Norbert Pisz

Prezes i założyciel firmy technologicznej Risenbit. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu ABB IT Challenge 2013. Zwycięzca polskiej edycji konkursu Imagine Cup 2014 oraz uczestnik ścisłego finału, który odbył się w Seattle. Pracował w firmie IBM w Chorwacji oraz na Miguel Hernandez University of Elche w Hiszpanii. Prelegent na konferencjach oraz wydarzeniach. Od dziecka interesuje się programowaniem oraz nowymi technologiami. Obecnie zajmuje się prowadzeniem firmy oraz tworzeniem nowych produktów i usług. W wolnych chwilach uprawia dużo sportu oraz podróżuje.

Wśród przeprowadzonych wykładów znajdziemy m.in. tematy:

  • Jak oprogramować ruchy człowieka, zastosowanie Microsoft Kinect.
  • Komputer bez myszki i klawiatury, zastosowanie Kinect oraz Leap Motion.
  • Jak szybko nauczyć się programować i robić to wydajnie i solidnie.
  • Najważniejsze rzeczy przy budowaniu startup’u.
  • Sprzedawaj produkty, których jeszcze nie stworzyłeś.

Obecnie współwłaściciel i prezes Future Mind – firmy mającej za sobą ponad 50 wdrożeń aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone. Tworzyli oficjalne wersje najpopularniejszych aplikacji rozrywkowych Kwejk.pl czy Demotywatory.pl a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 roku firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i Launch projektów, a także wykonywane i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile.

Tomasz Woźniak nadal czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych dla swoich klientów. Jest również wykładowcą Collegium Civitas, Akademii Leona Koźmińskiego, Uczelni Łazarskiego i Politechnice Białostockiej. W 2014 kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 objął szefostwo grupy roboczej mobile marketingu w ramach IAB Polska.

Jako 18-latek sprzedał swoją pierwszą innowację dla Wargon Alloys. Jako 20 latek został najmłodszym doradcą ds. innowacji w Szwedzkiej Państwowej firmie ALMI Foretagspartner. W 2006 r. stworzył wspólnie z doktorantem spółkę KYAB AB, która na podstawie innowacji mierzy wykorzystywanie energii w budynkach. W 2008 r. otrzymał patent za innowacyjną przykrywkę do mikrofalówek. W 2009 wydał książę jak iść od pomysły do komercyjnego produktu. Rok później brał udział w produkcji programu telewizyjnym 72 hour race – jak skomercializować pomysł w 72 godziny. Tego samego roku miał własny program w Szwedskim Radiu SR P4. Od 2006 roku pomagał tworzyć OnlinePizza Norden AB. W 2009 roku dołączył na pełen etat, żeby rozpocząć działalność w Polsce. Dokładnie w Łodzi. Tu Kaniuk założył spółkę córkę. Portal ruszył w styczniu 2010 roku. W ciągu zaledwie 2 lat udało się uzyskać przewagę na polskim rynku. Rok 2012 – huczne przejęcie OnlinePizza Norden (w tym także łódzkiego portalu) przez niemieckiego inwestora – Delivery Hero, za które Kaniuk i jego wspólnicy otrzymali 120 milionów złotych. Sukcesy sprawiły, że Kaniuk stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich startupowców. W 2013r. otrzymał główną nagrodę w kategorii Wzór Przedsiębiorczości od SF BCC. Wśród nagrodzonych był również Rafał Brzoska, który otrzymał nagrodę w kategorii Siła Przedsiębiorczości. Kaniuk jest równiez Członkiem Rady Nadzorczej w spółce która stworzyła jedną z najpopularniejszych aplikacji w Polsce, Listonic. Od 2013 roku inwestuje razem z Łukaszem Wejchertem w aplikację iTaxi, najpopularniejsza aplikacja do zamawiania taksówki w Polsce. Dzisiaj pełni funkcję Prezesa Zarządu iTaxi Sp. z o.o. 

Lech Kaniuk działa jako Anioł Biznesu od 2013r. Zainwestował w nagrodzone spółki jak Prowly.com i Migam.org. Kaniuk założył również spółki Bean & Buddies, producent kawy wyższej jakości dla firm oraz JLS Property, spółka która inwestuje w nieruchomości pod wynajem. 

 

Lech Kaniuk is a serial innovator and entrepreneur. He sold his first innovation at the age of 18. He has done a spin-off from the University of Technology in Lulea, Sweden. He was the youngest Innovation management consultant at ALMI Foretagspartner, wrote the book Innovationshandboken – 10 steps how to commercialize your idea, co-produced the TV show 72 hour race – how to commercialize a innovation in 72 hours and had his own radio show, also about innovations. He helped develop OnlinePizza Norden AB a online food delivery platform to enter 4 countries. In 2012, he sold the company together with his co-founders to Delivery Hero for EUR 30M. Since 2013, he has been an active Business Angel and invested in several today known startups in Poland like, Prowly.com, Migam.org and iTaxi. Since end of 2016, he joined iTaxi as CEO. 

Ekspert w zakresie marketingu oraz public relations. Obecnie Dyrektor strategiczny i partner w 1450 – agencji specjalizującej się budowaniu wizerunku cyfrowego spółek o zasięgu międzynarodowym. Doświadczenie zdobywał m.in. jako Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT – jednego z najbardziej znanych start-upów z branży IOT czy Dyrektor Marketingu notowanej na GPW Grupy Trinity S.A. inwestującej w spółki z obszaru IT i świadczącej usługi finansowo-prawne. Wieloletni manager w agencjach PR. Realizuje projekty o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, w tym na rynku amerykańskim. Specjalizuje się budowie i egzekucji strategii marketingowych głównie na potrzeby rynków B2B.

Autor wielu artykułów branżowych oraz wystąpień na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej.

Ekspert z zakresu Innowacyjności, projektowania usług, przedsiębiorczości kobiet, startupów oraz projektowania szkoleń.
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Service Design w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej (SWPS) w Warszawie oraz Programu Innovation Leader realizowanego przez prof. Mario Raicha – Learnita Ltd.

Koordynator projektów krajowych i międzynarodowych. Współautor publikacji z zakresu przedsiębiorczości (m.in. cykliczny Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce), prelegent licznych wydarzeń publicznych i biznesowych m.in. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, współautor artykułów publikowanych na wielokrotnie nagradzanym Portalu Innowacji.
Odpowiedzialna za realizację projektów z dziedziny przedsiębiorczości i innowacyjności, wsparcia startupów. Współpracowała z organizacjami otoczenia biznesu, organizacjami pozarządowymi, organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami międzynarodowymi (m.in. OECD, WE), stowarzyszeniami i inicjatywami międzynarodowymi. Udział w grupach eksperckich, zespołach roboczych i spotkaniach (w tym międzynarodowych) poświęconych tematyce zrównoważonego rozwoju, rozwoju społeczno – gospodarczego i wspierania innowacyjności, w tym w zakresie projektowania usług publicznych i zamówień publicznych.

Moderator i facylitator warsztatów dedykowanych poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych, innowacji (wykorzystanie metodologii service design oraz innych narzędzi kreatywnych). Współpraca w sektorze kreatywnym m.in. dla branży modowej (m.in. Hush Warsaw, Stylowo – Sandra Morawska).
Project manager w questus – akredytowanym Centrum CIM  – The Chartered Institute of Marketing (CIM) największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów,
W inicado.pl koordynator projektów innowacyjnych skoncentrowanych  na poszukiwaniu nowych rozwiązań i modeli biznesowych. Moderator i prelegent na konferencjach związanych z innowacjami.

Lekarz, absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, założyciel startupu i twórca maski Neuroon. Wybrany jednym z 3 najbardziej innowacyjnym przedsiębiorców w Polsce według magazyniu Brief w 2013 roku. Finalista konkursu Global Impact Competition 2014 organizowanego przez prestiżowy Singularity University. W 2014 roku zdobył tytuł “Founder of the year in Poland” przyznawany przez organizację Central European Startup Awards. Wybrany jednym z 30 najzdolniejszych Polaków przed 30, przez magazyn Forbes w 2018. Kamil jest prezesem polskiego oddziału organizacji zrzeszającej młodych przedsiębiorców z całego świata- Kairos Society oraz mentorem Startup Weekend.

CEO click community – która zatrudnia ponad 80 social media specjalistów, oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie i ze sprzedaży na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień/ szkoleń:

Social Employer Branding
Współzawodnictwo o pracę dało początek budowania marki osobistej przez zwykłych ludzi. Dzisiaj w "czasach pracownika" to firmy rywalizują o specjalistów, dlatego budują "markę pracodawcy" Employer Branding, aby ich przyciągnąć. W obu przypadkach zapalnikiem do realizacji tych celów stały się Social Media. Atmosferę firmy nie da się pokazać na ogłoszeniu rekrutacyjnym, najlepiej można to zrobić przez Social Media. Social Employer Branding i Social Recruitment to strategia budowania marki pracodawcy i rekrutacji kandydatów (Direct Search) poprzez media społecznościowe. Prezentacja skierowana jest do przedsiębiorców, marketerów i łówców głów, czyli Head Hunterów.

Strategie Social Media
To kreatywno-strategiczne ujęcie Facebook Marketingu, Social Sellingu i Social Networkingu. Mamy rok 2018 i Facebook dopiero się rozkręca! Nie konkuruje już tylko z innymi serwisami społecznościowymi, ale całym Internetem. Często zastępuje on stronę www, blogosferę, wspiera procesy rekrutacyjne, obsługę klienta, CRM, webinaria, połączenia telefoniczne, networking. Facebook marketing znajduje dziś zastosowanie dla niemal każdej osoby, firmy, w każdym sektorze. Ta prezentacja jest dla wszystkich – od osób budujących markę osobistą i chcących wykorzystać profil osobowy na facebooku, po firmy małe, średnie i duże.

Social Networking
Jak wykorzystać profile osobowe na facebooku do promocji firmy? Umiejętność nawiązywania znajomości z nieznajomymi to najważniejsza cecha dobrego przedsiębiorcy, handlowa, czy HR-owca. Jeżeli do nawiązywania kontaktów służy słuchawka telefoniczna, e-mail, networking, to dlaczego nie wykorzystać w tym celu facebooka? Social Networking to sztuka dodawania nieznajomych do znajomych i zamiany naszych kontaktów w kontrakty. Aby zrobić to dobrze, trzeba poznać kilka technik.

Zawód Social Media Manager
Największym fenomenem Facebooka jest to, że wszyscy Social Media Specjaliści mogą odpowiedzieć na każdy brief, na każde zapytanie swojego klienta lub firmy, a której pracują.

Strategia Przetrwania
Większość startuperów koncentruje wysiłki na tworzeniu "jednorożców", czyli spółek wartych 1 mld $. Tylko 2 na 100 tys. startupów osiągnie kiedyś wycenę 1 mld $, a co się stanie z pozostałymi?

Turkusowa Rewolucja
Firmy w których wartości i ludzie stawiani są ponad zyski istnieją i mają się bardzo dobrze. Określa się je "turkusową organizacją". Firmy turkusowe powstały z potrzeby budowania organizacji, w których praca będzie dawała swoim pracownikom spełnienie i satysfakcję.

Budowanie Marki w Sieci
Świadomość Marki i Jakość Produktu sprawią, że produkt będzie sprzedawał się sam bez marketingu. Strategiczno Kreatywne ujęcie e-Marketingu, zarys wszystkich kanałów marketingu Internetowego. Jaka jest rola Marki Osobistej w Skalowaniu Biznesu. Czy Marka Osobista jest nie skalowalna?

E-wolucja sprzedaży
Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie:) Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. Prezentacja skierowana jest do Handlowców, Marketerów, HRowców i przedsiębiorców. Zapraszam,

#ToBędzieDobraPrezentacja:)

Jest jedną z najbardziej znanych przedsiębiorców urodzonych w Polsce. Założycielka globalnych firm technologicznych, jedna z globalnych Forbes 30 Under 30 w 2016 roku, Fortune Most Powerful Woman w 2017 roku, i jedyna Polka na liście Najbardziej Wpływowych Osób londyńskiego Evening Standard w 2017 roku.

Opierając się na własnych doświadczeniach jako emigrantka, w 2012 roku w Londynie Marta współzałożyła Azimo, internetową platformę przekazów pieniężnych o globalnym zasięgu i ponad milionie klientów na całym świecie. Swój pierwszy startup założyła w Polsce w wieku 19 lat, w międzyczasie mieszkała i pracowała też w Dublinie i w Nowym Jorku. Od 6 lat mieszka i pracuje w Londynie.

Poza budowaniem firm technologicznych, Marta jest częstym mówcą publicznym w radio, telewizji i na najbardziej prestiżowych globalnych imprezach i konferencjach, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Polsce. Między innymi, Marta była oficjalnym gospodarzem Książęcej Pary Williama i Kate podczas ich wizyty w Polsce latem 2017 roku, oraz polską reprezentantką Fortune Most Powerful Women w Białym Domu. Marta często publicznie zajmuje głos w sprawach dotyczących emigrantów i kobiet, ale też wpływu technologii na rozwój społeczeństw.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE