Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Mariusz Wesołowski

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • E-commerce w czasach social mediów - rola komunikacji w procesie sprzedażowym
  • Podróże Guliwera, czyli jak skaluje się e-biznes w czasach omnichannel
  • Logistyka a technologia. Procesy sprzedażowe w czasach rewolucji sieciowej

Doświadczenie zdobywał w Grupie Allegro. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu e-commerce i nowych technologii, publikowanych w poczytnych serwisach e-commerce. 

Koordynator i wykładowca studiów podyplomowych z zakresu e-biznesu i nowych technologii w Wyższej Szkole Bankowej.

Współautor bestsellerowej "Biblii e-biznesu" nagrodzonej przez Dziennik Gazetę Prawną "Economicusem 2014". Jestem też współautorem – wraz z prof. Michałem Januszkiewiczem – "Tomów kultury" (lata 70. i 80.) wydanych na 60-lecie sieci EMPIK. Współtworzył wydaną przez oficynę Vesper "Małą encyklopedię obciachu". Obecnie jako E-commerce Manager jest czynnie  zaangażowany w projekt e-commerce oraz równolegle wspiera i doradza wielu podmiotom w obszarach e-commerce. Współpracował m.in.z takimi markami, jak: Onet, Agora, Lidl Polska czy EduInvest.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE