Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Coaching medialny – kompletny trening

 

 

 

Szkolenia medialne to obszar, w którym specjalizujemy się od ponad 10 lat.
Z sukcesami, popartymi licznymi referencjami przeszkoliliśmy już ponad 500 Organizacji i 10.000 osób prywatnych. Współpracujemy z ponad 50 trenerami i mówcami.
ZOBACZ

Poniższy coaching może składać się z trzech modułów.
Każdy z nich, lub jeden wybrany może zostać przeprowadzony w dowolnie ustalonym czasie, miejscu i o dowolnej porze.

Formuła one-to-one, gwarantuje komfort i dyskrecję a jednocześnie zapewnia skupienie się wyłącznie na indywidualnych potrzebach Uczestnika.

Liczba i wybór sesji, w zależności od potrzeb, zostanie ustalona z Uczestnikiem. Intensywny coaching poprowadzają najwybitniejsi eksperci w Polsce, z ponad 20-letnim stażem w mediach, którzy przekażą praktyczną wiedzę jak perfekcyjnie zaprezentować się w mediach: radiu i TV.

Rekomendowani trenerzy i program:

Moduł 1: Kreowanie wizerunku mówcy poprzez głos

Moduł zawiera:

  • Ustawienie głosu impostacja.
  • Panowanie nad głosem: siła, barwa, sposób mówienia, intonacja.
  • Ćwiczenia dykcyjne (precyzyjne wymawianie) – praca z tekstem.
  • Ćwiczenia oddechowe – oddychanie przez przeponę.
  • Artykulacja – ćwiczenia dla mówiących niewyraźnie, za szybko, za wolno, za cicho, z wadami wymowy. Jak tworzyć obraz osoby kompetentnej i życzliwej dla dziennikarzy – syndrom „przyjaciela mediów”.

 

Trenerzy:

Joanna Luboń – logopeda – trener medialny. Specjalistka do spraw kształcenia kadry dziennikarskiej radia i telewizji. W Polskim Radiu była reżyserem dźwięku i zasiada w Komisji ds. Karty Mikrofonowej w charakterze logopedy medialnego. Bierze udział w komisjach konkursowych do spraw rekrutacji dziennikarzy organizowanych przez Polskie Radio S.A., jest także członkiem Komisji ds. Karty Ekranowej w Telewizji Polskiej S.A. Zasiada w komisjach konkursowych rekrutujących dziennikarzy i prezenterów. Od ponad 25 lat prowadzi szkolenia i konsultacje logopedyczne, które przygotowują do występów przed mikrofonem i kamerą dziennikarzy Polskiego Radia i Telewizji Polskiej. Prowadzi zajęcia w wyższych szkołach dziennikarskich, współpracowała ze Studium Wymowy Akademii Teatralnej w Warszawie w charakterze wykładowcy z zakresu techniki mowy mikrofonowej. Prowadzi treningi dla polityków i menedżerów z zakresu wystąpień publicznych w mediach.

 

 

 

Maria Bończykowa – logopeda medialny. Absolwentka UW. Iberystka., logopeda. Ukończyła Podyplomowe Studium Wymowy przy Akademii Teatralnej w Warszawie oraz Podyplomowe Studium Emisji Głosu na UW. Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, wystąpień publicznych, techniki mowy, emisji głosu. Od 2000 roku szkoli odbiorców ze środowisk, dla których umiejętności w zakresie techniki mowy są ważną kompetencją zawodową – dziennikarzy, prezenterów telewizyjnych, aktorów, sędziów, prokuratorów, radców prawnych, nauczycieli, rzeczników prasowych. Prowadzi indywidualne konsultacje z zakresu doskonalenia pracy głosem, techniki mowy, autoprezentacji.

 

 

 

 

Moduł 2: Praktyczne zasady wystąpienia w mediach

Moduł zawiera:

  • Wywiad en face i trois catre.
  • Sposoby radzenia sobie z tremą, stresem, trudnymi sytuacjami i pułapkami podczas wystąpienia w mediach oraz techniki przeciwdziałania ich skutkom – cztery główne poziomy odczuwania stresu i tremy.
  • Techniki udanego wystąpienia w mediach w tym podstawy emisji i intonacji głosu.
  • Zasady konstruowania wystąpienia w mediach: style mówienia, wiarygodność, perswazyjność, budowanie zaufania u odbiorcy, spójne komunikaty werbalne i niewerbalne (mowa ciała, mimika, gest).
  • Podstawy stylistyki ubioru, dodatków, biżuterii, gadżetów oraz makijażu telewizyjnego, koniecznego dla uzyskania dobrego wyglądu na ekranie – tuszowanie minusów, podkreślanie plusów.

Trener:

Trener i coach z ogromną praktyką zawodową. Zrealizował ponad 1200 szkoleń i treningów. Opracował System „Skutecznego Treningu Prezentera” (System S.T.P.). Wykonał badania mowy ciała Polaków. Ma na koncie ponad 5000 wystąpień publicznych. Od 2010 wykłada w 3 uczelniach. Zaufało mu ponad 25.000 managerów urzędów i firm. Komentował mowę ciała w TVN „Fakty”, Polskim Radio, dziennik.pl. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa UW. Stypendysta Uniwersytecie Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Studiował w Studium Stosunków Międzynarodowych IPB. Ukończył Szkołę Liderów Społecznych i Politycznych Fundacji Schumana. Przygotowuje się do doktoratu z mowy ciała. Otwarty, wesoły, uwielbia ludzi i rozmowy z nimi. Kocha rolki, świetnie gotuje włoskie makarony.

 

 

 

 

Moduł 3: Trening z kamerą, zasady współpracy z mediami

Moduł zawiera zajęcia praktyczne z kamerą, w tym:

  • Co lubi kamera, a co wygląda niekorzystnie? Co robić, a czego unikać? –
  • Jak sprzedać newsa mediom? Generalne zasady tworzenia informacji atrakcyjnej dla mediów oraz techniki tworzenia przekazu aby był on pozytywnie zapamiętany i dobrze zrozumiany.
  • Zasady gry mediami – odkrywanie ukrytych manipulacji i perswazji oraz profilaktyka obronna radzenia sobie w sytuacji presji dziennikarskiej. Zastosowanie sprawnej, szybkiej i rzeczowej strategii ochrony przed atakiem dziennikarskim.
  • Techniki obronne w sytuacjach kryzysowych, chroniące przed utratą wiarygodności firmy w świadomości opinii publicznej (awaria, strajk, proces sądowy, utrata płynności finansowej, dezinformacja, spadek wartości aktyw finansowych, wycofanie się akcjonariuszy, zmiany w zarządzaniu, zwolnienia grupowe, atak konkurencji, reklamacje, błąd technologiczny, śmierć pracownika i inne).
  • Zasady zachowania przed kamerą: układ sylwetki, pozycji głowy i rąk, kąty spojrzeń, ruchy głowy itd.

 

Rekomedowani trenerzy:

Starszy redaktor   Telewizji Polskiej S.A. Żonaty, troje dzieci.
Ukończył w 1984 roku Państwową Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie., w 1992 aplikację  dziennikarską.
Od 1991 roku w Telewizji Polskiej , reporter  i wydawca „Panoramy”. Twórca redakcji  ekonomicznej w  TVP Info, kierownik zespołu oraz wydawca serwisów. Zrealizował ponad  10.000 reportaży, wydawca około 2000 programów studyjnych głównie o tematyce ekonomicznej i kilku tysięcy serwisów  informacyjnych.
Prowadził  szkolenia dla dziennikarzy z kilkunastu Ośrodków TVP oraz dla firm zewnętrznych jako trener Akademii Telewizyjnej.  Uczestnik szkoleń organizowanych przez European Broadcasting Union. Od  1998 roku prowadzi szkolenia z zakresu podstaw informacji, głównie: techniki mowy, ekspresji niewerbalnej, prezentacji, współpracy z dziennikarzami i umiejętności występowania przed kamerą.  Doradza   w sytuacjach kryzysowych ,  jak  walczyć z tak zwanym czarnym PR-em i  manipulacją dziennikarską oraz  przedstawia specyfikę  współczesnych mediów  kreujących rzeczywistość.
Współpracuje z  wydziałami dziennikarstwa i PR na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Uniwersytecie Śląskim w Katowicach,   Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie , a także współpracuje z  Krajową Szkołą Sądownictwa i Prokuratury.
Zrealizował ponad 1000  szkoleń otwartych, zamkniętych i sesji indywidulanych.

 

Dotatkowo rekomedowani trenerzy: 

 







DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE