Trenerzy
Ilona Grzywińska
Konsultant Social Media i PR, doświadczony trener i wykładowca akademicki. Od kilku lat związana z branżą social media w Polsce i na świecie (USA, Niemcy, Austria). Pracowała dla Grono.net, StudiVZ.net, KRUK S.A., Inwestor Online BZ WBK, 123people.com, Pitch Rally i Startup Weekend (HardGAMMA Ventures), British Council, Nordea Bank Polska, AGIS FS, Fundacja TVN, FM Bank, Saint Gobain, Citibank Handlowy i innych. Łącznie przeszkoliła z zakresu mediów społecznościowych ponad 300 menadżerów marketingu i komunikacji w dużych korporacjach i firmach z sektora MSP.
Zagadnienia z zakresu social media studiowała na University of Florida (USA) w ramach prestiżowego stypendium Fulbrighta. Jako doktorantka na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych specjalizuje się w badaniu wpływu mediów społecznościowych na tradycyjny model komunikacji i teorię agenda setting.
Autorka znanego bloga o mediach społecznościowych www.webkomunikacja.pl.