Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Aleksandra Kuzaj

Aleksandra od 2010 roku zajmuje się przeciwdziałaniem przemocy w miejscu pracy poprzez wdrażanie procedur antymobbingowych, uczestnictwo w komisjach antymobbingowych, szkolenia oraz edukację pracowników w zakresie mobbingu i dyskryminacji. Od 2009 roku jest Członkiem Zarządu Stowarzyszenia Antymobbingowego w Warszawie, gdzie pro bono udziela porad psychologicznych, przygotowuje klientów do wystąpień przed sądem, a także odpowiada za współpracę międzynarodową Stowarzyszenia. Aleksandra posiada doświadczenie w rekrutacji nabyte w międzynarodowej firmie executive search- Russell Reynolds Associates. W dziale kadr w koncernie General Electric Commercial Finance w Londynie współpracowała przy opracowaniu programów szkoleniowych dla pracowników, a także przy assesment centers. Jako konsultantka w Pogotowiu Niebieska Linia zajmowała się m.in. prowadzeniem indywidualnych konsultacji z osobami w trudnych sytuacjach życiowych. Jako członek Zespołu Pomocy Rodzinom Poszkodowanych w Polskich Liniach Lotniczych LOT udziela konsultacji oraz pomocy psychologicznej osobom, które zostały poszkodowane w wypadkach i katastrofach lotniczych lub ich rodzinom. Doświadczenie trenerskie zdobywała szkoląc zarówno z umiejętności miękkich takich jak komunikacja, negocjacje, asertywność, rozwiązywanie konfliktów, rekrutacja i motywacja pracowników jak i z umiejętności sprzedażowych i obsługi klienta. Jako coach pracuje głównie z managerami, stosując metodę skoncentrowaną na rozwiązaniach oraz na rozwoju kompetencji. Wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

Główni Klienci: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Idea Bank, Danone, Alstom Power, Bank BPH, Teva Operations, Politechnika Warszawska, Johnson & Johnson, Grupa Maspex Wadowice, Bank HSBC, Good Year Polska, Japan Tobacco International, Centrum Nauki Kopernik i wiele innych.

Wykształcenie: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej- Psycholog Kliniczny, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej- Studia Podyplomowe na kierunku Psychologia Kryzysu i Interwencji Kryzysowej, Akademia Trop- Certyfikowana Trenerka Biznesu, Terapeutka I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE