Greg Albrecht

Greg Albrecht jest doradcą strategicznym zarządów, wieloletnim mentorem Google for Startups, certyfikowanym coachem ICC, a także przedsiębiorcą i inwestorem.
Od ponad 20 lat wprowadza produkty na rynek, towarzyszy prezesom i przedsiębiorcom w podejmowaniu kluczowych decyzji oraz wdraża zasady esencjalizmu i efektywności. Prowadzi butik strategiczno-rozwojowy Albrecht&Partners. Zainspirował tysiące osób swoim podcastem biznesowym oraz wystąpieniami publicznymi na kilku kontynentach. Występował i prowadził warsztaty dla ponad 100 firm m.in. dla ING Hubs,EY, Google, Iberion, Orange, Sandoz, Kruk SA, Bayer, Empik,Shell, Clariant, Somfy, T-Mobile, EIP SA, WEG, Leroy Merlin,Pro Progressio, OstroVit, Bayer, Exorigo-Upos, Formeds,Play, Coloplast, Crido, Capital Park, ING Bank Śląski, CBRE,Orlen, Grupa Żywiec, Orbis, S&P Global Ratings, PZU, PhilipMorris, De Lage Landen Leasing Polska S.A., Akamai.

Zaktualizuj oprogramowanie: bądź gotowy na niewiadomą

Wspiera słuchaczy w rozwoju osobistym w obliczu zmian w świecie, firmie i życiu. Za tytułem kryje się teza, że aktualizujemy oprogramowanie w smartfonie co tydzień, a potrafimy latami skutecznie bronić się przed doskonaleniem swojego modelu pracy.
Greg zachęca do inwestycji we własny rozwój i przygotowuje na niespodziewane. Uczy aktywnego wchodzenia w zmianę w oparciu o reguły psychologiczne, przykłady ciekawych książek oraz prawdziwe historie osób, które dzięki zmianie sposobu działania osiągnęły niespodziewane rezultaty. Po tym wystąpieniu uczestnicy wyjdą z ładunkiem pomysłów na własny rozwój i z większą otwartością na zmiany.

Skuteczny lider: zarządzaj w zgodzie ze sobą

Pomaga nawet najbardziej doświadczonym menedżerom stać się lepszymi liderami. Wszystko zaczynasię od poznania nas samych, korekty naszych zachowań i dopracowania modelu pracy z zespołem.

Wystąpienie prezentuje przykłady praktyk, które wpływają korzystnie na rozwój, zaangażowanie i skuteczność zespołu. Pomaga prowadzić lepsze spotkania, świadomie kształtować kulturę organizacyjną i odzyskać czas menedżerów. Pokazuje ryzyka związane z brakiem świadomości własnych niekompetencji.

Prezentacja daje słuchaczom odnalezienie siebie na osi pomiędzy skrajnościami, które nie służą dobremu zarządzaniu np. mikrozarządzanie vs delegowanie bez sprawowania kontroli. Odbiorca na własną rękę może zdiagnozować, gdzie się znajduje i w jakim kierunku może zmienić swój sposób bycia by zbliżyć się balansu. Wystąpienie bazuje na przykładach z życia. Oferuje konkretne sugestie
i przykłady książek do dalszego zgłębiania tematu.

Business Unlimited: 10 strategii wzrostu Twojej firmy

To bufet szwedzki z inspiracjami dla przedsiębiorców. Poszerza perspektywę patrzenia na własnybiznes poprzez przykłady z innych branż, które można aplikować niemal w każdej firmie.

Pokazuje kierunki ekspansji i porządkowania biznesu adresując najczęstsze wyzwania strategiczne, zktórymi borykają się szefowie niewielkich firm od firm rodzinnych do międzynarodowych startupów.Obejmuje obszary zwiększenia sprzedaży, zarządzania celami właścicieli czy też strukturą organizacji.

Wystąpienie da odbiorcom wskazówki odnośnie tego, gdzie szukać dalszej inspiracji i jak przełożyćteorię na praktykę własnej firmy. Po prezentacji przedsiębiorca świeżym okiem przyjrzy się swojejstrategii. Poczuje energię do eksperymentów i korekty kursu.

Miejsce na temat indywidualnie dopasowany do Twojej agendy

Profesor PAN i SGH, założyciel i Dyrektor Center for Leadership, visiting scholar na uniwersytetach Harvarda, Berkeley, Melbourne, Glasgow, i in. Łączy dorobek naukowy z zakresu makroekonomii i przywództwa. Pracował i studiował na Uniwersytecie Harvarda, gdzie m.in. ukończył Master Class for Leadership Educators. Jest także absolwentem programów z zakresu zarządzania i przywództwa na IESE Business School i HEC Paris. W 2011 wyróżniony Letter of Achievement za wkład w rozwój przywództwa przez Harvard Kennedy School Government, gdzie był również członkiem zespołu dydaktycznego flagowego kursu z przywództwa dla wyższej kadry  menadżerskiej sektora publicznego i prywatnego.

W Polsce prowadzi wykłady, szkolenia i konsultacje z zakresu makroekonomii i integracji walutowej oraz przywództwa dla organizacji prywatnych, głównie globalnych korporacji. Jest wykładowcą przywództwa dla menadżerów wyższego szczebla na Doctoral Business Administration w Polskiej Akademii Nauk.

Zaangażowany w działalność publiczną, m. in. jako: autor obu najważniejszych raportów na temat przyjęcia euro w Polsce, Założyciel i Dyrektor Biura ds. Integracji ze Strefą Euro NBP, członek Rady Makroekonomicznej przy Ministrze Finansów, główny doradca ekonomiczny banku WestLB Polska, ekspert Komisji Europejskiej. Jako jedyny Polak pracował w trzech bankach centralnych na świecie: Europejskim Banku Centralnym, Narodowym Banku Austrii i NBP. Pracował dla organizacji międzynarodowych, np.  w Wiedeńskim Instytucie Badań Porównawczych.  

Prof. Wójcik jest autorem lub współautorem wielu artykułów naukowych oraz dziewięciu książek wydanych w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii, Estonii i na Węgrzech. Jego prace były publikowane i cytowane w renomowanych dziennikach zagranicznych, w „The Guardian”, „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, „Die Zeit”, „Handelsblatt”. Regularnie publikuje w dziennikach krajowych, m.in. w „Rzeczpospolitej” i „Gazecie Wyborczej”.

W badaniu za okres 2001-2006 został sklasyfikowany na 1. miejscu najczęściej cytowanych ekonomistów polskich w czasopismach naukowych na świecie. Baza SSRN – największe na świecie elektroniczne repozytorium prac naukowych w zakresie nauk społecznych – klasyfikuje go w pierwszych 5% naukowców na świecie.

W grudniu 2009 r. w rankingu "Gazety Wyborczej" wytypowany do pierwszej szóstki najlepszych kandydatów do nowej Rady Polityki Pieniężnej. Także w 2009 r. –  przed ukończeniem 35 lat – został mianowany jednym z najmłodszych profesorów ekonomii w Polsce. W 2011 włączony przez Kancelarię Prezydenta na listę „Generacja 45 minus” – listę młodych Polaków którzy kształtują przyszłość swoich dyscyplin, od sportu przez sztukę do nauki i biznesu. Laureat obu najważniejszych nagród przyznawanych ekonomistom w Polsce. W 2008 r. – nagrody Banku Handlowego za szczególny wkład w rozwój ekonomii i finansów. W 2009 r. – nagrody Prezesa Rady Ministrów.

Wielokrotnie wyróżniany, w tym: dwukrotny stypendysta Fulbrighta, laureat stypendium Tygodnika „Polityka”, Fundacji na Rzecz Nauki Polskiej, Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego i wielu innych.

Posługuje się biegle językiem polskim, angielskim i niemieckim, komunikuje się w języku hiszpańskim i rosyjskim.

Ma dwójkę dzieci, żonę i jest szczęśliwym człowiekiem.

Z wykładów Cezarego Wójcika skorzystały m.in. następujące organizacje: Google, T-Mobile, DB Schnker, RBS, Jeronimo Martins, Takeda, PwC, Nordea, Grey Group, Genworth, AIG i wiele innych.

Wykład „Przywództwo: sens, wolność i umysł” został opracowany w celu inspirowania uczestników do odnalezienia ich własnych odpowiedzi na powyższe pytania. Uwaga jest skoncentrowana na trzech fundamentalnych zagadnieniach dla praktyki dobrego przywództwa: (1) rozumienia sensu istnienia organizacji, (2) zakresu wolności oraz (3) stanu umysłu jako źródeł efektywności lidera. Treść wykładu oparta jest o rzeczywiste sytuacje biznesowe i ukierunkowana na rozwiązywanie praktycznych problemów organizacyjnych oraz rozwój kluczowych kompetencji przywódczych menadżerów działających w warunkach szybkich zmian rynkowych.

Wykład „Przywództwo: jak skutecznie zmieniać świat” został opracowany w celu inspirowania uczestników do odnalezienia ich własnych odpowiedzi na powyższe pytania w kontekście ich własnej organizacji. Uwaga jest skoncentrowana na trzech fundamentalnych postawach niezbędnych praktyce dobrego przywództwa, tj.: (1) relacji z rzeczywistością, (2) uwagi oraz (3) nadrzędnego kontekstu w działaniach przywódczych.

Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego (magisterium), Sorbonne Nouvelle Paris III (magisterium, DEA), oraz studiów MBA MBA w dziedzinie zarządzania i marketingu przy Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej i Wyższej Szkole Handlowej HEC w Paryżu (Haute Ecole de Commerce).

W latach 1997-2000 pracowała w Fundacji Francja – Polska (FFP) przy Ambasadzie Francji w Warszawie (odpowiedzialna m.in. za PR i zarządzanie francusko – polską współpracą w zakresie szkolnictwa zawodowego i uniwersyteckiego oraz programami służącymi rozwojowi demokracji lokalnej w Polsce).

W latach 2000-2014 pracowała w jednym z największych wydawnictw prasowo-książkowych G+J Polska, będącego częścią międzynarodowego holdingu mediowego Bertelsmann.
W 2006 r. objęła stanowisko Prezesa Zarządu wydawnictwa, które piastowała przez 8 lat. W latach 2013-14 odpowiedzialna była za fuzję wydawnictwa G+J Polska i Hubert Burda Media Polska. W maju 2014 r. zakończyła karierę w korporacji, stawiając na rozwój swojej drugiej pasji zawodowej jaką jest coaching i rozwój osobisty.

Od 2008 r. jest Master Life & Business Coachem, od 2011 r. Coachem Supervisorem, trenerem i mówcą motywacyjnym; wykłada na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Zasiadała w Zarządzie Izby Wydawców Prasy, w Radzie Programowej firmy doradczo-szkoleniowej, należała do grona menadżerów CEO Round Table by Nail International oraz stowarzyszenia kobiet biznesu Leadershe.

Jest członkiem stowarzyszenia EMCC (European Mentoring and Coaching Council), elitarnej międzynarodowej organizacji YPO (Young President’s Organization), zasiada w Radzie Fundacji Koźmińskich.

Pełen niespożytej energii, charyzmatyczny i inspirujący mówca motywacyjny. Niestrudzony orędownik wartościowych idei: networkingu, minglingu, zarządzania talentami i karierą. Pełnił funkcje m.in. Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager – SAP Polska, Managing Director – Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej, certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), certyfikowany coach ICC (International Coaching Community). Jeden z pomysłodawców corocznego „Festiwalu Inspiracji” – platformy wymiany wiedzy i doświadczeń z zakresu prowadzenia profesjonalnej komunikacji biznesowej. 

Urodzony w Polsce biznesmen i mówca motywacyjny, wychowany i wykształcony w USA. Zasłynął jako ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, a także team buildingu i amerykańskiej szkoły obsługi klienta. Przez niektórych określany jako „mistrz umiejętności miękkich”. Simon często powtarza, że odpowiednia postawa i wartości są kluczem do sukcesu.

W 2003 r. Simon rozpoczął studia na Stanowym Uniwersytecie w Kent, które ukończył – korzystając ze stypendium Rotary Club – z wyróżnieniem cum laude pół roku przed terminem, w grudniu 2006 r. Pomimo statusu emigranta polskiego pochodzenia już podczas studiów zasłynął jako inspirujący mówca zaangażowany w przemówienia dla elitarnych klubów biznesowych. Pół roku po powrocie do Polski, jako 23-latek, w sierpniu 2007 Simon przekonał inwestora, by zdecydował się zainwestować pierwsze kilkaset tysięcy złotych w pomysł młodego absolwenta. Firma Kalman Plastic, która w ten sposób powstała, skupiła się na sprzedaży innowacyjnych półproduktów z recyklingu tworzyw sztucznych. W ciągu dwóch miesięcy od debiutu firma osiągnęła pierwszy milion złotych przychodu netto. Aktualnie firma odnotowuje kilka milionów złotych comiesięcznego przychodu, zaopatrując fabryki w ponad 20 krajach świata. Paradoksalnie kryzys w 2008 r. i bankructwo konkurencji spowodowały, że firma Kalman Plastic w latach 2009-2012 zanotowała czterokrotny wzrost sprzedaży.

W 2013 r. Simon Dziak-Czekan podbiwszy serca polskiej widowni, został wyróżniony pierwszym miejscem w konkursie na najlepszą mowę biznesową 2013 Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Simon współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.

Simon Dziak-Czekan prowadzi wykłady zarówno dla wielkich korporacji, jak i na uczelniach i dla organizacji pozarządowych, zarówno po polsku, jak i w języku angielskim. „W wielu kręgach wciąż pokutuje błędne przekonanie na temat wystąpień motywacyjnych. Nie jest to wyuczona profesja. Traktuję przemówienia motywacyjne jako sposób przekazywania swoich pasji i doświadczeń, jako instrument, który służy zachęceniu innych do działania, do podejmowania zmian. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie i masz coś wartościowego do przekazania, nie będziesz mieć problemu z pozyskiwaniem słuchaczy i sponsorów. Kocham biznes, a jeszcze bardziej kocham ludzi” – zaznacza Simon.

Menedżer z dużym doświadczeniem na wyższych stanowiskach kierowniczych w polskim sektorze bankowym i reputacji innowacyjnego przedsiębiorcy w gospodarce cyfrowej. Pełnił funkcję Prezes Zarządu, Wiceprezesa i Przewodniczącego Rady Nadzorczej w wielu bankach w Polsce i zagranicą. Prowadził szereg projektów restrukturyzacyjnych i start’upowych w Polsce, w Republice Czeskiej i Słowackiej, w Chinach oraz na Malcie i w Gibraltarze, wprowadzając na rynek szereg uznanych marek jak: Bank Polski, mBank, MultiBank i Bank SMART
W latach 1983-1990, Lachowski pracował jako asystent naukowy w Instytucie Rozwoju Gospodarczego w Szkole Głównej Handlowej.
W latach 1987-1992, Lachowski kierował własną firmę konsultingową, INTEXIM – Centrum Analiz Ekonomicznych, który specjalizowała się w restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz doradztwie strategicznym i finansowym.
W 1993 roku rozpoczął pracę w Powszechnym Banku Gospodarczym (PBG) w Łodzi jako członek zarządu odpowiedzialny za restrukturyzację portfela złych długów banku. W latach 1996-1998 był Pierwszym Wiceprezesem Zarządu odpowiedzialnym za bankowość detaliczną, korporacyjną i inwestycyjną.
Od 1998 do 2000 roku pełnił funkcję Lachowski Wiceprezesa Zarządu Powszechnej Kasy Oszczędności BP (PKO BP), początkowo odpowiedzialny za bankowość detaliczną, a następnie za wszystkie linie biznesowe, w tym bankowość korporacyjną i inwestycyjną.
W 2000 Lachowski rozpoczął pracę w BRE Banku (obecnie mBank) jako członek zarządu odpowiedzialny za dwa projekty typu greenfield, stworzenie mBanku – pierwszego internetowego banku w Polsce oraz Europie Środkowej i Wschodniej, i MultiBanku, nowoczesnego banku uniwersalnego (MultiBank) dla klasy średniej oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MSP).
W listopadzie 2007 roku Lachowski zainicjował projekt europejskiego banku detalicznego poprzez ekspansję mBanku w Czechach i na Słowacji w oparciu o jednolity paszport UE.
W 2004 roku Lachowski został Prezesem Zarządu BRE Banku. W marcu 2008 roku BRE Bank został wyróżniony tytułem "Najlepsza instytucja finansowa".
W latach 2013-2015, Lachowski był Prezesem Zarządu FM Bank PBP (Bank Smart oraz BIZ Bank)
Lachowski jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, gdzie uzyskał tytuł magistra ekonomii z wyróżnieniem.Jest autorem wielu artykułów i opracowań na temat innowacji w zakresie finansów, zarządzania i strategii. Opublikowane książki: Droga innowacji. Pracuj ciężko, baw się, zmieniaj świat (2009);Droga ważniejsza niż cel. Wartości w życiu i biznesie (2011); Od wartości do działania. Przywództwo w czasach przełomowych (2013).
Jest pasjonatem biegania (ukończył ponad 30 maratonów) i wspinaczki wysokogórskiej (zdobył między innymi Aconcagua, Ojos del Salado, Denali, Elbrus, Mt Blanc, Mt. Vinson, Kilimandżaro).

 

Slawomir Lachowski is professional with extensive experience in senior managerial positions in the Polish banking industry and a recognized entrepreneur in digital finance. He served as CEO, Chairman of the Board and Member of Management Board in several banks in Poland and abroad over the last 23 years. He led several start-up bank projects in Poland, Czech Republic and Slovakia resulting in creation of well recognized brands as mBank, MultiBank and Bank SMART.
Career. In the years 1983-1990, Lachowski worked as a research assistant at the Institute of Economic Development at the Warsaw School of Economics.
In 1987-1992, Lachowski directed a consulting firm, INTEXIM – Centre for Economic Analysis, which specialized in strategic and financial advice.
In 1993, Lachowski started working in Powszechny Bank Gospodarczy (PBG) in Lodz as a board member responsible for the restructuring of the bank's bad debt portfolio. In 1996-1998, Lachowski was the First Deputy President of the Management Board at the PBG responsible for retail, corporate and investment banking.
From 1998 to 2000, Lachowski served as the Executive Vice President of the Management Board of Powszechna Kasa Oszczędności BP (PKO BP), initially responsible for retail banking and for all business lines, including corporate banking, investment banking.
In 2000, Lachowski began working at BRE Bank (now mBank) as a board member in charge of two greenfield, retail banking projects: mBank, the first internet bank in Poland and Central and Eastern Europe, and MultiBank, a modern brick and mortar bank for the emerging middle class and small and medium enterprises (SME). Both banks were successfully launched – mBank within 100 days in November 2000 and MultiBank in 2001.
Lachowski initiated the project of a European retail bank based on EU passport with international expansion of mBank to the Czech Republic and Slovakia in November 2007.
In 2004, Lachowski become the CEO of BRE Bank. In March 2008 BRE Bank was awarded the title “Best Financial Institution” in 2008.
In 2013-2015, Lachowski was the CEO of FM Bank PBP (Bank Smart and BIZ Bank)
Slawomir is a graduate of Warsaw School of Economics where he received a MA in Economics with honours, magna cum laude.
Slawomir is an author of several articles and papers on innovation in finance, management and strategy. Books published: Disruptive Innovation in Banking: A Business Case in Low-Cost Finance. How to Win Against the Leaders by Creating Strategic Competitive Advantage and Real Value for Customers (2009); The Journey Not  the Destination. Values in Life and Business (2011);Values in Action. Leadership in turbulent times (2013).
Slawomir is a passionate runner (accomplished 30 marathons) and mountaineer (summited Aconcagua, Ojos del Salado, Denali, Elbrus, Mt Blanc, Mt. Vinson, Kilimanjaro).

Wielokrotnie piastował kierownicze stanowiska w amerykańskich, niemieckich i polskich korporacjach. Prezes Dr Oetker Poland , Prezes Intersnack Poland, Dyrektor Finansowy EBS, Dyrektor Dpt. Sprzedaży Banku Pocztowego, Dyrektor Marketingu Bayer, Dyrektor Handlowy Schoeller, Field Menadżer i European Trener w Johnson & Johnson . 
Specjalizuję się w FMCG, firmach medycznych i farmaceutycznych. Działa na polu zarządzania zmianami, kontrolingu, restrukturyzacji i rozwoju. Zielona Budka, Jutrzenka SA, Colian, EBS, Bank Pocztowy, PZU, Dekade , Medim, to tylko kilka organizacji, dla których pracował jako doradca i interim menadżer. Bogate doświadczenia w pracy z ludźmi przechodzącymi przez proces zmian, wzbogacił o certyfikat Coacha ICC. Rozwija swoją praktykę niezależnego coacha i szkoleniowca. Jest członkiem ICF. 
Certificated Coach ICC , Top Management Training" Mercuri International"- Edinburg,Time Management " Learning International Co" Budapest,Competitive Marketing Strategies,,Richards Training Institute International” London, People Management & Coaching ,, R.M.I Resource Management International”- Denver,Professional Selling „Johnson & Johnson Sales Institute"- Paris, Post Graduated Specialisation : History of Art ,, Perugia Universita per gli Stragnieri "Perugia, Mgr inż. architekt, Politechnika Warszawska . Grafik projektant, Specjalista ds. zarządzania, menedżer, trener, coach. Certyfikowany pilot Drona, bezzałogowego helikoptera –Sasscatuan-Canada. 

 

He executed several times leading positions in American, German and Polish companies. Former CEO of Dr Oetker Poland , Intersnack Poland, CFO of EBS, Postal Bank Sales Director, Marketing Director of Bayer, Sales Director of Schoeller,  Field Manager and European Trainer in Johnson & Johnson.
He specialises in FMCG, Medical and Pharmaceutical Companies and actively works in change management, controlling, restructuring and development areas. He was a counsellor and interim manager for Zielona Budka, Jutrzenka SA, Colian,  EBS, Postal Bank, PZU, Dekade and Medim companies – just to mention those few.
He enriched his work experience in transformation systems with Coach ICC certificate. He has been developing his career of independent coach and trainer. He is a member of ICF.
Certificated ICC Coach , Top Management Training" Mercuri International"- Edinburgh, Time Management " Learning International Co" Budapest, Competitive Marketing Strategies, Richards Training Institute International” London, People Management & Coaching ,,R.M.I Resource Management International”- Denver, Professional Selling „Johnson & Johnson Sales Institute"- Paris, Post Graduated Specialisation: History of Art ,,Perugia Universita’ per gli Stranieri" Perugia, 
Warsaw Technology University MD. DTP and management expert, Manager, Trainer, Coach. Certified pilot of unmanned  Drone helicopter – Sasscatuan – Canada.

Competence aras: 

Communications 
Innovation organization structure, team building
Managing as serving a cause
Managing consents –negotations
Me, Coach-Firm. (4xI) Identify, Initiate, Inspire, Implement (4xI) 

Rektor Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w przeszłości pełnił między innymi funkcję wiceprezesa Narodowego Banku Polskiego, członka Komisji Nadzoru Finansowego, wicegubernatora Baku Światowego, głównego ekonomisty w kilku bankach. We wszystkich instytucjach z którymi był związany inicjował i przeprowadzał procesy zmian, w NBP dotyczyło to na przykład sposobu zarządzania rezerwami dewizowymi, dzięki czemu Polska zarobiła dodatkowy miliard dolarów. Akademia awansowała w rankingu uczelni z 57 na 6 miejsce i jest najbardziej umiędzynarodowioną uczelnią w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest autorem wielu artykułów, między innymi publikowanych przez Financial Times, Wall Street Journal i przez wszystkie ogólnopolskie gazety, licznych prac naukowych i książek. Ostatnia, pt. Go Global!, wydana w styczniu 2014 roku zawiera wywiady z 11 właścicielami polskich firm, które odniosły globalne sukcesy. Zespół prof, Rybińskiego stworzył unikalną metodę wyłaniania Globalnych Liderów Przyszłości, która jest obecnie stosowana w Polsce. W 2012 roku polscy przedsiębiorcy wybrali prof. Rybińskiego najchętniej słuchanym ekonomistą w rankingu Think Tank.

Dziennikarz ekonomiczny, manager i konsultant biznesowy w zakresie zarządzania mediami, komunikacji wewnętrznej w korporacjach i komunikacji strategicznej. Dyrektor Zarządzający sementu Biznes I Finanse w Grupie Onet – RAS Polska. Twórca, Redaktor Naczelny i Dyrektor TVN CNBC (2007 – 2013), wcześniej twórca i Szef Redakcji Biznesowej TVN24 (2001 – 2007). Laureat wielu nagród, między innymi Kisiela, Fikusa i Grand Press (2006). Absolwent Advanced Management Program IESE Business School i Nauk Politycznych UW. Autor licznych, wielokrotnie nagradzanych formatów telewizyjnych, w tym popularnego przez wiele lat magazynu Firma. 
Managing Director of Business & Finance Segment at Onet – RAS Poland. Previously Business Consultant (Corporate Internal Communication, Strategic Communication and General Management in Media – Aug. 2013 – Feb. 2016). Creator, Head of Slider and Managing Director of franchise TV business slider channel TVN CNBC (2007 – 2013). Head of Business Desk of the first slider channel in Poland, TVN24 (2001 – 2007). Multi award winning journalist (incl. Kisiel, Fikus and Grand Press awards in 2006). IESE Business School alumnus (Warsaw AMP 2009) and MSc Political Science Warsaw University. Author of multiple TV formats, including Firma (TVN24 2003 – 2009). 

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień:

1. Zmiana: jak modny straszak zamienić w źródło sukcesu?
Wciąż słyszymy, że wszystko się zmienia i to dużo szybciej niż kiedyś. Zmiany w biznesie, zmiany w polityce, zmiany społeczne. Ale… czy rzeczywiście są na to jakieś dowody? Przecież wszystko zmienia się od zawsze? Czy rzeczywiście Zmiana zmieniła swój charakter? A jeśli tak – to co z tego wynika dla mnie? Dla mojej rodziny, dla mojej firmy? Jak coś z czym trzeba się pogodzić, zamienić na coś, z czego można skorzystać?

2. Jak pokonać wroga, który nazywa się INNOWACJA?
Od Komisji Europejskiej, przez rządy, profesorów zarządzania, różnorakich guru biznesu aż po dziennikarzy: wszyscy chcą innowacji i z entuzjazmem pokazują jej efekty… w postaci sukcesu tych, którzy ją wprowadzili. Ale co z tymi, których model biznesowy został zaatakowany? Kto i dlaczego traci na innowacjach? I jak się przygotować na atak innowatorów – tak by wyprzedzić ich uderzenie?

3. Innowacja: Trzy powody, dla których musisz ją praktykować.
To się może stać na wiele sposób, ale trzy z nich są najbardziej prawdopodobne: pojawi się produkt prawie taki sam jak Twój, ale robiony dużo taniej. Usługi, które świadczysz ich adresaci zaczną sobie świadczyć sami. Specjaliści, których zatrudniasz odkryją, że nie jesteś już im potrzebny jako platforma do zdobywania klientów – więc pozakładają własne firmy i bez Ciebie będą świadczyć usługi Twoim dotychczasowym klientom. Jak to możliwe? Raczej prędzej, niż później, pojawi się technologia, która zakłóci funkcjonowanie Twojego biznesu (Disruptive technology). Kogo to już spotkało i jak się to skończyło? Jakich objawów wypatrywać i jak uciec… z mrocznej strony wykresu cyklu życia firmy? 

4. Moja firma i jej komunikacja: jak tysiące możliwych scenariuszy zamienić w jeden, zwycięski?
Automat do gier hazardowych (popularnie zwany jednorękim bandytą), w minimalnej wersji wyposażony jest w 3 bębny po 20 pozycji. Daje to 8 tysięcy możliwych kombinacji. Ciężko założyć, że jeśli zaczniemy grać, rzeczywiście uda nam się wygrać. Z komunikacją jest podobnie. Wystarczy 5 agencji w przetargu, 5 strategii marketingowych do wyboru, 5 modeli media mix, 5 różnych kreacji reklamowych i 5 różnych złożeń budżetowych… i mamy 3125 możliwych kombinacji. A w biznesie nie ma miejsca na rzucanie kostką – trzeba podejmować świadome decyzje. Porozmawiajmy, jak zredukować niepewność…

5. Współczesne media: poszukiwania zaginionej misji 
Choć większość współczesnych od zawsze narzeka, że dziś to już nie jest to, co było kiedyś – w przypadku współczesnych mediów poczucie niekorzystnej zmiany wydaje się szczególnie uzasadnione. Media profesjonalne zagubiły gdzieś swoją misję. Media społecznościowe do żadnej misji nie dorosły – co pokazały wyraźnie ostatnie wybory w USA. A bez mediów, wolnych, niezależnych i obiektywnych, trudno sobie wyobrazić wolny, demokratyczny świat. Co się stało z mediami, jakie siły rządzą zachodzącymi w nich przemianami i czym to wszystko może się skończyć? 

6. Myśl o swojej pracy jak biznesmen: kreacja wartości jako najbardziej opłacalny koncept biznesowy
Praca – część życia, której poświęcamy co najmniej tyle czasu, sił i energii, co Rodzinie – na ogół nie daje nam aż tyle satysfakcji, ile byśmy chcieli. A też nie zawsze mamy pomysł, jak spowodować, by współpracownicy i szefowie byli z nas naprawdę zadowoleni. Często mamy w pracy robić biznes a stajemy się zwykłymi administratorami. A gdyby tak… zmienić perspektywę? Gdyby zacząć koncentrować się nie na tym, co uzyskujemy, ale na tym, co mamy do zaoferowania? Nastawmy się na KREACJĘ WARTOŚCI. Co to jest i jak to zrobić – rozmowa o najważniejszych założeniach.

Prezes i założyciel firmy technologicznej Risenbit. Zwycięzca ogólnopolskiego konkursu ABB IT Challenge 2013. Zwycięzca polskiej edycji konkursu Imagine Cup 2014 oraz uczestnik ścisłego finału, który odbył się w Seattle. Pracował w firmie IBM w Chorwacji oraz na Miguel Hernandez University of Elche w Hiszpanii. Prelegent na konferencjach oraz wydarzeniach. Od dziecka interesuje się programowaniem oraz nowymi technologiami. Obecnie zajmuje się prowadzeniem firmy oraz tworzeniem nowych produktów i usług. W wolnych chwilach uprawia dużo sportu oraz podróżuje.

Wśród przeprowadzonych wykładów znajdziemy m.in. tematy:

  • Jak oprogramować ruchy człowieka, zastosowanie Microsoft Kinect.
  • Komputer bez myszki i klawiatury, zastosowanie Kinect oraz Leap Motion.
  • Jak szybko nauczyć się programować i robić to wydajnie i solidnie.
  • Najważniejsze rzeczy przy budowaniu startup’u.
  • Sprzedawaj produkty, których jeszcze nie stworzyłeś.

Jako 18-latek sprzedał swoją pierwszą innowację dla Wargon Alloys. Jako 20 latek został najmłodszym doradcą ds. innowacji w Szwedzkiej Państwowej firmie ALMI Foretagspartner. W 2006 r. stworzył wspólnie z doktorantem spółkę KYAB AB, która na podstawie innowacji mierzy wykorzystywanie energii w budynkach. W 2008 r. otrzymał patent za innowacyjną przykrywkę do mikrofalówek. W 2009 wydał książę jak iść od pomysły do komercyjnego produktu. Rok później brał udział w produkcji programu telewizyjnym 72 hour race – jak skomercializować pomysł w 72 godziny. Tego samego roku miał własny program w Szwedskim Radiu SR P4. Od 2006 roku pomagał tworzyć OnlinePizza Norden AB. W 2009 roku dołączył na pełen etat, żeby rozpocząć działalność w Polsce. Dokładnie w Łodzi. Tu Kaniuk założył spółkę córkę. Portal ruszył w styczniu 2010 roku. W ciągu zaledwie 2 lat udało się uzyskać przewagę na polskim rynku. Rok 2012 – huczne przejęcie OnlinePizza Norden (w tym także łódzkiego portalu) przez niemieckiego inwestora – Delivery Hero, za które Kaniuk i jego wspólnicy otrzymali 120 milionów złotych. Sukcesy sprawiły, że Kaniuk stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich startupowców. W 2013r. otrzymał główną nagrodę w kategorii Wzór Przedsiębiorczości od SF BCC. Wśród nagrodzonych był również Rafał Brzoska, który otrzymał nagrodę w kategorii Siła Przedsiębiorczości. Kaniuk jest równiez Członkiem Rady Nadzorczej w spółce która stworzyła jedną z najpopularniejszych aplikacji w Polsce, Listonic. Od 2013 roku inwestuje razem z Łukaszem Wejchertem w aplikację iTaxi, najpopularniejsza aplikacja do zamawiania taksówki w Polsce. Dzisiaj pełni funkcję Prezesa Zarządu iTaxi Sp. z o.o. 

Lech Kaniuk działa jako Anioł Biznesu od 2013r. Zainwestował w nagrodzone spółki jak Prowly.com i Migam.org. Kaniuk założył również spółki Bean & Buddies, producent kawy wyższej jakości dla firm oraz JLS Property, spółka która inwestuje w nieruchomości pod wynajem. 

 

Lech Kaniuk is a serial innovator and entrepreneur. He sold his first innovation at the age of 18. He has done a spin-off from the University of Technology in Lulea, Sweden. He was the youngest Innovation management consultant at ALMI Foretagspartner, wrote the book Innovationshandboken – 10 steps how to commercialize your idea, co-produced the TV show 72 hour race – how to commercialize a innovation in 72 hours and had his own radio show, also about innovations. He helped develop OnlinePizza Norden AB a online food delivery platform to enter 4 countries. In 2012, he sold the company together with his co-founders to Delivery Hero for EUR 30M. Since 2013, he has been an active Business Angel and invested in several today known startups in Poland like, Prowly.com, Migam.org and iTaxi. Since end of 2016, he joined iTaxi as CEO. 

Specjalizuje się w tematyce zarządzania strategicznego organizacjami, ze szczególnym wyeksponowaniem zagadnień przedsiębiorczości i innowacyjności. W powyższym obszarze brał udział w wielu projektach badawczych i doradczych, zarówno jako kierownik oraz wykonawca. Jest autorem publikacji naukowych oraz ekspertyz. Był uczestnikiem programu stażowego z zakresu zarządzania i komercjalizacji nauki na Uniwersytecie Stanforda. Obecnie: pracownik naukowy na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, pracuje badawczo oraz praktycznie w obszarze zjawiska przedsiębiorczości technologicznej. Jest kierownikiem projektu badawczego Narodowego Centrum Nauki: pt. Przedsiębiorczość Technologiczna.  

Przykładowe opracowania książkowe:

  • Zaufanie w tworzeniu strategii organizacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2002;
  • Inteligentne organizacje: zarządzanie wiedzą i kompetencjami pracowników, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2010;
  • Zarządzanie sieciami międzyorganizacyjnymi, Wydawnictwo Naukowe Politechniki Śląskiej, 2010;
  • Przedsiębiorczość technologiczna (książka w trakcie pisania).

Dr Piotr Kordel, Eng., academic teacher and researcher at the Silesia University of Technology, Dpt. of Management and Organization. He specializes in the field of strategic management with special emphasis put on the phenomenon of entrepreneurship and innovation. He was the member of many research and consultancy project teams in this field both as the researcher and manager. He is the author of dozens of scientific publications and practical opinions. He has attended the training program on technology commercialization at the Stanford University.
Currently he is working in the field of phenomenon of technology entrepreneurship both as the researcher and advisor. He is the manager of National Science Center scientific project titled: “Technology Entrepreneurship”.      

Examples of books:

  • Trust in organization’s strategy building, University of Economics in Katowice, 2002;
  • Intelligent organization: management of knowledge and employee competencies; The Polish Agency for Enterprise Development, 2010;
  • Interorganizational network management, Silesia University of Technology, 2010;
  • Technology Entrepreneurship (in progress).

The examples of speeches: 

Quantum manager" – chaos management
The ABC of Polish technological US market invasion" – what to produce in Poland and to sell in the US?
Extraction of values from new technologies" – models of high technology enterprises development

Doświadczony konsultant, trener i coach. Psycholog i socjolog. Wiedzę i doświadczenie zdobywała min. W University of South Carolina i Cornell University w USA. Od wielu lat realizuje projekty doradcze: diagnozę kultury organizacyjnej, wspierania kadr menedżerskich w procesie zarządzania zmianą oraz programy rozwoju umiejętności przywódczych i kompetencji kierowniczych. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami na poziomie executive. Posiada certyfikat „Art & Science of Coaching” wydany przez Erickson College International, certyfikat Racjonalnej Terapii Zachowań i Praktyka NLP oraz doradcy coachingu zespołowego "Action Learning". 

Uczestniczka pierwszej edycji programu Top 500 Innovators, w ramach którego ukończyła kurs z zakresu Science-Management-Commercialization na Uniwersytecie Stanforda. 
Nauczyciel akademicki Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, doktorantka na wydziale Matematyki i Informatyki Uniwersytetu w Kalabrii. 
Współtwórczyni grupy Creative Cracow (CC) oraz fundatorka Fundacji Laboratorium Innowacji i Kreatywności (FLIK), których celem jest kształtowanie postaw kreatywnych i przedsiębiorczych, m.in. w oparciu o metody poznane w Dolinie Krzemowej. W ramach działań CC i FLIK prowadzi warsztaty z kreatywności i Design Thinking oraz współtworzy metodyką kreatywnego myślenia i działania “Ctrl+Alt+Del” 
Jest autorką artykułów o kreatywności i innowacjach (m.in. Forum Akademickie, Rzeczpospolita). Była panelistką sesji otwierającej VIII Kongresu Obywatelskiego (2013): "Jaka modernizacja Polski: od budowy infrastruktury do nowych postaw i zachowań" oraz prelegentką TEDxWarsawPresidentialPalace (2014), pod hasłem "Define your place".

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary temetów:

Podpatrzone w Dolinie Krzemowej – kalifornijskie metody innowacyjnego myślenia i działania 

Jaki jest sekretny składnik Doliny Krzemowej? Co warto podpatrzeć w sposobie funkcjonowania tamtejszych firm? Czego uczą na Uniwersytecie Stanforda i czy warto inspirować się tamtejszym ekosystemem? Dlaczego większość burz mózgów nie działa? Po co robić prototypy z plasteliny? Jakie są zalety a jakie trudności interdyscyplinarnych zespołów? Czy każdy problem to wyzwanie i kiedy "It is OK 2 fail"? 

Wykład obejmuje przegląd ciekawych metod innowacyjnego myślenia i działania poznanych na Uniwersytecie Stanforda, przeplatany subiektywnymi obserwacjami Doliny Krzemowej i pracujących tam osób. 
Podczas prezentacji opowiem też o moich doświadczeniach i efektach stosowania wybranych kalifornijskich metod i haseł w Polsce. 

Kreatywność – między pustym frazesem a sposobem na życie 
Po co nam kreatywność? Czy to kolejna bezmyślna moda, chwyt marketingowy? Czy rzeczywiście jest potrzebna: naszym firmom, pracownikom, nam samym na co dzień? 
Ctrl+Alt+Del – inspiracje i doświadczenia ułożone w zestaw pomocnych technik, które pomagają twórczo podejść do codziennych wyzwań i “zresetować się" do działania. Łączy w sobie trzy obszary: 
* Ctrl – czyli to, w jaki sposób patrzyć na problemy, swoją sytuację oraz jak wykorzystywać warunki i dostrzegać możliwości; 
* Alt – jak mieć oryginalne, twórcze pomysły; 
* Delete – jak usuwać ograniczenia i skutecznie działać. 
Będzie też o marzeniach i ich realizacji, poparte własnym doświadczeniem i opowieściami.

 

Trener,  inwestor, praktyk biznesu i sprzedaży  – przez ostatnie 18 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami Sprzedaży, Telesprzedaży, Kanałem Sprzedaży Pośredniej przez Partnerów, Działem Obsługi Klientów oraz jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach.
Otrzymał dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej jak również tytuł MBA Thames Valley University.Ukończył roczne studium Psychologii w Biznesie, dwuletnie Zarządzania i Marketingu.
Obecnie jest również trenerem a także cenionym mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach.  
Występował na scenie m.in. z gen. Romanem Polko, Jakubem B. Bączkiem, Mateuszem Grzesiakiem, prof. Robertem Cialdinim i wieloma innymi. W trakcie internetowej transmisji LIVE przemawiał do ponad 40 000-ej publiczności! 
Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm z zakresu komunikacji ,  sprzedaży, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji,  zarządzania czasem. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w różne projekty biznesowe.

 

Jacek Chmielecki for the last 18 years was having different Management positions in IT icons companies like Cisco Systems, SAP, Microsoft and Google covering international markets CEE, Russia, Middle East, DACH, Latin America.
He was heading cross country Sales, Partner Management , Customer support departments and setting channel sales strategy for 126 countries. 
He is holding MSc degree of Information Technology from  De Montfort University – Leister, UK , MSc Technical University in Łódź and MBA Thames Valley University London, UK. Also graduated in Psychology in Business, Management & Marketing.

Currently he is also Trainer and Key note speaker at various conferences, lecturing at Universities, member of Polish Professional Speakers Association, Coach. He was sharing the stage with gen Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, prof. Robert Cialdini and many others.  Delivering speeches on LIVE Internet transmissions to more than 40 000 people in a time.
Jacek is delivering trainings to the corporate customers and individual clients about communication, sales, public speaking, leadership recruitment and motivational speeches. He is investing in real state and various business.

Influence – The key skill of a successful leader in a XXI century.
How to lead people in 6 steps without formal authority?
Backstage of recruiting. Case studies from the biggest world wide IT companies: Google, Cisco Systems , SAP… 

Kurator i lider zespołu TEDxWarsaw, pierwszej i największej w Polsce corocznej konferencji TEDx. 
Konsultant ds. komunikacji, dyrektor kreatywny, producent wydarzeń artystycznych i konferencji, fotograf i autor z bogatym doświadczeniem w zakresie obsługi klientów indywidualnych, korporacyjnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Ralph jest także mówcą, prezenterem i coachem specjalizującym się w rozwoju kreatywności, komunikacji i nowych mediów. 
Od ponad trzydziestu lat kariery na polu komunikacji wizualnej, Ralph z sukcesami tworzył komercyjne produkty multimedialne, kampanie komunikacji marketingowej dla globalnych sieci hotelarskich, jak również projektował graficzną oprawę wydawnictw muzycznych, reżyserował programy dokumentalne i współtworzył wydarzenia artystyczno-networkingowe. Wydał też ponad 30 książek od największych na świecie jachtów poprzez podróże szlakami produkcji wina, po maoryską mitologię plemienną. Jego fotografie zdobiły strony czołowych magazynów (Time, National Geographic Traveller, GEO Saison), a wzbogacone komentarzem i oprawą graficzną jego autorstwa opowiadały historie medialno-marketingowe takich znanych korporacji jak Siemens, Nike czy Commercial Union. 
Zaangażowanie Ralpha w firmy oparte na budowaniu innowacyjnych rozwiązań zaczęło się w roku 1999, kiedy to stworzył pierwszy na świecie portal dla specjalistów branży księgarskiej (edytorów, producentów i specjalistów ds. zarządzania prawem własności). Od tego czasu działa w firmach technologicznych jako współzałożyciel lub mentor. Jest współzałożycielem kolektywu konsultingowego pracującego w zakresie strategii i innowacji, oraz regularnie prowadzi sesje coachingowe dla firm i organizacji stale doskonalących kreatywność i komunikację.

Autor multiplanowania i twórca Multiplanera, opatentowanego rozwiązania, nazywanego „Kalendarzem 4-tej generacji” oraz 2BOOK-a, nowej formy dwu-książki. 

Manager, analityk procesów biznesowych i architekt rozwiązań analitycznych. Specjalista od zmian. 
Studiował Matematykę na Uniwersytecie Wrocławskim oraz MBA na Thames Valley University of London. 
Prowadzi firmę tworzącą systemy usprawniające działania przedsiębiorstw. Wprowadza zmiany w działach sprzedaży, produkcji oraz w systemach wynagrodzeń. 
Nazywany jest Mr. Excel, czyli Pan Tabelka. Pracował m.in. dla Neonet, Ceramika Paradyż, Strabag, Connectis. 
Metodę Multiplanowania stosuje od kilkunastu lat. Jest właścicielem patentu dotyczącego budowy i wyglądu Multiplanera.

Niezależny konsultant oraz promotor innowacji biznesowych i społecznych. Ekspert w zakresie organizacji eventów, komunikacji społecznej, wizerunku i CSR. Pomysłodawca i skuteczny realizator wielu nowatorskich przedsięwzięć biznesowych. Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik naukowy, dziennikarz, redaktor i menedżer wielu tytułów prasowych. Wieloletni sekretarz redakcji i z-ca redaktora naczelnego miesięcznika „Businessman Magazine”, z którego w latach 90. polscy menedżerowie uczyli się zarządzania, marketingu, psychologii biznesu, ale też dobrego stylu i profesjonalnego wizerunku. Autor wielu publikacji dotyczących wszystkich tych dziedzin, w tym redaktor dodatku „Styl biznesmena”. 
Jako członek zarządu Polskiego Domu Wydawniczego restrukturyzował  wydawnictwo i nadzorował repozycjonowanie  czasopism „Pani”, „Uroda”, „Kobieta i Życie”, „101 Porad”, „Smaki i Aromaty”. Był także dyrektorem wydawniczym w Wydawnictwie Bauer. Współpracował z WSiP, gdzie zarządzał pionem czasopism i stworzył 3 nowe tytuły popularno-naukowe, ponadto był wydawcą „Świata Nauki”.     
Od 2003 r. prowadzi własną działalność gospodarczą i świadczy usługi konsultingowe z zakresie zarządzania ryzykiem przedsiębiorstw w obszarze wizerunku i ich relacji z otoczeniem społecznym.  

W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez 7 lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego. Odpowiadał za rozwój Konfederacji, organizował nagradzane kampanie społeczne, wspierał Forum Młodych Lewiatana, kierował projektami promującymi CSR z udziałem takich partnerów jak NSZZ Solidarność czy Deloitte. W latach 2010-2016 był członkiem rządowego Zespołu ds. Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, a w latach 2007-2016 członkiem Rady Dyrektorów Fundacji Młodzieżowej Przedsiębiorczości. W r. 2011 zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie, międzynarodową konferencję poświęconą trendom cywilizacyjnym i politycznym mającym wpływ na biznes w Polsce i na świecie. Jako dyrektor EFNI kierował przygotowaniami do sześciu pierwszych edycji Forum, pozyskiwał wielomilionowe środki sponsorskie i znaczących partnerów, przyczyniając się do ugruntowania pozycji EFNI jako jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń konferencyjnych w Europie. Od 2007 r. pracuje jako juror Złotych Spinaczy, najważniejszego konkursu branży PR. Sam jest laureatem nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton. Współpracuje z  Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, gdzie jest wiceprzewodniczącym Rady Programowej oraz od 7 lat jurorem w konkursie na najlepsze przedsiębiorstwo społeczne roku. Od października 2017 r. pełni funkcję dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, biznesowej organizacji samoregulacyjnej.

Rozszerzone, wybrane tematy/ obszary wystąpień:

  • Kapitalizm na rozdrożu. Dylematy krytyków i wyzwania dla zwolenników Czy kapitalizm jest nadal racjonalny? Kapitalizm polski na tle innych modeli. Skutki kryzysu w globalnej gospodarce i wyzwania dla Polski. Obecne alternatywy wobec kapitalizmu liberalnego. Dlaczego warto naprawić, to co mamy? Najbardziej popularne koncepcje naprawy. Na czym polega dziś odpowiedzialność każdego z nas?
  • Przyszłość pracy. Zagrożenia i szanse rozwoju sztucznej inteligencji. Co już teraz potrafią roboty? Czy robotyzacja to na pewno śpiew przyszłości? Gdzie można dostrzec wpływ robotyzacji na rynek pracy?
  • Czego uczyć przyszłych menadżerów, aby ich miejsca nie zajęły roboty? Skutki rewolucji cyfrowej w wybranych branżach (IT, finanse, kultura). Procesy zarządcze, które już dziś komputery wykonują lepiej od ludzi. Słabości obecnego modelu edukacji menedżerskiej.
  • Blokady komunikacyjne w firmie. Jak zmienić podejście opresyjne na korzystny dialog?

Petros Psyllos – innowator, programista i przedsiębiorca, specjalizujący się w technologiach, takich jak sztuczna inteligencja (sztuczne sieci neuronowe), systemy wbudowane, wirtualni asystenci i NLP oraz IoB. Obecnie koncentruje się na komercyjnych projektach w obszarach IoT/IoB i AI.

Został wyróżniony na liście amerykańskiej edycji Forbes 30 Under 30 Europe oraz przez MIT Review. Jest laureatem New Europe 100 – listy wpływowych innowatorów w Europie Środkowo-Wschodniej według Res Publica, Funduszu Wyszehradzkiego, Google i Financial Times. Nagrodzony przez World Invention Intellectual Property Associations i International Federation of Inventors’ Associations za wybitne osiągnięcia w dziedzinie wynalazczości, zdobył złote medale m.in. na 115. Targach Wynalazczości Concours Lépine we Francji oraz INPEX w USA.

Członek Sekcji Edukacji Cyfrowej Komitetu Informatyki PAN, wykładowca SWPS, popularyzator nauki
w mediach.

Wykłady w formule Power Speech

Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu i licznym nagrodom międzynarodowym, Petros Psyllos gwarantuje przekazanie wiedzy na najwyższym poziomie, która może pomóc Państwa firmie osiągnąć nowe sukcesy, poszerzyć horyzonty i skorzystać z unikalnego know-how.

Przyszłość jest tu i teraz: jak nowoczesne technologie i metatrendy radykalnie zmienią nasz świat i jak się do tego przygotować? (wykład, 1-2h)

Wykład, którego celem będzie zbudowanie przekonania, że inwestowanie w innowacje
i odważne myślenie o przyszłości są kluczowe dla niepewnej rzeczywistości biznesowej. Ta wiedza ma służyć zrozumieniu zbliżających się przełomów technologicznych.

Podczas tego wnikliwego wykładu Petros Psyllos nakreśli scenariusz naszej bliskiej przyszłości, opisując, jak wykładniczo przyspieszające technologie wpłyną na nasze codzienne życie i każdą firmę. Opisze aktualny stan i przyszły kierunek kluczowych metatrendów napędzanych technologiami wykładniczymi.

Uczestnicy zrozumieją, dlaczego inwestowanie w innowacje i odważne myślenie o przyszłości są kluczowe w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu.

Petros Psyllos nakreśli scenariusz naszej bliskiej przyszłości, opisując, jak wykładniczo przyspieszające technologie wpłyną na nasze codzienne życie i każdą firmę.

Wykład skupia się na nadchodzących przełomach technologicznych, które radykalnie zmienią nasze życie oraz funkcjonowanie firm. Przedstawione zostaną najnowsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji, komputerów neuromorficznych, biologicznych i kwantowych, medycyny precyzyjnej oraz licznych technologii wykładniczych, takich jak Internet Rzeczy i Ciał, nanotechnologia czy wirtualna i rozszerzona rzeczywistość. Uczestnicy dowiedzą się, jakie metatrendy kształtują naszą przyszłość i jak się do nich przygotować.

Główne tematy:

  • Aktualny stan i przyszły kierunek kluczowych metatrendów technologicznych.
  • Wpływ technologii na różne sektory życia: od biznesu, przez edukację, po medycynę.
  • Możliwości i ograniczenia współczesnej AI oraz przyszłość tej dziedziny – czy to hype, a może coś więcej? Co dziś się bada i kiedy nadejście superinteligencja przekraczająca możliwości intelektualne wszystkich ludzi?
  • Perspektywy rozwoju sztucznej inteligencji i symulowania procesów zachodzących w ludzkim mózgu.
  • Praktyczne przykłady badań oraz firm, które wdrażają te technologie w Polsce i na świecie.

Możliwe do poruszenia tematy w rozwinięciu prezentacji (do wybrania; wspólnym mianownikiem jest technologia i wywołane przez nią zmiany):

  • Przyszłość biznesu
  • Przyszłość zakupów
  • Przyszłość bezpieczeństwa (cyber i offline)
  • Przyszłość reklamy
  • Przyszłość rozrywki (przemysł czasu wolnego)
  • Przyszłość edukacji
  • Przyszłość medycyny i opieki zdrowotnej
  • Przyszłość długowieczności
  • Przyszłość cyborgizacji człowieka
  • Przyszłość bankowości, ubezpieczeń, finansów i nieruchomości
  • Przyszłość żywności
  • Przyszłość transportu
  • Przyszłość inteligencji, automatyzacji i ludzkiej pracy
  • Przyszłość łączności
  • Przyszłość energii

Opcjonalnie: przegląd najpraktyczniejszych narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, sprofilowanych pod wybrane obszary, takie jak np.: audyt wewnętrzny, PR, audyt prawny, technologia IT, bezpieczeństwo, kompetencje zwinne, obsługa klientów indywidualnych, procesy windykacyjne, sprzedaż, kontrola informacji zarządczej, ryzyko, administracja, rachunkowość, relacje z klientami, analizy, produkty sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.

Nadchodzi superinteligencja. Scenariusze, szanse i zagrożenia (wykład, 1-2h)

Sztuczna inteligencja rozwija się w tempie szybszym niż kiedykolwiek wcześniej. Ten wykład wprowadza uczestników w temat superinteligencji z perspektywy naukowej i biznesowej. Przedstawione zostaną najnowsze badania oraz analiza scenariuszy przyszłości – jakie zmiany mogą nas czekać w biznesie, nauce, kulturze i technologii? Wykład obejmuje również potencjalne szanse i zagrożenia związane
z rozwojem superinteligencji oraz wpływ, jaki może mieć na największe branże oraz społeczeństwo.

Jak te konwergencje przekształcą dzisiejsze największe branże? Jak to zmieni sposób, w jaki wychowujemy nasze dzieci, rządzimy naszymi krajami i dbamy o naszą planetę?

AI w sektorze bankowym (wykład branżowy, 1-2h)

Ten specjalistyczny wykład przeznaczony jest dla pracowników sektora bankowego, którzy chcą zrozumieć, jak sztuczna inteligencja może przekształcić ich branżę. Wykład obejmuje praktyczne zastosowania AI i uczenia maszynowego w codziennych operacjach bankowych, takich jak automatyzacja zadań, personalizacja usług, zarządzanie ryzykiem oraz analiza dużych zbiorów danych. Poruszone zostaną również kwestie związane z bezpieczeństwem, regulacjami prawnymi oraz przyszłością zatrudnienia w sektorze bankowym.

Tematy:

  • Wstęp dotyczący AI, którego celem będzie zbudowanie przekonania, że inwestowanie w innowacje i odważne myślenie o przyszłości są kluczowe dla niepewnej rzeczywistości biznesowej. Ta wiedza ma służyć zrozumieniu zbliżających się przełomów technologicznych.
  • Narzędzia AI/ML do zautomatyzowania codziennej pracy w banku.
  • Analiza przypadków w zakresie automatyzacji i usprawniania procesów operacyjnych – omówienie, jak banki mogą wykorzystywać AI do automatyzacji zadań takich jak weryfikacja tożsamości, analiza kredytowa, zarządzanie ryzykiem oraz przetwarzanie transakcji.
  • Personalizacja usług dla klientów – sposoby, w jakie sztuczna inteligencja pozwala na dostosowanie ofert bankowych do indywidualnych potrzeb klientów.
  • Zarządzanie danymi i analiza big data – jak banki mogą wykorzystywać olbrzymie zbiory danych do lepszego rozumienia rynku i predykcji trendów, co umożliwia im oferowanie bardziej konkurencyjnych produktów.
  • Jak AI jest wykorzystywana do wzmacniania bezpieczeństwa bankowego przez identyfikowanie i zapobieganie próbom oszustw i atakom cybernetycznym.
  • Regulacje i wyzwania etyczne – zarysowanie wyzwań regulacyjnych i etycznych, z którymi banki muszą się zmierzyć w kontekście implementacji AI oraz nowych technologii.
  • Przyszłość zatrudnienia w sektorze bankowym – jak rozwój technologii wpłynie na rodzaje i charakter pracy w bankach, oraz jakie nowe umiejętności będą wymagane od pracowników sektora.
  • Kluczowe wnioski i perspektywy rozwoju AI w bankowości w nadchodzących latach.

AI w sektorze ubezpieczeniowym (wykład branżowy, 1-2h)

Wykład przeznaczony dla sektora ubezpieczeniowego, skupiający się na zastosowaniach sztucznej inteligencji w automatyzacji procesów, profilowaniu ryzyka oraz personalizacji usług. Przedstawione zostaną konkretne przypadki użycia AI w analizie danych, ocenie ryzyka oraz automatyzacji obsługi klienta. Wykład uwzględnia również najnowsze trendy oraz wyzwania związane z regulacjami i etyką.

Tematy:

  • Automatyzacja zbierania danych z publicznych baz danych oraz mediów – boty.
  • Analiza trendów branżowych i profilowanie ryzyka przy pomocy AI.
  • Systemy analizy preferencji na podstawie śladów cyfrowych i oceny ryzyka.
  • Ocena wypłacalności oraz ryzyka finansowego przedsiębiorstw.
  • Profilowanie zachowań płatniczych.
  • Automatyczna ocena ryzyka na podstawie danych lokalizacyjnych i obiektów.
  • Wykorzystanie zdjęć i danych w celu oceny zagrożeń naturalnych oraz wewnętrznych.
  • Automatyczna rejestracja i procesowanie roszczeń.
  • Wykorzystanie AI do oceny dokumentów i ustalania zgodności z polisą.
  • Automatyczne czytanie i analiza dokumentów.
  • Analiza semantyczna treści zapytań i umów.
  • Modele predykcyjne do oceny ryzyka oraz wypłacalności.
  • Algorytmy profilowania klientów i oceny ryzyka.
  • Automatyzacja komunikacji z klientami i zarządzanie zapytaniami.
  • Użycie AI do wsparcia w likwidacji szkód i obsłudze klienta.
  • Integracja i analiza danych z różnych źródeł w celu lepszego zrozumienia ryzyk.

AI w sektorze produkcyjnym i przemysłowym (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wprowadzenie do zastosowania sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego w sektorze produkcyjnym. Omówienie, jak technologie te mogą zoptymalizować procesy produkcyjne, poprawić jakość produktów i zredukować koszty operacyjne.

Główne tematy:

  • Automatyzacja linii produkcyjnych z użyciem AI.
  • Predictive Maintenance (prognozowanie awarii) – jak AI pomaga zapobiegać przestojom.
  • Optymalizacja logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw.
  • Zastosowanie robotów współpracujących (cobotów) w produkcji.
  • Analiza big data w celu usprawnienia produkcji i zwiększenia efektywności.

AI w sektorze handlu detalicznego (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wykład przeznaczony dla sektora handlu detalicznego, który pokazuje, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować obsługę klienta, personalizację oferty oraz zarządzanie zapasami.

Główne tematy:

  • Personalizacja doświadczeń klientów z wykorzystaniem AI.
  • Chatboty i wirtualni asystenci w obsłudze klienta.
  • Predykcja popytu i zarządzanie zapasami przy użyciu AI.
  • Optymalizacja cen i strategii promocyjnych z wykorzystaniem algorytmów AI.
  • AI w e-commerce: rekomendacje produktowe i personalizacja oferty.

AI w sektorze zdrowia i medycyny (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wprowadzenie do nowoczesnych technologii w medycynie, z naciskiem na sztuczną inteligencję i jej zastosowania w diagnostyce i leczeniu.

Główne tematy:

  • Zastosowanie AI w diagnostyce obrazowej (np. analiza zdjęć rentgenowskich, tomografii).
  • Predictive Analytics w medycynie – prognozowanie chorób i wyniki leczenia.
  • Personalizowana medycyna – jak AI pomaga dostosować leczenie do indywidualnych potrzeb pacjentów.
  • Użycie innych technologii wykładniczych w medycynie.
  • Automatyzacja administracji w placówkach medycznych (zarządzanie danymi pacjentów, logistyka).
  • Etyczne aspekty stosowania AI w medycynie.

AI w sektorze edukacji – Jak nowoczesne technologie zmienią edukację? Wykładnicze trendy a przyszłość edukacji i kariery zawodowej. Szanse i zagrożenia (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wykład skierowany do sektora edukacji, omawiający, jak sztuczna inteligencja może wspierać proces nauczania, personalizować naukę i pomagać w zarządzaniu placówkami edukacyjnymi.

Wykład skupi się na wyzwaniach i przyszłości edukacji w kontekście rozwoju sztucznej inteligencji (AI). Obecny system edukacji często tłumi kreatywność, przygotowując uczniów do wąskich, rutynowych zawodów, które mogą wkrótce zostać zautomatyzowane. Przyszłość edukacji powinna zatem polegać na personalizacji nauczania, wspieraniu kreatywności i rozwijaniu unikalnych talentów, z wykorzystaniem AI i nowoczesnych technologii. Zostaną omówione zarówno szanse, jak i zagrożenia związane z AI. Na koniec przedstawione zostaną innowacyjne technologie, które mogą zrewolucjonizować proces uczenia się (case study).

Co nas czeka za kilka lat? Jak przyśpieszające wykładniczo technologie i trendy (takie jak sztuczna inteligencja, głębokie uczenie, Big data, Internet rzeczy, chatboty, neuromorficzne komputery, rozszerzona i wirtualna rzeczywistość, druk 3D i 4D, Internet ciał oraz inne) radykalnie zmienią świat edukacji i nasze życie? Jakie są ostatnie osiągnięcia w dziedzinie AI? Gdzie dziś jesteśmy i co faktycznie mamy (pomijając podkręcanie tematu przez media)? W jakim kierunku mogą zmierzać prace nad AI – co dziś bada się w laboratoriach i co będzie po Chacie GPT? W jakim kierunku będą zmierzały badania nad nowoczesnymi technologiami wykładniczymi i czego możemy się spodziewać już za kilka lat? Jak się przygotować do tych zmian?

Główne tematy:

  • Personalizacja procesu nauczania z wykorzystaniem AI.
  • Wirtualni asystenci edukacyjni i chatboty wspierające uczniów.
  • Automatyzacja oceny pracy uczniów i zarządzania kursem.
  • Analiza danych edukacyjnych w celu poprawy wyników uczniów.
  • AI w tworzeniu adaptacyjnych programów nauczania.
  • Praktyczne narzędzia do wykorzystania w pracy nauczyciela.

AI w sektorze logistyki i transportu (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Szkolenie poświęcone zastosowaniom AI w logistyce i transporcie, obejmujące optymalizację tras, zarządzanie flotą i przewidywanie popytu.

Główne tematy:

  • Optymalizacja tras i zarządzanie flotą przy użyciu AI.
  • Predictive Analytics w zarządzaniu zapasami i magazynowaniem.
  • Automatyzacja procesów logistycznych z wykorzystaniem robotów i dronów.
  • AI w monitorowaniu stanu technicznego pojazdów (Predictive Maintenance).
  • Automatyzacja obsługi klienta w logistyce i transporcie.

AI w sektorze rolniczym (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wprowadzenie do nowoczesnych technologii rolniczych, z naciskiem na zastosowanie sztucznej inteligencji w uprawach, hodowli zwierząt oraz zarządzaniu gospodarstwami rolnymi.

Główne tematy:

  • Zastosowanie AI w precyzyjnym rolnictwie (Precision Farming).
  • Drony i czujniki w monitorowaniu stanu upraw i gleby.
  • Predictive Analytics w prognozowaniu plonów i zarządzaniu ryzykiem.
  • Automatyzacja zadań rolniczych z wykorzystaniem robotów i maszyn autonomicznych.
  • AI w optymalizacji łańcucha dostaw produktów rolnych.

AI w sektorze turystycznym i hotelarskim (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Wykład przeznaczony dla sektora turystycznego i hotelarskiego, pokazujący, jak AI może poprawić obsługę klienta, personalizację ofert oraz zarządzanie operacyjne w branży.

Główne tematy:

  • Personalizacja ofert turystycznych i hotelarskich z wykorzystaniem AI.
  • Chatboty i wirtualni asystenci w obsłudze klienta.
  • Predictive Analytics w zarządzaniu rezerwacjami i cenami.
  • Automatyzacja operacji hotelowych (np. zarządzanie pokojami, sprzątanie).
  • Analiza opinii klientów i zarządzanie reputacją online z pomocą AI.

AI w sektorze marketingu i reklamy (wykład branżowy, 1-2 godziny)

Szkolenie dotyczące zastosowania sztucznej inteligencji w marketingu i reklamie, obejmujące automatyzację kampanii, personalizację komunikacji oraz analizę wyników.

Główne tematy:

  • Automatyzacja kampanii marketingowych z wykorzystaniem AI.
  • Personalizacja komunikacji z klientami na podstawie analizy danych.
  • Predictive Analytics w planowaniu strategii marketingowych.
  • Analiza sentymentu w mediach społecznościowych i monitorowanie marki.
  • Optymalizacja budżetów reklamowych z użyciem AI.

Warsztaty

AI i nowe technologie dla liderów biznesu – narzędzia transformacji cyfrowej (warsztat, 2-4h)

Ten interaktywny warsztat skierowany jest do liderów biznesu, którzy chcą zrozumieć, jak nowoczesne narzędzia sztucznej inteligencji mogą wesprzeć cyfrową transformację ich organizacji. Uczestnicy dowiedzą się, jak AI może zwiększyć produktywność i efektywność w różnych obszarach działalności firmy, od administracji po zarządzanie ryzykiem i obsługę klienta.

Narzędzia AI do digitalizacji codziennej pracy i zwiększenia produktywności

Przegląd najpraktyczniejszych narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji, sprofilowanych pod wybrane obszary, takie jak: audyt wewnętrzny, PR, audyt prawny, technologia IT, bezpieczeństwo, kompetencje zwinne, obsługa klientów indywidualnych, procesy windykacyjne, sprzedaż, kontrola informacji zarządczej, ryzyko, administracja, rachunkowość, relacje z klientami, analizy, produkty sprzedaży bezpośredniej i pośredniej.

Generatywna AI – oszczędzaj czas i pieniądze

Praktyczne wykorzystywanie AI w różnych zadaniach: np. research tematyczny i asysta merytoryczna, analiza biznesowa, praca z dokumentami z wykorzystaniem zewnętrznych źródeł wiedzy, praca
z e-mailami, podsumowywanie spotkań i rozmów telefonicznych, organizacja czasu i praca z kalendarzem, błyskawiczne generowanie prezentacji, przygotowywanie wystąpień, praca nad raportami – analiza i wizualizacja danych, podsumowywanie raportów, pobieranie informacji z określonych źródeł i dostosowywanie ich formatu do cyklicznych raportów.

Praca z konkretnymi narzędziami przyśpieszającymi pracę i zwiększającymi efektywność, na konkretnych zadaniach.

Dodatkowo:

  • Kurs promptowania, czyli jak się dogadywać z AI?
  • Generowanie profesjonalnych tekstów, wykresów, obrazów, wideo, mowy.
  • Przykłady najlepszych praktyk: analiza case studies, gdzie AI przyniosła wymierne korzyści.
  • Pod koniec szkolenia QR kod z dostępem do dysku online z darmowymi materiałami dodatkowymi i poszerzeniem treści zaprezentowanych podczas spotkania. Znajdzie się tam m.in. zbiór książek, linki do narzędzi oraz autorski raport specjalny dot. perspektyw w AI i najciekawszych narzędzi.

Effective Prompt Writing Course (warsztat, 2h)

Ten kurs oferuje praktyczne ćwiczenia z zakresu pisania efektywnych promptów, które pozwalają uzyskać oczekiwane rezultaty od generatywnej sztucznej inteligencji typu Chat GPT. Uczestnicy nauczą się, jak formułować zapytania, aby maksymalnie wykorzystać możliwości narzędzi AI. Ten kurs jest idealny dla firm i organizacji, które chcą lepiej zrozumieć, jak wykorzystać generatywną sztuczną inteligencję do poprawy efektywności i innowacyjności swoich procesów.

Główne tematy:

  • Zrozumienie mechanizmów AI: krótkie wprowadzenie do działania modeli generatywnych i zrozumienie, jak prompty wpływają na rezultaty.
  • Formułowanie skutecznych promptów: nauka pisania jasnych i precyzyjnych zapytań, które pomagają uzyskać optymalne wyniki od narzędzi AI.
  • Praktyczne ćwiczenia: uczestnicy będą tworzyć prompty do różnych zadań biznesowych, takich jak research, analiza danych, generowanie raportów, oraz personalizacja komunikacji.
  • Rozwiązywanie problemów: jak radzić sobie z nieoczekiwanymi lub niepożądanymi odpowiedziami AI? Jak zminimalizować ilość halucynacji i konfabulacji?
  • Przykłady i analiza case studies: przegląd przykładów z różnych branż, które pokazują, jak skutecznie używać AI do rozwiązywania konkretnych problemów biznesowych.
  • Materiały dodatkowe: uczestnicy otrzymają dostęp do zbioru gotowych szablonów promptów oraz narzędzi, które mogą wspierać dalsze korzystanie z generatywnej AI w ich organizacjach.

AI w kreatywnych branżach – automatyzacja procesu tworzenia treści (warsztat, ok. 3h)

Warsztat realizowany przy stanowiskach komputerowych z wykorzystaniem aplikacji i narzędzi komputerowych. Jest skierowany do profesjonalistów z branż kreatywnych, takich jak marketing, design, media i rozrywka. Uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać sztuczną inteligencję do automatyzacji tworzenia treści, generowania pomysłów oraz optymalizacji procesów kreatywnych.

Główne tematy:

  • Wykorzystanie AI w generowaniu tekstów, obrazów, wideo i muzyki.
  • Automatyzacja procesu tworzenia treści marketingowych i kampanii reklamowych.
  • AI w analizie trendów i generowaniu pomysłów kreatywnych.
  • Praktyczne ćwiczenia: tworzenie treści z wykorzystaniem narzędzi AI.
  • Etyka i prawa autorskie w kontekście treści generowanych przez AI.

Uwaga!
Każdy wykład i szkolenie dostosowujemy do specyfiki danej organizacji. Zachęcamy także do personalizowania tematyki wykładów oraz szczegółowej analizy potrzeb, która skupi się na aspektach szczególnie interesujących dla klienta.

Uwaga!
Pod koniec każdego wykładu lub szkolenia, uczestnicy otrzymają specjalny zestaw materiałów, które pomogą im w dalszym pogłębianiu zdobytej wiedzy i jej praktycznym zastosowaniu. W skład zestawu wchodzą:

– Dostęp do online dysku – zbiór darmowych materiałów dodatkowych, w tym raporty, e-booki, linki
do najnowszych narzędzi AI oraz przykłady najlepszych praktyk w różnych branżach.

– Ekskluzywny raport specjalny – autorski raport dotyczący najnowszych trendów w AI oraz
perspektyw rozwoju technologii w najbliższych latach.

– Zbiór gotowych promptów i szablonów – przydatne narzędzia, które uczestnicy mogą od razu
wykorzystać w swojej codziennej pracy.

Ekspert z zakresu Innowacyjności, projektowania usług, przedsiębiorczości kobiet, startupów oraz projektowania szkoleń.
Absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Service Design w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej (SWPS) w Warszawie oraz Programu Innovation Leader realizowanego przez prof. Mario Raicha – Learnita Ltd.

Koordynator projektów krajowych i międzynarodowych. Współautor publikacji z zakresu przedsiębiorczości (m.in. cykliczny Raport o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce), prelegent licznych wydarzeń publicznych i biznesowych m.in. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach, współautor artykułów publikowanych na wielokrotnie nagradzanym Portalu Innowacji.
Odpowiedzialna za realizację projektów z dziedziny przedsiębiorczości i innowacyjności, wsparcia startupów. Współpracowała z organizacjami otoczenia biznesu, organizacjami pozarządowymi, organami administracji rządowej i samorządowej oraz organizacjami międzynarodowymi (m.in. OECD, WE), stowarzyszeniami i inicjatywami międzynarodowymi. Udział w grupach eksperckich, zespołach roboczych i spotkaniach (w tym międzynarodowych) poświęconych tematyce zrównoważonego rozwoju, rozwoju społeczno – gospodarczego i wspierania innowacyjności, w tym w zakresie projektowania usług publicznych i zamówień publicznych.

Moderator i facylitator warsztatów dedykowanych poszukiwaniu nowych rozwiązań biznesowych, innowacji (wykorzystanie metodologii service design oraz innych narzędzi kreatywnych). Współpraca w sektorze kreatywnym m.in. dla branży modowej (m.in. Hush Warsaw, Stylowo – Sandra Morawska).
Project manager w questus – akredytowanym Centrum CIM  – The Chartered Institute of Marketing (CIM) największej na świecie organizacji zrzeszającej marketerów,
W inicado.pl koordynator projektów innowacyjnych skoncentrowanych  na poszukiwaniu nowych rozwiązań i modeli biznesowych. Moderator i prelegent na konferencjach związanych z innowacjami.

Lekarz, absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, założyciel startupu i twórca maski Neuroon. Wybrany jednym z 3 najbardziej innowacyjnym przedsiębiorców w Polsce według magazyniu Brief w 2013 roku. Finalista konkursu Global Impact Competition 2014 organizowanego przez prestiżowy Singularity University. W 2014 roku zdobył tytuł “Founder of the year in Poland” przyznawany przez organizację Central European Startup Awards. Wybrany jednym z 30 najzdolniejszych Polaków przed 30, przez magazyn Forbes w 2018. Kamil jest prezesem polskiego oddziału organizacji zrzeszającej młodych przedsiębiorców z całego świata- Kairos Society oraz mentorem Startup Weekend.

Profesor zwyczajny ekonomii, kierownik katedry Bankowości, Finansów i Rachunkowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się wokół problematyki bankowości i audytu strategicznego (ostatnie publikacje książkowe to między innymi Wealth management, Bankowość dla bogatych (współautor), Warszawa, 2010, Audyt strategiczny jako szansa na poprawę pozycji rynkowej firmy (współautor), Warszawa, 2010, Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych (współautor), Warszawa, 2011). Krzysztof Opolski jest autorem kilkudziesięciu publikacji książkowych i artykułów naukowych. 

Krzysztof Opolski poza dorobkiem naukowym i dydaktycznym posiada duże doświadczenie praktyczne w obszarze zarządzania i doradczym. W latach 1991-1998 sprawował funkcję dyrektora zarządzającego i Prezesa zarządu firmy doradczo-szkoleniowej OLYMPUS Centrum Edukacji i Rozwoju Biznesu, w latach 1995-1997 oraz 2002-2005 był członkiem Rady Nadzorczej RUCH SA, w latach 1996-1999 był prorektorem Wyższej Szkoły Bankowości, Finansów i Zarządzania w Warszawie.
W latach 1997-2000 był ekspertem w Departamencie Polityki Zatrudnienia i Wynagrodzeń Banku PKO BP, w latach 2005-2006 był członkiem zespołu doradców ekonomicznych Premiera RP a w latach 2009-2010 szefem zespołu doradców strategicznych Prezesa Narodowego Banku Polskiego. Jest członkiem Kapituły Konkursu „Teraz Polska”, a także członkiem międzynarodowego konsorcjum badawczego CHER (Consortium for Higher Education) w Kassel (Niemcy). Krzysztof Opolski jest również ekspertem i komentatorem radiowym i telewizyjnym w licznych programach o tematyce ekonomicznej (TVN CNBC, Polsat, TV Biznes, Program 1 Polskiego Radia itp.). 
Był współautorem programów ekonomicznych w TVP („Ekonomiczny Kalejdoskop Jedynki”, „Z Euro w kieszeni”). W latach 2006-2013 czlonek RadyNadzorczej CitiBANK Handlowy, a w latach 2009-2012 czlonek Rady NaDzorczej Axa POLSKA. Redaktor naczelny pisma Ekonomika i Organizacja przedsiębiorstwa. 

Autor książek z zakresu psychologii w biznesie. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie jako mówca konferencyjny, trener prowadzący szkolenia i warsztaty oraz doradca przygotowujący ludzi do wystąpień. Specjalizuje się w tematyce storytellingu, wystapień publicznych, innowacyjnego myślenia, procesu przechodzenia przez zmianę, rozwiązywania sytuacji konfliktowych oraz kreatywnej komunikacji. Każdy z tematów realizuje w oparciu o wieloletnie doświadczenie współpracy z liderami różnych branż biznesu oraz autorskie koncepcje zawarte w swoich książkach, m.in.: „ Storytelling. Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera, sprzedawcy”, „Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco”, „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym”, „Kreatywność. Jak ją rozwijać w sobie i w organizacji”, „Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie”, „Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą”. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”. Współpracuje m.in. z: PKO, BPH, BGK, Oracle, HP, Netia, Orange, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Polpharma, Pfizer, Merck, Sanofi, MetLife, Roche, AstraZeneca, AbbVie, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Provident, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G,  Echo Investment, Dom Development, Sygnity, Mondi Group, Asseco.

Lider, menedżer, mentor, trener, facylitator. Z wykształcenia ekonomista i bankowiec, pasjonatka psychologii. Przez większość życia zawodowego związana z ING. Zdobyła doświadczenie w różnych obszarach funkcjonowania korporacji, m.in. w sprzedaży jako dyrektor oddziału banku, w zarządzaniu ludźmi i procesami jako odpowiedzialna za rozproszoną geograficznie sieć jednostek ryzyka kredytowego, w budowaniu kompetencji i jakości kapitału ludzkiego jako dyrektor departamentu w obszarze HR, gdzie odpowiadała za szkolenia i rozwój w organizacji.
Od początku 2017 roku – Agile Transformation Officer i szefowa zespołu Agile Coachów w Polsce.
Jest certyfikowanym Coachem ICC i certyfikowanym Master Coachem Biznesu EMCC. Konkretna, elastyczna, zazwyczaj skuteczna.  Za swój największy sukces uważa fakt, że niestrudzenie podejmuje działanie i zmienia rzeczywistość wokół siebie, najczęściej  – na lepsze.  Najważniejsze dla niej jest być spójną i autentyczną, być przykładem zachowań, które samemu się propaguje lub wymaga od innych.  Inspiruje ją każdy człowiek, który jest świetny w czymś, na czym sama się nie zna i czego nie potrafi. Jako praktyk, chce pozostawić swoich słuchaczy z konkretnymi wskazówkami i inspiracjami, które mogą podnieść  jakość ich życia zawodowego, a – kto wie – może nawet życia w ogóle.

Rozszerzone, tematy/ obszary wystąpień (dotyczy wystąpień inspirujących)

Zmieniająca się rola lidera w zwinnych organizacjach. 
Jakie zachowania managerów i liderów wspierają transformację w kierunku Agile, a jakie ją spowalniają? Czy menedżerowie są w ogóle potrzebni tam, gdzie buduje się samoorganizację? A może samoorganizacja jest jednak przereklamowana?  Co to jest servant leadership?

Wykorzystaj siłę różnorodności zespołów. Jak rozpoznać psychologiczny portret członków zespołu i uczynić zasób z różnorodności? Jak budować zaangażowanie i komunikować się z ludźmi o określonych typach osobowości? 
Praktyczny, kilkugodzinny  warsztat, skierowany do zespołów.

Od hierarchii do zwinności. Reorganizacja sposobu pracy czy zmiana kultury organizacyjnej? Co jest istotą bycia agile w firmach, które chcą przekształcić się z hierarchicznych korporacji w zwinne firmy technologiczne?  Jakie są kluczowe czynniki sukcesu takiej transformacji? Czy Agile Coach to nowa moda czy pragmatyczna konieczność?

Jurgen odkrywa przyszłość tzw. elastyczności organizacji (organizational agility) w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu. Dlaczego nadal tracimy czas ucząc się w jaki sposób zarządzać przedsiębiorstwami skoro wiadomo, że już wkrótce komputery będą wspierać nasz w zarządzaniu nie tylko naszą karierą zawodową, ale także w zarządzeniu i przewodzeniu zespołami?
Jurgen jest autorem licznych publikacji i uznanym mówcą. Posiada bogate doświadczenie zarówno w zakładaniu, jak i w skutecznym zarządzaniu przedsiębiorstwami. Wyróżnia się pionierskim podejściem do zarządzania skoncentrowanym na tym, by pomóc organizacjom nie tylko przetrwać, ale także rozwijać się i osiągać sukcesy, stawiając czoła wyzwaniom XXI wieku.
W trakcie swoich wykładów prezentuje konkretne rozwiązania w postaci gier oraz innych narzędzi i działań, które pozwalają skuteczniej zarządzać organizacją przy pomocy mniejszej liczby menadżerów. Każde spotkanie daje także uczestnikom możliwość wymiany osobistych doświadczeń w zarządzaniu swoimi organizacjami i są okazją do podzielenia się swoją historią sukcesu z innymi.
Jurgen mówi sam o sobie, że jest po prostu kreatywnym networkerem, specjalistą od budowania kontaktów między ludźmi i organizacjami. Bywa też pisarzem, mówcą, trenerem, przedsiębiorcą, ilustratorem, menadżerem, blogerem, czytelnikiem, marzycielem, liderem, wolnomyślicielem, lub po prostu „tym” Holendrem. Znalazł się na liście 50 największych ekspertów w sprawach przywództwa i 100 najlepszych mówców cenionego amerykańskiego miesięcznika biznesowego „Inc.”. Od 2008 r. prowadzi popularny blog „noop.nl”, na którym dzieli z czytelnikami swoimi pomysłami dotyczącymi kreatywności, zarządzania w podejściu agile, zarządzania zmianą w organizacji oraz rozwoju osobistego. Jest autorem książek: „Management 3.0” o roli menadżera w elastycznych organizacjach, „How to Change the World” opisującą uniwersalny model zarządzania zmianą, „Managing for Happiness” z praktycznymi wskazówkami o tym, jak motywować pracowników, usprawnić ich pracę i uszczęśliwić klientów i najnowszej „Startup, Scaleup, Screwup”, w której czytelnik znajdzie z jednej strony inspirujące historie sukcesu a z drugiej skuteczne rozwiązania do wykorzystania w praktyce i zapozna się z najważniejszymi wyzwaniami, przed którymi stają liderzy i zarządzającymi własnymi firmami na różnych etapach życia organizacji.
Jurgen pomoże wynieść organizację na wyższy poziom dzięki zwiększenie zaangażowania wszystkich pracowników i osiągnięciu szybszych efektów. Pokaże, jak stać się bardziej elastyczną firmą dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszego oprogramowania. Wskaże, jak kreatywnie zarządzać przedsiębiorstwem. Zainspiruje też do tego, by zostać profesjonalistą zorientowanym na cel, wspierającym łączenie życia zawodowego z życiem prywatnym przez osoby kreatywne. Jurgen jest prezesem organizacji networkingowej „Happy Melly” i współzałożycielem sieci „Agile Lean Europe”. Jako uznany mówca jest również regularnie zapraszany do wygłaszania wykładów na seminariach biznesowych i konferencjach na całym świecie.
“W ciągu ostatnich 5 lat miałem ogromną przyjemność wystąpić jako mówca na setkach konferencji a także wziąć udział w podobnej liczbie innych eventów korporacyjnych i społecznościowych. W tym czasie miałem okazję uczestniczyć w rozmowach z wieloma organizatorami takich imprez, dlatego też doskonale rozumiem na czym polega i jak ważna jest rola głównego mówcy. I to właśnie tę cenną wiedzę i moje wieloletnie doświadczenie oferuję wszystkich zainteresowanym współpracą ze mną.” 
 
Jurgen is inventing the future of organizational agility. Why are we wasting our time learning how to manage companies, when very soon computers will navigate us through our work-lives and help us to lead and manage our teams?
As a serial founder, successful entrepreneur, author and speaker, Jurgen is pioneering management to help creative organizations survive and thrive in the 21st century. He offers concrete games, tools, and practices, so you can introduce better management, with fewer managers. He also offers a platform for you to share your practices and stories with the rest of the world.
Jurgen calls himself a creative networker. But sometimes he’s a writer, speaker, trainer, entrepreneur, illustrator, manager, blogger, reader, dreamer, leader, freethinker, or… Dutch guy. Inc.com has called him a Top 50 Leadership Expert and a Top 100 Leadership Speaker. Since 2008, Jurgen writes a popular blog at NOOP.NL, offering ideas on the creative economy, agile management, organizational change, and personal development. He is the author of the book Management 3.0, which describes the role of the manager in agile organizations; How to Change the World, which describes a supermodel for change management; Managing for Happiness, which offers you practical ideas to engage workers, improve work, and delight clients; and most recently, Startup, Scaleup, Screwup, which contains 50% inspiring stories and 50% practices to follow and dives into the major topics that business leaders and entrepreneurs are confronted with throughout the business lifecycle.
Jurgen can help you upgrade your enterprise with more engagement and faster results; He can show you how to become an agile business with better software; He shows you how to creatively manage your company; And he can inspire professionals with a purpose, advocating work-life integration for creative people. Jurgen is CEO of the business network Happy Melly and co-founder of the Agile Lean Europe network. He is also a speaker who is regularly invited to talk at business seminars and conferences around the world.
"In five years, I have been a speaker at hundreds of conferences and I joined a similar number of community and company events. Thanks to the many discussions I had with event organizers, I understand the value of a top keynote speaker. When you invite me to speak at your event, this is what I intend to offer you”.
 
Topics:
Management 3.0 Leading Agile Developers, Developing Agile Leaders
How to Avoid Failed Agile Transformation
How to Change the World
Manage the System, Not the People
Managing for happiness. Games, tools & practices to motivate any team
Shapeshifter Organization: How to Motivate People to Change Constantly
Tools for Agile Teams. How to Fix Your Failed Agile Transformation

Ekspert w dziedzinie emocji, infotainer. Światowy pionier w obszarze neuronauki konsumenckiej.
Od 20 lat prowadzi badania i konsultacje na temat emocji w komunikacji i zarządzaniu.
Przez lata związany z Instytutem Psychologii PAN oraz Uniwersytetami UMCS i SWPS. Honorowy profesor na uniwersytetach Stellenbosch  Kapsztadzie oraz Renmin w Pekinie. Stypendysta Fulbrighta, laureat nagród Prezydenta i Premiera RP, finalista konkursu EY – Przedsiębiorca Roku 2015.
Założyciel dwóch firm: NEUROHM – prowadzi neuro badania emocji dla działów HR, sprzedaży  i marketingu; INEMO – szkoli   w formule infotainment, jak korzystać z neurowiedzy w życiu zawodowym i prywatnym.
Inspiruje menedżerów i liderów biznesu na całym świecie. Występował w 46 krajach na 5 kontynentach. Autor bestsellera popularno-naukowego Emo Sapiens. Harmonia emocji i rozumu.

Polityk społeczny; profesor nadzwyczajny i prorektor w Wyższej Szkole Pedagogicznej  im. J. Korczaka w Warszawie.
Prezes  Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej oraz prezes Zarządu Głównego Towarzystwa Wiedzy Powszechnej. Przewodniczący Komitetu Edukacji Zawodowej Krajowej Izby Gospodarczej. Członek m. in. Centralnej Komisji Egzaminacyjnej ds. Stopni Zawodowych Pracowników Socjalnych przy Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, Rady Głównej do Spraw Społecznej Readaptacji i Pomocy Skazanym przy Ministerstwie Sprawiedliwości oraz Zespołu do Spraw Nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla Nauczycieli Akademickich.

Autor, współautor, redaktor ponad 240 publikacji naukowych. Wykładał gościnnie na kilkunastu polskich i zagranicznych uczelniach (ostatnio na Uniwersytecie w Udine). Przeprowadził ponad 500 autorskich szkoleń. 
Przedmiotem jego zainteresowań naukowych są głównie: przeobrażenia welfare state, usługi i innowacje społeczne, system pomocy i integracji społecznej, rynek pracy i zatrudnienie, wielosektorowa polityka społeczna i polityka spójności UE.

Psycholog społeczny i trener, adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej SWPS, twórca i kierownik Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii wpływu społecznego, perswazji, komunikacji, relacji międzyludzkich, wizerunku, psychologii mediów oraz nowych technologii. W latach 2013-2018 Kierownik grantu realizowanego z funduszy NCN (Harmonia) pt. „Zobaczyć znaczy uwierzyć. Sugestia i dezinformacja w przekazie video”.  W latach 2013-2016 Pełnomocnik Prorektora ds.Nauki w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i innowacji. W latach 2012-2013 pełnił funkcję kierownika projektu „Praktyk Nauk Humanistycznych i Społecznych”, realizowanego z funduszy UE, w latach 2013-2014 kierownika projektu popularyzującego naukę „Horyzonty Poznania” (z funduszy MNiSW).
Odbył szereg wizyt studyjnych w ośrodkach zajmujących się innowacjami oraz aplikacją wiedzy psychologicznej ISI – Institute for Social Innovation (Carnegie Mellon University, Pittsburgh, USA), ID + Research Institute for Design, Media and Culture (University of Averio, Portugalia), Design Factory (Aalto University, Finlandia), TU Centre of Excellence in Media Innovation and Digital Culture (MEDIT) (Tallinn University, Estonia).
 
Autor szeregu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Często udziela wypowiedzi w mediach, popularyzując psychologię oraz komentując bieżące wydarzenia społeczne. Uwielbia się uczyć i rozwijąć.   

Innowator, praktyk zarządzania, doradca biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowca studiów MBA oraz autor licznych publikacji. Autor ValueView® i Rynku celów™. Specjalizuje się w strategicznym HR, technikach podnoszenia rentowności i efektywności pracy, polityce wynagrodzeniowej. Autor książek o zarządzaniu: MBO, prosta skuteczna technika zarządzania Twoja firmą oraz Rynek celów. Zwrot z inwestycji w HR.
Dyrektor Personalny Roku 1999 w konkursie Rzeczypospolitej. 14 lat pracował na wysokich stanowiskach menedżerskich w firmach prywatnych w sektorze bankowym, w produkcji i sprzedaży.
Ukończył socjologię na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe w Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) w Wielkiej Brytanii i MDP w Johanesburgu, stypendysta Oxfordu.

Realizował projekty doradcze m.in. dla: Santander Bank, ZM Kazimieruk, Bank Pocztowy, SGB Bank, Vulcan, Kapsch, Work Express, Contact Center , HTL Strefa, LW Bogdanka, MaintPartner, Saint Gobain, Ruukki, Bank BGK, 2012.pl, PTC ERA, Hestia, KRUK SA, PGE EO, Grupa ENEA, Energa Operator, Tauron Sprzedaż, Merck, ZNAK, TUV, Danone, D.TEC (UA) , Suder& Suder, Mercer, Arcelor Mittal Poland, TU Europa, Bank BPH, Kompania Piwowarska, Tesco, Nowy Styl Group, Lux Med, Cersanit, Orlen Oil, Axa, Allianz,  Compfort Meridian, Adamed, Poch, TRW, Ministerstwo Finansów, UM Świdnik, OTCF, Węglokoks SA, House of Skills, Piekarnia Familijna, Pryzmat, Model Making, Oknoplast, Alstom, Interchemall, BD Group, PARP.

Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 13 letnim doświadczeniem. Współautor książki Biblia eBiznesu 2, wykładowca na Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). A przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja roku oraz Narzędzie generujące sprzedaż (Ekomersy 2014 i 2015) oraz był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj pomaga firmom zarabiać, jako konsultant i trener.

Doradza firmom w zarządzaniu operacyjnym i przy wzroście sprzedaży i wzroście biznesu oraz jakości obsługi.
Opracował program Strategia Wzrostu Biznesu +33% dla kadry zarządzającej i zespołów handlowych oraz Program Wzrostu Wartości Biznesu, który bazuje na uzdrawianiu organizacji, doskonalenia zarządzania i efektywności zespołów managerskich oraz nowoczesnych technikach strategiach sprzedaży i marketingu.
Dyrektor i trener sprzedaży, projekt manager i doradca biznesowy. Realizował projekty po stronie agencji reklamowych i consultingowych oraz w Grupie Santander.
Uczestniczył w międzynarodowych projektach min. w Brazylii, Hiszpanii, Niemczech i Turcji. Wdrażał strategie rozwoju produktów i sprzedaży, osiągał wysokie wyniki i marże, zarządzał wynikiem sprzedaży ponad 200 mln zł rocznie.
Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Testu Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Pracował min. dla: Aviva, Bank Zachodni, Grupa Santander, KRD, Wiko, Międzynarodowe Targi Poznań i Łódź, Banki Spółdzielcze, Meliński Minuth, Concordia Ubezp., Mbank, Enveloper, Donoria, Protecta.

Jego gwarancja jako praktyka biznesu: daję narzędzia, które realnie działają, rozliczamy i monitorujemy efekt – tak aby firma zarobiła na mnie już w 1-2 miesiącu!

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE