Mówcy / Eksperci
Konrad Maj

Język wystąpień:

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Człowiek wobec nowych technologii - jak reagujemy na roboty oraz świat AI, IoT, VR, AR, MR, XR?
- Technologie przyszłości a zmiany społeczne - czy jest się czego bać?
- Innowacje społeczne - jak wprowadzać zmiany społeczne?
- Relacje międzyludzkie - jak budować zaufanie i szczęście w relacjach biznesowych i prywatnych?
- Psychologia komunikacji medialnej i społecznej - jak zarządzać własnym wizerunkiem i komunikować się z szerszym audytorium?
Psycholog społeczny i trener, adiunkt w Katedrze Psychologii Społecznej SWPS, twórca i kierownik Centrum Innowacji Uniwersytetu SWPS. Specjalizuje się w psychologii wpływu społecznego, perswazji, komunikacji, relacji międzyludzkich, wizerunku, psychologii mediów oraz nowych technologii. W latach 2013-2018 Kierownik grantu realizowanego z funduszy NCN (Harmonia) pt. „Zobaczyć znaczy uwierzyć. Sugestia i dezinformacja w przekazie video”. W latach 2013-2016 Pełnomocnik Prorektora ds.Nauki w zakresie komercjalizacji wyników badań naukowych i innowacji. W latach 2012-2013 pełnił funkcję kierownika projektu „Praktyk Nauk Humanistycznych i Społecznych”, realizowanego z funduszy UE, w latach 2013-2014 kierownika projektu popularyzującego naukę „Horyzonty Poznania” (z funduszy MNiSW).
Odbył szereg wizyt studyjnych w ośrodkach zajmujących się innowacjami oraz aplikacją wiedzy psychologicznej ISI – Institute for Social Innovation (Carnegie Mellon University, Pittsburgh, USA), ID + Research Institute for Design, Media and Culture (University of Averio, Portugalia), Design Factory (Aalto University, Finlandia), TU Centre of Excellence in Media Innovation and Digital Culture (MEDIT) (Tallinn University, Estonia).
Autor szeregu publikacji naukowych i popularnonaukowych. Często udziela wypowiedzi w mediach, popularyzując psychologię oraz komentując bieżące wydarzenia społeczne. Uwielbia się uczyć i rozwijąć.