Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Juliusz Kaszyński

Język wystąpień:

Polski

W mediach pracuje od ponad 20 lat. Ma doświadczenie telewizyjne, radiowe, prasowe i internetowe. Zaczynał jako DJ w małym, rockowym radiu. Później był reporterem w redakcji informacji i autorem audycji motoryzacyjnej, w Radiu Łódź.
Od 2000 roku pracuje w mediach ogólnopolskich. Przez kilka lat w Programie Trzecim Polskiego Radia jako reporter i wydawca. Jednocześnie w Wirtualnej Polsce moderował czaty z ekspertami. 
Z TVN jest związany od 12 lat. Zaczynał jako producent i wydawca. Obecnie w TVN24 prowadzi program informacyjny – „Teleserwis”.

Przez 8 lat był też współautorem i prowadzącym program „Turbo-Kamera” w TVN Turbo. To pierwszy w Polsce interwencyjny program poruszający tematykę motoryzacyjną. Jest także wykładowcą dziennikarstwa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Opracował autorski program rozwiązywania sytuacji kryzysowych w relacji klient – dziennikarz – pracownik.
Posiada szeroką wiedzę z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych.
Jego zainteresowania to polityka zagraniczna, historia, nowe technologie, motoryzacja i sport (narciarstwo, żeglarstwo, piłka nożna, siatkówka, koszykówka, badminton).

Dodatkowo, oprócz prowadzenia szeroko pojętych konferencji, Juliusz Kaszyński specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach dla właścicieli i pracowników serwisów samochodowych

Przez wiele lat pracy przenalizował setki sporów, w których po jednej stronie był niezadowolony klient, a po drugiej niemający sobie nic do zarzucenia sprzedawca, albo mechanik. Każdy z nich miał swoje racje i zawsze towarzyszyły tej dyskusji wielkie emocje.
Temperatura dodatkowo rosła, gdy do akcji wkraczali reporterzy. Bez zapowiedzi, z włączoną kamerą, zasypujący pytaniami, nieprzygotowanych do rozmowy pracowników. Niewielu w takiej sytuacji potrafi zachować zimną krew…
Większości tych stresujących sytuacji można by uniknąć, gdyby na samym początku była dobra komunikacja, pełne zainteresowanie i umiejętność rozwiązywania sytuacji kryzysowych.
Przez te wszystkie lata zgromadził cały katalog błędów, które popełniają pracownicy serwisów i salonów. Bardzo dobrze poznałem oczekiwania i sposób myślenia właścicieli samochodów.  Znakomicie zna specyfikę współczesnych mediów i sposób działania dziennikarzy.
Dzięki temu wie co zrobić i jak postępować by do kosztownych dla wizerunku marki sytuacji nie dochodziło. Chce was tego nauczyć!

CEL:

  • zapobieganie sytuacjom kryzysowym
  • budowa pożądanego wizerunku marki
  • podniesienie jakości obsługi
  • zwiększenie liczbę zadowolonych klientów

NAJKRÓTSZĄ FORMĄ WSPÓŁPRACY JAKĄ PROPONUJE JEST 2 GODZINNE SPOTKANIE, PODCZAS KTÓREGO:

  • scharakteryzuje sposób działania współczesnych mediów,
  • zaprezentuje i omówi sytuacje kryzysowe, w jakich znaleźli się pracownicy autoryzowanych serwisów,
  • zaproponuje sposoby rozwiązywania konfliktów na linii Klient/dziennikarz/pracownik.

Pogłębioną formą naszej współpracy może być 1-2 dniowe szkolenie zawierające moduł pracy indywidualnej oparty na „scenkach” z użyciem kamery.

Uczestnicy:

  • poczują co dzieje się gdy dziennikarz wchodzi do ich firmy,
  • dowiedzą się co zrobić przed spotkaniem z reporterem,
  • nauczą się jak udzielać wywiadów.

Zajęcia prowadzi z użyciem interaktywnych metod, takich jak: brain storming, dyskusje moderowane, scenki oparte o realne case studies. Dokonuje analiz materiałów filmowych i zaobserwowanych działań niepożądanych, w relacji dziennikarz-pracownik.
Proponujemy także opracowanie i przeprowadzenie wspólnego szkolenia dla działów obsługi i sprzedaży z naciskiem na zwiększenie współpracy między nimi.

JAKO DODATKOWĄ FORMĘ WSPÓŁPRACY polecamy:

  • opracowanie analizy zwyczajów i zasad obowiązujących w Państwa organizacji, w kwestii rozwiązywania sytuacji kryzysowych
  • przygotowanie rekomendacji postępowania w relacji pracownik-dziennikarz
  • opracowanie nowych procedur dotyczących komunikacji, odpowiadających wymogom i specyfice współczesnych mediów, będących jednocześnie w zgodzie z polityką informacyjną firmy.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE