Mówcy / Eksperci
Angelika Chimkowska
Język wystąpień:
Strateżka silnych marek osobistych i firmowych. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin). Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin w 2021 roku.
Autorka kilku książek:
✔ „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”,
✔ „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”
✔ „Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce” oraz
✔ „Linkedin w praktyce” Współautorka „Biblia e-biznesu 3.0”.
Zawodowo: Wraz z zespołem Silnej Marki prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, personal brandingu oraz employee
advocacy. Zwiększa wyniki sprzedażowe i marketingowe firm, których produkty i usługi oparte są na wiedzy eksperckiej.
Wśród klientów Silnej Marki znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft, Aviva, GFK i wielu, wielu innych.
Absolwentka Executive MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie pisze doktorat z zakresu CEO brandingu na Wydziale Zarządzania UW.
Wykładowczyni akademicka: wykłada na Executive MBA Wydziału Zarządzania UW oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiach podyplomowych dla Collegium Civitas.
Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week czy I Love Marketing, Festiwal Innowacji Małopolska.
Wielokrotnie doceniana mówczyni: Mowa na TEDxWarsawWoman – „Perfekcjonizm jak przestać żyć w cieniu rankingów i porównywania”.
Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.
Więcej informacji na: silnamarka.com oraz na profilu na Linkedin.
[EN]
ANGELIKA CHIMKOWSKA – strategist of strong personal and corporate brands. She specializes in creating effective communication and sales using social media (especially Linkedin). Forbes ranked her on 5th place out of 25 Polish Linkedin Champions .
Author of several books:
✔ „Psychology of change in life and business”,
✔ „Strong brand on Linkedin, social selling in practice”
✔ „Authentic personal branding, a strong personal brand in practice”
✔ „Linkedin in practice”
Co-author of „Bible of e-business 3.0”
Professional: Together with the team of Silna Marka she runs development and implementation projects in the field of social selling, personal
branding and employee advocacy.
Education: She graduated from Executive MBA (Coventry University UK), Warsaw School of Economics and the University of Warsaw.
She currently is PhD candidate – Faculty of Management at University (CEO branding).
Academic lecturer: Executive MBA of the Faculty of Management of the University of Warsaw and the Catholic University of Lublin and postgraduate studies for the Collegium Civitas.
Customers of the Strong Brand were: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft, Aviva, GFK and many others.