Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Simon Dziak-Czekan

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Legendarna obsługa klienta czyli klient wierny jak pies. Jak szybko zmienić nawyki “customer service” w nawet najbardziej topornej organizacji
  • Innowacja zabita przez strach. Jak lęk niszczy innowacje w zespołach? Umiejętność tworzenia “czegoś z niczego”.
  • Praca zespołowa – HUG model. Magia kontrolowanego konfliktu i skutecznej motywacji
  • International business relations. Zachodnie myślenie - wschodnio-europejska pracowitość

Urodzony w Polsce biznesmen i mówca motywacyjny, wychowany i wykształcony w USA. Zasłynął jako ekspert w dziedzinie budowania relacji biznesowych, a także team buildingu i amerykańskiej szkoły obsługi klienta. Przez niektórych określany jako „mistrz umiejętności miękkich”. Simon często powtarza, że odpowiednia postawa i wartości są kluczem do sukcesu.

W 2003 r. Simon rozpoczął studia na Stanowym Uniwersytecie w Kent, które ukończył – korzystając ze stypendium Rotary Club – z wyróżnieniem cum laude pół roku przed terminem, w grudniu 2006 r. Pomimo statusu emigranta polskiego pochodzenia już podczas studiów zasłynął jako inspirujący mówca zaangażowany w przemówienia dla elitarnych klubów biznesowych. Pół roku po powrocie do Polski, jako 23-latek, w sierpniu 2007 Simon przekonał inwestora, by zdecydował się zainwestować pierwsze kilkaset tysięcy złotych w pomysł młodego absolwenta. Firma Kalman Plastic, która w ten sposób powstała, skupiła się na sprzedaży innowacyjnych półproduktów z recyklingu tworzyw sztucznych. W ciągu dwóch miesięcy od debiutu firma osiągnęła pierwszy milion złotych przychodu netto. Aktualnie firma odnotowuje kilka milionów złotych comiesięcznego przychodu, zaopatrując fabryki w ponad 20 krajach świata. Paradoksalnie kryzys w 2008 r. i bankructwo konkurencji spowodowały, że firma Kalman Plastic w latach 2009-2012 zanotowała czterokrotny wzrost sprzedaży.

W 2013 r. Simon Dziak-Czekan podbiwszy serca polskiej widowni, został wyróżniony pierwszym miejscem w konkursie na najlepszą mowę biznesową 2013 Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Simon współpracuje z najlepszymi w Polsce i Europie mentorami i coachami komunikacji biznesowej.

Simon Dziak-Czekan prowadzi wykłady zarówno dla wielkich korporacji, jak i na uczelniach i dla organizacji pozarządowych, zarówno po polsku, jak i w języku angielskim. „W wielu kręgach wciąż pokutuje błędne przekonanie na temat wystąpień motywacyjnych. Nie jest to wyuczona profesja. Traktuję przemówienia motywacyjne jako sposób przekazywania swoich pasji i doświadczeń, jako instrument, który służy zachęceniu innych do działania, do podejmowania zmian. Jeśli jesteś ekspertem w jakiejś dziedzinie i masz coś wartościowego do przekazania, nie będziesz mieć problemu z pozyskiwaniem słuchaczy i sponsorów. Kocham biznes, a jeszcze bardziej kocham ludzi” – zaznacza Simon.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE