Mówcy / Eksperci
Mariusz Wesołowski
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- E-commerce w czasach social mediów - rola komunikacji w procesie sprzedażowym
- Podróże Guliwera, czyli jak skaluje się e-biznes w czasach omnichannel
- Logistyka a technologia. Procesy sprzedażowe w czasach rewolucji sieciowej
Doświadczenie zdobywał w Grupie Allegro. Jest autorem kilkudziesięciu publikacji z zakresu e-commerce i nowych technologii, publikowanych w poczytnych serwisach e-commerce.
Koordynator i wykładowca studiów podyplomowych z zakresu e-biznesu i nowych technologii w Wyższej Szkole Bankowej.
Współautor bestsellerowej "Biblii e-biznesu" nagrodzonej przez Dziennik Gazetę Prawną "Economicusem 2014". Jestem też współautorem – wraz z prof. Michałem Januszkiewiczem – "Tomów kultury" (lata 70. i 80.) wydanych na 60-lecie sieci EMPIK. Współtworzył wydaną przez oficynę Vesper "Małą encyklopedię obciachu". Obecnie jako E-commerce Manager jest czynnie zaangażowany w projekt e-commerce oraz równolegle wspiera i doradza wielu podmiotom w obszarach e-commerce. Współpracował m.in.z takimi markami, jak: Onet, Agora, Lidl Polska czy EduInvest.