Mówcy / Eksperci
Krzysztof Urbanowicz
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Nowoczesna komunikacja marketingowa w erze cyfryzacji, social media i smartfonów
- Content Marketing w promocji sprzedaży usług i produktów
- Visual Marketing
- Digital Marketing (trendy, od strategii do realizacji)
- Brand Content
- Proces cyfrowej komunikacji w firmie
- CSR w erze cyfrowej. Nowy ekosystem komunikacji firmowej
- Techniki dziennikarstwa: Jak pisać, by być czytanym
Keynote speaker, specjalista w zakresie marketingu internetowego, dziennikarstwa i komunikacji, mediów (strategia i organizacja) oraz transformacji cyfrowej. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare (klienci: Orlen, PZU, PGNiG, Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Pepsi-Cola…). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem mediów francuskich, w tym Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii. Był w top ten rankingu Edelmana najbardziej wpływowych blogerów w Polsce.