ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z dr Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

dr Paweł Wójcik

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Psychologia i zachowania konsumentów i ekonomia behawioralna (w kontekście zachowań konsumentów)
  • Statystyka z elementami ekonometrii (analityka marketingowa)
  • Ilościowe metody prognozowania

Doktor psychologii, wykładowca na Wydział Psychologii, Uniwersytet Warszawski.

W latach 1990-1995 dyrektor badań w agencji badawczej DEMOSKOP. Od 1996 do 2008 Członek Zarządu i współwłaściciel agencji badawczej IQS and Quant Group. Od 2008 do 2013 wiceprezes agencji badań marketingowych 4P Research Mix. Od grudnia 2013 Business Development Director w Millward Brown. Obecnie Head of Research and Analysis w domu mediowym Mullen Lowe Media Hub.

Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w badaniach zachowań i psychologii konsumentów. Realizował projekty badawczo-konsultingowe oraz szkolenia m.in. dla  takich firm jak Unilever, Coca-Cola, Mars, Kraft (Mondelez), Jutrzenka (Colian), Mokate.  Specjalizuje się w wykorzystywaniu psychologii i ekonomii behawioralnej w zachowaniach konsumentów.

Udział w szkoleniach: Summer School of Economic Psychology, Lintz, Austria, August 1990; specjalizacja: zachowania konsumentów oraz University of Michigan, Ann Arbor, USA, June-July 1992; Quantitative Methods in Social Science.

Autor książki „Psychografia Konsumentów” wydanej 2017 roku. 







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE