Mówcy / Eksperci
Barbara Krysztofczyk
Język wystąpień:
Head of PR Anny Lewandowskiej.
Strateg komunikacji i doświadczony szkoleniowiec (od 2007 r). Szefowa PR oraz trener medialny w kampanii prezydenckiej 2020 r. dla Szymona Hołowni. Wcześniej wieloletnia Prezes Zarządu i współwłaścicielka agencji Synertime, specjalizującej się PR oraz Social Mediach. Koordynowała projekty dla ponad 150 polskich i międzynarodowych podmiotów. Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń LinkedIna 2021.
Jako doradca i szkoleniowiec pomaga w przygotowaniach do klasycznych, ale i zaawansowanych wystąpień – np. do konfrontacji i prowokacji dziennikarskich (m.in. dla ABW, ŻW, Lasów Państwowych), debat medialnych (m.in. Donalda Tuska w wyborach 2007, Bronisława Komorowskiego w 2010) czy briefingów kryzysowych.
W 2015 roku wygrała konkurs jednej z czołowych marek FMCG na świecie i reprezentowała Polskę w programie „Train the trainer” w Budapeszcie, doskonaląc kompetencje trenerskie. Jej szkolenia były podstawą programu dla TVN CNBC Biznes. Jest współautorką „Leksykonu public relations”, jurorką Złotych Spinaczy – najważniejszego konkursu dla profesjonalistów PR w Polsce. Prowadzi zajęcia na London School of Public Relations.
Z wykształcenia specjalistka ds. promocji. Ukończyła marketing i podyplomowo psychologię reklamy (Uniwersytet Warszawski & Publicis). Studiowała też wokalistykę jazzową oraz Management (ICAN Institute & Harvard Business Publishing).
Wybrane tematy:
- Kryzysowy ABS – szkolenie z zarządzania kryzysem wizerunkowym
- Kamera pod kontrolą – szkolenie medialne
- Sekrety debat – jak dobrze wypaść na kongresie i w studio TV
- Prezentacje z powerem – wystąpienia publiczne z użyciem PowerPointa
- Co się kryje za slajdami? – przygotowywanie prezentacji z użyciem PowerPointa
- Scena jest Twoja – prezentacje publiczne typu TED
Propozycja działań:
Rekomendujemy organizację kilku spotkań, każde trwające około 1,5 godz.
Pierwsze spotkanie może być nieco dłuższe ze względu na potrzebę poznania się i omówienia oczekiwań.
Spotkania będą się odbywać online. Najlepiej w stały dzień, raz w tygodniu.
W ramach warsztatów zaczniemy od metodologii i ćwiczeń wystąpień publicznych offline. Potem przejdziemy do tematyki wykładów online. Będziemy m.in. korzystać z PowerPointa, nagrywać wystąpienia na kamerę i analizować je. Każde spotkanie będzie miało jakiś 1 temat przewodni (np. storytelling, początek i koniec, wzorce lingwistyczne i język korzyści, przesłania kluczowe, radzenie sobie ze stresem, metodologia przygotowywania wystąpień itd.) – główne techniki/ obszary, które będziemy omawiać i ćwiczyć.
Zanim rozpoczniemy cykl spotkań warto zadbać o to, by program couchingowy był maksymalnie dostosowany do realiów, w których funkcjonuje Klient. Potrzebna jest więc analiza:
Standardów prezentacyjnych funkcjonujących w firmie.
Oferty „szyjemy na miarę”. Na Państwa życzenie możemy przygotować dodatkowy proposal na przykład poszerzony o moduł z udziałem:
Aktora (dodatkowe ćwiczenia dla mowy ciała)
Lektora podcasowego lub logopedy (np. pod kątem ustawienia głosu do podcastów)
Specjalisty ds. stylizacji i ubioru (pod kątem zasad ubioru w sytuacjach oficjalnych).
Wyjściowych umiejętności Klienta Kastomizacja rozpoczyna się od przesłania 3-8 materiałów video pokazujących Klienta podczas wystąpień (mogą być zarówno online jak i offline, nawet po prostu nagrane spotkania bieżące), a także innych osób w firmie, które zajmują się podobnymi wystąpieniami. Dzięki temu będziemy mieć punkt odniesienia do zaplanowania dalszej pracy.