Krzysztof Winnik

Związany z rynkiem reklamy i marketingu internetowego od ponad 15 lat.

Ekspert w dziedzinie komunikacji w nowych mediach, konsultant, trener i szkoleniowiec, prelegent na czołowych konferencjach, regularny członek jury w konkursach reklamy internetowej i wykładowca akademicki. Specjalizuje się w marketingu internetowym.
Aktualnie niezależny konsultant w Winnik Consulting i parter w agencji Faster&Better. Wcześniej współtworzył grupę marketingu zintegrowanego NuOrder Group, kierował agencją strategicznego marketingu społecznościowego OSTRYGA, był dyrektorem rozwoju w grupie OS3.
Doradza międzynordowym korporacjom w Polsce i na rynkach zagranicznych. Posiada bogate doświadczenie teoretyczne i praktyczne w zakresie strategii marki i komunikacji w mediach cyfrowych. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Łazarskiego i AGH.
Jako trener trenerów IAB Polska współtworzy program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych DIMAQ – Digital Marketing Qualification.
Posiada bogate doświadczenie w prelekcjach inspirujących dla pracowników koncernów farmaceutycznych m.in. dla Adamed, AstraZenece, Bayer, Polpharma, Roche, Sanofi i innych.

Rozszerzone, wybrane tematy wystąpień: 

Customer Experience

  • Jakość czy jakoś – o różnicach między zadowolonym, a zachwyconym klientem
  • Zarządzanie doświadczeniem Klienta – CJM i NPS w praktyce
  • Cyfrowe wyzwania i ludzkie dylematy – o tym jak budować ludzkie marki w świecie zaawansowanych technologii

Digital Marketing

  • Media Evolution – o cyfrowych konsumentach i zmianach, jakie niesie cyfrowa rewolucja
  • Social Media i Content Marketing
  • Budowanie relacji z Klientem w Internetem
  • Marketing rekomendacji – jak sprawić, by konsumenci zaczęli rekomendować Twoją markę?
  • pozostałe zagadnienia digital marketingu: display / e-mail marketing / mobile marketing / sem seo sea / ecommerce / RTB i programmatic

Marketing, reklama, współpraca z agencją

  • Magnetyzm marki – jak sprawić, by konsumenci pokochali Twoją markę?
  • Archetypy i metafory głębokie – czyli o budowaniu wyrazistej marki
  • Jak współpracować z agencją i nie osiwieć – teoria vs praktyka

Pharma Marketing

  • Digital Trends in Pharma Business
  • Digital media w marketingu leków Rx i OTC
  • Lekarz też człowiek – o budowaniu relacji z HCP w świecie omni-channel

Digital Gap w kulturze organizacyjnej

  • Digitalizacja przedsiębiorstw – cyfrowe kompetencje i nowe wyzwania

Doświadczony manager i prekursor w dziedzinie Customer Exprience na polskim rynku. Jej doświadczenie obejmuje zarówno pracę korporacjach (Bank Millennium, Deutsche Bank czy marka Play) jak również doradztwo firmom w zakresie CX w wielu branżach. W ramach stworzonej przez nią firmy CustomerMatters prowadziła lub współprowadziła projekty i szkolenia między innymi dla takich marek jak: Axa, PZU, Eurobank, Pracuj.pl, Škoda, MediaMarkt, Carrefour, mBank,  Dom Development czy Orange. 

Współinicjator grupy CX Influencers, która ma za zadanie skupić rozproszone środowisko profesjonalistów CX w Polsce i zapewnić wymianę wiedzy i doświadczeń. Od kilku lat aktywny prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach firmowych, gdzie inspiruje, motywuje i pokazuje jak można rozwijać biznes uwzględniając perspektywę klienta i dlaczego to się wszystkim opłaca.

Proponowany zakres tematyczny wykładów:

  • Czym są doświadczenia klienta i co możemy stracić w biznesie nie dbając o nie?
  • Oczekiwania klientów wczoraj, dziś i jutro.
  • Wpływ technologii na oczekiwania i zachowania zakupowe klientów.
  • Czego oczekują dziś klienci od miejsc zakupu – new retail.
  • Jak dostosować organizację, aby dostarczała dobre doświadczenia klientom? Luka percepcji.
  • Czy Customer Experience to usuwanie wszystkich problemów klienckich, czy droga do szukania dodatkowych dźwigni sprzedaży i lojalizacji klienta?
  • Jak nowoczesne technologie kształtują zachowania konsumentów?
  • W czym Customer Experience może pomóc – o narzędziach i mierzeniu doświadczeń?
  • Voice of Customer – co to znaczy zbierać głos klienta i czy na tym koniec
  • Komunikacja uwzględniająca percepcję klienta – o tym co i jak mówić i pisać, aby odpowiadać na potrzeby klienta, a nie na jego pytania.

Geograf w świecie nowych technologii. Od kilku lat związany zawodowo z branżą technologiczną, marketingową i e-commerce. R&D Manager w SaveCart, polskim start-upie oferującym inteligentne rozwiązania z zakresu marketing automation oraz customer experience. Odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, w tym nowych funkcjonalności oraz za ekspansję zagraniczną.

Przygotował i zrealizował kilkaset kampanii marketingowych na bazie profili behawioralnych klientów e-sklepów i e-biznesów. Od opracowania scenariusza poprzez projektowanie materiałów graficznych, kończąc na analizie wyników. Nieustannie obserwuje branżę nowych technologii powiązaną z marketingiem i sprzedażą, analizuje i wyciąga wnioski. Do każdego swojego wystąpienia podchodzi indywidualnie, aby przekazać najbardziej konkretną wiedzę.

W wolnym czasie studiuje literaturę branżową, kryminalną i psychologiczną oraz jak przystało na geografa, odkrywa świat z różnych perspektyw.

Geographer in the world of new technologies. For several years professionally associated with the technology, marketing and e-commerce industry. R&D Manager at SaveCart – a Polish start-up offering intelligent solutions in marketing automation and customer experience. Responsible in the company, among other things, for product development including new functionalities and for foreign expansion. He prepared and implemented several hundred marketing campaigns based on behavioural profiles of e-commerce and e-businesses customers – including preparation of scenarios, graphic design, result analysis. He constantly observes marketing and sales industry in the context of new technologies, analyzes, and draws conclusions. He devotes considerable attention to the quality and usefulness of the lectures. In his free time he studies marketing & sales, criminal and psychological literature and as a geographer he discovers the world from different perspectives.

Przedsiębiorca, inwestor, Certyfikowany Wykładowca Allegro, autor kilkunastu książek (m.in. „Targuj się! Zen negocjacji”, „Efekt tygrysa”). Pomysłodawca i koordynator najważniejszej książki w polskim e-commerce „Biblia e-biznesu”.

Wykładowca w kilkunastu uczelniach biznesowych w całym kraju (studia podyplomowe i MBA). Twórca autorskich szkoleń „E-biznes do Kwadratu” oraz „Zen obsługi klienta”. Felietonista Onet.pl (do 2015), Mensis.pl, „Magazynu Online Marketing”.

Właściciel Grupy Dutkon.pl; w jej skład wchodzą m.in.: AkademiaInternetu.pl (blog i szkolenia dla e-biznesu), Audite.pl (poprawa skuteczności sprzedażowej ofert), Korekto.pl (firma edytorska), e-sklep RepublikaWiedzy.pl. Z powodu pasji do tropienia i zwalczania szkodników, które psują e-sprzedaż, nazywany „doktorem Housem (a przez złośliwców – Magdą Gessler) polskiego internetu”. Propagator etyki w marketingu.

Przez serwis WhitePress.pl uznany za jedną ze 100 najbardziej inspirujących osób polskiej branży interaktywnej. Laureat nagrody von Misesa za promowanie idei wolnego rynku.

Proponowane tamaty warsztatów/ wystąpień:

  • Negocjacje na co dzień (dla każdego)
  • Tworzenie skutecznych ofert sprzedaży do internetu (zasady + omówienie najczęstszych błędów, które psują e-sprzedaż)
  • Nieruchomościowe seppuku (b. atrakcyjny program zwłaszcza dla nieruchomościowców, o błędach, które zabijają oferty sprzedaży lub wynajmu mieszkań, domów i działek)
  • Konkurencyjne oczko (21 pozacenowych sposobów budowania przewagi konkurencyjnej w internecie)
  • Zen obsługi e-klienta (dla e-sprzedawców: radzenie sobie z roszczeniowymi klientami, odpieranie żądania rabatów i ustępstw, mądre i etyczne pacyfikowanie klienta „trudnego” w taki sposób, aby i tak zechciał u nas kupić)
  • Budowanie marki osobistej

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE