Mówcy / Eksperci
Piotr Wojciechowski
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Podstawa projektowania usług dla klienta
- Jak zostać organizacją zorientowaną na klienta?
- Customer Experience (CX) i Emotional Experience (EX) jako kolejne wielkie wyzwania dla firm
- Customer Journey Mapping w świecie omnichannel
- Trendy w Customer Experience i Service Design
- Współtworzenie z klientami – potężne narzędzie dla współczesnego biznesu
Założyciel jednej z pierwszych agencji projektowania usług i doświadczeń klienta w Polsce. Specjalizuje się w Customer Experience (CX) i Emotional Experience (EX). Pracował z takimi klientami jak IKEA, mBank, PKO BP, ING, Grupa Pracuj, Rossmann i wieloma innymi.
Jest także współzałożycielem polskiego oddziału międzynarodowej sieci wspierającej edukację i integrację projektantów usług w Polsce. Jest jednocześnie akredytowanym trenerem na najwyższym poziomie Master oraz inicjatorem (2013) jednej z największych konferencji TEDx w Polsce – TEDxLublin. Absolwent Psychologii Zarządzania na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET oraz student Szkoły Facylitatorów Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ceniony mówca z zakresu kształtowania doświadczeń konsumenckich występujących na wielu branżowych konferencjach.