Piotr Bucki

Architekt, który wybrał projektowanie zdań a nie budynków. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”.

Od 18 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzycznej „Life’s a pitch and then you die” . Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 110 tysięcy razy. Od ponad 9 lat związany z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykłada też na USWPS, SGH i AGH.

Szkoli m.in. Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzy programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

Wybrane tematy:

  • You’ve got 168 hours a week. How to use it well and shape the habits that make life better.
  • Hard choices easy life. Easy choices hard life. Why our brain stops us from doing the right things and why it’s so easy to shape bad habits
  • Science behind motivation. How to drop stick, drop carrot & bring meaning.

Dodatkowo:

  • Factfulness – jak działać, by błędy poznawcze nie wyprowadzały cię w pole.
  • Komunikacja, głupcze! Dlaczego najlepsze historie opowiadają deweloperzy i czego marketing może się uczyć od programistów.
  • Apollo 11, krój pisma Futura i przeciążenie poznawcze – jak dobrze projektować prezentacje, żeby nie zanudzić odbiorcy na śmierć
  • Naukowe podstawy motywacji. Dlaczego kij i marchewka działają tylko przy taśmie produkcyjnej i czemu Encarta Microsoftu przegrała z Wikipedią.
  • Czarna wołga, Fake News i wirusowe historie. Co dobrego wynika ze złych wirusowych opowieści i jak możesz to zastosować w swojej komunikacji.

Uwielbia Internet. Jest jego pasją, którą rozwija już od ponad dekady. Studiował filozofię, która doskonale przygotowała go do marketingu i PR, bo przecież gdzie indziej można nauczyć się myślenia abstrakcyjnego, szybkiego czytania ze zrozumieniem i dyskusji, jak nie na filozofii.

Specjalizuje się w szeroko rozumianym marketingu cyfrowym – od influencer marketingu, po social media, strategie, video content, employer branding. Tworzę strategie marketingowe, planuję i wdrażam kampanie w Google Ads oraz Social Media.

Jego działania opierają się głównie na wzmocnieniu wizerunku klienta w Internecie. Wspomaga komunikację internetową klienta (zarówno wewnętrzną jak i zewnętrzną) oraz prowadzi szkolenia i warsztaty. Pomaga zoptymalizować aktywności marketingowe oraz wydawany budżet w Internecie.

Wybrane tematy:

– social media (szeroko rozumianymi)

– budowanie marki osobistej w Internecie

– budowanie reputacji w internecie

– szkolenia z zakresu social mediow (praktycznie każdy portal społecznościowy)

Strateżka silnych marek osobistych i firmowych. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin). Wymieniona przez Forbes na 5 miejscu wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin w 2021 roku.

Autorka kilku książek:
✔ „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”,
✔ „Silna Marka na Linkedin, czyli social selling w praktyce”
✔ „Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce” oraz
✔ „Linkedin w praktyce” Współautorka „Biblia e-biznesu 3.0”.

Zawodowo: Wraz z zespołem Silnej Marki prowadzi projekty rozwojowe oraz wdrożeniowe z zakresu social sellingu, personal brandingu oraz employee
advocacy. Zwiększa wyniki sprzedażowe i marketingowe firm, których produkty i usługi oparte są na wiedzy eksperckiej.

Wśród klientów Silnej Marki znaleźli się m.in.: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft, Aviva, GFK i wielu, wielu innych.

Absolwentka Executive MBA (Coventry University UK), SGH oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Aktualnie pisze doktorat z zakresu CEO brandingu na Wydziale Zarządzania UW.

Wykładowczyni akademicka: wykłada na Executive MBA Wydziału Zarządzania UW oraz Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego oraz studiach podyplomowych dla Collegium Civitas.

Prelegentka prestiżowych konferencji m.in. Pulsu Biznesu czy Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week czy I Love Marketing, Festiwal Innowacji Małopolska.

Wielokrotnie doceniana mówczyni: Mowa na TEDxWarsawWoman – „Perfekcjonizm jak przestać żyć w cieniu rankingów i porównywania”.

Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in.: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer Plus, Puls Biznesu, Rzeczpospolita.

Więcej informacji na: silnamarka.com oraz na profilu na Linkedin.

 

[EN]

ANGELIKA CHIMKOWSKA – strategist of strong personal and corporate brands. She specializes in creating effective communication and sales using social media (especially Linkedin). Forbes ranked her on 5th place out of 25 Polish Linkedin Champions .

Author of several books:
✔ „Psychology of change in life and business”,
✔ „Strong brand on Linkedin, social selling in practice”
✔ „Authentic personal branding, a strong personal brand in practice”
✔ „Linkedin in practice”
Co-author of „Bible of e-business 3.0”

Professional: Together with the team of Silna Marka she runs development and implementation projects in the field of social selling, personal
branding and employee advocacy.

Education: She graduated from Executive MBA (Coventry University UK), Warsaw School of Economics and the University of Warsaw.
She currently is PhD candidate – Faculty of Management at University (CEO branding).

Academic lecturer: Executive MBA of the Faculty of Management of the University of Warsaw and the Catholic University of Lublin and postgraduate studies for the Collegium Civitas.

Customers of the Strong Brand were: Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, Volvo, Millennium, LGK, BDI, Xerox, Beck, Warta, Santander, Microsoft, Aviva, GFK and many others.

Rektor Akademii Leona Koźmińskiego – wiodącej szkoły biznesu regionu Europy Środkowo-Wschodniej i profesor tytularnym specjalizujący się w tematyce strategii transformacji cyfrowej organizacji, e-handlu oraz e-marketingu. Szczególnie interesuje się zmianami, jakie procesy digitalizacji wywołują w sektorze szkolnictwa wyższego. Jest również Dyrektorem Centrum Badań Transformacji Cyfrowej – CYBERMAN, członkiem EFMD Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej oraz członkiem zarządu Stowarzyszenia Edukacji Menedżerskiej Forum. Od 2020 roku pełni funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. W latach 2016-18 był członkiem Rady ds. Cyfryzacji przy Minister Cyfryzacji.

W swoim dorobku posiada kilkadziesiąt anglo- i polskojęzycznych rozdziałów, artykułów naukowych, książek opublikowanych m.in. w: Cambridge University Press, Emerald Publishing, Routledge, European Management Journal, Business Horizons, Jest autorem książki „Transformacja cyfrowa” (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika „E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka” (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk.

W latach 2012-2020 pełnił w Akademii Leona Koźmińskiego funkcję Prorektora ds. Współpracy Zagranicznej odpowiadając za strategię umiędzynarodowienia oraz marketing uczelni. Jest także koordynatorem programu Koźmiński MBA Cyfrowa Transformacja oraz studiów podyplomowych związanych z gospodarką cyfrową: Marketing Internetowy, Handel elektroniczny, Cyfrowa Transformacja Biznesu oraz Menedżer Przemysłu 4.0.

Profesor wizytujący w takich ośrodkach jak m.in.: ESCP Europe, SKEMA Business School i École de Management de Normandie (Francja), ISCTE (Portugalia), Nottingham Trent University (Wlk. Brytania), Soongsil University (Korea Płd.), Universidad del Pacifico (Peru), Univeristy of Reykjavik (Islandia).

W 2015 roku wyróżniony statuetką LUMEN wręczaną dla liderów zarządzania uczelnią. W 2017 roku wyróżniony statuetką Eduinspirator (FRSE) dla osób, które działają aktywnie w obszarze edukacji, przyczyniając się do pozytywnych zmian w otoczeniu. W 2020 roku wyróżniony nagrodą Gwiazda Umiędzynarodowienia w kategorii Badania naukowe przyznawaną przez fundację „Perspektywy”. Grzegorz Mazurek współpracuje ze środowiskiem gospodarki elektronicznej, m.in. z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Fundacją Digital Poland i Interactive Advertising Bureau. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA, Mars Corp., Vivus.

Obszary, w których specjalizuje się mówca:

  • Kompetencje przyszłości
  • Cyfrowa transformacja
  • Zarządzanie w czasach sztucznej inteligencji
  • Digital marketing
  • Digital transformation
  • e-commerce

Absolwent General Management Programme w CEDEP/INSEAD we Francji oraz MBA University of Calgary. Ze sprzedażą i marketingiem związany od 1996 roku. Pracował na stanowiskach menedżerskich w Arctic Paper SA oraz Cezex Sp. z o.o. Od 2001, w ramach holdingu HAVAS w Polsce, odpowiadał za tworzenie i rozwój Media Contacts – agencji wyspecjalizowanej w marketingu w nowych mediach. W latach 2003-2013 CEO Havas Media Group w Polsce, w skład którego wchodziły: Havas Media, Arena Media Communications oraz Havas Sports & Entertainment.
Od stycznia 2014 Dyrektor Generalny oraz Prezes Zarządu Media Impact Polska Sp. z o.o. odpowiedzialnego za komercjalizację aktywów reklamowych Grupy Onet.pl SA oraz Ringier Axel Springer Polska.
Ekspert i pasjonat profesjonalnego marketingu, skutecznego przywództwa oraz nowych technologii.

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji – b. prezes Grupy OS3. W branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat. Jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego, jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Niejednokrotnie był prelegentem na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego oraz efektywnej komunikacji.
Jest współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska).

Rozszerzone tematy wykładów:

Kwestie dzieci i ich intuicyjnego podejścia do technologii i ich obecność w internecie:

  • Współczesne, digitalowe dzieci (technologia wyssana z mlekiem matki, brak znajomości świata analogowego) – stereotypy vs. rzeczywistość
  • Dzieci w sieci i ich potrzeby – czy internet dziecka i rodzica, to jeszcze ten sam internet?
  • Fenomen bliskich relacji tylko na chwilę i zamykania się dzieci w wirtualne społeczności
  • Urządzenia mobilne w życiu dziecka – czy rodzice powinni się bać?

Kwestie społeczno-ekonomiczne:

  • Sharing economy (gospodarka współdzielenia) – czy taki trend ma szansę na rozwój w Polsce?
  • Czynniki kształtujące współczesne społeczeństwo i sposób postrzegania rzeczywistości
  • Nowoczesne podejście do biznesu z ekologią w tle
  • Potrzeba autentyczności a zaawansowana technologia

Kwestie HR i poszukiwania pracy przez Polaków:

  • Błędnie konstruowane życiorysy – 85% cv jest odrzucanych po 10 sek. od ich otwarcia
  • Najczęściej popełniane błędy podczas pisania życiorysu
  • Co jest ważniejsze – wykształcenie czy doświadczenie, jak je opisać?

Wszelkie tematy około reklamowe i wizerunkowe:

  • Efektywna komunikacja w reklamie
  • Kampanie polityczne i najczęściej popełniane błędy wizerunkowe
  • Przełamywanie schematów

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od ponad 15 lat.

Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ – Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.

Rozszerzone, wybrane tematy wystąpień: 

Customer Experience

  • Jakość czy jakoś – o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem
  • Zarządzanie doświadczeniem Klienta – CJM i NPS w praktyce
  • Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy – o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii

Digital Marketing

  • Media Evolution – o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja
  • Social Media i Content Marketing
  • Budowanie relacji z Klientem w Internetem
  • Marketing rekomendacji – jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?
  • pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic

Marketing, reklama, współpraca z agencją

  • Magnetyzm marki – jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?
  • Archetypy i metafory głębokie – czyli o budowaniu wyrazistej marki
  • Jak współpracować z agencją i nie osiwieć – teoria vs praktyka

Pharma Marketing

  • Digital Trends in Pharma Business
  • Digital media w marketingu leków Rx i OTC
  • Lekarz też człowiek – o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel

Digital Gap w kulturze organizacyjnej

  • Digitalizacja przedsiębiorstw – cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania

Doświadczony konsultant i trener marketingowy, współpracownik agencji konsultingowych, badawczych i promocyjnych, wspomagał strategie i taktyki marketingowo – handlowe wielu renomowanych firm, w tym spółek giełdowych. Wykładowca Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, autor praktycznych podręczników i poradników marketingowych, arbiter Polish National Sales Awards.

Doradca, mówca inspirujący, trener z zakresu marketingu oraz social media. Od 14 lat jeden z najlepszych w Polsce ekspertów w dziedzinie budowania marki.

Założyciel jednej z najlepszych agencji brandingowych w Polsce, pracującej dla największych klientów.
Autor książek „Zakamarki marki” oraz „Grywalizacja” – obie znalazły się na pierwszym miejscu listy bestsellerów OnePress, „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej książki roku 2011.
Poza książkami i blogiem, pisze regularnie do branżowych czasopism, takich jak „Brief” czy „Marketing w praktyce”,współpracuje również z innymi m.in. „Visual Communication” oraz „Polityką”.  Jego wystapienie podczas konferencji TEDx w Poznaniu jest najczesciej ogladanąonline prezentacją z tego wydarzenia, a wykład na temat grywalizacji z Game Industry Trends 2011 został przez uczestników konferencji oceniony jako najlepszy ze wszystkich.

Brand coach, ekspert ds. komunikacji marketingowej. Specjalista w zakresie storytellingu. Twórca kilku marek na polskim rynku. Zdobywca nagród  Effie i Kreatura. Autor min. bestsellerowej publikacji „Złam Konwencję”, pierwszej polskiej książki o storytellingu „Podaj dalej czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki”, uznanej przez opiniotwórczy magazyn Think Tank za najważniejszą książkę w kategorii marketing w 2013 roku oraz literackiej opowieści o mieście „Warstwy czyli obrazy miasta”. Baczny obserwator świata i ludzi. Jego pasją jest zbieranie i opowiadanie inspirujących historii.

Profesor zwyczajny w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego  w Poznaniu.

Zainteresowania badawcze  to marketing strategiczny, przywództwo,  badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym. Opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych z zakresu marketingu, zachowań konsumentów i przywództwa. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów.  W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa” – PWN, Warszawa 2012.

Człowiek strategii i strateg w człowieku. Niepoprawny storyteller i wnikliwy brandthinker. Doświadczony przez branżę reklamową. Czeka na moment, kiedy nowe media staną się stare i wtedy je pokocha. Niezmiennie pod wrażeniem reklam, które zmieniają myślenie choćby na chwilę i technologii z ludzką twarzą, nigdy odwrotnie. Miłośnik filmów gangsterskich i klasyki w każdym obszarze życia.

Ekspert e-commerce z kilkunastoletnim doświadczeniem w budowie i realizacji strategii e-commerce w Polsce oraz regionie CEE. Przez ponad 7 lat odpowiadał za rozwój cyfrowych systemów dystrybucji FK Olesiejuk, wiodącego dystrybutora książek i multimediów w Polsce. Współtwórca i dyrektor zarządzający kilku platform internetowych m.in. amazonka.pl, ksiazki.pl oraz swiatksiazki.pl . Pomysłodawca systemu śledzenia treści nieautoryzowanych dla branży wydawniczej. Przez ostanie 2 lata odpowiedzialny za realizację strategii e-commerce i marketplace w ABC Data S.A., będącej liderem dystrybucji IT CEE. Od 2017 roku Founder & CEO agencji thinkHUB, specjalizującej się w budowaniu strategii e-commerce i marketplace dla firm działających na rynku B2B i B2C.

Poza działalnością komercyjną aktywnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem jako mentor e-commerce akceleratora WAW.ac oraz wykładowca przedmiotów związanych z e-business na Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Akademii Leona Koźmińskiego.

Ekspert w zakresie marketingu oraz public relations. Obecnie Dyrektor strategiczny i partner w 1450 – agencji specjalizującej się budowaniu wizerunku cyfrowego spółek o zasięgu międzynarodowym. Doświadczenie zdobywał m.in. jako Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu OORT – jednego z najbardziej znanych start-upów z branży IOT czy Dyrektor Marketingu notowanej na GPW Grupy Trinity S.A. inwestującej w spółki z obszaru IT i świadczącej usługi finansowo-prawne. Wieloletni manager w agencjach PR. Realizuje projekty o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, w tym na rynku amerykańskim. Specjalizuje się budowie i egzekucji strategii marketingowych głównie na potrzeby rynków B2B.

Autor wielu artykułów branżowych oraz wystąpień na eventach medialnych i konferencjach m.in. w Londynie, Nowym Jorku czy Szanghaju.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS, Uniwersytecie Wrocławskim oraz w Wyższej Szkole Bankowej.

Ekonomista, ekspert z zakresu marketingu, innowacji i zarządzania sprzedażą.
Doradza i edukuje od 1990 roku. Autor bestsellerów: „Sztuka Rynkologii”, "Sztuka Marketingu", "Druga Sztuka Marketingu", "Trzecia Sztuka Marketingu". Keynote konferencji branżowych, trener biznesu, doradca zarządów. Mentor startupów w PPNT w Gdyni i Starter w Gdańsku. Felietonista Forbes Polska, juror Superbrands, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Pomysłodawca kultowego fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor Bloga o Marketingu.
 

CEO click community – która zatrudnia ponad 80 social media specjalistów, oraz CMO i współzałożyciel systemu edrone – pierwszego eCRM dla e-commerce. Koncentruje się na marketingu społecznościowym z naciskiem na social employer branding i social CRM. Zajmuje się także tworzeniem startupów w modelu SAAS. Prelegent i szkoleniowiec, zajmuje najwyższe pozycje w rankingach konferencji i warsztatów. Absolwent wydziału malarstwa ASP w Krakowie i MBA w Łodzi, prowadzi zajęcia z marketingu na MBA w Łodzi, z social media na AGH w Krakowie i ze sprzedaży na WSEI w Krakowie. Ekstrawertyczny przedsiębiorca i aktywny Networker. Uwielbia dzielić się wiedzą, czemu daje wyraz w swoich filmach i wykładach z serii #ZrozumiećBiznes. Wierzy, że tworzenie Startupów jest sztuką.

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień/ szkoleń:

Social Employer Branding
Współzawodnictwo o pracę dało początek budowania marki osobistej przez zwykłych ludzi. Dzisiaj w "czasach pracownika" to firmy rywalizują o specjalistów, dlatego budują "markę pracodawcy" Employer Branding, aby ich przyciągnąć. W obu przypadkach zapalnikiem do realizacji tych celów stały się Social Media. Atmosferę firmy nie da się pokazać na ogłoszeniu rekrutacyjnym, najlepiej można to zrobić przez Social Media. Social Employer Branding i Social Recruitment to strategia budowania marki pracodawcy i rekrutacji kandydatów (Direct Search) poprzez media społecznościowe. Prezentacja skierowana jest do przedsiębiorców, marketerów i łówców głów, czyli Head Hunterów.

Strategie Social Media
To kreatywno-strategiczne ujęcie Facebook Marketingu, Social Sellingu i Social Networkingu. Mamy rok 2018 i Facebook dopiero się rozkręca! Nie konkuruje już tylko z innymi serwisami społecznościowymi, ale całym Internetem. Często zastępuje on stronę www, blogosferę, wspiera procesy rekrutacyjne, obsługę klienta, CRM, webinaria, połączenia telefoniczne, networking. Facebook marketing znajduje dziś zastosowanie dla niemal każdej osoby, firmy, w każdym sektorze. Ta prezentacja jest dla wszystkich – od osób budujących markę osobistą i chcących wykorzystać profil osobowy na facebooku, po firmy małe, średnie i duże.

Social Networking
Jak wykorzystać profile osobowe na facebooku do promocji firmy? Umiejętność nawiązywania znajomości z nieznajomymi to najważniejsza cecha dobrego przedsiębiorcy, handlowa, czy HR-owca. Jeżeli do nawiązywania kontaktów służy słuchawka telefoniczna, e-mail, networking, to dlaczego nie wykorzystać w tym celu facebooka? Social Networking to sztuka dodawania nieznajomych do znajomych i zamiany naszych kontaktów w kontrakty. Aby zrobić to dobrze, trzeba poznać kilka technik.

Zawód Social Media Manager
Największym fenomenem Facebooka jest to, że wszyscy Social Media Specjaliści mogą odpowiedzieć na każdy brief, na każde zapytanie swojego klienta lub firmy, a której pracują.

Strategia Przetrwania
Większość startuperów koncentruje wysiłki na tworzeniu "jednorożców", czyli spółek wartych 1 mld $. Tylko 2 na 100 tys. startupów osiągnie kiedyś wycenę 1 mld $, a co się stanie z pozostałymi?

Turkusowa Rewolucja
Firmy w których wartości i ludzie stawiani są ponad zyski istnieją i mają się bardzo dobrze. Określa się je "turkusową organizacją". Firmy turkusowe powstały z potrzeby budowania organizacji, w których praca będzie dawała swoim pracownikom spełnienie i satysfakcję.

Budowanie Marki w Sieci
Świadomość Marki i Jakość Produktu sprawią, że produkt będzie sprzedawał się sam bez marketingu. Strategiczno Kreatywne ujęcie e-Marketingu, zarys wszystkich kanałów marketingu Internetowego. Jaka jest rola Marki Osobistej w Skalowaniu Biznesu. Czy Marka Osobista jest nie skalowalna?

E-wolucja sprzedaży
Wszystkie swoje umiejętności zdobyte w aktywnej sprzedaży bezpośredniej B2B, przeniosłem do social mediów i to działa! Dzisiaj najwięcej zapytań ofertowych ze wszystkich kanałów sprzedaży dostaję na prywatne profile osobowe na Facebooku i Linkedinie:) Pokażę Wam przykłady jak szukać klientów i sprzedawać usługi i produkty przez social media. Prezentacja skierowana jest do Handlowców, Marketerów, HRowców i przedsiębiorców. Zapraszam,

#ToBędzieDobraPrezentacja:)

Posiadacz osobliwego stylu życia, wolny finansowo i duchowo twórca. Zawodowy motywator i trener mentalny. Podczas licznych podróży pogłębia swój wgląd w osobowość, relacje i rozwój osobisty. Jest w pewnym sensie na "emeryturze", więc swoje praktyczne warsztaty traktuje jako pasję i misję. Ma dar przekazywania wiedzy w sposób nieszablonowy, humorystyczny i… bardzo skuteczny. Zachęca do bardzo konkretnego działania, nie pozostawiając Cię z teorią, która z dnia na dzień uleci przecież z Twojej głowy. Łatwo mu uczyć czegoś, co sam osiągnął. Jest bardzo szczery, ale też wymagający. Mówi o sprawach, o których inni boją się powiedzieć. Zachęca słuchaczy do wychodzenia ze strefy komfortu, do ryzykowania i działania pod prąd. Dzięki temu, inspiruje zarówno osoby młode z pokolenia Y, jak i osoby {img393e-zoom-left}doświadczone życiem. Jest częstym gościem mediów i autorem 12 książek oraz ponad 90-ciu publikacji. Jeden z jego przyjaciół powiedział kiedyś: "Przejść obok wiedzy Jakuba obojętnie to tak, jakby mieć w ręku kupon lotka na pewną wygraną i wyrzucić go do kosza". Jest duże prawdopodobieństwo, że masz pod ręką swój "kupon" w tej chwili… 

Keynote speaker, specjalista w zakresie marketingu internetowego, dziennikarstwa i komunikacji, mediów (strategia i organizacja) oraz transformacji cyfrowej. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare (klienci: Orlen, PZU, PGNiG,  Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Pepsi-Cola…). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem mediów francuskich, w tym Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii. Był w top ten rankingu Edelmana najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. 

 

Doktor psychologii, wykładowca na Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski.

W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu i współwłaściciel agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. Od grudnia 2013 Business Development Director w Millward Brown. Obecnie Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub.

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach zachowań i psychologii konsumentów. Realizował projekty badawczo-konsultingowe oraz szkolenia m.in. dla  takich firm jak Unilever, Coca-Cola, Mars, Kraft (Mondelez), Jutrzenka (Colian), Mokate.  Specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i ekonomii behawioralnej w zachowaniach konsumentów.

Udział w szkoleniach: Summer School of Economic Psychology, Lintz, Austria, August 1990; specjalizacja: zachowania konsumentów oraz University of Michigan, Ann Arbor, USA, June-July 1992; Quantitative Methods in Social Science.

Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej 2017 roku. 

Psycholog, CEO IZMAŁKOWA jedynej w Polsce agencji specjalizującej się w badaniach etnograficznych dostarczających strategicznych insightów dla marketingu i biznesu. Rocznie jako #TravellingCEO odbywa około 50 lotów, jeżdżąc po świecie i prowadząc badania, wykłady i szkolenia dla marek z listy FORTUNE 500. Jest charyzmatycznym speakerem, regularnie pojawia się na scenie największych konferencji m.in. na Cannes Lions, czy na  Spikes Asia Festival, na którym wygłosiła prelekcję jako pierwsza Polka w historii Festivalu. Wcześniej jako strategic planner pracowała w DDB oraz Havas Worldwide.

Geograf w świecie nowych technologii. Od kilku lat związany zawodowo z branżą technologiczną, marketingową i e-commerce. R&D Manager w SaveCart, polskim start-upie oferującym inteligentne rozwiązania z zakresu marketing automation oraz customer experience. Odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, w tym nowych funkcjonalności oraz za ekspansję zagraniczną.

Przygotował i zrealizował kilkaset kampanii marketingowych na bazie profili behawioralnych klientów e-sklepów i e-biznesów. Od opracowania scenariusza poprzez projektowanie materiałów graficznych, kończąc na analizie wyników. Nieustannie obserwuje branżę nowych technologii powiązaną z marketingiem i sprzedażą, analizuje i wyciąga wnioski. Do każdego swojego wystąpienia podchodzi indywidualnie, aby przekazać najbardziej konkretną wiedzę.

W wolnym czasie studiuje literaturę branżową, kryminalną i psychologiczną oraz jak przystało na geografa, odkrywa świat z różnych perspektyw.

Geographer in the world of new technologies. For several years professionally associated with the technology, marketing and e-commerce industry. R&D Manager at SaveCart – a Polish start-up offering intelligent solutions in marketing automation and customer experience. Responsible in the company, among other things, for product development including new functionalities and for foreign expansion. He prepared and implemented several hundred marketing campaigns based on behavioural profiles of e-commerce and e-businesses customers – including preparation of scenarios, graphic design, result analysis. He constantly observes marketing and sales industry in the context of new technologies, analyzes, and draws conclusions. He devotes considerable attention to the quality and usefulness of the lectures. In his free time he studies marketing & sales, criminal and psychological literature and as a geographer he discovers the world from different perspectives.

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motorsportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto ściga się Seatem Leonem Racerem – jedynym takim wyścigowym egzemplarzem w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski. Sezon wyścigowy zainaugurowała zdobywając 2 miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju. W ubiegłym roku startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podiach w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.

Aktywnie wspiera kobiety w motorsporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM “Girls on Track – Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

Rozszerzone propozycje tematów wystąpienia:

Droga na szczyt. Jak z gokarta przesiąść się do kilkusetkonnej bestii?

  • kształtowanie siły charakteru, samodoskonalenie się, źródła motywacji, sztuka adaptacji

Jak słuchać feedbacku kiedy wszyscy wiedzą lepiej?

  • elementy składowe sukcesu kierowcy, czym jest feedback, budowanie indywidualnej piramidy potrzeb, jak i po co słuchać?

Czego biznes może nauczyć się od motorsportu?

  • współpraca z partnerami biznesowymi, konsekwencja w dążeniu do celu, stymulacja do działania, strategia i planowanie

Jak budować markę osobistą? Influencer marketing w praktyce

  • kształtowanie wizerunku marki, budowanie zaufania klienta, spójność komunikacji, istota relacji z obserwatorami.

Dodatowe bezpłatne opcje:

  • wystąpienie w pełnym osprzęcie wyścigowym (kask + kombinezon), relacja z wydarzenia na InstaStory zawodniczki, post na Facebooku i Instagramie promujący firmę.

Dodatkowe możliwe opcje:

  • Profesjonalny symulator wyścigowy

    • transport symulatora
    • instalację symulatora
    • instalację dodatkowego ekranu do podglądu jazdy z kamer zewnętrznych
    • obsługę techniczną symulatora
    • obsługę gości z możliwością przeprowadzenia szkolenia z zakresu sportowej jazdy lub turnieju z nagrodami
    • uczestnictwo jednego z naszych kierowców wyścigowych zespołu Feeder Ragnar Simulator
    • branding symulatora
    • branding wybranego modelu auta
    • branding wybranego toru wyścigowego
    • demontaż i odbiór symulatora po zakończeniu wydarzenia

 

Psycholog, trener sprzedaży, mentor i wykładowca. People Helper.

Od 20 lat prowadzi własną firmę, przez którą pomaga klientom na rynku finansowym i inwestycyjnym. Łącząc tę wiedzę z psychologią biznesu oraz ekonomią zaufania trenuje managerów niższego i wyższego szczebla z zakresu skutecznych technik sprzedaży oraz budowania strategii firm. Współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi klientami, wydobywając równocześnie z jednostek, jak i całych organizacji potencjał sprzedaży, a także daje praktyczne narzędzia, które sprawdzają się w zespołach i kulturach organizacyjnych. Jako wieloletni dyrektor ds sprzedaży w firmie AFPartner pozyskuje i opiekuje się kluczowymi klientami z branży medycznej i prawnej. Oprócz tego prowadzi rekrutacje, zarządza zasobami ludzkimi oraz szkoli przyszłych i obecnych pracowników, wykorzystując narzędzia trenerskie i swoją wiedzę psychologiczną.

Jest również wiodącym partnerem sprzedaży produktów zabezpieczenia od utraty dochodu londyńskiej firmy Lloyd’s.

Fascynacja światem social media zaowocowała założeniem Akademii People Helper, w której prowadzi szkolenia ze skutecznego budowania marki osobistej oraz marki firmy w mediach społecznościowych. Praktyczną wiedzę z tego obszaru przekazuje również studentom jako wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy, na której jest też doktorantem.

Specjalista od zarządzania sobą w czasie. Wierzy w pracę u podstaw, jaką jest edukacja, dlatego nie tylko chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem, ale również daje narzędzia do samodzielnego jej zdobywania. Również sam nieustannie rozwija swoje kompetencje zarówno na kursach i szkoleniach, studiach podyplomowych, jak i doktoranckich.

Miłośnik dobrej lektury, podróżowania i sportu. Zapalony golfista. Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec.

CMO i członek zarządu największej w Polsce agencji realizującej kampanie z youtuberami. Po kilkudziesięciu konferencjach, na których występował i kilkuset godzinach szkoleń, które poprowadził, Kamil doszedł do wniosku, że pisanie własnego bio (i do tego w trzeciej osobie!) jest nieco dziwne i chyba czas z tym coś zrobić. Całe swoje doświadczenie postanowił więc skrócić do: "Dzielę się wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu. Chętnie podzielę się również z Tobą :)".

Podróżnik, kitesurfer & przedsiębiorca. Blisko 20 lat doświadczenia zawodowego: publicysta i dziennikarz, negocjator i kupiec, specjalista sprzedaży, marketingu i komunikacji. Specjalizuje się w marketingu internetowym, sportowym oraz e-commerce.

Pracował m.in w: Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, PTC Era (dzisiaj T-Mobile) oraz Onet.pl /grupa ITI i Secret Service. Doradzał zarządowi Lecha Poznań w kwestiach Internetu i e-commerce.

Zamknął etap pracy w korporacjach na rzecz własnego biznesu i eksperckich projektów oraz pasji. Prowadzi i konsultuje dużych klientów w cyfrowym świecie (m.in branża telekom, przemysł chemiczny, elektroniczna rozrywka). Realizuje produkcje filmowe na rzecz klientów i firm. Zajął się produkcją materiałów dokumentalnych oraz ksiazką podsumowującą rynek video produkcji Youtube w Polsce.

Obecnie także prowadzi projekt filmowy na Youtube, w formacie: rozmowy z ludźmi pasji, „wjazd na chatę” czyli video z twórcami z YouTube, filmy podróżnicze oraz ciekawe zajawki/ pasje/ sporty oraz podróżuje po Polsce i świecie. Jego kanał Jack Gadovski – śledzi blisko 626 tyś subskrybentów a filmy osiągnęły ogladalość powyżej 100 milionów odtworzeń.

Pasjonat sportów deskowych: kitesurfing, wakeboarding, wakeskate, snowboard, longboard.

Doradca w obszarach nauk behawioralnych. Otrzymała doktorat z ekonomii behawioralnej z Warwick Business School, gdzie była stypendystką The Behavioural Insights Team oraz brytyjskiego Economic and Social Research Council. W ramach doktoratu i we współpracy z rządem brytyjskim prowadziła badania dotyczącego tego, jak komunikować problemy społeczne, aby ludzie chcieli je rozwiązywać.

Przed rozpoczęciem pracy doradczo-naukowej, pracowała przez 10 lat w obszarze marketingu w Polsce i we Włoszech, w sektorach telekomunikacyjnym, bankowym i mediowym. Posiada certyfikat Professional Diploma in Marketing, wydawany przez The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii, jest certyfikowanym coachem ICF i Bulletproof Training Institute oraz nauczycielem jogi.

PhD is an adviser in the field of behavioral science. She holds a PhD in behavioral economics from Warwick Business School, where she was The Behavioral Insights Team an British Economic and Social Research Council scholar. As part of her doctoral work and in collaboration with the British government, she conducted research on how to communicate social problems to encourage people to address them.

Before embarking on the consulting, training and academic journey, Julia worked for 10 years in marketing in Poland and Italy, in the telecommunications, banking and media sectors. He holds the Professional Diploma in Marketing certificate, issued by The Chartered Institute of Marketing in Great Britain, is a certified ICF and Bulletproof Training Institute coach and a yoga teacher.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE