Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Tadeusz Jelec

Język wystąpień:

Polski

Karierę projektanta samochodów rozpoczął po ukończeniu studiów z dziedziny projektowania transportu na Royal College of Art w Londynie w roku 1988. Uprzednio absolwent londyńskiej Chelsea School of Art and Design oraz student Politechniki Gdańskiej. Początkowo zatrudniony w firmie TWR (Tom Walkinshaw Racing) dokąd trafił przez zaproszenie go przez Peter’a Stevens’a do współpracy nad samochodami sportowymi grupy C. W przeciągu niemal dwóch lat współpracowal w tworzeniu samochodów takich jak Holden GroupA, Mazda, Volvo, Lotus oraz Jaguar XJR15 oraz XJ40 Sport. Pod koniec roku ’89 po pomyślnym zakończeniu projektu dla Jaguar Sport zaoferowano mu pracę w macierzystym studio projektowym firmy Jaguar Cars, gdzie pracował do marca 2019 roku zajmując stanowisko Design Manager’a w studio projektowym firmy. W trakcie jego 30-to letniej kariery, w tej firmie odpowiedzialny byl za tworzenie zarówno wnętrz jak i nadwozi wielu samochodów (XK8, XJ8, X-Type,S-Type, XF oraz XK). W ostatnich kilku latach pod jego kierunkiem powstały projekty takie jak XF-Facelift, XF-Sportbrake , Project 7 oraz F-Type Coupe. Projekt, który zdobył miano “najpiekniejszego samochodu sportowego roku 2014” w plebiscycie czytelników czasopisma Auto Motor und Sport. W kwietniu 2019 roku przeszedł na emeryture aby poswiecic swój czas na przekazywanie wiedzy i doświadczenia młodym adeptom sztuki projektowania jak równiez uczestniczyć w projektach związanych z przyszłymi formami mobilności. W 2017 roku czasopismo AutoSwiat przyznało mu tytuł Czlowieka Roku za całokształt pracy w przemyśle motoryzacyjnym.

 

He began his career as an automotive Designer after completing masters degree course in Automotive Design at The Royal College of Art in London. Prior to that he was a student at Chelsea School of Art and Design in London and Gdansk Polytechnic in Poland.

His first job as an automotive designer was with TWR (Tom Walkinshaw Racing) alongside Peter Stevens who invited him to join his newly established design team. During the 2 years he spent at TWR he has worked on projects like Holden Group A, Mazda, Volvo, Lotus , Jaguar XJR15 and Jaguar XJ40 Sport. On completion of the XJ40 Sport project he was offered a position in Jaguar Design Team where he spent next 30 years working on Jaguar models. First as a designer and for the last 25 years as a design manager. During that time he was responsible for creating both interiors and exteriors of Jaguar cars ( XK8, XJ8, X-Type, S-Type, XF and XK). In the last few years of his career with JLR he has managed and extensively participated in design activities of projects like XF Sportbrake, XF-Facelift , Project-7 and F-type Coupe. The latter one was awarded title of the “most beautiful Sports Car” by the readers of Auto Motor und Sport Magazine . In April 2019 he retired from the industry in order to progress his interests in education as well as development of future mobility forms . In 2017 he was awarded title “Man of The Year” by Auto Swiat magazine.       







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE