ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z dr Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Marcin Maj

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Współczesne, digitalowe dzieci (technologia wyssana z mlekiem matki, brak znajomości świata analogowego)
  • Potrzeba autentyczności a zaawansowana technologia
  • Co jest ważniejsze – wykształcenie czy doświadczenie
  • Efektywna komunikacja w reklamie

Ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji – b. prezes Grupy OS3. W branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat. Jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego, jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego. Niejednokrotnie był prelegentem na wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu internetowego oraz efektywnej komunikacji.
Jest współautorem książki „Standardy kierowania zespołem handlowym”. Jako juror oceniał kampanie marketingowe największych polskich marek na takich konkursach, jak Golden Arrow, PNSA, MIXX Awards, KTR, czy EFFIE. W 2014 roku za swoje osiągnięcia w branży reklamowej został wyróżniony tytułem AdMan 2013. Jest częstym gościem branżowych programów telewizyjnych oraz radiowych, ale również autorem artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów Brief, Media&Marketing Polska, Marketing w Praktyce, Online Marketing Polska).

Rozszerzone tematy wykładów:

Kwestie dzieci i ich intuicyjnego podejścia do technologii i ich obecność w internecie:

  • Współczesne, digitalowe dzieci (technologia wyssana z mlekiem matki, brak znajomości świata analogowego) – stereotypy vs. rzeczywistość
  • Dzieci w sieci i ich potrzeby – czy internet dziecka i rodzica, to jeszcze ten sam internet?
  • Fenomen bliskich relacji tylko na chwilę i zamykania się dzieci w wirtualne społeczności
  • Urządzenia mobilne w życiu dziecka – czy rodzice powinni się bać?

Kwestie społeczno-ekonomiczne:

  • Sharing economy (gospodarka współdzielenia) – czy taki trend ma szansę na rozwój w Polsce?
  • Czynniki kształtujące współczesne społeczeństwo i sposób postrzegania rzeczywistości
  • Nowoczesne podejście do biznesu z ekologią w tle
  • Potrzeba autentyczności a zaawansowana technologia

Kwestie HR i poszukiwania pracy przez Polaków:

  • Błędnie konstruowane życiorysy – 85% cv jest odrzucanych po 10 sek. od ich otwarcia
  • Najczęściej popełniane błędy podczas pisania życiorysu
  • Co jest ważniejsze – wykształcenie czy doświadczenie, jak je opisać?

Wszelkie tematy około reklamowe i wizerunkowe:

  • Efektywna komunikacja w reklamie
  • Kampanie polityczne i najczęściej popełniane błędy wizerunkowe
  • Przełamywanie schematów







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE