Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Krzysztof Urbanowicz

Język wystąpień:

AngielskiPolskiFrancuski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Nowoczesna komunikacja marketingowa w erze cyfryzacji, social media i smartfonów
  • Content Marketing w promocji sprzedaży usług i produktów
  • Visual Marketing
  • Digital Marketing (trendy, od strategii do realizacji)
  • Brand Content
  • Proces cyfrowej komunikacji w firmie
  • CSR w erze cyfrowej. Nowy ekosystem komunikacji firmowej
  • Techniki dziennikarstwa: Jak pisać, by być czytanym
Keynote speaker, specjalista w zakresie marketingu internetowego, dziennikarstwa i komunikacji, mediów (strategia i organizacja) oraz transformacji cyfrowej. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci agencji Revsquare (klienci: Orlen, PZU, PGNiG,  Unilever, Orange, Nestlé, Diageo, Pepsi-Cola…). Z wykształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”), a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem mediów francuskich, w tym Radio France Internationale, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii. Był w top ten rankingu Edelmana najbardziej wpływowych blogerów w Polsce. 

 







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE