Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Elżbieta Kwiatkowska

Absolwentka Wydziału Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Trenerka z ponad 10-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie szkoleń i edukacji językowej, szczególnie w nauczaniu języka angielskiego w biznesie (Business English) jak i ogólnego (General English). Ponad 5000 godzin szkoleniowych; m.in. DANONE, ING, HILTI, AVON, AXA, HENKEL, POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA, AXCIOM, DEUTCHE BANK, BANK PEKAO S.A., BGŻ, BAYER, S.C. JOHNSON.

Jej doświadczenie związane jest rolą dyplomowanego egzaminatora Londyńskiej Izby Handlu i Przemysłu jak również Redaktora Naczelnego magazynu The Teacher, kierowanego do nauczycieli, metodyków i trenerów języka angielskiego. Pełniąc funkcję trenera komunikacji w biznesie zdobyła szeroką praktykę oraz umiejętności w obszarze prowadzenia szkoleń dla nauczycieli/lektorów oraz firm i korporacji przy organizowaniu egzaminów i prowadzeniu treningów językowych, szkoleń i warsztatów. Ma na swoim koncie kilka autorskich programów w zakresie praktycznego wykorzystania Professional Business English Skills.

Współpracuje z wieloma firmami i korporacjami międzynarodowymi jako wewnętrzny trener w zakresie szkoleń językowych na najwyższym poziomie. Prowadzi również indywidualne treningi językowe z wykorzystaniem metody komunikacji interaktywnej jednocześnie stosując indywidualne podejście do każdego ze słuchaczy. Wierzy, że nie ma wyjątkowej metody nauczania jest tylko wyjątkowe podejście do klienta i jego zadowolenie co gwarantuje sukces obu stronom.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE