Jim Cathcart

Portal Speaking.com zaliczył go do grona 5 najlepszych mówców w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta.

Jim Cathcart jest jednym z najlepiej znanych i najczęściej nagradzanych mówców motywacyjnych w zakresie biznesu oraz uznanym międzynarodowym autorytetem w obszarze sprzedaży.

Jest prezesem Krajowego Stowarzyszenia Mówców (National Speakers Association) Top 5 Sales Speaker  2010-2014 w USA.

W 1977 roku założył Instytutu Cathcarta organizację pomagającą klientom tworzyć i utrzymać Wartościowe Relacje Biznesowe. Autor bestsellera: „Od żołędzia do dębu”.

Współpracował z takimi firmami jak: Abbott Laboratories, Accenture, Canon, Daimler Chrysler, Ford Motor Credit Corp, Honeywell Inc., IBM, Lexus, Motorola Inc., Pfizer, Sony, Toyota, U.S. Bank, Xerox.

W czasie wolnym gra na gitarze, pokonuje motocyklem najbardziej kręte drogi, jakie zdoła odkryć i co najmniej dwa razy w tygodniu biega po górskich szlakach w pobliżu swojego domu. Działa w radzie doradczej Szkoły Biznesu w Pepperdine University i California Lutheran University.

Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce, trener biznesu i coach. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prezenter i zawodowy mówca.

Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois). Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Twórca V Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce (prowadził i koordynował około półtora tysiąca krajowych i międzynarodowych procesów negocjacyjnych).Przenosi na rodzimy grunt najlepszą wiedzę, doświadczenie i praktyki biznesowe ze Stanów Zjednoczonych, przez to podnosić konkurencyjność polskich firm na krajowym i międzynarodowym rynku.

Urodzony w Polsce biznesmen i mówca motywacyjny, wychowany i wykształcony w USA. Zasłynął jako ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, a także team buildingu i amerykańskiej szkoły obsługi klienta. Przez niektórych określany jako „mistrz umiejętności miękkich”. Simon często powtarza, że odpowiednia postawa i wartości są kluczem do sukcesu.

W 2003 r. Simon rozpoczął studia na Stanowym Uniwersytecie w Kent, które ukończył – korzystając ze stypendium Rotary Club – z wyróżnieniem cum laude pół roku przed terminem, w grudniu 2006 r. Pomimo statusu emigranta polskiego pochodzenia już podczas studiów zasłynął jako inspirujący mówca zaangażowany w przemówienia dla elitarnych klubów biznesowych. Pół roku po powrocie do Polski, jako 23-latek, w sierpniu 2007 Simon przekonał inwestora, by zdecydował się zainwestować pierwsze kilkaset tysięcy złotych w pomysł młodego absolwenta. Firma Kalman Plastic, która w ten sposób powstała, skupiła się na sprzedaży innowacyjnych półproduktów z recyklingu tworzyw sztucznych. W ciągu dwóch miesięcy od debiutu firma osiągnęła pierwszy milion złotych przychodu netto. Aktualnie firma odnotowuje kilka milionów złotych comiesięcznego przychodu, zaopatrując fabryki w ponad 20 krajach świata. Paradoksalnie kryzys w 2008 r. i bankructwo konkurencji spowodowały, że firma Kalman Plastic w latach 2009-2012 zanotowała czterokrotny wzrost sprzedaży.

W 2013 r. Simon Dziak-Czekan podbiwszy serca polskiej widowni, został wyróżniony pierwszym miejscem w konkursie na najlepszą mowę biznesową 2013 Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Simon współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.

Simon Dziak-Czekan prowadzi wykłady zarówno dla wielkich korporacji, jak i na uczelniach i dla organizacji pozarządowych, zarówno po polsku, jak i w języku angielskim. „W wielu kręgach wciąż pokutuje błędne przekonanie na temat wystąpień motywacyjnych. Nie jest to wyuczona profesja. Traktuję przemówienia motywacyjne jako sposób przekazywania swoich pasji i doświadczeń, jako instrument, który służy zachęceniu innych do działania, do podejmowania zmian. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie i masz coś wartościowego do przekazania, nie będziesz mieć problemu z pozyskiwaniem słuchaczy i sponsorów. Kocham biznes, a jeszcze bardziej kocham ludzi” – zaznacza Simon.

Doświadczenie zdobywał w Grupie Allegro. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu e-commerce i nowych technologii, publikowanych w poczytnych serwisach e-commerce. 

Koordynator i wykładowca studiów podyplomowych z zakresu e-biznesu i nowych technologii w Wyższej Szkole Bankowej.

Współautor bestsellerowej "Biblii e-biznesu" nagrodzonej przez Dziennik Gazetę Prawną "Economicusem 2014". Jestem też współautorem – wraz z prof. Michałem Januszkiewiczem – "Tomów kultury" (lata 70. i 80.) wydanych na 60-lecie sieci EMPIK. Współtworzył wydaną przez oficynę Vesper "Małą encyklopedię obciachu". Obecnie jako E-commerce Manager jest czynnie  zaangażowany w projekt e-commerce oraz równolegle wspiera i doradza wielu podmiotom w obszarach e-commerce. Współpracował m.in.z takimi markami, jak: Onet, Agora, Lidl Polska czy EduInvest.

Trener,  inwestor, praktyk biznesu i sprzedaży  – przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Obecnie jest również trenerem a także cenionym mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach.  
Występował na scenie m.in. z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. W trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiał do ponad 40 000-ej publiczności! 
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm z zakresu komunikacji ,  sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji,  zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.

 

Jacek Chmielecki for the last 18 years was having different Management positions in IT icons companies like Cisco Systems, SAP, Microsoft and Google covering international markets CEE, Russia, Middle East, DACH, Latin America.
He was heading cross country Sales, Partner Management , Customer support departments and setting channel sales strategy for 126 countries. 
He is holding MSc degree of Information Technology from  De Montfort University – Leister, UK , MSc Technical University in Łódź and MBA Thames Valley University London, UK. Also graduated in Psychology in Business, Management & Marketing.

Currently he is also Trainer and Key note speaker at various conferences, lecturing at Universities, member of Polish Professional Speakers Association, Coach. He was sharing the stage with gen Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, prof. Robert Cialdini and many others.  Delivering speeches on LIVE Internet transmissions to more than 40 000 people in a time.
Jacek is delivering trainings to the corporate customers and individual clients about communication, sales, public speaking, leadership recruitment and motivational speeches. He is investing in real state and various business.

Influence – The key skill of a successful leader in a XXI century.
How to lead people in 6 steps without formal authority?
Backstage of recruiting. Case studies from the biggest world wide IT companies: Google, Cisco Systems , SAP… 

Zorientowany biznesowo trener, konsultant i coach zajmujący się doradztwem biznesowym. Specjalizuje się w szeroko rozumianym rozwoju sił sprzedażowych na poziomie strategicznym i operacyjnym.

Związany z rynkiem szkoleń od 1995 roku. Realizator projektów szkoleniowych dla wielu polskich i międzynarodowych instytucji biznesowych.
Na przestrzeni 18 lat pracy trenerskiej, w jego kursach uczestniczyło 5 tysięcy osób. Prowadzi indywidualne treningi i sesje coachingowe. Przygotowuje także prelegentów do wystąpień publicznych. Wykładowca współpracujący z SDH i Uniwersytetem Warszawskim, prelegent na wielu konferencjach i panelach dyskusyjnych. Wielokrotnie wyróżniony, jako jeden z najbardziej inspirujących prezenterów.     

Prywatnie wielbiciel badmintona i nurkowania.
Oferowana tematyka wystąpień publicznych związana przede wszystkim z innowacyjnym podejściem do procesów sprzedaży i zarządzania sprzedażą.

Twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, właściciela Paczkomatów® InPost – największej na świecie sieci urządzeń do samodzielnego nadawania i wysyłania przesyłek. Zagraniczna ofensywa Grupy Integer.pl obejmuje swym zasięgiem liczne kraje w Europie, Ameryce Południowej i Północnej oraz na Bliskim Wschodzie.

Rafał Brzoska jest specjalistą w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży oraz kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu. W Grupie Integer.pl – poza funkcją zarządczą – odpowiada również za pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów handlowych oraz budowanie długofalowej strategii rozwoju, opartej na innowacyjnych technologiach i niestandardowych rozwiązaniach biznesowych.
Znakomity strateg i wizjoner, kreujący trendy i zmieniający oblicze polskiego rynku e-commerce. To również doświadczony menedżer, przewidujący trendy rynkowe i specjalizujący się w nowopowstających rynkach o dużym potencjale wzrostu. Specjalista w zakresie tworzenia perspektywicznych oraz długofalowych planów i strategii biznesowych. Dzięki niestandardowej wizji rozwoju oraz koncepcyjnemu modelowi zarządzania i nowatorskiemu podejściu do biznesu, promuje polską innowacyjności na całym świecie.
Rafał Brzoska z powodzeniem buduje sieć Paczkomatów® InPost – terminali do samodzielnego nadawania i odbioru przesyłek 24/7. Urządzenia dostępne są między innymi w krajach takich jak: Wielka Brytania, Francja, Włochy, Polska, Estonia, Rosja, Czechy, Słowacja, Chile, Kanada czy Australia.

Mówca inspirujący specjalizujący się w technikach sprzedaży ze sceny.

Trener biznesu i rozwoju osobistego. Specjalista w dziedzinie wystąpień publicznych, motywacji i przywództwa.
UWAGA! Jego wystąpienia zapadają w pamięć, wpływają na zmianę poglądów i wywołują uczucie euforii.  Nienawidzi myślenia schematycznego i słowa NIE. W trakcie swoich wykładów rozprawia się z ogólnie przyjętymi stereotypami. Otwiera umysły i uświadamia słuchaczom co należy zmienić, aby prowadzić skuteczny biznes oraz pełne harmonii życie osobiste.   Jego hasło to: „ Każdego dnia dawaj z siebie tyle, ile możesz! Usuń ze swojego słownika wymówki, opanuj wewnętrzny głos i rób to, co kochasz. Pamiętaj, świat ustąpi Ci miejsca i zacznie pomaga ć, jeśli będziesz wiedział dokąd zmierzasz.” 

Sam o sobie mówi, że jego największą pasją jest pomoc ludziom w przełamywaniu barier umysłowych, zakorzenionych i utrwalanych przez lata. Podczas swoich warsztatów pomaga uczestnikom odkryć przeszkody, które uniemożliwiaj ą im osiąganie kolejnych sukcesów oraz wprowadzi ć nowe przekonania wspieraj ące ich cele.   
Uczył się od największych współczesnych mówców i trenerów motywacyjnych tj. Brian Tracy, Anthony Robbins, T.Harv Eker i Andy Harrington. Dzisiaj to on dzieli się wiedzą, którą otrzymał od najlepszych.  

Wybrani Uczestnicy o Krzysztofie:
„Chyba nikt poza mną nie wie, jak bardzo Krzysztof Hillar potrafi pomóc w dokonaniu wielkich zmian w przemawianiu publicznym. Ko widział mnie 22 czerwca w Gdyni – ten wie.” Dariusz Puzyrkiewicz, copy writer, szkoleniowiec, Prezes Zarządu firmy Dynanet.pl 
Krzysztof potrafi z każdego zrobić mówcę, który daje wartość. Najlepszy sprzedawca ze sceny. Trener mówców, mój mentor”.  Daniel Konieczny, CEO Seminar for success, partner Boba Proctora.
Mogę go śmiało każdemu zarekomendować. A wszystko zaczyna się do pierwszego Symulatora Wystąpień Publicznych „Otrzymałam  niesamowitą wiedzę, ENERGIĘ, MOC I WIARĘ W SIEBIE!” – Bogna Kozłowska.
Krzysztof, dajesz KONKRET, w świecie nadmuchanych konferencji, pustych wystąpień i bezsensownych pokazówek, Ty dajesz prawdziwą wartość i to na każdym etapie. Kamila Czarnomska, manager sprzedaży.
Ta wiedza przyda mi się prawie wszędzie, nawet na spotkaniach towarzyskich :). Chce się rozwijać, a dzięki Symulatorowi odbudowałem moja pewność siebie. Jarosław Foppke, dyrektor ds. marketingu.
Nie wiedziałam jak pokierować spotkanie , aby wybrnąć z kłopotliwych pytań i zaczepek. Receptę dostałam! Jestem bardzo zadowolona, było warto! Violetta Batka, specjalista.
Wiedza, którą przekazujesz jest bardzo wartościowa, otwiera oczy na wiele aspektów np. że scena rządzi się swoimi prawami, można ją oswoić, jest kilka strategii, które ułatwiają przekaz. Ważne jest również to, że podkreślasz jak istotne jest wdrażanie zdobytych doświadczeń (szaforozwojowi mówimy NIE). Anna Janus, lider zespołu.

Certyfikowany Trener Structogram, Trener Nowej Psychologii Sprzedaży – kierunku rozwoju teorii i praktyki sprzedaży oraz pracy z klientem, którego standardy współtworzył i przekazywał jako jeden z pierwszych w Polsce. Autor książki – poradnika"Halo?Sprzedaż!" oraz innowacyjnego szkolenia audio: "XII – Teraz Twoja kolej."

Polski prelegent podczas pierwszego i największego w Polsce Międzynarodowego Kongresu Osiągnieć NAC 2013, który na sali zgromadził 4000 osób z całej Polski i Europy. Wystąpił na scenie obok takich sław, jak Les Brown, Robert i Kim Kiyosaki, Blair Singer, Andy Harrington i inni.
Od początku kariery związany ze sprzedażą, konsultingiem i zarządzaniem. Jeszcze na studiach doradzał w zespole konsultingowym w Ministerstwie Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej. W sprzedaży przeszedł ścieżkę kariery od accountʼa do wice prezydenta spółki. Uczestniczył w budowie kilku biznesów i grup kapitałowych. Od dziesięciu lat działając na własny rachunek z powodzeniem łączy potencjał komunikacji reklamowej z praktycznym i kompetencyjnym wsparciem doradczym i szkoleniowym klientów niemal ze wszystkich branż.

Jest autorem wielu branżowych artykułów na temat skutecznej sprzedaży. W jego szkoleniach i wykładach poświęconych nowej psychologii sprzedaży wzięło udział kilka tysięcy osób, nie tylko w kraju, ale i za granicą. Ma na swoim koncie wystąpienia m.in. w Portugalii (dla niemal 400 osób z całego świata) oraz na Litwie, Łotwie i w Estonii. Jest absolwentem wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego na wydziale Zarządzania i Informatyki. Już w szkole średniej otrzymywał stypendia ministra za niebywałe wyniki w nauce. Na studiach laureat rankingu ‚Najlepszy z Najlepszychʼ. Międzynarodowy Praktyk i Master Programowania Neurolingwistycznego oraz Time Line TherapyTM. Absolwent licznych kursów i szkoleń z zakresu perswazji, motywacji osiągnięć, skutecznej sprzedaży, wystąpień publicznych. Uczył się m.in. u takich sław, jak: Brian Tracy, Robert Cialdini, Les Brown, Anthony Robbins, Kevin Hogan, Michael Carroll i wielu innych.

Przez ostatnie lata realizował projekty szkoleniowe m.in. dla takich firm, jak: Michelin, Imperial Tobacco Polska, IBM, Arrow, Credit Agricole, Warta, Betafence, Amica, Aspe, Techland, Roncato, Fm Group, Kellys, Manuli Ekobal, Neorol, SKOK Wesoła i wielu innych. Jego zaangażowanie i najwyższą jakość kompetencji potwierdzają liczne opinie i oficjalne rekomendacje otrzymane od klientów firmowych. Współorganizował i współrozwijał jeden z największych w Polsce eventów motywacyjnych, który w 2011 roku zgromadził na sali ponad 2300 osób. 
Od początku kariery kieruje się w pracy ze sprzedawcami mottem: „Sprzedawaj tak, jak sam chciałbyś kupować.” Szczególny powód jego działalności to: Helping people enjoy selling.

Mówca inspiracyjny, trener biznesu, przedsiębiorca. Menedżer i praktyk sprzedaży, aktywny lider grupy sprzedażowej w Polsce i za granicą. Pasjonat rozwoju osobistego.

Inspiruje innych do wytrwałego osiągania wyników i mierzenia wysoko w działaniu. Propaguje myśl przedsiębiorczą. Ludzie, którzy za nim podążają, cenią go za prosty i szczery przekaz.  Dzieli się wiedzą podczas konferencji, spotkań, wykładów. Przemawiał łącznie dla ponad 10 tys. osób na ok. 150 eventach. Spędził kilkaset godzin szkoląc innych.

Przemawiał m.in. u Wojciecha Herry podczas seminarium sprzedażowego „Ludzie kupują od ludzi”. Szkolił kadrę handlową oraz managerską firmy Hitachi. Przemawiał podczas Festiwalu Inspiracji. Zwycięzca konkursu na Biznesowe Przemówienie Roku 2015. Występował na scenie u boku Roberta Kroola, Jacka Walkiewicza, Grzegorza Turniaka, Ewy Foley.

Ponad 5-letnie doświadczenie sprzedażowe, dało początek unikatowym, opartym na praktyce, narzędziom sprzedażowym, które wypracował. Metody skutecznej sprzedaży to jego domeną. 
Przedsiębiorca-praktyk, który nieustannie się rozwija. Każdego roku spędza ponad 500 godzin na salach szkoleniowych jako uczestnik.

Zapalony sportowiec, aktywny zawodnik Brazylijskiego Jiu-Jitsu. Złoty medalista swojej kategorii w Mistrzostwach Polski Brazylijskiego Jiu-Jitsu w 2015 roku.  
Prywatnie pasjonat gotowania, dyplomowany kucharz. Aktualnie stypendysta kierunku „Coaching i doradztwo” w Collegium Da Vinci. Nieustanny poszukiwacz inspiracji w dziedzinie sprzedaży, kilka miesięcy temu zakończył pracę w firmie Lokal Media, gdzie zdobył doświadczenie w telefonowaniu do klientów. 

Doświadczony konsultant i trener marketingowy, współpracownik agencji konsultingowych, badawczych i promocyjnych, wspomagał strategie i taktyki marketingowo – handlowe wielu renomowanych firm, w tym spółek giełdowych. Wykładowca Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autor praktycznych podręczników i poradników marketingowych, arbiter Polish National Sales Awards.

Ekonomista, ekspert z zakresu marketingu, innowacji i zarządzania sprzedażą.
Doradza i edukuje od 1990 roku. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu", "Druga Sztuka Marketingu", "Trzecia Sztuka Marketingu". Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca zarządów. Mentor startupów w PPNT w Gdyni i Starter w Gdańsku. Felietonista Forbes Polska, juror Superbrands, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Pomysłodawca kultowego fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor Bloga o Marketingu.
 

Walczy o lepszą sprzedaż.

Żeby osiągnąć sukces w jakiejkolwiek dyscyplinie sportowej potrzeba wiele ambicji, planowania, przygotowań, wysiłku, bólu i pasji. Jako sportowiec musiał najwięcej wymagać od siebie, aby zdobyć upragnione mistrzostwo polski czy reprezentować nasz kraj na Mistrzostwach Europy w Siatkówce. W sprzedaży jest podobnie – jest wiele wysiłku, i czasami trochę polemiki nt. metod osiągania celów. Ostatecznie jednak do historii przechodzi jedna rzecz – wynik. Nie tylko ten krótkodystansowy, czyli podpisanie umowy, ale także długodystansowy – a więc zaspokojenie prawdziwej potrzeby dobrej jakości rozwiązaniem. Walczy o niego dla firm, z którymi współpracuje. Pracując na etacie uzyskał 17razy tytuł sprzedawcy miesiąca. Teraz uczy innych, by poprawiali swoje wyniki. Pracował m.in. dla: Mercedes, IKEA, Porsche, Bosch, firmy z sektora MŚP, oraz jako wykładowca na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie.
Wszystkie jego wystąpienia opierają się o trzy zasadnicze cechy:
Wysoka energia (doświadczenie sportowe) , naukowa merytoryka (wykładowca akademicki) , skuteczność oparta na faktach – sprzedaż na żywo przez niego samego (Najskuteczniejszy sprzedawca 2016 roku).
Połączenie tych trzech filarów powoduje, że nawet najwięksi sceptycy rozwoju edukacji biznesowej pozostają mile zaskoczeni i zaciekawieni wystąpieniami i warsztatami.

Osiągnięcia:

★ 17 razy uzyskany tytuł sprzedawcy miesiąca, w tym tytuł najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 r. i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017,
★ Mistrz Polski (AMP), multimedalista mistrzostw polski, reprezentant kraju na mistrzostwach europy (Kazań, Walencja)
★ 2000+ przeszkolonych sprzedawców,
★ 20+ artykułów napisanych do magazynów sprzedażowych,
★ członek polskiego towarzystwa trenerów biznesu.
★ doświadczenie w sprzedaży w branżach ( marketing, it, farmacja, budownictwo, sprzedaż bezpośrednia)
★ 1 książka: "Sprzedaż jest sexy, albo jej nie ma wcale" – bestseller
★ średni wolumen mojej sprzedaży z czasów pracy na etacie: 1+ mln zł rocznie.
★ publicysta: Forbes, Szef sprzedaży, As sprzedaży, Marketer+…
★ wykładowca akademicki na WSPiA w Lublinie – psychologia sprzedaży

 

Wybrane tematy wystąpień:

110% – Metodologia sprzedaży oparta na definicji i strategii sportu zawodowego. Czyli jak mistrzostwo kraju w sporcie zawodowym  doprowadziło do tytułu najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 roku i tytułu najlepszego dyrektora sprzedaży 2017. Historie z mistrzostw europy. Opis treningów z kadrą Polski i reguły oparte na treningu "elementów gry" jako proces zwyciężania.

Sprzedaż jest sexy, albo nie ma jej wcale. Speech, który zapoczątkował powstanie książki, która w przeciągu 3 miesięcy stała się bestsellerem. Interaktywna mowa inspiracyjno – sprzedażowa ukazuje metodologię wychodzenia poza schematy myśleniowe. Szukania rozwiązań i traktowania siebie w kategoriach skuteczności i rezultatów biznesowych. Zabawne historie ukazujące wzrost biznesowy mówcy od etapu akwizytora kalendarzy naściennych, po przez sprzedawcę betonu i korytek ściekowych do etapu uzyskania tytułu najskuteczniejszego sprzedawcy 2016 roki i najlepszego dyrektora sprzedaży 2017.

Sales is for sharing. Oparte na wartościach i kodeksie honorowym wystąpienie inspiracyjno – sprzedażowe. Ukazuje etapy budowania "ducha" zespołu sprzedażowego. Pokazuje znaczenie wartości firmowych i ich odniesienie do skuteczności w biznesie. Historia przegranych sportowo mistrzostw europy, trudnego momentu szukania winnych i spadku motywacji, która w wyniku wspólnych wartości pozwoliła przetrwać i uzyskać w perspektywie czasu jeszcze większe rezultaty niespotykane nigdy wcześniej.

Przez 11 lat pracował w Gedeon Richter i Ewopharma AG. Przeszedł drogę od przedstawiciela, przez kierownika regionalnego, dyrektora regionalnego aż do dyrektora handlowego.
Od kilkunastu lat prowadzi wystąpienia inspirującego oraz szkolenia warsztatowe związane z rozwojem menedżerskim (zarządzanie zespołem, przywództwo, rozwiązywanie konfliktów, coaching, komunikacja, psychologia zarządzania) oraz handlowe (techniki sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż doradcza, negocjacje, zarządzanie sprzedażą).

Autor wielu książek z zakresu zarządzania ludźmi, motywowania, sprzedaży i negocjacji.
Prywatnie żeglarz, instruktor żeglarstwa, grotołaz i biegacz.
Irlandczyk Ernest Shackleton i jego towarzysze po wielkich trudach ukończyli półtoraroczną tułaczkę po Antarktydzie. W paku lodowym utracili statek i pieszo ciągnąc szalupy, a wreszcie płynąc dotarli do Wyspy Słoniowej. Aby sprowadzić pomoc, Schackleton z piątką ludzi wyruszył łodzią do oddalonej o 1200 km Georgii Południowej.

Andrzej Niemczyk opowiada również o wyczynie sprzed 100 lat, a miedzy wierszami  o  wartościach  jakimi kierują się ludzie by realizować swą misję zespołową i życiową.

Odniesie się też do współczesności, i pokaże, że mimo upływu 100 lat, zmian  w technologii, w przemyśle wydawałoby się że mentalności i charakterów ludzi, wartości którym hołdujemy są jak korzenie drzewa. To one pozwalają nam być silnym by realizować swoje marzenia, pasje i cele, a przy tym być szczęśliwym.

Przez ponad 6 lat był wiceprezesem Pracuj.pl, jest współzałożycielem firmy. Zbudował (z pięcioma wspólnikami) od zera zyskowną, firmę będąca dziś liderem rynku rekrutacji internetowej i zatrudniającą kilkaset osob.
Inspirujący mówca, prowadził konferencje od 100 do 500 osób, na konferencjach „Wyzwania HR” wielokrotnie oceniony jako najlepszy mówca konferencji.
Jeden z czterech najlepszych polskich trenerów w dziedzinie gier symulacyjnych i strategicznych (w rankingu miesięcznika Profit i firmy KPMG).
Autor licznych gier symulacyjnych  z zakresu zarządzania, przywództwa i komunikacji.
Autor powieści menedżerskich „Komandosi w białych kołnierzykach”, „Firma jak kamorra” i  „17 śmiertelnych błędów szefa”, oraz książki „Budowanie zespołu” poświęconej szkoleniom team building. Przez ponad 10 miesięcy prowadził szkolenia w obszarze team buildingu w Danii (jako trener Copenhagen Business School).

Prywatnie podróżnik i alpinista – zdobył oba bieguny ziemi i himalajski ośmiotysięcznik.

Prowadził wystąpienia i szkolenia m.in. dla: ING, Bayer, HP, Philips, Bosch Siemens, AIG Credit, BNP Paribas Fortis, Kredyt Bank, Sygma Bank, Credit Agricole, Banku Handlowego, EFL, Unilever, Grupy Żywiec, Alstom, ArcelorMittal, Carrefour, Wrigley, GE Capital BPH, BZ WBK, KGHM, PWC, Kaufland, AVIVA, ABB, Novartis, Decathlon, Polpharma, Nike, International Paper, Mondi Świecie, PZU, Shell, Credit Suisse, Microsoft, Avon, Danfoss, Dell i innych.

 Klienci o Rafale Szczepaniku:

 „Rafał Szczepanik wykazał się ogromnym zaangażowaniem, pomysłowością i elastycznym dostosowaniem się do zaistniałych sytuacji. Przeprowadzone dla nas szkolenia oceniam jako bardzo efektywne, a fakt kontynuacji współpracy jest najlepszym dowodem ich profesjonalizmu.”

Przemysław Mencel, Egis Polska

 „Zrealizowane szkolenia i przedstawiona podczas nich wiedza przełożyły się na wzrost efektywności działań sprzedażowych.”

Karolina Karolczak,  Europejski Fundusz Leasingowy

 „Absolutny profesjonalizm, wiedza oraz umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klienta.”

Zbigniew Gorczyński, Visteon Poland S.A.

 Rafał Szczepanik przeprowadził szkolenie w sposób rzetelny, fachowy  i dynamiczny, prezentując wysoki poziom przygotowania merytorycznego. Profesjonalnie przekazał wiedzę z omawianego zakresu, skutecznie angażując uczestników warsztatów.

Bernard Ściechowski, PGNiG Technologie

Szkolenie z zakresu komunikacji i współpracy międzykulturowej zostało odebrane bardzo pozytywnie. Spotkanie odebraliśmy jako bardzo profesjonalnie przygotowane, interesujące i dostosowane do naszych konkretnych potrzeb.

Hans Viggaard, Danfoss Saginomiya

Menedżer, handlowiec, negocjator, konsultant, trener i mówca.

14+ lat prowadzenia szkoleń biznesowych
10+ lat zarządzania, negocjacji i sprzedaży
9+ lat doradztwa i transformacji organizacji

Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą FORMUŁA 8™

Absolwent Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (certyfikat CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Blisko związany z gronem konsultantów INFOTEAM Sales Process Consulting AG (Zűrich, Szwajcaria) – firmy doradczej stanowiącej ścisłą, światową czołówkę w dziedzinie podnoszenia efektywności sprzedaży.
Na przestrzeni ostatniej dekady prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm, a w samych warsztatach menedżerskich wzięło udział 600-700 menedżerów z szerokiej palety branż. Przeprowadził 60+ dedykowanych projektów doradczych oraz procesów transformacji, których celem było zwiększenie przychodów i zyskowności. Jego dziedzinami specjalizacji są: przeprowadzanie zmiany modelu myślenia i działania w obszarach zarządzania, marketingu, sprzedaży i współpracy wewnątrz organizacji (mapowanie, wizualizacja i zarządzanie procesami, przepływ informacji, planowanie i optymalizacja działań). Posiada liczne referencje, które można potwierdzać w bezpośrednich rozmowach z Klientami.
Na przestrzeni 10 lat praktyki konsultingowej współpracował z branżą handlową, finansową, hotelarską, motoryzacyjną, logistyczną, chemiczną i petrochemiczną, rolniczą, budowlaną i drogową, metalurgiczną, sportową, reklamową, badań rynkowych, usług szkoleniowych i HR, kosmetyczną i beauty, stomatologiczną, medyczną, apteczną, przemysłem maszynowym, ciężkim i elektroenergetycznym oraz z polskimi i międzynarodowymi producentami produktów dedykowanych biznesowi i osobom indywidualnym. Chair oraz członek Rady Doradców AIESEC Polska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Alumni AIESEC Polska.

„Jestem przeciwnikiem wdrażania modeli biznesowych zgodnie z ich pełnymi kształtami w myśl założenia, iż bryczka z konnym zaprzęgiem nie będzie w stanie poruszać się z prędkością 200 km/h po autostradzie. Każda firma ma swoją mądrość oraz etap rozwoju i lekceważenie tego jest powodem szerokiej fali porażek fuzji, przejęć i przemian organizacyjnych. „Nie ma zestawu dobrych rad dla każdego” – powiedział kiedyś CEO firmy Intel. Ta myśl, mimo iż wymaga ogromnego wysiłku poznawczego, analitycznego i konstrukcyjnego, przyświeca mi podczas realizacji każdego projektu”.

 

Pozostałe tematy wystąpień lub warsztatów:

  1. Zarządzanie operacyjne
  2. Zarządzanie zmianą w organizacji
  3. Zarządzanie i rozwój sprzedaży
  4. Sprzedaż bezpośrednia
  5. Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
  6. Wystąpienia publiczne
  7. Komunikacja

Wieloletni lider biznesu, strateg i ekspert w dziedzinie przywództwa, komunikacji marketingowej, reklamy i mediów, digital commerce, nowych technologii, startupów z obszaru omnichannel, badań mediowych oraz konsumenckich. Obecnie Global eCommerce Strategy Director w Molecular/BBDO, agencji komunikacyjnej będącej częścią Omnicom, jednego z największych holdingów komunikacyjnych.
Ma ponad 24 lata doświadczenia w biznesie, w tym ponad 12 lat na stanowiskach lidera domów mediowych (2016-2018 – PHD Poland, 2005-2016 – Universal McCann, gdzie pracował od roku 1994). W czasie swojej pracy kreował i nadzorował przygotowanie strategii komunikacji wprowadzania i rozwoju wielu marek z różnych kategorii produktowych, m.in. dla marek firm takich jak Coca-Cola, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Onet.pl, Microsoft, MasterCard, Goodyear Group, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, PLL LOT, allegro.pl, PKO Bank Polski, Bakoma, Jutrzenka Colian, Hasbro, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank. Prowadził programy konsultingowe / szkoleniowe / inspiracyjne m.in. dla HBR / ICAN Institute, Play, RWE, Orange, Novartis, Ministerstwa Środowiska, SaveCart, House of Skills.

Twórca serii konferencji SmartHuman, na których omawia rozwiązania smart, które służą człowiekowi w sześciu obszarach tematycznych (Smart Connections, Health, Home, Travel, Work, World). Wcześniej lider i doradca w programie Omnichannel firmy The Heart, która łączy start-upy z korporacjami, które chcą wdrażać nowe programy w zakresie analityki konsumenta, automatyzacji marketingu i sprzedaży i zmian punktów sprzedaży.

Wielokrotny wysoko oceniany mówca na konferencjach poświęconych nowym trendom w marketingu, nowym technologiom oraz przywództwu, w Polsce i z granicą (m.in. w Grecji, Turcji, Indiach, Portugalii, na Łotwie). Autor publikacji i mentor (Fundacja Liderek Biznesu). Ekspert Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (Internet Advertising Bureau), członek Rady Programowej Forum IAB oraz konferencji Interact 2019 organizowanej przez IAB Europe. Posiadacz certyfikatu Digital Marketing Professional otrzymywanego w wyniku egzaminu przeprowadzanego przez IAB Polska.

Jako dyrektor projektu uruchamiał proces ewolucji badań mediów w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA. Był również wielokrotnie jurorem Effie, konkursu Media Trendy, zagranicznych konkursów reklamowych Eurobest oraz Golden Hammer. Aktywnie wdrażał zaawansowane badania konsumenta, m.in. badania neuromarketingowe.

Laureat nagrody Leadership Award for Contribution to Market Research (World Marketing Congress, Indie 2014). Ma w swoim dorobku również współpracę, w charakterze wykładowcy, z instytucjami zajmującymi się szkoleniami kadry menedżerskiej, zarządczej i marketingowej, m.in. Questus (akredytowane centrum Chartered Institute of Marketing), ICAN (instytut założony przez wydawcę Harvard Business Review Poland), Szkoły Mistrzów Reklamy działająej przy Akademii Leona Koźmińskiego, firmą House of Skills i innymi. Autor tekstów o tematyce marketingowej publikowanych w pismach branży marketingowej (m.in. Marketing w Praktyce, Brief, Magazyn Online Marketing). Obserwowany przez kilkutysięczną społeczność (LinkedIn, Twitter, Facebook).

 

Communication business leader, strategist and expert in leadership, marketing communication, advertising and media, digital commerce, new technologies, startups in omnichannel marketing, consumer and media research. Currently Global eCommerce Strategy Director at Molecular / BBDO, part of Omnicom, one of leading global communications holding.

He has over 24 years of experience in business, including 12 years as leader of media houses (2016-2018 – PHD, 2005-2016 – Universal McCann, where he started working in 1994). Experienced with creating and/or supervising preparation of communication & media strategies for companies such as The Coca-Cola Company, Nestlé, General Motors, Polkomtel, Gillette, Onet.pl, Microsoft, MasterCard, Goodyear Group, GlaxoSmithKline, Boots Healthcare, Polpharma, Boehringer Ingelheim, LOT Polish Airlines, allegro.pl, PKO Bank, Bakoma, Jutrzenka Colian, Hasbro, Showmax, Perfetti van Melle, Deutsche Bank, and more. Led brand consulting / training / inspirational projects among others for HBR / ICAN Institute, Play, RWE, Orange, Novartis, Ministry of Environment, SaveCart, House of Skills.

Founder of SmartHuman – series of events on smart technological solutions which are human-centric. Member of Brain Embassy and Google Campus communities. Omnichannel Programme Leader / Strategic Advisor at The Heart Warsaw – programme of linking startups with corporations in three omnichannel communication areas: Consumer Intelligence, Marketing & Sales Automation, Future Point of Sales. Implemented advanced consumer research projects.  

Highly evaluated presenter at international conferences on new trends in marketing, technology and leadership (Greece, Turkey, Portugal, Latvia, India). Author of publications and mentor (Foundation of Business Leaders). Expert of IAB, member of Programming Board of IAB Forum 2018 and 2019 and Interact conference organized by IAB Europe. Certified with DIMAQ (Digital Marketing Professional) by IAB Poland.

As Project Director he launched process of evolution of media research at IAA (International Advertising Association). He was also member of jury of Effie, Media Trends, Eurobest International Advertising Competition and Golden Hammer International Advertising Festival. Implemented advanced consumer and media research, including neuromarketing research.

Winner of the Leadership Award for Contribution to Market Research presented at World Marketing Congress 2014 in India, Effie Awards and Mixx Awards. Lecturer at institutions developing leaders and managers on management and marketing, among others, ICAN (publisher of the Harvard Business Review Poland), Questus (institute leading in Poland CIM programme – Chartered Institute of Marketing by Oxford University), Masters of Advertising School, and others. Author of articles on marketing published in the industry press (Online Marketing Magazine, Marketing in Practice, Brief). Followed by several-thousand social audience (LinkedIn, Twitter, Facebook). 

Podwójny absolwent Harvard University. Absolwent Stanford University. Jedyny w Polsce doktor w zakresie strategii sprzedaży. Wykładowca Stanford i London Business School. W latach 2003-2006 Product Manager w koncernie FMCG, 2006-2010 – Senior Consultant w globalnej firmie doradztwa strategicznego, w latach 2016-2018 Globalny szef praktyki pricingu w PwC.

Posiada szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania i strategii na rynkach B2B oraz B2C w Polsce i na świecie (USA, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler, Johnson&Johnson) jak i MSE.

Ma wieloletnią praktykę w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem licznych publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami (Harvard Business Review, Forbes, Gazeta Wyborcza, CFO, prasa branżowa). Autor pierwszej w Polsce książki o zrządzaniu sprzedażą „9 kroków do wyższych zysków. Bez cięcia kosztów i zwalniania pracowników”.

Doświadczenie branżowe: projekty dla P&G, Loreal, Unilever, Avon.

Specjalizuje się w temacie strategii i zarządzania sprzedażą i promocjami ze szczególnym uwzględnieniem analizy zachowań konsumentów.

Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania cenami na rynkach B2B i B2C w Polsce i nie tylko (USA, Rosja, Chiny, Niemcy, Francja). Doradzał zarówno globalnym koncernom (Siemens, Daimler,  Johnson& Johnson, Cemex) jak i MSE. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów w koncernie FMCG. Jest autorem publikacji na temat strategii sprzedaży i zarządzania cenami. Wykładowca na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Profesor Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, doktor habilitowany nauk ekonomicznych. Wykładowca programu Executive MBA w ramach programu Microeconomics of Competitiveness (Harvard Business School). Pełni rolę Dyrektora Centrum Biznesu Międzynarodowego w Spółce Celowej tejże uczelni, odpowiadając za wsparcie polskich przedsiębiorców w analizie zagranicznych rynków i planowaniu międzynarodowej ekspansji. Oprócz wielu lat praktyki consultingowej, pracował m.in. w branży FMCG (Niemcy), w doradztwie strategicznym (Francja) oraz międzynarodowym rozwoju sprzedaży (Wielka Brytania). Jest absolwentem wiodących w Europie programów magisterskich na ESCP Europe (Francja), City University of London (Wielka Brytania) oraz Europäische Wirtschaftshochschule Berlin (Niemcy). Brał udział w charakterze kierownika lub członka zespołu w szeregu grantów badawczych związanych z zagraniczną ekspansją przedsiębiorstw i jej wpływem na ich wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. Swoje badania publikował m.in. w wiodących międzynarodowych czasopismach naukowych (np. Journal of World Business) czy biznesowych (np. Harvard Business Review Polska).

Trener biznesu, executive coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Wdraża w biznesie licencjonowane gry symulacyjne. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada coaching na SGH.

Uczył się i współpracował z: Aleksiej Sitnikow (NLP), Anthony Robbins (Motywacja), Marshall Goldsmith (Coaching), Wojciech Eichelberger (Stres). W praktyce wykorzystuje doświadczenie współpracy z Tonym Buzanem (Szybkie Czytanie), Brianem Tracy (Psychologia Biznesu i Sprzedaży).

Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową).

Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 300 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ponad 3000 osób. W latach 1992-2002 Menadżer Kontraktowy, wprowadził na rynek polski kilka międzynarodowych marek. W latach 1992-2012 Menadżer Kontraktowy: Dyrektor ds. Artystycznych Towarzystwo Artystyczne VIDAR, Dyrektor Generalny w Instytucie Metod Edukacji IMPULS, Dyrektor Handlowy Bussiness Foundation i Fundacji „Teraz Polska” – 2 edycje, Dyrektor Handlowy Pierwszej Prywatnej Agencji Badań Rynkowych i Społecznych DEMOSKOP – wprowadzenie metody THOMAS INTERNATIONAL, Dyrektor Marketingu Reaserch Uniwersity Network – Badania Rynkowe i Społeczne, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu IBR FOCUS – Badania Rynku i Opinii Publicznej, założyciel Akademii Szybkiego Czytania – autor metody i podręcznika do nauki szybkiego czytania, wyd. IMPULS 2004 r. pomysłodawca i organizator Mistrzostw Polski w szybkim czytaniu – 8 edycji, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju oraz Członek Zarządu w Tracy College International – wprowadzenie na rynek Polski marki Brian Tracy i INSIGHTS, współzałożyciel i Wiceprezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, ambasador www.Projektu21.eu, mistrz na warsztatach interdyscyplinarnych Agaty Steczkowskiej – 6 edycji, ekspert Fundacji Instytut Copernicus – współautor książki „Jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych” wyd. EMKA 2011 r., autor kursu e-learning pt. Umiejętność komunikowania się w Firmie 2014 r., przewodniczący Rady Programowej IABC/Poland – Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, Przewodniczący Rady Programowej International Association for Communication and Leadership, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, licencjonowany trener strategicznych gier planszowych dla biznesu, obecnie prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych SGH z coachingu, Prezes Zarządu Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki.

Prywatnie wyróżnia go pozytywna i otwarta postawa, zaangażowanie i determinacja w działaniach. Ceni osoby normalne, z charakterem, odpowiedzialne i z poczuciem humoru. Jest człowiekiem ciekawym świata, podczas podróży małych i dużych, interesuje się różnicami kulturowymi społeczeństw. Od wielu lat nurkuje w wielkich wodach świata, posiada stopień Divemaster w PADI.
Jako „szybkoczytacz” ceni sobie dobrą książkę, wnikliwie studiuje biografię „Wielkich Ludzi”. Uwielbia dyskusje filozoficzne. Dba o dobrą kondycję psychofizyczną, co roku przebiega dwa maratony i kilka półmaratonów. Pasjonat nordic walking.
Bierze udział w przedsięwzięciach charytatywnych. Tata dwóch Córek, które przygotowuje do odpowiedzialnego dorosłego życia. Jego mottem życiowym jest „uczynić ze swojego życia prawdziwe dzieło sztuki”.

Ostatnio współpracował z:

  • dla banków: NBP, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Spółdzielczy, BZ WBK, Biuro Informacji Kredytowej, Citi Handlowy, American Express Poland, Societe Generale, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Santander Consumer Bank,

  • dla branży meblowej: Sieć salonów i fabryki Febru Polska (Polska, Ukraina i Rosja), Sieć 20 salonów kuchennych ESTIMA, Nowy Styl, CENTURION.

  • dla branży FMCG: DIAEGO, Polmos Lublin, Polmos Białystok, Polmos Łańcut, Gallaher, Herbapol, Altadis, Mars, Alima Gerber, Kraft Foods, Storck, Procter & Gamble, AMCO, Loreal, Kupiec, Sokpol, Yves Rocher, BZK Holding, POLITAN, Gomar Pińczów, BELL POLSKA, ERG, Ludwig Czekolada.

  • dla administracji publicznej: Ministerstwo Infrastruktury, MON, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Ambasada Australii, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Kancelaria Sejmu, UKIE, ZUS, ZDK Warszawa Śródmieście, Biuro Polityki Społecznej m. st. Warszawy, PAIiIZ, WUP i PUP, Ministerstwo Sprawiedliwości, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.

  • dla branży ubezpieczeniowej: PZU, Comercial Union, TU Allianz, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi, AIG, AMPLICO, Centrum Obsługi Powypadkowej Codex, HDI, TUnŻ i TUiR WARTA, GSU Ubezpieczenia.

  • dla branży prawniczej: Hunton & Williams, Arthur Andersen Legal, Ernst & Young, Dział Prawny Grupy Polpharma, Dział Prawny TUnŻ i TUiR WARTA, Kancelaria Podel.

  • dla nieruchomości: Echo Investment, Cersanit, Barlinek, ISAN, INVEST 2000, Techem, Budlex.

  • dla automotive: Fiat, IVECO, Servipol, Michelin, Boryszew,Trans-Truck, Auto-Gazda.

  • dla branży medycznej: Branżowa Kasa Chorych, NFZ, Ratiopharm, Aster Zeneka, Grupa Polpharma, Polfa, Sanofi-Aventis, Neuca, LUX MED, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez, UZDROWISKO KRYNICA ŻEGIESTÓW, Cosmo Medica.

  • dla przemysłu: Huta T. Sendzimira, CPN, DEC, PERN, Petrochemia, ORLEN Administracja, BSH agd, Whirpool, Marbet, Haier, Ultra Pack, Model Obaly, Opoczno, Philips Lighting Poland, ZYMETRIC – MITSUBISHI ELECTRIC, Aircon, Nabilaton, Danfos, Kaeser Kompresorren, MC Bauchemie, Elektrometal Energetyka, Videojet, Artcomfort, MIDEA, LOTOS AIR BP, ARTCOMFORT, ENERGOSPEC INSTALACJE, Kotłomontaż, EUROMETAL,

  • dla branży energetycznej: GDF SUEZ i Elpoautomatyka, PSE, Vattenffal, PGE, EuRoPol GAZ, OPTRA, EthosEnergy.

  • dla spedycyjnej: PLL LOT, PKS Multi Spedytor, PKP Cargo, DB Schenker, Opek, Logintrans, PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa, PROTOR.

  • dla rolniczej: POL-MOT WAFARMA, Hajduk, Monsanto, Scotts, Hurtownia ROLNIK, Merlo Polska, Trouw Nutrition Polska, Grupa PIAST.

  • dla usług: PKP, TUV NORD, Krajowa Izba Gospodarcza, INFOR, ITI Neovision, KEMA, Poczta Polska, Guard Systems, Polsat Cyfrowy, Instytut Monitorowania Mediów, Makro Cash and Carry, SITA Learning Systems, Totalizator Sportowy, Grupa Wydawnicza INFOR, INFOR PL, SARTO PR, Neckerman, INFORLEX, ROSSMANN, MENNICA POLSKA, SGS, Michael Page Polska, PH Conkret, Nocowanie.pl., Raport, Synergy World Wide, EnergyLife, Matex Controls, Intertoll, Puls Biznesu, PKM Tychy, MPK Tarnów, Przedsiębiorstwo Usług komunalnych EMPOL, Asistnet Work Group.

  • dla branży reklamowej: Biuro Reklamy TVP, Biuro Reklamy INFOR, Clickad.

  • dla telekomunikacyjnej: PKP Teleinformatyka, Telekomunikacja Polska, Orange,

    Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne LANET, NETIA, GTE.

  • dla branży IT: IBM, Lumena, TRW, PROKOM, NOKIA, Alcatel-Lucent, Active Jet, Strictwise, Karen, Action, Pentacomp, Crowley Data Poland, Vector-Soft, Vobis, NIKON, IMG Polska, Infovide-Matrix, Asplex, BLStream, Value Thank, Asseco Poland, Altcom Akademia.

  • dla nauki: SGH, Wyższa Szkoła Biznesu-NLU w Nowym Sączu, Akademia Leona Koźmińskiego, Fundacja Na Rzecz Nauki Polskiej, Akademia Finansów i Biznesu VISTULA.

Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji; coach prowokatywny, trener, konsultant.

Obszary szkoleniowe: negocjacje, sprzedaż, przywództwo, zarządzanie, efektywność osobista, coaching managerski, umiejętności trenerskie, personal branding, motywacja.
Jest uznawany za czołowego eksperta twardych negocjacji w Polsce.

Praktyk biznesu: W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji.  Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu.

Profesjonalny trener: Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 roku szkoli trenerów   w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.

Coach prowokatywny: absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym  prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej  amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera liderów i zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. 

Ekspert: jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i uznanym publicystą. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Mówca: Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in. :

  • EXPO Kraków
  • Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny
  • Konferencja Szefów Sprzedaży
  • Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu
  • Efektywne Przywództwo
  • Boss Festiwal
  • Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim

Misja: poprzez dobrą wolę, pełne pasji zaangażowanie i śmiałe  działanie, wydobywać z napotkanej osoby to co jest w niej najbardziej wartościowe.

 

Management, sales and negotiations expert; provocative coach, trainer, consultant.

Training areas: negotiations, sales, leadership, management, personal effectiveness, managerial coaching, coaching skills, personal branding, motivation. He is considered a leading expert in hard negotiations in Poland.

Business practitioner: between 1992 and 1997 he had an opportunity to polish managerial skills in Western FMCG corporations. Then he established and managed one of the biggest European private label material companies. He held inter-cultural negotiations with the value of a few dozen million Euro with the greatest manufacturers of decorative materials and DYI chains in Europe and Asia. He has 20 years of experience supported with huge successes and numerous awards, experience in sales, negotiations and company management as a president of management board.

A professional trainer: since 2010 he has been conducting workshops, trainings and conferences for managers of leading corporations, spending more or less one thousand hours in training rooms every year. He is a leading trainer of sales departments and a consultant of many companies – leaders in their sectors. He has educated hundreds of professional negotiators, managers, sellers. Since 2014 he has been training coaches at Akademia Mistrzów Treningu GT Mentor [GT Mentor Coaching Masters Academy] and Szkoła Trenerów Biznesu ASC [ASC Business Coach School].

Provocative coach: a graduate of reputable training and coaching schools, including the prestigious The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. As a certified trainer of the oldest American coaching organization – Corporate Coach U® and the promoter of provocative coaching, he supports leaders and management boards of companies in achieving over-standard results.

Expert: he is a chief editor of the first professional sales service in Poland- www.biznesmusisrzedawac.pl and an accomplished publicist. He publishes, among others, in Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie magazines.

Speaker: He delivers speeches together with the leading Polish and Western speakers at the most important sector conferences, among others:

  • EXPO Kraków
  • Effective sales with Richard Denny
  • Sales Bosses' Conference
  • Business Pulse Sales Trends
  • Effective Leadership
  • Boss Festival
  • Modern Sales Psychology with Robert Cialdini

Mission: To get out what is the most valuable in an encountered person through good will, passionate involvement and robust actions.

Psycholog, trener sprzedaży, mentor i wykładowca. People Helper.

Od 20 lat prowadzi własną firmę, przez którą pomaga klientom na rynku finansowym i inwestycyjnym. Łącząc tę wiedzę z psychologią biznesu oraz ekonomią zaufania trenuje managerów niższego i wyższego szczebla z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz budowania strategii firm. Współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami, wydobywając równocześnie z jednostek, jak i całych organizacji potencjał sprzedaży, a także daje praktyczne narzędzia, które sprawdzają się w zespołach i kulturach organizacyjnych. Jako wieloletni dyrektor ds sprzedaży w firmie AFPartner pozyskuje i opiekuje się kluczowymi klientami z branży medycznej i prawnej. Oprócz tego prowadzi rekrutacje, zarządza zasobami ludzkimi oraz szkoli przyszłych i obecnych pracowników, wykorzystując narzędzia trenerskie i swoją wiedzę psychologiczną.

Jest również wiodącym partnerem sprzedaży produktów zabezpieczenia od utraty dochodu londyńskiej firmy Lloyd’s.

Fascynacja światem social media zaowocowała założeniem Akademii People Helper, w której prowadzi szkolenia ze skutecznego budowania marki osobistej oraz marki firmy w mediach społecznościowych. Praktyczną wiedzę z tego obszaru przekazuje również studentom jako wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, na której jest też doktorantem.

Specjalista od zarządzania sobą w czasie. Wierzy w pracę u podstaw, jaką jest edukacja, dlatego nie tylko chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również daje narzędzia do samodzielnego jej zdobywania. Również sam nieustannie rozwija swoje kompetencje zarówno na kursach i szkoleniach, studiach podyplomowych, jak i doktoranckich.

Miłośnik dobrej lektury, podróżowania i sportu. Zapalony golfista. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.

Trener, konsultant, coach i mówca motywacyjny.
Ma na koncie ponad 15 000 godzin szkoleniowych. Podejmuje się niestandardowych projektów, które dopasowuje do potrzeb klienta. Nawiązuje doskonały kontakt z klientami i Uczestnikami szkoleń. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Pracował jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, a także HR. Zarządzał i współtworzył spółki. Skutecznie budował zespoły pracowników, tworzył systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Był odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami.

Wykształcenie:

  • Dyplom MBA National Louis University in Chicago.
  • Studia pedagogiczne Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna w Krakowie.
  • Studiował również dziennikarstwo W Międzynarodowej Szkole Dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
  • Ukończył Szkołę Trenerów MATRIK w Krakowie.
  • Uczestniczył w wielu kursach i szkoleniach z zakresu: zarządzania, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta.

Doświadczenie w zarządzaniu:

  • Branża nowoczesnej edukacji biznesowej – właściciel i twórca wizji oraz strategii.
  • Motoryzacja – VOLVO samochody osobowe – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
  • Branża IT – systemy do sprzedaży on-line – Sales and Marketing Manager.
  • Branża developerska – budowa i sprzedaż ekskluzywnych apartamentów – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Obszarem jego specjalizacji są: rozwijanie umiejętności przywódczych, budowanie i integrowanie zespołów, zarządzanie zmianą, etyka w biznesie, tworzenie systemów motywacyjnych, obsługa trudnego klienta, radzenie sobie z konfliktami, mediacje, coaching pracowniczy i menedżerski, trudne sytuacje w komunikacji, negocjacje wewnątrz korporacji.

Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel firmy konsultingowej specjalizującej się w pricingu. W ramach działalności doradczej realizował projekty optymalizacji pricingowej oraz szkolenia pricingowe m.in. dla takich firm jak: Inter Cars, Animex, Michelin, Maspex, Grupa Topex, Investa, PBS Connect, Żabka, Lewiatan.

Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach tj. Grohe, Podravka, Lekkerland, Raisio. Absolwent programu Executive MBA University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association.

Prelegent w roli eksperta pricingu na licznych kongresach i konferencjach poświęconych zagadnieniom handlu, sprzedaży i marketingu.

Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl. Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku.

Proponowane tamaty warsztatów/ wystąpień:

  • Negocjacje na co dzień (dla każdego)
  • Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
  • Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
  • Konkurencyjne oczko (21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie)
  • Zen obsługi e-klienta (dla e-sprzedawców: radzenie sobie z roszczeniowymi klientami, odpieranie żądania rabatów i ustępstw, mądre i etyczne pacyfikowanie klienta „trudnego” w taki sposób, aby i tak zechciał u nas kupić)
  • Budowanie marki osobistej

Doradza firmom w zarządzaniu operacyjnym i przy wzroście sprzedaży i wzroście biznesu oraz jakości obsługi.
Opracował program Strategia Wzrostu Biznesu +33% dla kadry zarządzającej i zespołów handlowych oraz Program Wzrostu Wartości Biznesu, który bazuje na uzdrawianiu organizacji, doskonalenia zarządzania i efektywności zespołów managerskich oraz nowoczesnych technikach strategiach sprzedaży i marketingu.
Dyrektor i trener sprzedaży, projekt manager i doradca biznesowy. Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Santander.
Uczestniczył w międzynarodowych projektach min. w Brazylii, Hiszpanii, Niemczech i Turcji. Wdrażał strategie rozwoju produktów i sprzedaży, osiągał wysokie wyniki i marże, zarządzał wynikiem sprzedaży ponad 200 mln zł rocznie.
Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Testu Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Pracował min. dla: Aviva, Bank Zachodni, Grupa Santander, KRD, Wiko, Międzynarodowe Targi Poznań i Łódź, Banki Spółdzielcze, Meliński Minuth, Concordia Ubezp., Mbank, Enveloper, Donoria, Protecta.

Jego gwarancja jako praktyka biznesu: daję narzędzia, które realnie działają, rozliczamy i monitorujemy efekt – tak aby firma zarobiła na mnie już w 1-2 miesiącu!

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE