Mirosław Kłoczko

Trener biznesu i ,,wzmacniania ducha” z ponad 20-letnim praktycznym doświadczeniem w biznesie i sprzedaży.

Motto życiowe i zawodowe: „Rzeczy nie zawsze takie są na jakie wyglądają”.
Ponad 20 lat doświadczeń w obszarze szkoleń, doradztwa dla firm, coachingu dla kadry managerskiej i osób prywatnych m.inn.: Colgate Palmolive, Volkswagen Bank, MTV Europe, Castrol, Salans, Citi Handlowy, Wilo, Rhenus Logistics, Sun Chemicals.

Autor sukcesu: prestiżowych seminariów AUTORYTETY (1999-2013), w latach 2004-2010 wyłącznej dystrybucji w Polsce narzędzi psychometrycznych Success Insights (zachowania i wartości), Prezes Zarządu i współwłaściciel firmy handlowej (2010-2014) – wyłączna dystrybucja w Polsce szwajcarskiej firmy kosmetycznej Karin Herzog.

Psychoterapeutka, publicystka, filozofka, autorka wielu artykułów w pismach kobiecych (na stałe w “Zwierciadle”). Od trzydziestu paru lat pracuje z ludźmi, w ostatnich latach głównie z kobietami. Prowadzi warsztaty dla kobiet i do nich kieruje swoje książki Była wykładowczynią na podyplomowych studiach Gender Studies na Uniwersytecie Warszawskim. Autorka i współautorka książek „Być kobietą i nie zwariować, „Bajki rozebrane”, “Chcę być kochana, tak jak chcę”, ”Nie bój się życia”, „ Porozmawiajmy o seksie”. Realizowała własne programy w TV i w Polskim Radio. Gość wielu programów telewizyjnych i radiowych. Współpracowała m.in. Polsko-Niemiecką Izbą Przemysłowo-Handlową, Bankiem Handlowym w Warszawie S.A. (Citi Handlowy) PKO S.A. Unilever Polska Sp. z o.o.

Trener oraz wykładowca w zakresie problematyki międzyludzkich relacji w środowisku społeczno-zawodowym, certyfikowany doradca rodzinny, seksuolog kliniczny, terapeuta. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalista Profilaktyki i Resocjalizacji Społecznej. Dziennikarz radiowy oraz telewizyjny, autor i współautor prac naukowych a także książek popularnonaukowych. Ostatnia wydana w 2013 roku to „Miłość Ci wszystko wyPaczy”.

Doradca biznesowy, strateg marki, trener rozwoju. Pomaga właścicielom i kadrze zarządzającej w zwiększaniu wartości firmy poprzez komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i personal branding. Pracuje na trzech rynkach: polskim angielskim i włoskim.
Laureatka nagrody PRoton TERAZ POLSKA oraz Złotych Spinaczy, nominowana do tytułu Człowieka Roku BRIEF za osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i marki. Autorka Programu Zwiększania Wartości Firmy i Programu Budowania Marki Osobistej. Realizatorka pierwszego w Europie extremalnego warsztatu z wystąpień publicznych na koronie stadionu.
Jej misją jest inspirowanie ludzi do tego, by mieli odwagę, być sobą. Wykorzystując talent do odkrywania tego, co wyjątkowe oraz umiejętność słuchania i doceniania ludzi – odkrywa osobowości.
Współpracowała z TVN, Polsatem, TVP, ZET, RMF. Wystąpiła w dokumencie dla stacji Discovery i Al Jazeera. Autorka audiobooków i kusów z zakresu budowania autorytetu i silnej pewnej siebie marki.

Doctor Doctrine, meta-trener (trener trenerów) z rozległą erudycją i multidyscyplinarnym wykształceniem. W czasie 25 lat przeszkolił TOP 1000 największych polskich i międzynarodowych firm. Stworzył ponad 100 programów szkoleniowych, wśród których ponad połowa ma niekwestionowany status pionierski i innowacyjny.
Trener kreujący zaskakująco wysoką efektywność szkoleniową. Przeszkolił ponad 24 tysiące osób, w 2017 roku uzyskał średnią oceń 4,82!
Najwyżej oceniany autorytet szkoleniowy w kryteriach: styl prowadzenia, oryginalność treści i efekt inspirujący.
Jeden z niewielu autorytetów w Polsce w zakresie kontroli stresu bojowego i profilaktyki układu nerwowego. Prowadził szkolenia z uczestnikami misji w Iraku, Afganistanie i Czadzie. Transformując metody traumatologii wojennej szkolił Orlen Team, przygotowując tenże zespół do rajdów Dakar, prowadził treningi dla zawodników speedway, supermoto oraz psychofizjologiczne szkolenia dla pięściarzy zawodowych wagi ciężkiej. Od 1993 r. do 2018 r., przeszkolił zarządy wielu strategicznych podmiotów na europejskiej mapie gospodarczej, w których dominująca branża to: koncerny farmaceutyczne, medyczne, energetyczne, banki i przemysł ciężki. Kształcił też słuchaczy SGH, Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Ernst & Young, Door Poland i wiele innych jednostek konsultingowych i dydaktycznych.

Jakub Spyra jest m.in absolwentem Akademii Medycznej w Gdańsku, Uniwersytetu Zielonogórskiego oraz Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. Legitymuje się dyplomem gerontologa i podyplomowymi kwalifikacjami z zakresu neuroimmunologii i psychopatologii sądowej. Obecnie zarządza także pracą badawczą w Laboratorium Cybersemantyki im. Alfreda Korzybskiego w Warszawie.

Proponowany obszar/ temat (dotyczy wyłącznie wystąpień inspirujących):

EMOCJONALNA TWIERDZA MENEDŻERA. Metody autokontroli emocjonalnej wg psychotraumatologii wojennej

Jest to sesja inspirująco-transformacyjna, oparta na praktyce bojowego wyszkolenia specjalistycznych jednostek NATO, w zakresie odporności na szok i stres wojenny. Spotkanie ma na celu zainspirowanie uczestników cywilnych, do poszerzenia swoich kwalifikacji autokontroli emocjonalnej, o metody autokontroli stresu bojowego, poprzez transformację tychże wojskowych metod, na modele użyteczne w codziennej roli menedżerskiej. Czas: 2 h.

Zakres transformowanych na grunt cywilny, kwalifikacji:

Combat Stress Control – Kontrola Stresu Bojowego
Shell Shock Control- Kontrola Szoku Artyleryjskiego
Death Imprint Control- Kontrola Piętna Śmierci
Tactical Command- Dowodzenie Taktyczne

Wykładowca MBA, certyfikowana trenerka metody Points of You™ oraz metody HeartMath™, wykładowca. Doktor Szkoły Biznesu Bournemouth University (Wielka Brytania). Kierownik nagradzanych studiów podyplomowych ‘Neuro-Przywództwo’ na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Prowadzi liczne wykłady, wystąpienia i prezentacje, zarówno w języku polskim i angielskim, w kraju jak i za granicą (między innymi w Wielkiej Brytanii, Belgii, Finlandii).

Prowadzi szkolenia i wykłady dla biznesu:

  • handel: IKEA Industry, Leroy Merlin, Apteki Zdrowit, Grupa Muszkieterowie, Bonduelle. 
  • finanse: Nationale-Nederlanden, AVIVA, PKO Ubezpieczenia, EY, Accenture, Immofinanz.
  • farmacja, kosmetyka: Oceanic, Polpharma, Gedeon Richter, Roche, Bioderma, Merck.
  • technologie: SAS Institute, HP Enterprise, Kiesow, CES, Philips. 
  • produkcja: Procter & Gamble, Gillette, OTIS
  • ciepłownictwo, energetyka: PGNIG Termika, VEOLIA, Tauron
  • logistyka: DHL
  • turystyka: Orbis
  • wydawnictwa: Wydawnictwo Nowa Era
  • dla sektora administracji publicznej, m. in. dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych, czy Krajowej Szkoły Administracji Publicznej w Warszawie.  

Ponadto pisze do portalu InnPoland, oraz do magazynu Law Business Quality i magazynu Les Nouvelles Esthetiques, gdzie porusza tematy oscylujące wokół roli mózgu w biznesie, emocji czy zarządzania osobistą energią.
Laureatka Plebiscytu Diamenty Kobiecego Biznesu w kategorii Firma Godna Zaufania.

Redaktorka, wice prezeska Polskiego Instytut Mindfulness, oraz coach lidershipowy. Jako twórca koncepcji medialnych Zuza stawia projekty, zarządza zespołami i rozwija marki w druku, internecie i telewizji. Program redukcji stresu metodą mindfulness (MBSR) prowadzi dla grup otwartych oraz dla liderów biznesu.

Za stworzenie GAGI – magazynu dla rodziców – otrzymała tytuł Redaktor Naczelnej Roku. Była jedną z dwóch kobiet redaktorek naczelnych tygodnika Przekrój. Ostatnim projektem medialnym Zuzanny był anglojęzyczny portal newsowy tworzony przez redaktorki z gazet z całej Europy.NewsMavens.com był współfinansowany przez Google DNI Fund, Gazetę Wyborczą i Komisję Europejską.

Zuzanna podejmuje się wyzwań zawodowych, które oscylują wokół jej przekonań społecznych. Przykłada rękę do budowania świadomości na temat kobiet w rolach przywódczych, mindfulness i redukcji stresu oraz rozwoju osobistego redaktorów i managerów. Aktualnie, Zuzanna występuje w roli coacha dla kobiet w branży medialnej, oraz jako trenerka mindfulness i przywództwa w środowisku biznesowym.

Szkolenia specjalistyczne:

– Absolwentka programu Business Coaching Diploma (Price Waterhouse Coopers)
– Członek News Impact Network (European Center for Journalism)
– Absolwentka Leadership Academy Poland 2016 (Center For Leadership)
– Certyfikat Nauczyciela Mindfulness Based Stress Reduction (European Institute for Mindfulness-Based Approaches )
– Absolwentka kursu Search Insider yourself (Search Insider Yourself Leadership Institute)
– Przeszkolona w negocjacjach i zarządzaniu sprzedażą (Mercury International)
– Przeszkolona w social-media marketing (Attention PR and Social Media Marketing Agency).

Rozszerzone propozycje tematów/ wykładów:

Poznaj mindfulness, opanuj stress

  •   Skąd sie wziął świecki nurt mindfulness (storytelling)
  •   Jak wygląda formalna i nieformalna praktyka mindfulness (ćwiczenia)
  •   Jakie przynosi korzyści krótko i długoterminowe (nauka)

Przywództwo (adaptive leadership + clarity and focus training)

  • Historia rozwoju pojęcia leadershipu. Współczesne wyzwania i podejście adaptacyjne. (teoria)
  • Kluczowe kompetencje: uważność, słuchanie, prowadzenie pytaniami, znoszenie dyskomfortu, klarowność umysłu, świadomość celu nadrzędnego, ie purpose (teoria i praktyka)
  • Praca nad artykulacją/poszukiwaniem swojego purpose (ćwiczenia)

Zrozumienie i zarządzanie błędami poznawczymi (cognitive bias)

  •  Mechanika i funkcjonowanie błędów poznawczych (nauka)
  •  Teoria informacji i pojemność pamięci krótkotrwałej (storytelling)
  • Praca z uważności w celu poszerzania pola widzenia i odkrywanie własnych ślepych punktów (ćwiczenia)

Wypalenie zawodowe – zrozumienie i zapobieganie

  •  Przegląd insightów Krystyny Masloch, twórzczyni Maslach Burnout Inventory
  •  Profil pracowników najbardziej zagrożonych
  •  Efekty wypalenia (psychiczne, fizyczne, zdolność do pracy)
  •  Sygnały ostrzegawcze
  •  Prewencja vs wyzdrowienie

Rozwój przywództwa kobiet

  • Przegląd największych pułapek, przeszkód stojących przed kobietami (teoria)
  • Techniki przeciwdziałania mansplainingu, techniki negocjacji, niesłyszalności/nie widzialności (ćwiczenia)
  • Jak odbywać trudne rozmowy, hojne budowanie relacji zawodowych, ie networking, oraz tworzenie strategicznych sojuszy (ćwiczenia)

Zuzanna Ziomecka is the vice president of the Polish Mindfulness Institute (POLIM). As an American-educated Polish journalist and editor she has been professionally involved in print, television and internet projects since the beginning of the millennium. She was awarded editor of the year for founding and leading Gaga – the first Polish lifestyle magazine for parents in 2008. She was also one of the few women to ever act as chief editor for a weekly current affairs magazine (Przekrój) in Poland. From 2017 to June 2019 Zuzanna founded and ran NewsMavens – a European news portal created exclusively by women from European news organizations. The project was funded by Gazeta Wyborcza, Google DNI and the European Commission. Currently, Zuzanna writes about women in leadership and technology for Poland's largest liberal daily – Gazeta Wyborcza and their women's brand "Wysokie Obcasy", but the majority of her work has shifted to trainings and coaching. She coaches European newspaper editors and designs focus, stress reduction and self care workshops for news teams. In Poland, Zuzanna teaches Mindfulness Based Advanced Leadership Development to business and third sector leaders in Poland, as well as open mindfulness courses for beginners. Privately, she raises two rebellious kids with her partner in Warsaw.

 

Ekspert w dziedzinie emocji, infotainer. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej.
Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu.
Przez lata związany z Instytutem Psychologii PAN oraz Uniwersytetami UMCS i SWPS. Honorowy profesor na uniwersytetach Stellenbosch  Kapsztadzie oraz Renmin w Pekinie. Stypendysta Fulbrighta, laureat nagród Prezydenta i Premiera RP, finalista konkursu EY – Przedsiębiorca Roku 2015.
Założyciel dwóch firm: NEUROHM – prowadzi neuro badania emocji dla działów HR, sprzedaży  i marketingu; INEMO – szkoli   w formule infotainment, jak korzystać z neurowiedzy w życiu zawodowym i prywatnym.
Inspiruje menedżerów i liderów biznesu na całym świecie. Występował w 46 krajach na 5 kontynentach. Autor bestsellera popularno-naukowego Emo Sapiens. Harmonia emocji i rozumu.

Trener, konsultant, coach i mówca motywacyjny.
Ma na koncie ponad 15 000 godzin szkoleniowych. Podejmuje się niestandardowych projektów, które dopasowuje do potrzeb klienta. Nawiązuje doskonały kontakt z klientami i Uczestnikami szkoleń. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Pracował jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, a także HR. Zarządzał i współtworzył spółki. Skutecznie budował zespoły pracowników, tworzył systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Był odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami.

Wykształcenie:

  • Dyplom MBA National Louis University in Chicago.
  • Studia pedagogiczne Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna w Krakowie.
  • Studiował również dziennikarstwo W Międzynarodowej Szkole Dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
  • Ukończył Szkołę Trenerów MATRIK w Krakowie.
  • Uczestniczył w wielu kursach i szkoleniach z zakresu: zarządzania, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta.

Doświadczenie w zarządzaniu:

  • Branża nowoczesnej edukacji biznesowej – właściciel i twórca wizji oraz strategii.
  • Motoryzacja – VOLVO samochody osobowe – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
  • Branża IT – systemy do sprzedaży on-line – Sales and Marketing Manager.
  • Branża developerska – budowa i sprzedaż ekskluzywnych apartamentów – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Obszarem jego specjalizacji są: rozwijanie umiejętności przywódczych, budowanie i integrowanie zespołów, zarządzanie zmianą, etyka w biznesie, tworzenie systemów motywacyjnych, obsługa trudnego klienta, radzenie sobie z konfliktami, mediacje, coaching pracowniczy i menedżerski, trudne sytuacje w komunikacji, negocjacje wewnątrz korporacji.

Psycholog społeczny i trener, adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej SWPS, twórca i kierownik Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii wpływu społecznego, perswazji, komunikacji, relacji międzyludzkich, wizerunku, psychologii mediów oraz nowych technologii. W latach 2013-2018 Kierownik grantu realizowanego z funduszy NCN (Harmonia) pt. „Zobaczyć znaczy uwierzyć. Sugestia i dezinformacja w przekazie video”.  W latach 2013-2016 Pełnomocnik Prorektora ds.Nauki w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i innowacji. W latach 2012-2013 pełnił funkcję kierownika projektu „Praktyk Nauk Humanistycznych i Społecznych”, realizowanego z funduszy UE, w latach 2013-2014 kierownika projektu popularyzującego naukę „Horyzonty Poznania” (z funduszy MNiSW).
Odbył szereg wizyt studyjnych w ośrodkach zajmujących się innowacjami oraz aplikacją wiedzy psychologicznej ISI – Institute for Social Innovation (Carnegie Mellon University, Pittsburgh, USA), ID + Research Institute for Design, Media and Culture (University of Averio, Portugalia), Design Factory (Aalto University, Finlandia), TU Centre of Excellence in Media Innovation and Digital Culture (MEDIT) (Tallinn University, Estonia).
 
Autor szeregu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Często udziela wypowiedzi w mediach, popularyzując psychologię oraz komentując bieżące wydarzenia społeczne. Uwielbia się uczyć i rozwijąć.   

Trener, konsultant, wykładowca, autor programów edukacyjnych i szkoleniowych, powieściopisarz. Jego domeną są komunikacyjne i marketingowe zastosowania języka oraz nowe metody doskonalenia umysłu, kontrolowania zachowań i pracy z ciałem. Pasjonuje go Japonia i możliwości odwzorowywania tradycyjnych wzorców kulturowych tego kraju w życiu, biznesie i twórczości. Ukończył dwa wydziały Uniwersytetu Warszawskiego – filologiczny i muzykologiczny. Interdyscyplinarną rozprawę doktorską obronił pod auspicjami Instytutu Sztuki PAN i Katedry Kultury UW.
Od wielu lat jest adiunktem i wykładowcą wyższych uczelni – AH im. Gieysztora, WSKIMS im. J. Giedrojcia i warszawskiego Pedagogium. Stworzył i zrealizował wiele autorskich projektów i programów dydaktycznych i szkoleniowych. Ma różnorodne doświadczenia biznesowe. Był kierownikiem literackim Teatru Wielkiego w Warszawie, dziennikarzem prasowym i radiowym, zastępcą redaktora naczelnego miesięcznika Media Polska, dyrektorem kreatywnym, senior copy writerem i Press officerem w agencjach reklamowych. W Polsce i za granicą ukazało się jego osiem powieści historyczno-sensacyjnych. Posiada 3 dan iaido.
Realizował szkolenia dla m.in. Chio Lilly Snack Foods, Neste Oil, XII NFI Piast, Jaguar, Chupa Chups, DM BIG S.A., Okocimskie Zakłady Piwowarskie, Woolmark, Daewoo Electronics, Beiersdorf, Leaf, Sheraton, OSRAM, Pepesi Cola, Stabburet, Stalexport, Tefal, Wranglem, Media Resources Center, Krajowa Izba Gospodarcza; Polsko-Niemiecka Izba Handlowa, EURO RSCG New Europe, Opus B, Banah Group, Market Link, Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych w Warszawie, Pedagogium, Akademia Humanistyczna im. Gieysztora, Uniwersytet Warszawski, Ministerstwo Zdrowia, Europejskie Centrum Komunikacji i Kultury, Dalkia, Polsko-Niemiecka Współpraca Młodzieży, Jacobs Kronung, Hobas-System, Hapag-Lloyd, Sal-Pol/Bossard, Vitra International AG, Norwegia Air Shuttlle, JWT Adw. Ag., Ikea, Mazda, Danisco, Uniferm, Galop-Equus, Infor Training, Deutsche Bank, Gruner + Jahr, Axel Springer, Polskapresse, Bertelsmann, DZ Bank, Gas Technologia i Energia, Diesel Truck, Survey Marketing+Consulting, Haba-Beton Johann Bertlechner, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Marciniuk i Wspólnicy, ADMD Roche, Deutsche Bank, Polfarma i wielu innych.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE