Rafał Gębura

Od wielu lat dziennikarz znanego magazynu Newsweek oraz Twórca kanału youtube – „7 metrów pod ziemią” internetowego talk-show o tematyce społecznej. Rafał Gębura zabiera swoich gości na minus trzecie piętro (7 metrów pod ziemią) jednego z warszawskich biurowców. Zaciszna atmosfera podziemnego garażu sprawia, że rozmówcy wyznają prawdę, na którą nie zdobyliby się w telewizyjnym studiu.

Świetny wykładowca i prelegent umiejący skupić uwagę widowni w każdym wieku. Twórca równolegle prowadzi drugi kanał – Wyłącznie Naukowy Bełkot.

Autor kanału Kameralnie, to mieszanka wiedzy technologicznej i rozrywki. Patryk ma  świeże spojrzenie na branżę i cenne wskazówki nie tylko dla pasjonatów czterech kół. Setki przejechanych kilometrów, dziesiątki przetestowanych aut, a to wszystko dzięki pasji młodego konesera motoryzacji. Posiada wiedzę nie tylko motoryzacyjną, ale również z obszaru nowych mediów i influencer marketing. Jest świetnych mówcą, chętnie zapraszany na konferencje i prelekcje.
 

Najpopularniejszy polski iluzjonista i performer. Na jego kanale YT znajdziemy wiele zadziwiających sztuczek magicznych, którymi twórca zachwyca zarówno przypadkowo spotkanych na ulicy ludzi jak i gwiazdy formatu Roberta Lewandowskiego, Jareda Leto , Joanny Krupy czy Tomasza Kammela. Y posiada duże doświadczenie związane z wykładami motywacyjnymi okraszonymi magią – prowadził wiele eventów oraz wystepował na największych konferencjach biznesowych różnych branż.

Z sukcesami i powodzeniem prowadzi ekspercki kanał Motodoradca. Jego przygoda z motoryzacją trwa od momentu, gdy zamienił popularne resoraki, na swojego pierwszego gokarta w wieku 7 lat. Wtedy też, stopniowo uczył się drobnych napraw, np. regulacji gaźnika (metodą prób i błędów).
Kierował dwoma salonami samochodowymi i pogłębiał swoją motoryzacyjną przygodę, bo dobrze czuje się w miejscu w którym jest. Bez “kagańca” może po swojemu wypowiadać się na konkretne tematy związane z szeroko pojętą motoryzacją.

Wszystko zaczęło się 29 kwietnia 1989 roku, 36 dni przed symbolicznym upadkiem komunizmu w Polsce (przypadek?!). Dla rozwiania wątpliwości: wtedy to został rzucony w wir absurdalnego życia, narodził się. Z początku szło gładko, do 4 roku życia nic nie pamięta. Zaraz potem były pierwsze przedszkolne miłości, zacząłem pisać wiersze, prześlizgnął się przez szkołę (choć robiąc sporo szumu) i wylądował na studiach z psychologii klinicznej (najlepiej pamięta z nich praktyki w szpitalu psychiatrycznym). Niestety nie byłe zbyt częstym gościem na uczelni, za bardzo od zawsze (29.04.1989) kochał ryzyko i tak nie słuchając rodziców założył na trzecim roku studiów wraz z kolegą firmę Workplace Solutions, zajmującą się doradztwem biznesowym dla dużych korporacji. Miał być fun a wstrzeliśmy się w niszę i odnieśliśmy spory sukces. Nic jednak za darmo! Pracowali po 70 godzin tygodniowo i zarabiali demoralizujące młodzież pieniądze. Skoro więc sodówka uderzyła do głowy roztrwonił wszytsko na ubrania i podróże. W wieku 26 lat zdążyli zbankrutować, no ale czym byłaby prawdziwa przygoda bez bolesnego upadku ze szczytu. Myślał od razu o kolejnej, własnej firmie ale chyba trochę z wiekiem zramolał, będąc też już ojcem postanowił grać minimalnie bardziej odpowiedzialnie; przyjął posadę dyrektora w międzynarodowej firmie doradczej. Żeby jednak nie sprzedawać 100% swojej duszy (nawet za warte tego pieniądze) założył kanał na YouTubie o filozofii egzystencjlanej – Człowiek Absurdalny; specjalistą nie jest ale widzowie piszą mu w długich, wzruszajacych listach, że to najlepsze co oglądali od lat. Może poszedł na łatwiznę? W końcu mówi o śmierci, miłości i sensie życia; chyba najważniejsze, że to lubi, spełnia się, kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem. Jak dorośnie to bardzo chce zostać pisarzem…

Trener personalny. Może pochwalić się bogatym doświadczeniem zawodowym, gdyż od 19-tego roku życia współpracuje na płaszczyźnie treningów indywidualnych z wieloma podopiecznymi, pomagając im zbliżyć się do założonych celów treningowych. Uczestnik dziesiątek szkoleń związanych z branżą. Twórca kanału TrenerTv.

Ekspert ds. Wizerunku i Stylistka oraz YouTuber, 2 w 1. Absolwentka SGH (Finanse i Rachunkowość oraz Zarządzanie). Wcześniej przez 7 lat pracowała w dużych korporacjach, zajmując się marketingiem internetowym oraz eCommerce. Pełniła funkcję szefowej grupy eCommerce na Polskę w IAB (Internet Advertising Bureau), przez 2,5 roku wykładała ePR w Szkole Głównej Handlowej, a jej publikacje ukazywały się w Harward Business Review. Mimo prężnie rozwijającej się kariery postanowiła zmienić o 180 stopni swoją ścieżkę zawodową, podążyć za głosem serca i zrealizować marzenia jeszcze z czasów dzieciństwa – zajmować się wizerunkiem oraz pracować z kamerą. Certyfikację stylistki British Accreditation Council zdobyła w Londynie – jednej ze światowych stolic mody. Obecnie prowadzi własną firmę i jako stylistka współpracuje z markami takimi jak Remington (akcesoria urodowe) czy też Mary Kay (kosmetyki, prowadząc dla nich warsztaty, szkolenia czy też stylizując produktowe sesje zdjęciowe). W przeszłości sama przeszła wizualną metamorfozę, dlatego pracując z Klientami indywidualnymi pomaga im wykorzystywać wizerunek i stylizację do wprowadzania holistycznych zmian w ich życiu, również w sferze budowania pewności siebie i komunikacji międzyludzkiej. Jej dodatkową pasją jest wspieranie i motywowanie osób samotnych, po rozstaniach oraz o obniżonym poczuciu własnej wartości, co realizuje rozwijając swój kanał SoSpecial na YouTube.

Dziennikarz, pisarz, scenarzysta, nauczyciel akademicki.
Specjalista ds. PR i nowych mediów, magister dziennikarstwa i komunikacji społecznej, specjalność “media cyfrowe i komunikacja elektroniczna”. Od 1990 roku nieprzerwanie w
branży dziennikarskiej, siedmiokrotnie redaktor naczelny, w tym trzykrotnie w mediach ogólnopolskich i dwukrotnie w TV.
Autor publikacji książkowych, scenariuszy do filmów reklamowych i gier komputerowych, reportaży telewizyjnych i prasowych, opowiadań nagradzanych w ogólnopolskich
konkursach literackich oraz kilku referatów naukowych dotyczących problematyki mediów.
Brał udział w tworzeniu pierwszej polskiej gry przygodowej na PC. Prowadził zajęcia z zarządzania fabułą interaktywną w warszawskiej Gamedev School. Prelegent imprez branżowych (Zjazd Twórców Gier, Międzynarodowa Konferencja Naukowa “Kulturotwórcza funkcja gier”, Pyrkon, Poznań Game Arena, Game Industry Trends, Pixel Heaven etc.). Członek rady programowej Game Industry Conference. Laureat (wspólnie z firmą Can’t Stop Games) Aulera – nagrody dla najlepszego startupu Europy Środkowo-Wschodniej.

Miłośnik sportów sylwetkowych i zdrowego odżywiania. Na codzień pomagam ludziom w osiąganiu wymarzonej syletki poprzez zastosowanie odpowiedniego planu żywieniowego, treningowego i ogólną motywację, uczestniczę we wszlkich eventach. Więcej na ten temat znajduje się na mojej stronie: mariuszjanecki.pl gdzie również prowadzę BLOGA!  Teraz moje zainteresowania poszerzyły się dodatkowo o fotografię i modę, która coraz bardziej mi się podoba!

CMO i członek zarządu największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle’u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę.
Uwagę ze sportu przekierował na internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Poniżej kilka słów o samej platformie:

DDOB – to platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 70 tysięcy twórców internetowych: blogerów, youtuberów, instagramerów, tiktokerów. Dzięki DDOB użytkownicy mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców, pozyskać nowych fanów i wybić się w social mediach. Platforma posiada wyjątkowy system, który umożliwia łączenie twórców z reklamodawcami i realizację kampanii marketingowych. DDOB to też własne media z ponad 400 tys fanów na Youtubie i setkami tysięcy fanów na pozostałych SM. Według brand24 miesięcznie DDOB osiąga ponad 19 mln zasięgu.

DDOB wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing). Na portalu użytkownicy dodają ponad 4 tysiące artykułów miesięcznie oraz generują 400 tys interakcji na social mediach DDOB. Z potencjału platformy skorzystały już takie marki jak: Samsung, L’Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty.
DDOB zostało także docenione i nagrodzone w konkursach. Jest laureatem Startup Adventure (Burda International Polska), European Startup Days (Europejski Kongres Gospodarczy) oraz Start.Up.Press (Grupa Polska Press).

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE