Bartosz Węglarczyk

Dziennikarz od liceum. Ponad 20 lat w Gazecie Wyborczej od stanowiska przygotowującego kawę i herbatę, przez dział komputerowy, po dział zagraniczny i stanowiska korespondentów w Moskwie, Brukseli i Waszyngtonie, aż po szefa działu zagranicznego. Przez osiem lat prowadził Dzień Dobry TVN. Redaktor naczelny „Sukcesu", zastępca redaktora naczelnego Rzeczpospolitej, prowadzący programu „Świat” w TVN24BIS, wreszcie dyrektor programowy Onet.pl, największego portalu w Polsce. 300 tys. śledzących na Twitterze, 11 tys. na Facebooku…

Jedna z najsłynniejszych i najbardziej cenionych dziennikarek zajmujących się show biznesem w Polsce.

Uznana dziennikarka telewizyjna. Od 2010 roku związana z TVN, gdzie ma swoje autorskie pasmo "Showbiz info" w "DDTVN", w którym wprowadza widzów w kulisy świata gwiazd. Jest również prowadzącą programu „Kto poślubi mojego syna”, oraz występuje w charakterze eksperta w programie "Na językach".

Twórczyni i właścicielka Jastrząb Post, pierwszego polskiego portalu showbiznesowego o charakterze premium. 

Darzona zaufaniem przez widzów i gwiazdy od lat z sukcesem tworzy polskie media. Od września 2012 roku do lutego 2014 roku była redaktor naczelną magazynu Gala. Wcześniej związana z dwutygodnikiem "Viva!" – (dziennikarka działu zagranicznego) oraz miesięcznika "Twój Styl", gdzie była szefem działu zagranicznego i prowadziła rubrykę "Styl bywania". 
Przeprowadzała wywiady ze światowej sławy gwiazdami np. Bradem Pittem, Georgem Clooneyem, Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez czy Jane Fonda. 
Jastrzębska jest też jedyną wśród dziennikarek autorką muzycznych hitów. Napisała między innymi "Nie kłam, że kochasz mnie" dla Eweliny Flinty i Łukasza Zagrobelnego (film "Nie kłam kochanie"), "To nie tak jak myślisz" dla Edyty Górniak (film "To nie tak jak myślisz, kotku") czy "Wierność jest nudna" dla Natalii Kukulskiej (film "Och Karol 2").
Miłośniczka stylu fifties, pasteli i kobiecych dodatków, które brawurowo wprowadza na polskie salony.

Aktorka teatralna filmowa i telewizyjna. Ukończyła Państwowa Wyższą Szkołę Teatralną w Warszawie. Od 2005 roku w zespole Teatru Narodowego. Jedna z najbardziej pożądanych polskich aktorek. W ciągu 20 lat pracy zawodowej zagrała w kilkudziesięciu spektaklach, filmach, spektaklach teatralnych, serialach tworząc wyraziste postaci funkcjonujące niejednokrotnie w świadomości widzów jako prawdziwe ikony (Ewa Szańska w filmie "Kiler", Hanka Mostowiak w  "M jak miłość", Natalia Boska w "Rodzince.pl").

Od początku kariery niezmiennie pozostaje jedna z najbardziej lubianych, podziwianych i jednocześnie opiniotwórczych polskich Gwiazd. Ceniona przez widzów, media, fanów nie tylko za kreowane przez siebie role, ale i działalność charytatywną. Jej konsekwencja i odwaga w podejmowaniu zawodowych i osobistych  wyborów sprawiły, że  od lat wyróżnia się w polskim świecie artystycznym nieposzlakowanym i spójnym wizerunkiem.

Trener,  inwestor, praktyk biznesu i sprzedaży  – przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Obecnie jest również trenerem a także cenionym mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach.  
Występował na scenie m.in. z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. W trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiał do ponad 40 000-ej publiczności! 
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm z zakresu komunikacji ,  sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji,  zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.

 

Jacek Chmielecki for the last 18 years was having different Management positions in IT icons companies like Cisco Systems, SAP, Microsoft and Google covering international markets CEE, Russia, Middle East, DACH, Latin America.
He was heading cross country Sales, Partner Management , Customer support departments and setting channel sales strategy for 126 countries. 
He is holding MSc degree of Information Technology from  De Montfort University – Leister, UK , MSc Technical University in Łódź and MBA Thames Valley University London, UK. Also graduated in Psychology in Business, Management & Marketing.

Currently he is also Trainer and Key note speaker at various conferences, lecturing at Universities, member of Polish Professional Speakers Association, Coach. He was sharing the stage with gen Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, prof. Robert Cialdini and many others.  Delivering speeches on LIVE Internet transmissions to more than 40 000 people in a time.
Jacek is delivering trainings to the corporate customers and individual clients about communication, sales, public speaking, leadership recruitment and motivational speeches. He is investing in real state and various business.

Influence – The key skill of a successful leader in a XXI century.
How to lead people in 6 steps without formal authority?
Backstage of recruiting. Case studies from the biggest world wide IT companies: Google, Cisco Systems , SAP… 

Ekspert, coach i międzynarodowy mówca w obszarze miękkich elementów osobistego stylu w biznesie: międzynarodowy „dress-code” + etykieta biznesu.

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie jako manager i przedsiębiorca w ponad 10 krajach na 3 kontynentach. Do tej pory przeszkolił ponad 10.000 managerów najwyższego szczebla, konsultantów, doradców, bankowców i prawników. W ciągu ostatnich 5 lat przeprowadził ponad 100 spotkań w klubach biznesowych m.in. w Nowym Jorku, Tokio i Rio de Janeiro. Z jego usług korzystały m.in. takie firmy jak: EY, PwC, Boston Consulting Group, Aviva, Roche, Citibank, Raiffeisen Bank. Członek Celebrity Speakers Association,  założyciel TheGentlemansAcademy.com. Michał LEOPOLT-KUROPATWIŃSKI jest absolwentem MBA European School of Management  ESCP-EAP Berlin-Paris. Mieszka z rodziną w Luksemburgu.

Michał Leopolt-Kuropatwiński  jest zwolennikiem tezy, że dobry styl nie jest kwestią pieniędzy, lecz mieszanki osobistego nastawienia, znajomości zasad i naturalności.  Wie wszystko, albo prawie wszystko o „szyciu na miarę” i sposobie jedzenia trudnych potraw. I tu i tu – możemy paść ofiarą pułapek zastawianych przez życie. Dlatego warto znać zasady, żeby móc je łamać i pozostawać naturalną, autentyczną osobą. Charakterystyczne podejście do tych tematów ilustrują następujące wypowiedzi prelegenta:

„Twój styl to Twoja osobista historia, którą opowiadasz światu. Kim jesteś, co widziałeś, jaką masz energię, do czego zmierzasz. To zależy całkowicie od Ciebie jaki wizerunek stworzysz. Ważne jest, żeby Twój styl był bliski a najlepiej tożsamy z Twoją osobowością. Wtedy jest autentyczny, a autentyczność i naturalność to niesłychanej mocy siła, przy pomocy której możesz przenosić góry.”
„W dzisiejszych czasach mamy mniej ciekawych i mocnych osobowości i charakterów niż wcześniej. O wiele mniej osób wie, jakie z pozoru nieistotne szczegóły robią różnicę między dobrym a przeciętnym stylem osobistym w biznesie.”
„Nie mówię, że dobry styl nic nie kosztuję. Twierdzę, że brak dbałości o swój wizerunek w biznesie kosztuje znacznie więcej. Wiem, jak uczynić wizerunek bardziej wyrafinowanym wydając znacznie mniej niż dotychczas.”

Michał Leopolt-Kuropatwiński kieruje swoje wystąpienia do najwyższej kadry menedżerskiej, międzynarodowych kancelarii prawniczych i firm konsultingowych.

Doradca, mówca inspirujący, trener z zakresu marketingu oraz social media. Od 14 lat jeden z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie budowania marki.

Założyciel jednej z najlepszych agencji brandingowych w Polsce, pracującej dla największych klientów.
Autor książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.
Poza książkami i blogiem, pisze regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”,współpracuje również z innymi m.in. „Visual Communication” oraz „Polityką”.  Jego wystapienie podczas konferencji TEDx w Poznaniu jest najczesciej ogladanąonline prezentacją z tego wydarzenia, a wykład na temat grywalizacji z Game Industry Trends 2011 został przez uczestników konferencji oceniony jako najlepszy ze wszystkich.

Inspirujący mówca, mentor, konsultant biznesowy, podróżnik, dziennikarz, psycholog, terapeuta.
Od ponad 20 lat zajmuje się mentoringiem, doradztwem marketingowym i biznesowym oraz coachingiem (stres, komunikacja, wystąpienia publiczne, negocjacje, team building, zarządzane ludźmi, sprzedaż, motywowanie oraz religia marki etc.). Specjalizuje się w marketingu narracyjnym i brandingu zmysłowym oraz wykorzystaniu technik związanych z działaniem podświadomości w reklamach, sprzedaży i kampaniach marketingowych. Fascynuje się możliwościami człowieka i sposobami jak najskuteczniejszego wykorzystania jego potencjału – min. wykorzystując do tego „zasadę 26”. Jako psycholog i terapeuta porusza również tematykę motywacji, rywalizacji i zasad fair play. 
Zajmuje się personal brandingiem – buduje marki osobiste dla osób publicznych (politycy, gwiazdy, celebryci etc.) oraz dla biznesmenów a także budowaniem marek w oparciu o autorską koncepcje Religi Marki ® – m.in. pracuje nad rebrandingiem Mokate. 
Wprowadza również polskie firmy do Chin (budując im tam rynek i markę) – min. wprowadził do Chin oraz Hongkongu i Makao – markę Grycan. Jest także współtwórcą Muzeum Emigracji w Gdyni, oraz pracował jako doradca do spraw wizerunku i promocji Gdyni, województwa pomorskiego i mazowieckiego.
Przez 10 lat, zajmował się marketingiem politycznym– mentorował i coachował dwóch polskich premierów kilku ministrów, kilkunastu posłów. Jako „spin doktor” uczestniczył w kilkunastu kampaniach różnych wyborów do sejmu i senatu – w tym pracował również przy wyborach prezydenckich. Był coachem prof. Zbigniewa Religi (w czasie jego kampanii prezydenckiej) oraz Marszałka Sejmu Macieja Płażyńskiego  – także w czasie tworzenia PO. Pracował jako mentor i coach min. przy Aferze Rywina i Aferze Orlenu oraz jako negocjator pokojowy po 09.11 pomiędzy szefami Afgańskich plemion (wraz z 2 amerykańskimi negocjatorami).
Zajmował efektami stresu „post – smoleńskiego” pracując z polską ambasadą w Moskwie na kilka tygodni po katastrofie. Od kilku lat szkoli opozycję białoruską, a przed ostatnimi wyborami prezydenckimi szkolił głównego kontrkandydata Łukaszenki. 
Mentorował CIO największych firm w Polsce oraz kilku ludzi z listy najbogatszych Polaków.
Coachował min. szefów TVN, HBO, TVP,  Fujitsu, PKO BP, VOX, Maspex, Play, Era, a  także członków Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, szefostwo UOKiK-u i Europejską Unie Kobiet (liderki) etc.
Szkolił młodych artystów w Polsatowskiej „Fabryce Gwiazd” a także dziennikarzy telewizyjnych z różnych stacji.
Jest mentorem w „globlanej Krzemowej Dolinie” czyli w największym akceleratorze biznesowym dla start up-ów – Founder Institute, a także  mentorem w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości. Jestem również mentorem dla dyrektorów kilku warszawskich szkół – robi to we współpracy z fundacją „Humanites”. Pracuje także  społecznie z więźniami (w warszawskim więzieniu na ul. Rakowieckiej) oraz z trudną młodzieżą. 

Profesor zwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS, kierownik Katedry Psychologii Marketingu. 

Ekspert sądowy w sprawach znaków towarowych. Współpracuje z kancelariami adwokackimi w dziedzinie ochrony marki na rynku gospodarczym, m.in. dla takich firm jak Maspex, Hortex, Reckitt Benckiser. 
Jest członkiem "International Society for Ecological Psychology" oraz "Association for Consumer Research". Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy opublikowanych w czasopismach polskich i anglojęzycznych, takich jak Media Psychology, Journal of Political Marketing, Journalism Studies, Advances in Consumer Research, Marketing Letters. Autor i współautor rozdziałów w książkach, m.in.: Television and Politics in Evolving European Democracies (Nova Science), The Sage handbook of political advertising (red. L.L. Kaid i C. Holtz-Bacha; Sage), Encyclopedia of political communication (red. L.L. Kaid i C. Holtz-Bacha; Sage), Routledge handbook of political management (red. D.W. Johnson: Routledge,),Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP), Psychologia zachowań konsumenckich (współautorstwo z T. Tyszką), Psychologiczne podstawy marketingu (w: Psychologia ekonomiczna, red. T. Tyszka), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth, Francis, and Taylor, współautorstwo z W. Cwaliną i B. Newmanem). Jest jednym z redaktorów Handbook of Political Marketing (Sage), a także współredaguje Journal of Political Marketing.

Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Pracę nad analizą i strategiami komunikacji luksusowych marek Ewa rozpoczęła podczas Stypendium Rządu Francuskiego, a obecnie konsultuje i buduje wartościowy wizerunek firm, przedsiębiorców, artystów i wysokiej klasy specjalistów.

Poszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień:

Ile warta jest marka?
W dzisiejszych czasach lepszy lub gorszy brand zdaje się być wszechobecny: marka produktów, usług, eventów, marka lidera, pracodawcy, wreszcie marka personalna. Ile znaczy marka we współczesnym biznesie, relacjach międzyludzkich i marketingu, co wyjątkowego może być w marce i jak budować marki wartościowe dla nas i dla odbiorcy.


Luksusowa marka personalna
Kiedy świat pędzi do przodu, coraz więcej decyzji podejmujemy automatycznie, a ludzi oceniamy po okładce. Autorytet i reputacja to coś, na co współcześnie długo i ciężko trzeba pracować, a bardzo łatwo stracić. O tym czy bycie luksusową marką wymaga nieustannej promocji, koncentracji na sobie i podążania za modą, czy może warto skupić sięna byciu wartościowym dla innych.

Sprzedaż oparta na pomaganiu
Każdego dnia mamy do kontakt z setkami reklam i przekazów reklamowych, a z roku na rok stajemy się na nie coraz bardziej odporni. Najpewniej naszą uwagę zwróci przekaz dotyczący aktualnych problemów lub poszukiwanych rozwiązań. Właśnie dlatego w promocji i sprzedaży tak ważny jest język korzyści klienta, by ten wiedział nie tylko co kupuje, ale też co będzie z tego miał. To wystąpienie, o tym jak nadać sprzedaży wartość i pomagać ludziom z pomocą sprzedawanych produktów i usług.

Być pracodawcą z wyboru
Co do tego, czy dzisiejszy rynek pracy jest rynkiem pracodawcy czy pracownika – zdania są podzielone. Nie ulega jednak wątpliwości, że dziś poszukiwanie talentów, które dołączą do firmowego zespołu przypomina bardziej poszukiwania drugiej połówki niż rekrutację sprzed kilku lat. O budowaniu marki pracodawcy, praktykach mistrzów i oczekiwaniach młodych pokoleń lekko i z humorem.

Rytuały koneserów codzienności
Sukces z czasem przestaje zadowalać, a porażka cały czas pozostaje porażką. Wielu potrzebuje coraz większych wyzwań i przygód, by czuć się w życiu spełnionym. Codzienność też może być źródłem satysfakcji, szczęścia i spełnienia, jeśli tylko staniemy się jej koneserem, postawimy na jakość każdego dnia.

Życie to gra
Od kiedy grywalizacja dała się poznać jako skuteczne narzędzie angażowania klientów i wzmacniania motywacji, coraz więcej firm wykorzystuje ją w swojej działalności. W końcu biznes to gra… a życie? Jakie zasady najpopularniejszych gier planszowych,
komputerowych i karcianych warto wcielić w życie, by zbudować pozytywne nawyki i wzmacniać rozwój osobisty. 

Doradca biznesowy, strateg marki, trener rozwoju. Pomaga właścicielom i kadrze zarządzającej w zwiększaniu wartości firmy poprzez komunikację zewnętrzną, wewnętrzną i personal branding. Pracuje na trzech rynkach: polskim angielskim i włoskim.
Laureatka nagrody PRoton TERAZ POLSKA oraz Złotych Spinaczy, nominowana do tytułu Człowieka Roku BRIEF za osiągnięcia w dziedzinie komunikacji i marki. Autorka Programu Zwiększania Wartości Firmy i Programu Budowania Marki Osobistej. Realizatorka pierwszego w Europie extremalnego warsztatu z wystąpień publicznych na koronie stadionu.
Jej misją jest inspirowanie ludzi do tego, by mieli odwagę, być sobą. Wykorzystując talent do odkrywania tego, co wyjątkowe oraz umiejętność słuchania i doceniania ludzi – odkrywa osobowości.
Współpracowała z TVN, Polsatem, TVP, ZET, RMF. Wystąpiła w dokumencie dla stacji Discovery i Al Jazeera. Autorka audiobooków i kusów z zakresu budowania autorytetu i silnej pewnej siebie marki.

W swojej pracy na wysokich szczeblach zarządczych pełniła i pełni na co dzień funkcję lidera jako mówca, trener, doradca i mentor, prezentując przy tym świeżą perspektywę, mocno skłaniając do refleksji oraz inspirując w kierunku bardziej humanistycznego podejścia do przywództwa i bardziej zrównoważonego sposobu zarządzania wynikami i sukcesem w organizacji.
Ania przekonuje, że „to co osiągniesz jest ważne, jednak sposób, w jaki to zrobisz, jest daleko ważniejszy. Twój znak firmowy, niczym piętno, najmocniej odciśnie się na zbudowanym przez Ciebie środowisku, kulturze, jaką zaszczepisz i organizacji, którą stworzysz.”
Ania współpracuje z najróżniejszymi organizacjami z całego świata – od Dalekiego po Bliski Wschód, od północnych krańców Europy po samo południe Afryki oraz z odbiorcami z jej macierzystej Ameryki Północnej. Prowadzone przez nią wystąpienia dla leaderów dostarczają jasnych ram działania, które są wypełnione jej osobistymi doświadczeniami i praktycznymi metodami ich zastosowania. Warsztaty “It’s in the HOW” („Chodzi o to, jak”) i “Everything Communicates” („Wszystko niesie ze sobą przekaz”) to tylko niektóre z wystąpień Ani, które pomogą Ci uruchomić nowe pokłady energii na rzecz jeszcze bardziej zaangażowanej organizacji.
Ania czerpie z doświadczeń zdobytych w pracy dla producentów – gigantów dóbr konsumpcyjnych, takich jak Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company czy The Coca-Cola Company. Obecnie pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej banku Millennium.

Będąc z jednej strony ekspertem biznesu Ania czerpie także z wiedzy i doświadczeń spoza świata korporacji, mogąc pochwalić się poważnym zaangażowaniem w działalność niekomercyjną. Udziela się w stowarzyszeniach branżowych na szczeblu zarządczym w ramach programu “świadome przywództwo”.
Jej praktyka i doświadczenie doradczo-mentorskie cieszą się ogromnym powodzeniem w kręgach inicjatyw edukacyjnych, aktywizacji kobiet oraz w sektorze przedsiębiorstw społecznych, jak np. Fundacja Nagrody Hult, społeczność Social Wolves – Zwolnieni z teorii, stowarzyszenie Global Shapers – program Mentor4Starters. Za wkład w rozwój talentów wśród młodych liderów Ania otrzymała w 2016 roku nagrodę “Charyzmatyczna Kobieta – Business and Social Enterprise Award” przyznawaną przez Why Story Polska a w 2011 – nagrodę „World of Difference 100 Award” przyznawaną przez International Alliance for Women(TIAW) za działalność na rzecz aktywizacji i upodmiotawiania kobiet.
Ania ma polskie korzenie, choć urodziła się i wychowała w Kanadzie; ukończyła z wyróżnieniem Wilfrid Laurier University w Ontario w Kanadzie.

 

Anna Jakubowski – working as a Senior Executive, Ania relates her daily leadership practices to the areas of speaking, training, consulting and mentoring. She inspires; bringing a fresh perspective and encouraging self-reflection, to promote a more human approach to leadership, and a more sustainable approach to how organizations deliver their bottom line.

“With a conviction that ‘what’ you achieve is important, ‘how’ you achieve it, makes all the difference. Your leadership legacy will be the environment you create, the culture you instil and the organization you build.”

Ania draws from her experience working for consumer good ‘giants’ Procter & Gamble, Coca-Coca Hellenic Bottling Company and The Coca-Cola Company. She currently serves as a Supervisory Board Member of Bank Millennium S.A.

As a business practitioner, she also draws from learning and experience outside of the ‘corporate walls’, given her extensive community contributions. She is engaged in thought leadership at the Board level with industry associations. As well, a highly sought-after mentor and advisor to educational, empowerment and social enterprise initiatives like the Hult Prize Foundation, Social Wolves – Exempt from Theory, the Global Shapers – Mentor4Starters program. For her contributions to talent development in young leaders she was recognized and awarded in 2016 with a “Charismatic Woman – Business and Social Enterprise Award” from Why Story Polska, and in 2011 with the “World of Difference 100 Award” – from The International Alliance for Women (TIAW) for her contributions to women’s empowerment.
She has connected with diverse organizations and audiences from the Far East to the Middle East, from the northern tip of Europe to the south edges of the African continent, as well as her native North America. Her leadership talks provide a framework, along with personal examples and practical tools to put into action. “It’s in the HOW” and “Everything Communicates” are examples of addresses that put you on the path to a more engaged you, a more engaged organization.

Trener, konsultant, coach i mówca motywacyjny.
Ma na koncie ponad 15 000 godzin szkoleniowych. Podejmuje się niestandardowych projektów, które dopasowuje do potrzeb klienta. Nawiązuje doskonały kontakt z klientami i Uczestnikami szkoleń. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Pracował jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, a także HR. Zarządzał i współtworzył spółki. Skutecznie budował zespoły pracowników, tworzył systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Był odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami.

Wykształcenie:

  • Dyplom MBA National Louis University in Chicago.
  • Studia pedagogiczne Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna w Krakowie.
  • Studiował również dziennikarstwo W Międzynarodowej Szkole Dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
  • Ukończył Szkołę Trenerów MATRIK w Krakowie.
  • Uczestniczył w wielu kursach i szkoleniach z zakresu: zarządzania, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta.

Doświadczenie w zarządzaniu:

  • Branża nowoczesnej edukacji biznesowej – właściciel i twórca wizji oraz strategii.
  • Motoryzacja – VOLVO samochody osobowe – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
  • Branża IT – systemy do sprzedaży on-line – Sales and Marketing Manager.
  • Branża developerska – budowa i sprzedaż ekskluzywnych apartamentów – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Obszarem jego specjalizacji są: rozwijanie umiejętności przywódczych, budowanie i integrowanie zespołów, zarządzanie zmianą, etyka w biznesie, tworzenie systemów motywacyjnych, obsługa trudnego klienta, radzenie sobie z konfliktami, mediacje, coaching pracowniczy i menedżerski, trudne sytuacje w komunikacji, negocjacje wewnątrz korporacji.

Partner w CPC: Brand Consultants, grupa DDB.
Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. W branży marketingowej pracuje od 1996 roku.
W latach 1996 – 2007 zajmował się badaniami konsumenckimi. Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji.
Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: Play, Grupa Żywiec (kilka marek z portfolio), Skoda, McDonalds i wiele innych.
Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu rola dziennikarza:

  • radio: Radiostacja, TOK FM, Polskie Radio – Program I i IV
  • prasa: Wprost, Newsweek
  • telewizja: TVN 24: Szkło Kontaktowe.

We wrześniu 2018 zdobył tytuł Mistrza Mowy Polskiej.

Jest jedną z najbardziej znanych przedsiębiorców urodzonych w Polsce. Założycielka globalnych firm technologicznych, jedna z globalnych Forbes 30 Under 30 w 2016 roku, Fortune Most Powerful Woman w 2017 roku, i jedyna Polka na liście Najbardziej Wpływowych Osób londyńskiego Evening Standard w 2017 roku.

Opierając się na własnych doświadczeniach jako emigrantka, w 2012 roku w Londynie Marta współzałożyła Azimo, internetową platformę przekazów pieniężnych o globalnym zasięgu i ponad milionie klientów na całym świecie. Swój pierwszy startup założyła w Polsce w wieku 19 lat, w międzyczasie mieszkała i pracowała też w Dublinie i w Nowym Jorku. Od 6 lat mieszka i pracuje w Londynie.

Poza budowaniem firm technologicznych, Marta jest częstym mówcą publicznym w radio, telewizji i na najbardziej prestiżowych globalnych imprezach i konferencjach, zwłaszcza w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i Polsce. Między innymi, Marta była oficjalnym gospodarzem Książęcej Pary Williama i Kate podczas ich wizyty w Polsce latem 2017 roku, oraz polską reprezentantką Fortune Most Powerful Women w Białym Domu. Marta często publicznie zajmuje głos w sprawach dotyczących emigrantów i kobiet, ale też wpływu technologii na rozwój społeczeństw.

25 lat w biznesie. Współtwórca i dyrektor kreatywny bna/ (brand new attitude). Zajmuje się brandingiem, brand designem, brand consultingiem, designem, tworzeniem corporate identity i brand identity. Prowadzi prezentacje, debaty, wykłady, warsztaty i szkolenia z zakresu brandingu, współczesnych zjawisk kulturowych w kontekście brandingu, brand designu, identyfikacji wizualnej, wizerunku i tożsamości firm (m.in. ASP Kraków, Davos World Communication Forum).

Autor publikacji w mediach branżowych (Media i Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review). Nominowany do nagrody Człowieka Roku 2002 przez redakcję miesięcznika „Impact” za stworzenie logo Polski (latawiec). Współtwórca wielu projektów nagradzanych w Europie (Epica, EDA), na świecie (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) oraz w Polsce (Złote Orły, KTR, Effie).

Członek jury konkursów branżowych: Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADCE Art Directors Club of Europe (Barcelona). Członek-założyciel PKB- Polskiego Klubu Brandingu przy SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej).

Jedyny designer wymieniony w „Who is who” Poland. Autor brandingu największych polskich i kilku zagranicznych marek, takich jak: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazachstan), Eurokredit (Ukraina), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, Ekstraklasa, CULTURE.pl, NC+, Szczecin City, Warszawa Capital City, Żabka Convenience Store Net, WP – Wirtualna Polska, O2, Onet – Grupa Onet.

25 years in the business. Co-founder and Creative Director of BNA (Brand New Attitude). He dealt with branding, brand consulting, brand design, design, developing corporate identity and brand identity for more than a two decades. He conducts trainings in visual identity, and corporate image and identity. Conducts presentations, debates, lectures, workshops and training for branding, contemporary cultural phenomena in the context of branding, brand design, corporate identity, image and identity of businesses (ASP Kraków, Davos World Communication Forum).

Author of multiple trade media publications (Media I Marketing, Nowy Marketing, Marketer+, Harvard Business Review). Nominated to the Man of the Year 2002 award by the editors of the „Impact” magazine for making a logo of Poland. Co-author of numerous award-winning projects in Europe (Epica, EDA), globally (USA: Creativity, Rebrand100, UK: Transform Awards) and in Poland (Złote Orły, KTR, Effie).

Juror of such trade competitions as Złote Orły, Effie, Polski Konkurs Reklamy KTR, ADC’E Art Directors Club of Europe (Barcelona). Founder and member of the Polish Branding Club at the Marketing Communication Association (SAR).
The only designer mentioned in “Who is who” Poland. Author of the branding of some largest Polish and a number of global brands: mBank, Polbank EFG, Kaspi Bank (Kazakhstan), Eurokredit (Ukraine), Bank BPH GE Capital Group, Getin Bank, Telekomunikacja Polska, Empik, Tyskie, Lech, nHDTV, Żywiec, Warka, Totalizator Sportowy, Ekstraklasa, CULTURE.pl, NC+, Szczecin City, Warsaw Capital City, Żabka convenience store net, WP – Wirtualna Polska, O2, Onet – Grupa Onet.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE