Mówcy / Eksperci
Marek Stączek

Język wystąpień:

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Przywództwo angażujące. Jak stosując storytelling mogę skutecznie motywować i rozwijać ludzi?
- Idee storytellingu w budowaniu kultury organizacyjnej
- Skuteczność w zmianie
- Twórczy realizm. Jak efektywnie wdrażać innowacje
Autor książek z zakresu psychologii w biznesie. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie jako mówca konferencyjny, trener prowadzący szkolenia i warsztaty oraz doradca przygotowujący ludzi do wystąpień. Specjalizuje się w tematyce storytellingu, wystapień publicznych, innowacyjnego myślenia, procesu przechodzenia przez zmianę, rozwiązywania sytuacji konfliktowych oraz kreatywnej komunikacji. Każdy z tematów realizuje w oparciu o wieloletnie doświadczenie współpracy z liderami różnych branż biznesu oraz autorskie koncepcje zawarte w swoich książkach, m.in.: „ Storytelling. Sztuka opowiadania przekonujących i ciekawych historii dla lidera, trenera, sprzedawcy”, „Prezentacja publiczna. Mów komunikatywnie, oryginalnie, przekonująco”, „Riposta i humor w wystąpieniu publicznym”, „Kreatywność. Jak ją rozwijać w sobie i w organizacji”, „Krasnale. Rzecz o kreatywności i zmianie”, „Komunikacja kreatywna. Jak być dobrym mówcą i sprawnym rozmówcą”. Jest autorem projektu rozwoju innowacji w organizacji – „Projekt 1:2:1”. Współpracuje m.in. z: PKO, BPH, BGK, Oracle, HP, Netia, Orange, T-Mobile, Philips, TVN, Onet.pl, ITI, Wirtualna Polska, Medicover, Radio Zet, Bayer, Novartis, Polpharma, Pfizer, Merck, Sanofi, MetLife, Roche, AstraZeneca, AbbVie, Universal McCann, DDB Warszawa, PZU, Warta, Ergo Hestia, Generali, Provident, Ernst&Young, Deloitte, Skanska, Coca-Cola, Mondelez, P&G, Echo Investment, Dom Development, Sygnity, Mondi Group, Asseco.