Mówcy / Eksperci
Walery Stasiak
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Budowanie i wykorzystywanie profili behawioralnych
- Nowe technologie w służbie e-businessu
- Planowanie działań marketingowych w internecie
- Synergia działań w digital marketing
- Marketing Automation od A do Z
Geograf w świecie nowych technologii. Od kilku lat związany zawodowo z branżą technologiczną, marketingową i e-commerce. R&D Manager w SaveCart, polskim start-upie oferującym inteligentne rozwiązania z zakresu marketing automation oraz customer experience. Odpowiedzialny m.in. za rozwój produktu, w tym nowych funkcjonalności oraz za ekspansję zagraniczną.
Przygotował i zrealizował kilkaset kampanii marketingowych na bazie profili behawioralnych klientów e-sklepów i e-biznesów. Od opracowania scenariusza poprzez projektowanie materiałów graficznych, kończąc na analizie wyników. Nieustannie obserwuje branżę nowych technologii powiązaną z marketingiem i sprzedażą, analizuje i wyciąga wnioski. Do każdego swojego wystąpienia podchodzi indywidualnie, aby przekazać najbardziej konkretną wiedzę.
W wolnym czasie studiuje literaturę branżową, kryminalną i psychologiczną oraz jak przystało na geografa, odkrywa świat z różnych perspektyw.
Geographer in the world of new technologies. For several years professionally associated with the technology, marketing and e-commerce industry. R&D Manager at SaveCart – a Polish start-up offering intelligent solutions in marketing automation and customer experience. Responsible in the company, among other things, for product development including new functionalities and for foreign expansion. He prepared and implemented several hundred marketing campaigns based on behavioural profiles of e-commerce and e-businesses customers – including preparation of scenarios, graphic design, result analysis. He constantly observes marketing and sales industry in the context of new technologies, analyzes, and draws conclusions. He devotes considerable attention to the quality and usefulness of the lectures. In his free time he studies marketing & sales, criminal and psychological literature and as a geographer he discovers the world from different perspectives.