Krzysztof Sarnecki

Przedsiębiorca, konsultant strategiczny, jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce, trener biznesu i coach. Ekspert w zakresie budowania przewagi rynkowej firm, marketingu i sprzedaży. Inspirator i konsultant zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Prezenter i zawodowy mówca.

Absolwent University of Illinois, The UIC Institute for Entrepreneurial Studies w Chicago i programu MBA w Lake Forest Graduate School of Management (Lake Forest, Illinois). Założyciel i przez 20 lat Prezes Academy of Business & Career Development w Chicago. Współpracuje z wieloma czołowymi firmami w Polsce i za granicą w dziedzinie transformacji, zarządzania partycypacyjnego oraz IV Generacji Sprzedaży. Twórca V Generacji Sprzedaży. Konsultant, trener i coach kilkunastu tysięcy członków zarządów i menedżerów. Jeden z nielicznych zawodowych negocjatorów w Polsce (prowadził i koordynował około półtora tysiąca krajowych i międzynarodowych procesów negocjacyjnych).Przenosi na rodzimy grunt najlepszą wiedzę, doświadczenie i praktyki biznesowe ze Stanów Zjednoczonych, przez to podnosić konkurencyjność polskich firm na krajowym i międzynarodowym rynku.

Psycholog społeczny, wieloletni Dyrektor Instytutu Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, obecnie Kierownik Katedry Negocjacji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek kilku rad naukowych instytucji badawczych i rad redakcyjnych czasopism psychologicznych. Jeden z najwybitniejszych specjalistów w Polsce w zakresie negocjacji i komunikacji, ceniony mediator i praktyk negocjacji. Jego dorobek naukowy obejmuje 7 pozycji książkowych, 85 artykułów oraz kilkaset prac popularnonaukowych, materiałów szkoleniowych, audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych: negocjacjom, organizacji pracy i psychologii zarządzania. Do ważniejszych publikacji należą: Negocjacje w biznesie (pierwsze wydanie: 1992, kolejne: 1994, 1995, 2000), Komunikacja międzyludzka (1999), Negocjacje w Unii Europejskiej – przewodnik dla przedsiębiorców (2001), Atrakcyjność wzajemna (1996). Spędził kilka lat w zagranicznych ośrodkach naukowych, m.in. w USA, Meksyku, Włoszech, Finlandii, Szwajcarii i w Indiach, Nepalu, Wielkiej Brytanii. Aktualne programy badawcze dotyczą zagadnień negocjacji handlowych, konfliktów publicznych i relacji międzynarodowych. Od wielu lat prowadzi treningi negocjacyjne, menedżerskie i handlowe wysoko oceniane przez uczestników. Ekspert w licznych audycjach radiowych oraz programach telewizyjnych poświęconych problematyce kształtowania poprawnych stosunków międzyludzkich.

Menedżer, handlowiec, negocjator, konsultant, trener i mówca.

14+ lat prowadzenia szkoleń biznesowych
10+ lat zarządzania, negocjacji i sprzedaży
9+ lat doradztwa i transformacji organizacji

Przedsiębiorca, doradca strategiczny specjalizujący się w zarządzaniu sprzedażą oraz zwiększaniu przychodów. Interim menedżer oraz agent zmian w procesach transformacji dużych i średnich firm. Twórca modelu przemiany życia osobistego pod nazwą FORMUŁA 8™

Absolwent Finansów Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Trener metodologii Insights Discovery™. Certyfikowany menedżer projektów PMI® (certyfikat CAPM®). Certyfikowany trener Szkoły Trenerów TROP. Blisko związany z gronem konsultantów INFOTEAM Sales Process Consulting AG (Zűrich, Szwajcaria) – firmy doradczej stanowiącej ścisłą, światową czołówkę w dziedzinie podnoszenia efektywności sprzedaży.
Na przestrzeni ostatniej dekady prowadził szkolenia dla przedstawicieli 500+ firm, a w samych warsztatach menedżerskich wzięło udział 600-700 menedżerów z szerokiej palety branż. Przeprowadził 60+ dedykowanych projektów doradczych oraz procesów transformacji, których celem było zwiększenie przychodów i zyskowności. Jego dziedzinami specjalizacji są: przeprowadzanie zmiany modelu myślenia i działania w obszarach zarządzania, marketingu, sprzedaży i współpracy wewnątrz organizacji (mapowanie, wizualizacja i zarządzanie procesami, przepływ informacji, planowanie i optymalizacja działań). Posiada liczne referencje, które można potwierdzać w bezpośrednich rozmowach z Klientami.
Na przestrzeni 10 lat praktyki konsultingowej współpracował z branżą handlową, finansową, hotelarską, motoryzacyjną, logistyczną, chemiczną i petrochemiczną, rolniczą, budowlaną i drogową, metalurgiczną, sportową, reklamową, badań rynkowych, usług szkoleniowych i HR, kosmetyczną i beauty, stomatologiczną, medyczną, apteczną, przemysłem maszynowym, ciężkim i elektroenergetycznym oraz z polskimi i międzynarodowymi producentami produktów dedykowanych biznesowi i osobom indywidualnym. Chair oraz członek Rady Doradców AIESEC Polska, Członek Zarządu Stowarzyszenia Alumni AIESEC Polska.

„Jestem przeciwnikiem wdrażania modeli biznesowych zgodnie z ich pełnymi kształtami w myśl założenia, iż bryczka z konnym zaprzęgiem nie będzie w stanie poruszać się z prędkością 200 km/h po autostradzie. Każda firma ma swoją mądrość oraz etap rozwoju i lekceważenie tego jest powodem szerokiej fali porażek fuzji, przejęć i przemian organizacyjnych. „Nie ma zestawu dobrych rad dla każdego” – powiedział kiedyś CEO firmy Intel. Ta myśl, mimo iż wymaga ogromnego wysiłku poznawczego, analitycznego i konstrukcyjnego, przyświeca mi podczas realizacji każdego projektu”.

 

Pozostałe tematy wystąpień lub warsztatów:

  1. Zarządzanie operacyjne
  2. Zarządzanie zmianą w organizacji
  3. Zarządzanie i rozwój sprzedaży
  4. Sprzedaż bezpośrednia
  5. Zarządzanie sobą w czasie i efektywność osobista
  6. Wystąpienia publiczne
  7. Komunikacja

Trener biznesu, executive coach i przedsiębiorca. Absolwent socjologii i psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Znakomity praktyk z zakresu zarządzania strategią. Skaluje i optymalizuje modele biznesowe. Wdraża w biznesie licencjonowane gry symulacyjne. Prelegent licznych konferencji i seminariów. Obecnie wykłada coaching na SGH.

Uczył się i współpracował z: Aleksiej Sitnikow (NLP), Anthony Robbins (Motywacja), Marshall Goldsmith (Coaching), Wojciech Eichelberger (Stres). W praktyce wykorzystuje doświadczenie współpracy z Tonym Buzanem (Szybkie Czytanie), Brianem Tracy (Psychologia Biznesu i Sprzedaży).

Od 1988 roku popularyzator technik pracy umysłowej (szybkie uczenie się: reguły treningu pamięci, technik notowania, zasady nauki szybkiego czytania i efektywnego studiowania) opartych o koncepcje angielskiego psychologa Tonego Buzana, w tym szczególnie programu „Use Your Head” (Rusz Głową).

Założyciel jedynej w Polsce Akademii Szybkiego Czytania (’96). Inicjator i organizator Mistrzostw Polski w Szybkim Czytaniu (8 edycji). Założyciel i Dyrektor Instytutu Metod Edukacji IMPULS. Od 1988 roku przeszkolił ok. 300 000 osób. Prowadził projekty dla ponad 5000 firm, w tym coaching dla ponad 3000 osób. W latach 1992-2002 Menadżer Kontraktowy, wprowadził na rynek polski kilka międzynarodowych marek. W latach 1992-2012 Menadżer Kontraktowy: Dyrektor ds. Artystycznych Towarzystwo Artystyczne VIDAR, Dyrektor Generalny w Instytucie Metod Edukacji IMPULS, Dyrektor Handlowy Bussiness Foundation i Fundacji „Teraz Polska” – 2 edycje, Dyrektor Handlowy Pierwszej Prywatnej Agencji Badań Rynkowych i Społecznych DEMOSKOP – wprowadzenie metody THOMAS INTERNATIONAL, Dyrektor Marketingu Reaserch Uniwersity Network – Badania Rynkowe i Społeczne, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu IBR FOCUS – Badania Rynku i Opinii Publicznej, założyciel Akademii Szybkiego Czytania – autor metody i podręcznika do nauki szybkiego czytania, wyd. IMPULS 2004 r. pomysłodawca i organizator Mistrzostw Polski w szybkim czytaniu – 8 edycji, Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju oraz Członek Zarządu w Tracy College International – wprowadzenie na rynek Polski marki Brian Tracy i INSIGHTS, współzałożyciel i Wiceprezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych, ambasador www.Projektu21.eu, mistrz na warsztatach interdyscyplinarnych Agaty Steczkowskiej – 6 edycji, ekspert Fundacji Instytut Copernicus – współautor książki „Jak korzystać z wiedzy ekspertów zewnętrznych” wyd. EMKA 2011 r., autor kursu e-learning pt. Umiejętność komunikowania się w Firmie 2014 r., przewodniczący Rady Programowej IABC/Poland – Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska, Przewodniczący Rady Programowej International Association for Communication and Leadership, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, licencjonowany trener strategicznych gier planszowych dla biznesu, obecnie prowadzi zajęcia na Studiach Podyplomowych SGH z coachingu, Prezes Zarządu Fundacji IMPULS dla Biznesu i Nauki.

Prywatnie wyróżnia go pozytywna i otwarta postawa, zaangażowanie i determinacja w działaniach. Ceni osoby normalne, z charakterem, odpowiedzialne i z poczuciem humoru. Jest człowiekiem ciekawym świata, podczas podróży małych i dużych, interesuje się różnicami kulturowymi społeczeństw. Od wielu lat nurkuje w wielkich wodach świata, posiada stopień Divemaster w PADI.
Jako „szybkoczytacz” ceni sobie dobrą książkę, wnikliwie studiuje biografię „Wielkich Ludzi”. Uwielbia dyskusje filozoficzne. Dba o dobrą kondycję psychofizyczną, co roku przebiega dwa maratony i kilka półmaratonów. Pasjonat nordic walking.
Bierze udział w przedsięwzięciach charytatywnych. Tata dwóch Córek, które przygotowuje do odpowiedzialnego dorosłego życia. Jego mottem życiowym jest „uczynić ze swojego życia prawdziwe dzieło sztuki”.

Ostatnio współpracował z:

  • dla banków: NBP, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank BPH, Bank Pekao, Bank Spółdzielczy, BZ WBK, Biuro Informacji Kredytowej, Citi Handlowy, American Express Poland, Societe Generale, Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, Santander Consumer Bank,

  • dla branży meblowej: Sieć salonów i fabryki Febru Polska (Polska, Ukraina i Rosja), Sieć 20 salonów kuchennych ESTIMA, Nowy Styl, CENTURION.

  • dla branży FMCG: DIAEGO, Polmos Lublin, Polmos Białystok, Polmos Łańcut, Gallaher, Herbapol, Altadis, Mars, Alima Gerber, Kraft Foods, Storck, Procter & Gamble, AMCO, Loreal, Kupiec, Sokpol, Yves Rocher, BZK Holding, POLITAN, Gomar Pińczów, BELL POLSKA, ERG, Ludwig Czekolada.

  • dla administracji publicznej: Ministerstwo Infrastruktury, MON, Krajowa Szkoła Administracji Publicznej, Ambasada Australii, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Kancelaria Sejmu, UKIE, ZUS, ZDK Warszawa Śródmieście, Biuro Polityki Społecznej m. st. Warszawy, PAIiIZ, WUP i PUP, Ministerstwo Sprawiedliwości, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych.

  • dla branży ubezpieczeniowej: PZU, Comercial Union, TU Allianz, STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi, AIG, AMPLICO, Centrum Obsługi Powypadkowej Codex, HDI, TUnŻ i TUiR WARTA, GSU Ubezpieczenia.

  • dla branży prawniczej: Hunton & Williams, Arthur Andersen Legal, Ernst & Young, Dział Prawny Grupy Polpharma, Dział Prawny TUnŻ i TUiR WARTA, Kancelaria Podel.

  • dla nieruchomości: Echo Investment, Cersanit, Barlinek, ISAN, INVEST 2000, Techem, Budlex.

  • dla automotive: Fiat, IVECO, Servipol, Michelin, Boryszew,Trans-Truck, Auto-Gazda.

  • dla branży medycznej: Branżowa Kasa Chorych, NFZ, Ratiopharm, Aster Zeneka, Grupa Polpharma, Polfa, Sanofi-Aventis, Neuca, LUX MED, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Megrez, UZDROWISKO KRYNICA ŻEGIESTÓW, Cosmo Medica.

  • dla przemysłu: Huta T. Sendzimira, CPN, DEC, PERN, Petrochemia, ORLEN Administracja, BSH agd, Whirpool, Marbet, Haier, Ultra Pack, Model Obaly, Opoczno, Philips Lighting Poland, ZYMETRIC – MITSUBISHI ELECTRIC, Aircon, Nabilaton, Danfos, Kaeser Kompresorren, MC Bauchemie, Elektrometal Energetyka, Videojet, Artcomfort, MIDEA, LOTOS AIR BP, ARTCOMFORT, ENERGOSPEC INSTALACJE, Kotłomontaż, EUROMETAL,

  • dla branży energetycznej: GDF SUEZ i Elpoautomatyka, PSE, Vattenffal, PGE, EuRoPol GAZ, OPTRA, EthosEnergy.

  • dla spedycyjnej: PLL LOT, PKS Multi Spedytor, PKP Cargo, DB Schenker, Opek, Logintrans, PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa, PROTOR.

  • dla rolniczej: POL-MOT WAFARMA, Hajduk, Monsanto, Scotts, Hurtownia ROLNIK, Merlo Polska, Trouw Nutrition Polska, Grupa PIAST.

  • dla usług: PKP, TUV NORD, Krajowa Izba Gospodarcza, INFOR, ITI Neovision, KEMA, Poczta Polska, Guard Systems, Polsat Cyfrowy, Instytut Monitorowania Mediów, Makro Cash and Carry, SITA Learning Systems, Totalizator Sportowy, Grupa Wydawnicza INFOR, INFOR PL, SARTO PR, Neckerman, INFORLEX, ROSSMANN, MENNICA POLSKA, SGS, Michael Page Polska, PH Conkret, Nocowanie.pl., Raport, Synergy World Wide, EnergyLife, Matex Controls, Intertoll, Puls Biznesu, PKM Tychy, MPK Tarnów, Przedsiębiorstwo Usług komunalnych EMPOL, Asistnet Work Group.

  • dla branży reklamowej: Biuro Reklamy TVP, Biuro Reklamy INFOR, Clickad.

  • dla telekomunikacyjnej: PKP Teleinformatyka, Telekomunikacja Polska, Orange,

    Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne LANET, NETIA, GTE.

  • dla branży IT: IBM, Lumena, TRW, PROKOM, NOKIA, Alcatel-Lucent, Active Jet, Strictwise, Karen, Action, Pentacomp, Crowley Data Poland, Vector-Soft, Vobis, NIKON, IMG Polska, Infovide-Matrix, Asplex, BLStream, Value Thank, Asseco Poland, Altcom Akademia.

  • dla nauki: SGH, Wyższa Szkoła Biznesu-NLU w Nowym Sączu, Akademia Leona Koźmińskiego, Fundacja Na Rzecz Nauki Polskiej, Akademia Finansów i Biznesu VISTULA.

Studiował Matematykę oraz Telekomunikację na Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Karierę w spółce Amplus rozpoczął 10 lat temu jako Młodszy Kupiec. Dziś po zdobytych latach doświadczeń, piastuje stanowisko Prezesa Zarządu i Dyrektora Generalnego.
Bartłomiej Skrzydlewski jako lider wie, że nie ma sukcesu bez współpracy, dlatego kluczowe dla niego są partnerstwo, zaufanie, zaangażowanie, szacunek i ciężka praca. Mając na celu świadomy i zrównoważony wzrost łączy praktykę dobrego biznesu z najnowocześniejszymi standardami produkcyjnymi i dystrybucyjnymi.
Wolny czas poświęca na rozwój osobisty, regularnie szkoląc swoje umiejętności poprzez uczestnictwo w profesjonalnych szkoleniach takich jak ITL Personal Leadership Academy oraz studiując na kierunku Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Chętnie propaguje zdrowy tryb życia i żywienia.
Pasjonat nurkowania, muzyki, sztuki i filmu, namiętny podróżnik. Prywatnie szczęśliwy mąż i tata.

He studied Mathematics and Telecommunications at the Stanisław Staszic AGH University of Science and Technology in Kraków. He started his career at Amplus 10 years ago as a Junior Merchant. Today, after years of experience, he holds the position of President of the Management Board and CEO.
Bartłomiej Skrzydlewski, as a leader, knows that there is no success without cooperation, therefore partnership, trust, commitment, respect and hard work are crucial for him. With a view to conscious and sustainable growth he combines good business practice with state-of-the-art production and distribution standards.
He spends his free time on personal development, regularly training his skills through participation in professional trainings such as ITL Personal Leadership Academy and studying Executive MBA at Kozminski University in Warsaw. He is keen to promote a healthy lifestyle and nutrition.
Passionate about diving, music, art and film, devoted traveller. Privately a happy husband and dad.

Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl. Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku.

Proponowane tamaty warsztatów/ wystąpień:

  • Negocjacje na co dzień (dla każdego)
  • Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
  • Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
  • Konkurencyjne oczko (21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie)
  • Zen obsługi e-klienta (dla e-sprzedawców: radzenie sobie z roszczeniowymi klientami, odpieranie żądania rabatów i ustępstw, mądre i etyczne pacyfikowanie klienta „trudnego” w taki sposób, aby i tak zechciał u nas kupić)
  • Budowanie marki osobistej

Ekspert zarządzania, sprzedaży i negocjacji; coach prowokatywny, trener, konsultant.

Obszary szkoleniowe: negocjacje, sprzedaż, przywództwo, zarządzanie, efektywność osobista, coaching managerski, umiejętności trenerskie, personal branding, motywacja.
Jest uznawany za czołowego eksperta twardych negocjacji w Polsce.

Praktyk biznesu: W latach 1992-1997 zdobywał menadżerskie szlify  w korporacjach zachodnich branży FMCG. Następnie stworzył i zarządzał jedną z największych europejskich central materiałów private label. Prowadził negocjacje międzykulturowe o wartości kilkudziesięciu mln euro z największymi producentami materiałów dekoracyjnych i sieciami DIY w Europie i Azji.  Posiada 20 letnie, poparte licznymi sukcesami i nagrodami doświadczenie w sprzedaży, negocjacjach i zarządzaniu firmą na stanowiskach prezesa zarządu.

Profesjonalny trener: Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla managerów czołowych korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około tysiąc godzin rocznie. Jest głównym trenerem działów sprzedaży i konsultantem wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował setki profesjonalnych negocjatorów, managerów, sprzedawców. Od 2014 roku szkoli trenerów   w ramach Akademii Mistrzów Treningu GT Mentor i Szkoły Trenerów Biznesu ASC.

Coach prowokatywny: absolwent renomowanych szkół trenerskich i coachingu , w tym  prestiżowej The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. Jako certyfikowany trener najstarszej  amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® i propagator coachingu prowokatywnego, wspiera liderów i zarządy firm w osiąganiu ponadnormatywnych wyników. 

Ekspert: jest redaktorem naczelnym pierwszego profesjonalnego serwisu o sprzedaży w Polsce – www.biznesmusisrzedawac.pl i uznanym publicystą. Publikuje między innymi w miesięcznikach Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie.

Mówca: Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych, m. in. :

  • EXPO Kraków
  • Efektywna Sprzedaż z Richardem Denny
  • Konferencja Szefów Sprzedaży
  • Trendy Sprzedaży Pulsu Biznesu
  • Efektywne Przywództwo
  • Boss Festiwal
  • Psychologia Nowoczesnej Sprzedaży z Robertem Cialdinim

Misja: poprzez dobrą wolę, pełne pasji zaangażowanie i śmiałe  działanie, wydobywać z napotkanej osoby to co jest w niej najbardziej wartościowe.

 

Management, sales and negotiations expert; provocative coach, trainer, consultant.

Training areas: negotiations, sales, leadership, management, personal effectiveness, managerial coaching, coaching skills, personal branding, motivation. He is considered a leading expert in hard negotiations in Poland.

Business practitioner: between 1992 and 1997 he had an opportunity to polish managerial skills in Western FMCG corporations. Then he established and managed one of the biggest European private label material companies. He held inter-cultural negotiations with the value of a few dozen million Euro with the greatest manufacturers of decorative materials and DYI chains in Europe and Asia. He has 20 years of experience supported with huge successes and numerous awards, experience in sales, negotiations and company management as a president of management board.

A professional trainer: since 2010 he has been conducting workshops, trainings and conferences for managers of leading corporations, spending more or less one thousand hours in training rooms every year. He is a leading trainer of sales departments and a consultant of many companies – leaders in their sectors. He has educated hundreds of professional negotiators, managers, sellers. Since 2014 he has been training coaches at Akademia Mistrzów Treningu GT Mentor [GT Mentor Coaching Masters Academy] and Szkoła Trenerów Biznesu ASC [ASC Business Coach School].

Provocative coach: a graduate of reputable training and coaching schools, including the prestigious The Art And Science of Coaching; Erickson Institute. As a certified trainer of the oldest American coaching organization – Corporate Coach U® and the promoter of provocative coaching, he supports leaders and management boards of companies in achieving over-standard results.

Expert: he is a chief editor of the first professional sales service in Poland- www.biznesmusisrzedawac.pl and an accomplished publicist. He publishes, among others, in Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie magazines.

Speaker: He delivers speeches together with the leading Polish and Western speakers at the most important sector conferences, among others:

  • EXPO Kraków
  • Effective sales with Richard Denny
  • Sales Bosses' Conference
  • Business Pulse Sales Trends
  • Effective Leadership
  • Boss Festival
  • Modern Sales Psychology with Robert Cialdini

Mission: To get out what is the most valuable in an encountered person through good will, passionate involvement and robust actions.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE