Greg Albrecht

Greg Albrecht jest doradcą strategicznym zarządów, wieloletnim mentorem Google for Startups, certyfikowanym coachem ICC, a także przedsiębiorcą i inwestorem.
Od ponad 20 lat wprowadza produkty na rynek, towarzyszy prezesom i przedsiębiorcom w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz wdraża zasady esencjalizmu i efektywności. Prowadzi butik strategiczno-rozwojowy Albrecht&Partners. Zainspirował tysiące osób swoim podcastem biznesowym oraz wystąpieniami publicznymi na kilku kontynentach. Występował i prowadził warsztaty dla ponad 100 firm m.in. dla ING Hubs,EY, Google, Iberion, Orange, Sandoz, Kruk SA, Bayer, Empik,Shell, Clariant, Somfy, T-Mobile, EIP SA, WEG, Leroy Merlin,Pro Progressio, OstroVit, Bayer, Exorigo-Upos, Formeds,Play, Coloplast, Crido, Capital Park, ING Bank Śląski, CBRE,Orlen, Grupa Żywiec, Orbis, S&P Global Ratings, PZU, PhilipMorris, De Lage Landen Leasing Polska S.A., Akamai.

Zaktualizuj oprogramowanie: bądź gotowy na niewiadomą

Wspiera słuchaczy w rozwoju osobistym w obliczu zmian w świecie, firmie i życiu. Za tytułem kryje się teza, że aktualizujemy oprogramowanie w smartfonie co tydzień, a potrafimy latami skutecznie bronić się przed doskonaleniem swojego modelu pracy.
Greg zachęca do inwestycji we własny rozwój i przygotowuje na niespodziewane. Uczy aktywnego wchodzenia w zmianę w oparciu o reguły psychologiczne, przykłady ciekawych książek oraz prawdziwe historie osób, które dzięki zmianie sposobu działania osiągnęły niespodziewane rezultaty. Po tym wystąpieniu uczestnicy wyjdą z ładunkiem pomysłów na własny rozwój i z większą otwartością na zmiany.

Skuteczny lider: zarządzaj w zgodzie ze sobą

Pomaga nawet najbardziej doświadczonym menedżerom stać się lepszymi liderami. Wszystko zaczynasię od poznania nas samych, korekty naszych zachowań i dopracowania modelu pracy z zespołem.

Wystąpienie prezentuje przykłady praktyk, które wpływają korzystnie na rozwój, zaangażowanie i skuteczność zespołu. Pomaga prowadzić lepsze spotkania, świadomie kształtować kulturę organizacyjną i odzyskać czas menedżerów. Pokazuje ryzyka związane z brakiem świadomości własnych niekompetencji.

Prezentacja daje słuchaczom odnalezienie siebie na osi pomiędzy skrajnościami, które nie służą dobremu zarządzaniu np. mikrozarządzanie vs delegowanie bez sprawowania kontroli. Odbiorca na własną rękę może zdiagnozować, gdzie się znajduje i w jakim kierunku może zmienić swój sposób bycia by zbliżyć się balansu. Wystąpienie bazuje na przykładach z życia. Oferuje konkretne sugestie
i przykłady książek do dalszego zgłębiania tematu.

Business Unlimited: 10 strategii wzrostu Twojej firmy

To bufet szwedzki z inspiracjami dla przedsiębiorców. Poszerza perspektywę patrzenia na własnybiznes poprzez przykłady z innych branż, które można aplikować niemal w każdej firmie.

Pokazuje kierunki ekspansji i porządkowania biznesu adresując najczęstsze wyzwania strategiczne, zktórymi borykają się szefowie niewielkich firm od firm rodzinnych do międzynarodowych startupów.Obejmuje obszary zwiększenia sprzedaży, zarządzania celami właścicieli czy też strukturą organizacji.

Wystąpienie da odbiorcom wskazówki odnośnie tego, gdzie szukać dalszej inspiracji i jak przełożyćteorię na praktykę własnej firmy. Po prezentacji przedsiębiorca świeżym okiem przyjrzy się swojejstrategii. Poczuje energię do eksperymentów i korekty kursu.

Miejsce na temat indywidualnie dopasowany do Twojej agendy

Wybitny specjalista z zakresu zarządzania strategicznego, międzynarodowego i przedsiębiorczości, pracownik Akademii L. Koźmińskiego i  Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.  Jest jednym z trzech najczęściej cytowanych na świecie polskich specjalistów z ekonomii i zarządzania.  Był przewodniczącym lub członkiem rad nadzorczych m.in. Orlenu SA, Dwory SA, PZU SA, Agory SA, Eurobanku SA, Alior Banku SA. Obecnie jest członkiem dwóch rad nadzorczych spółek akcyjnych na GWP.

Od lat wykłada w światowych, renomowanych szkołach biznesu, m.in. Sun-Yat Sen University w Chinach, University of Illinois, Yale University i Duquesne University w USA, norweskiej Bodo Graduate School of Management, francuskiej ESCP-EAP i Ecole Nationale des Pont et Chaussees, slovenskiej Bled School of Management. Był wielokrotnie wybierany najlepszym wykładowcą programów Executive MBA, oraz jest autorem ponad 130 artykułów naukowych publikowanych w prestiżowych periodykach naukowych. Jego książki są wydawane w USA i Europie (m. in. Management Systems, 1993; Winning: Continuous Improvement Theory in High Performance Organizations, 1995;  Emerging economies and firms in the global crisis, Palgrave Macmillan, London 2012;  Passion and discipline of strategy, New York 2014). Dwie  ostatnie książki wydane w Polsce: Strategia organizacji: w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjnej, 2014 oraz Pasja i dyscyplina strategii , 2010 i 2016, stały się bestsellerami na polskim rynku. 

Profesor Krzysztof Obłój ma duże doświadczenie jako spiker i  doradca organizacyjny. Pracował dla takich firm Gedeon Richter SA, Rockwool SA, Continental SA, Jeronimo-Martens SA, Valeo SA , Orange SA, AMBRA SA, Budimex SA, PressGlass SA, LPP SA, Sanitec SA, Beiesdorf SA, Asea Brown Boveri SA, Benckiser SA, Macro Cash and Carry, Wólczanka SA, Próchnik SA, PZU SA i wielu innych.  Jego zainteresowania badawcze i doradcze, oraz problematyka wykładów i odczytów korporacyjnych, koncentrują się wokół problematyki strategii, zarządzania w skali międzynarodowej i globalnej (w tym M&A), przywództwa i kultury organizacyjnej, przedsiębiorczości, oraz problemów i paradoksów zarządzania.

Doktor nauk ekonomicznych, specjalista z zakresu zarządzania strategicznego i międzynarodowego, adiunkt w Katedrze Strategii Akademii Leona Koźmińskiego. Zastępca dyrektora Research Center for Innovative Growth Strategies na Akademii Leona Koźmińskiego. Nagrodzony stypendium dla wybitnych młodych naukowców przez ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Jest kierownikiem i wykonawcą w różnych projektach badawczych (w tym Narodowego Centrum Nauki), autorem i współautorem wielu publikacji naukowych, a także uczestnikiem prestiżowych naukowych konferencji zagranicznych. Jego zainteresowania badawcze skupiają się wokół problematyki adaptacji przedsiębiorstwa do zmieniających się warunków otoczenia – na rynku krajowym i w ramach ekspansji zagranicznej.

Doświadczenie zdobywa prowadząc szkolenia dla biznesu (m. in. Orange), a także jako wykładowca na studiach magisterskich w języku polskim i angielskim, we współpracy z University of Bardford oraz studiach podyplomowych „Strategie wzrostu firm”. Visiting scholar na ESCP Europe i Uniwersytecie w Belgradzie. Współzałożyciel spółki oferującej oprogramowanie dla przedsiebiorstw.

Od 2008 r. pełni funkcję Dyrektora ds. Polityki Korporacyjnej w polskim oddziale Microsoft. Jest odpowiedzialny za współpracę z przedstawicielami administracji publicznej, biznesu oraz organizacji pozarządowych. Zajmuje się również wszelkimi tematami legislacyjnymi i regulacyjnymi dotyczącymi branży IT. Odpowiada także za wsparcie lokalnych oddziałów Microsoftu w zakresie współpracy z organami administracji w krajach nadbałtyckich, na Ukrainie i w Kazachstanie.
W 2017 r został wybrany na prezesa Zarządu Związku Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan. Jest również członkiem zarządu Konfederacji Lewiatan, wiceprezesem Związku Pracodawców i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego SPIDOR a także członkiem Rady Programowej Fundacji Digital Poland oraz Rady Programowej Think Tank „Innowacje dla Zdrowia”.

Jest absolwentem prawa Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie.

Adiunkt w zakładzie zarządzania strategicznego i międzynarodowego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Stypendysta Fundacji Forda i Mellona w USA (1995) oraz programu Unii Europejskiej Marie Curie Fellowships (2001). Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zarządzania WZ UW i Programu ExecutiveMBA@UW. Asesor programów MBA w stowarzyszeniu Association of MBAs (AMBA)

Autor artykułów oraz rozdziałów w publikowanych przez PWE, PWN, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne oraz Wydawnictwa Wydziału Zarządzania UW. Współautor rozdziałów w książce „Strategia organizacji” prof. Krzysztofa Obłoja, Konsulting podejście systemowe pod redakcją Prof. Moniki Kostery a także rozdziałów poświęconych zarządzaniu strategicznemu oraz doradztwu organizacyjnemu w innych publikacjach.

Uczestnik konferencji międzynarodowych takich jak EURAM, EGOS oraz SCOS. Członek zarządu i recenzent artykułów na konferencje EGOS (dwukrotnie), SCOS i czasopism w jęz. angielskim. Wykładowca specjalizujący się w zarządzaniu strategicznym, zarządzaniu procesami organizacyjnymi. Prowadził zajęcia na uczelniach zagranicznych w tym m.in. University of Illinois At U-C, Lund University oraz Hochschule für Philosophie w Monachium.  Jako badacz organizacji zajmuję się problematyką zarządzania strategicznego, doradztwa organizacyjnego i relacji między konsultantem a klientem w projektach doradczych.

Realizował projekty doradcze dla firm polskich i międzynarodowych poświecone formułowaniu i wdrażaniu strategii, projektowaniu procesów i struktur organizacyjnych, a także projekty szkoleniowe.

Trener biznesu, executive coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Wdraża w biznesie licencjonowane gry symulacyjne. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada coaching na SGH.

Uczył się i współpracował z: Aleksiej Sitnikow (NLP), Anthony Robbins (Motywacja), Marshall Goldsmith (Coaching), Wojciech Eichelberger (Stres). W praktyce wykorzystuje doświadczenie współpracy z Tonym Buzanem (Szybkie Czytanie), Brianem Tracy (Psychologia Biznesu i Sprzedaży).

Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową).

Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 300 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ponad 3000 osób. W latach 1992-2002 Menadżer Kontraktowy, wprowadził na rynek polski kilka międzynarodowych marek. W latach 1992-2012 Menadżer Kontraktowy: Dyrektor ds. Artystycznych Towarzystwo Artystyczne VIDAR, Dyrektor Generalny w Instytucie Metod Edukacji IMPULS, Dyrektor Handlowy Bussiness Foundation i Fundacji „Teraz Polska” – 2 edycje, Dyrektor Handlowy Pierwszej Prywatnej Agencji Badań Rynkowych i Społecznych DEMOSKOP – wprowadzenie metody THOMAS INTERNATIONAL, Dyrektor Marketingu Reaserch Uniwersity Network – Badania Rynkowe i Społeczne, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu IBR FOCUS – Badania Rynku i Opinii Publicznej, założyciel Akademii Szybkiego Czytania – autor metody i podręcznika do nauki szybkiego czytania, wyd. IMPULS 2004 r. pomysłodawca i organizator Mistrzostw Polski w szybkim czytaniu – 8 edycji, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju oraz Członek Zarządu w Tracy College International – wprowadzenie na rynek Polski marki Brian Tracy i INSIGHTS, współzałożyciel i Wiceprezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, ambasador www.Projektu21.eu, mistrz na warsztatach interdyscyplinarnych Agaty Steczkowskiej – 6 edycji, ekspert Fundacji Instytut Copernicus – współautor książki „Jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych” wyd. EMKA 2011 r., autor kursu e-learning pt. Umiejętność komunikowania się w Firmie 2014 r., przewodniczący Rady Programowej IABC/Poland – Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, Przewodniczący Rady Programowej International Association for Communication and Leadership, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, licencjonowany trener strategicznych gier planszowych dla biznesu, obecnie prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych SGH z coachingu, Prezes Zarządu Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki.

Prywatnie wyróżnia go pozytywna i otwarta postawa, zaangażowanie i determinacja w działaniach. Ceni osoby normalne, z charakterem, odpowiedzialne i z poczuciem humoru. Jest człowiekiem ciekawym świata, podczas podróży małych i dużych, interesuje się różnicami kulturowymi społeczeństw. Od wielu lat nurkuje w wielkich wodach świata, posiada stopień Divemaster w PADI.
Jako „szybkoczytacz” ceni sobie dobrą książkę, wnikliwie studiuje biografię „Wielkich Ludzi”. Uwielbia dyskusje filozoficzne. Dba o dobrą kondycję psychofizyczną, co roku przebiega dwa maratony i kilka półmaratonów. Pasjonat nordic walking.
Bierze udział w przedsięwzięciach charytatywnych. Tata dwóch Córek, które przygotowuje do odpowiedzialnego dorosłego życia. Jego mottem życiowym jest „uczynić ze swojego życia prawdziwe dzieło sztuki”.

Ostatnio współpracował z:

  • dla banków: NBP, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Spółdzielczy, BZ WBK, Biuro Informacji Kredytowej, Citi Handlowy, American Express Poland, Societe Generale, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Santander Consumer Bank,

  • dla branży meblowej: Sieć salonów i fabryki Febru Polska (Polska, Ukraina i Rosja), Sieć 20 salonów kuchennych ESTIMA, Nowy Styl, CENTURION.

  • dla branży FMCG: DIAEGO, Polmos Lublin, Polmos Białystok, Polmos Łańcut, Gallaher, Herbapol, Altadis, Mars, Alima Gerber, Kraft Foods, Storck, Procter & Gamble, AMCO, Loreal, Kupiec, Sokpol, Yves Rocher, BZK Holding, POLITAN, Gomar Pińczów, BELL POLSKA, ERG, Ludwig Czekolada.

  • dla administracji publicznej: Ministerstwo Infrastruktury, MON, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Ambasada Australii, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Kancelaria Sejmu, UKIE, ZUS, ZDK Warszawa Śródmieście, Biuro Polityki Społecznej m. st. Warszawy, PAIiIZ, WUP i PUP, Ministerstwo Sprawiedliwości, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.

  • dla branży ubezpieczeniowej: PZU, Comercial Union, TU Allianz, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi, AIG, AMPLICO, Centrum Obsługi Powypadkowej Codex, HDI, TUnŻ i TUiR WARTA, GSU Ubezpieczenia.

  • dla branży prawniczej: Hunton & Williams, Arthur Andersen Legal, Ernst & Young, Dział Prawny Grupy Polpharma, Dział Prawny TUnŻ i TUiR WARTA, Kancelaria Podel.

  • dla nieruchomości: Echo Investment, Cersanit, Barlinek, ISAN, INVEST 2000, Techem, Budlex.

  • dla automotive: Fiat, IVECO, Servipol, Michelin, Boryszew,Trans-Truck, Auto-Gazda.

  • dla branży medycznej: Branżowa Kasa Chorych, NFZ, Ratiopharm, Aster Zeneka, Grupa Polpharma, Polfa, Sanofi-Aventis, Neuca, LUX MED, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez, UZDROWISKO KRYNICA ŻEGIESTÓW, Cosmo Medica.

  • dla przemysłu: Huta T. Sendzimira, CPN, DEC, PERN, Petrochemia, ORLEN Administracja, BSH agd, Whirpool, Marbet, Haier, Ultra Pack, Model Obaly, Opoczno, Philips Lighting Poland, ZYMETRIC – MITSUBISHI ELECTRIC, Aircon, Nabilaton, Danfos, Kaeser Kompresorren, MC Bauchemie, Elektrometal Energetyka, Videojet, Artcomfort, MIDEA, LOTOS AIR BP, ARTCOMFORT, ENERGOSPEC INSTALACJE, Kotłomontaż, EUROMETAL,

  • dla branży energetycznej: GDF SUEZ i Elpoautomatyka, PSE, Vattenffal, PGE, EuRoPol GAZ, OPTRA, EthosEnergy.

  • dla spedycyjnej: PLL LOT, PKS Multi Spedytor, PKP Cargo, DB Schenker, Opek, Logintrans, PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa, PROTOR.

  • dla rolniczej: POL-MOT WAFARMA, Hajduk, Monsanto, Scotts, Hurtownia ROLNIK, Merlo Polska, Trouw Nutrition Polska, Grupa PIAST.

  • dla usług: PKP, TUV NORD, Krajowa Izba Gospodarcza, INFOR, ITI Neovision, KEMA, Poczta Polska, Guard Systems, Polsat Cyfrowy, Instytut Monitorowania Mediów, Makro Cash and Carry, SITA Learning Systems, Totalizator Sportowy, Grupa Wydawnicza INFOR, INFOR PL, SARTO PR, Neckerman, INFORLEX, ROSSMANN, MENNICA POLSKA, SGS, Michael Page Polska, PH Conkret, Nocowanie.pl., Raport, Synergy World Wide, EnergyLife, Matex Controls, Intertoll, Puls Biznesu, PKM Tychy, MPK Tarnów, Przedsiębiorstwo Usług komunalnych EMPOL, Asistnet Work Group.

  • dla branży reklamowej: Biuro Reklamy TVP, Biuro Reklamy INFOR, Clickad.

  • dla telekomunikacyjnej: PKP Teleinformatyka, Telekomunikacja Polska, Orange,

    Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne LANET, NETIA, GTE.

  • dla branży IT: IBM, Lumena, TRW, PROKOM, NOKIA, Alcatel-Lucent, Active Jet, Strictwise, Karen, Action, Pentacomp, Crowley Data Poland, Vector-Soft, Vobis, NIKON, IMG Polska, Infovide-Matrix, Asplex, BLStream, Value Thank, Asseco Poland, Altcom Akademia.

  • dla nauki: SGH, Wyższa Szkoła Biznesu-NLU w Nowym Sączu, Akademia Leona Koźmińskiego, Fundacja Na Rzecz Nauki Polskiej, Akademia Finansów i Biznesu VISTULA.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE