Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Sprzedaż – zysk i współpraca z Klientem

W ostatnim roku zgłaszały się do nas firmy, których pracownicy odbyli już wiele szkoleń sprzedażowych. Poszukiwali niekonwencjonalnych warsztatów obejmujących zagadnienia m.in. obsługi klienta, sprzedaży, technik przejmowania klientów od konkurencji, radzenia sobie z trudnym kontrahentem i zarządzania ceną.

Problem zgloszony przez Klienta:

I tak firma z branży teleinformatycznej, w związku z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, poprosila nas o zorganizowanie cyklu szkoleń, które dostarczą handlowcom nowych pomysłów i narzędzi na sprzedaż oraz pogłębią więź ze stałymi kontrahentami.

Cele, które postawiono przed nami jako firmą szkoleniową:

  • omówienie i przećwiczenia standardów profesjonalnej obsługi Klienta,
  • ćwiczenie praktycznych umiejętności prowadzenia Klienta od nawiązania kontaktu i badania potrzeb, przez prezentację do finalizacji transakcji,
  • poznanie najnowszych technik pokonywania zastrzeżeń i radzenia sobie w trudnych sytuacjach,
  • zastosowanie psychologii w komunikacji z Klientem,
  • wdrożenie zindywidualizowanego modelu rozpoznawania i komunikowania się z klientem w ramach preferowanego przez niego systemu reprezentacji.

Przykład realizacji: case study: „Systemy reprezentacji”

Jesteście pilotami statku kosmicznego wysłanego na odległą planetę, na której nie ma obrazów, kolorów ani światła.
Waszym zadaniem nr 1 (sala szkoleniowa) jest zbudowanie instrukcji trasy lotu z zastosowaniem predykatów słownych słuchowych i kinestetycznych. Zabronione jest używanie określeń wzrokowych (np. zobaczyć, błyszczeć), gdyż jest to język wywołujący agresję wśród tubylców.
Zadaniem nr 2 (w terenie) jest sprzedanie okolicznych gruntów z wykorzystaniem umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych oraz przy zastosowaniu preferowanego przez kosmitów systemu reprezentacji. Każdy odpowiednio zastosowany predykat słowny zwiększa zysk, lecz każdy nieodpowiedni go pomniejsza.
W ten sposób umiejętnie stosując systemy reprezentacji zespoły sprzedażowe rywalizują z sobą o zyski dla firmy.

Efekty realizacji:

  • umiejętne wpływanie na decyzje zakupowe klienta,
  • skuteczne argumentowanie i kierowanie rozmowy na pożądany tor,
  • unikanie słów, które negatywnie wpływają na relacje i motywacje zakupowe,
  • odczytywanie sygnałów zainteresowania, niezdecydowania, kłamstwa…
  • dopasowanie się sprzedawcy do klienta,
  • rozpoznawanie dominującego systemu reprezentacji klienta oraz operowanie predykatami motywującymi do zakupu,
  • umiejętne eksponowanie atutów produktów,
  • poznanie praktycznych aspektów zarządzania ceną, obniżką, promocją.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE