Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Maciej Leszczyński

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Przez 13 lat pracował w biznesie i posiada doświadczenie z zakresu sprzedaży, negocjacji i zarządzania grupami sprzedażowymi.

Autor, konsultant i doświadczony trener przy realizacji kompleksowych programów szkoleniowych z zakresu sprzedaży, zarządzania grupami sprzedaży i efektywności osobistej sprzedawców.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im L. Koźmińskiego w Warszawie, dwustopniowej, rocznej Szkoły Trenerów Biznesu ,,Trop” działającej pod Patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Szkoły Trenerów Rozwoju Osobistego Metodą Tippinga, szkolenia akredytacyjnego dla Trenerów Insights Discovery, Szkoły Coachingu Narzędziowego.

Łączy w sobie wrażliwość na drugiego człowieka, wiedzę merytoryczną i doświadczenie, z pasją jaką jest dla niego prowadzenie szkoleń.

Zrealizowane, wybrane projekty szkoleniowe:

Komunikacja zarządcza:
Wiedzę i doświadczenie związane z zarządzaniem i coachingiem pracowników w dziale sprzedaży przekazywał Menedżerom Koncernu NESTLE.
Jak efektywnie zarządzać pracownikami w procesie zmian organizacyjnych uczył Menedżerów VATTENFAL i oddzielnie kadrę zarządzającą średniego szczebla w WHIRLPOOL.
Dla Naczelników Narodowego Banku Polskiego prowadził szkolenia z zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem metod wpływających na realizacje celów przez Ich podwładnych. Uczył jak motywować pracowników do realizacji stawianych celów na szkoleniu dla Kierowników PHOENIX PHARMA. Menadżerów AUCHAN wzmacniał w procesie budowania autorytetu u pracowników. Na szkoleniu dla DANFOSS POLSKA pokazywał jak motywować zespół do efektywnego działania. Naczelników Poczty Polskiej wspierał w efektywnym zarządzaniu personelem obsługującym Klientów. Prowadził szkolenia z motywowania zespołu i bycia liderem dla Managerów EURONET 24.
W ramach akademii menedżera wzmacniał efektywność kierowników PGE Obrót.
Podczas cyklu szkoleń warsztatowych dla kierowników i dyrektorów PGNiG, uczył jak efektywnie zarządzać zespołami sprzedaży w trakcie zmian organizacyjnych i rynkowych.

Komunikacja sprzedażowa:
W MUREXIN i koncernie DELL dzielił się wiedzą jak pozyskiwać i zarządzać kluczowymi Klientami w celu maksymalizacji zysków. Na zlecenie Towarzystwa Ubezpieczeniowego ROYAL PBK opracował i uczestniczył we wdrażaniu jednolitych dla całej korporacji standardów sprzedażowej obsługi Klienta. Dla pracowników CIBA VISION prowadził cykl szkoleń związanych ze sprzedażą Ich produktów. Sprzedawcom BIMS PLUS przekazywał nową koncepcje pozyskiwania kluczowych Klientów. W TIME (Radio Eska) dzielił się wiedzą i doświadczeniem z zakresu efektywnej sprzedaży. Pracowników HANZA Grupa Inwestycyjna uczył zaawansowanych technik perswazji i wywierania wpływu. Podczas wchodzenia na rynek Liberty Direct uczył Ich nowych pracowników zasad sprzedaży przez telefon.
Zaawansowanych technik komunikacji sprzedażowej uczył sprzedawców NEWDERM.
Jak efektywnie współpracować z sieciami dilerskimi uczył menedżerów sprzedaży Toyota Bank Polska. Pracowników EGMONT Polska i NETIA S.A uczył jak wpływać na Klientów podczas prezentacji sprzedażowej. Techniki komunikacji w rozmowie handlowej były przedmiotem prowadzonego warsztatu dla działu sprzedaży ORACLE. Kluczowych sprzedawców w NETIA wzmacniał w procesie negocjacji sprzedażowych z trudnymi Klientami. Kupców z SPS HANDEL – ZIELONY MARKET wzmacniał w efektywnych negocjacjach z dostawcami. W BEKO dla Kluczowych menadżerów sprzedaży cyklicznie prowadził warsztaty z negocjacji sprzedażowych z sieciami handlowymi.

Efektywność osobista:
Wiedzę o narzędziach wspierających Zarządzanie Zaangażowaniem i na oddzielnym warsztacie narzędzi wspierających rozwój Kreatywności u pracowników przekazał podczas szkoleń dla WHIRLPOOL. Kształtowania Postawy Asertywnej i rozwiązywania konfliktów uczył pracowników BAZY I SYSTEMY BANKOWE. Na szkoleniu z Efektywności personalnej wspierał pracowników Polskiego Radia. W efektywnym Zarządzaniu Czasem i Priorytetami wspierał pracowników HISPANO SUIZA. Zasad wpierających Rozwój efektywności osobistej uczył wybranych pracowników KOLEI MAZOWIECKICH.
W efektywnym godzeniu ról zawodowych z życiem osobistym cyklicznie wspierał uczestników warsztatów w ramach Małopolskiej Akademii Menedżera. Z Zarządzania czasem i priorytetami prowadził warsztat dla sprzedawców FISCHER POLSKA.

Podczas ostatnich dwunastu lat pracy, jako trener konsultant współpracował przy kilkudniowych jak również kilkumiesięcznych projektach szkoleniowo-doradczych z następującymi firmami:

Sektor Finansowy BZ WBK; BRE BANK; COPERNICUS SECURITIES; DEUTSCHE BANK; EURONET 24; IKB LEASING POLSKA; LEASING EXPERST; NBP; PBK LEASING POLSKA; LIBERTY DIRECT; MILLENNIUM LEASING; PTE PZU; TOYOTA LEASING POLSKA/TOYOTA BANK POLSKA; ROYAL PBK; SG EQUIPMENT LEASING; VB LEASING; ZUS;
Produkcja ARLA FOODS; BALLANTINES; BEKO (AGD); CERVA POLSKA; DUNAPAC/EUROBOX; ICT POLAND; INLINE; KOMPANIA PIWOWARSKA; NESTLE; REEBOK; ŚNIEŻKA; USBKEY4U; V&S LUKSUSOWA; WHIRLPOOL
IT/Telekomunikacja BAZY I SYSTEMY BANKOWE; DELL; EVERCONCEPT; EVERSOFT; EXATEL; HOGART; IBM; INTERIA; MICROSOFT; NETIA; ORACLE; SAD; S&T SERVICES; TELEKOMUNIKACJA POLSKA; VECTRA;
Sieci Sprzedaży AUCHAN; AVANS; BIMS PLUS; MAKRO CASH AND CARRY; POCZTA POLSKA; POLISH TRAVEL QUO VADIS; SPS HANDEL – ZIELONY MARKET; RENAULT; TOTALIZATOR SPORTOWY;
Sektor Medyczny AMGEN; CIBA VISION; NEWDERM; NOVARTIS: PHOENIX PHARMA; PIERRE FABRE;
Sektor Inwestycyjno- Budowlany CEMEX; CHRYSO; FISCHER POLSKA; FLEXLINK SYSTEMS POLSKA; HANZA GRUPA INWESTYCYJNA; HISPANO SUIZA POLSKA; KEMIRA; LONG BRIDGE; MEDUSAE-LED; MUREXIN; SKANSKA PROPERTY POLAND; WICHARY
Sektor Rolniczy BH BAKAŁARZEWO; AGRO-BIZNES; AGRO-PLUS; AGROSIEĆ; AGROSIMEX; FRESH MAZOVIA; KAZGOD; NAROLCO; OHZIPR; TAMARK; TARGET; TARNAWATKA;
Marketing, Media i Wydawnictwa AXEL SPRINGER; BOUNIER BUSINESS POLSKA; EGMONT POLSKA; MEDIA EKSPRES; OMNIPRO; OPTIMEDIA; POLSKIE RADIO; TEQUILA POLSKA; TIME (RADIO ESKA); PW RZECZPOSPOLITA;
Administracja Publiczna KOLEJE MAZOWIECKIE; TRAMWAJE WARSZAWSKIE; URZĄD MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY; URZĄD MIASTA WIELUŃ; URZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM;
Inne AS KONTAKT; DUN AND BRADSTREET POLAND; ERNST&YOUNG; KEMA QUALITY POLSKA; MDDP; PGE OBRÓT; PGNIG; VATTENFALL; WILHELMSEN SHIPS EQUIPMENT; WSZIP IM H. CHODKOWSKIEJ

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE