lasów Państwowych), debat medialnych (m.in. Donalda Tuska w wyborach 2007, Bronisława Komorowskiego w 2010) czy briefingów kryzysowych.

W 2015 roku wygrała konkurs jednej z czołowych marek FMCG na świecie i reprezentowała Polskę w programie „Train the trainer” w Budapeszcie, doskonaląc kompetencje trenerskie. Jej szkolenia były podstawą programu dla TVN CNBC Biznes. Jest współautorką „Leksykonu public relations”, jurorką Złotych Spinaczy – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów PR w Polsce. Prowadzi zajęcia na London School of Public Relations.

Z wykształcenia specjalistka ds. promocji. Ukończyła marketing i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).

Wybrane tematy:

  • Kryzysowy ABS – szkolenie z zarządzania kryzysem wizerunkowym
  • Kamera pod kontrolą – szkolenie medialne
  • Sekrety debat – jak dobrze wypaść na kongresie i w studio TV
  • Prezentacje z powerem – wystąpienia publiczne z użyciem PowerPointa
  • Co się kryje za slajdami? – przygotowywanie prezentacji z użyciem PowerPointa
  • Scena jest Twoja – prezentacje publiczne typu TED

Propozycja działań:

Rekomendujemy organizację kilku spotkań, każde trwające około 1,5 godz.

Pierwsze spotkanie może być nieco dłuższe ze względu na potrzebę poznania się i omówienia oczekiwań.

Spotkania będą się odbywać online. Najlepiej w stały dzień, raz w tygodniu.

W ramach warsztatów zaczniemy od metodologii i ćwiczeń wystąpień publicznych offline. Potem przejdziemy do tematyki wykładów online. Będziemy m.in. korzystać z PowerPointa, nagrywać wystąpienia na kamerę i analizować je. Każde spotkanie będzie miało jakiś 1 temat przewodni (np. storytelling, początek i koniec, wzorce lingwistyczne i język korzyści, przesłania kluczowe, radzenie sobie ze stresem, metodologia przygotowywania wystąpień itd.) – główne techniki/ obszary, które będziemy omawiać i ćwiczyć.

Zanim rozpoczniemy cykl spotkań warto zadbać o to, by program couchingowy był maksymalnie dostosowany do realiów, w których funkcjonuje Klient. Potrzebna jest więc analiza:

Standardów prezentacyjnych funkcjonujących w firmie.

Oferty „szyjemy na miarę”. Na Państwa życzenie możemy przygotować dodatkowy proposal na przykład poszerzony o moduł z udziałem:

Aktora (dodatkowe ćwiczenia dla mowy ciała)

Lektora podcasowego lub logopedy (np. pod kątem ustawienia głosu do podcastów)

Specjalisty ds. stylizacji i ubioru (pod kątem zasad ubioru w sytuacjach oficjalnych).

Wyjściowych umiejętności Klienta Kastomizacja rozpoczyna się od przesłania 3-8 materiałów video pokazujących Klienta podczas wystąpień (mogą być zarówno online jak i offline, nawet po prostu nagrane spotkania bieżące), a także innych osób w firmie, które zajmują się podobnymi wystąpieniami. Dzięki temu będziemy mieć punkt odniesienia do zaplanowania dalszej pracy.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE