ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z dr Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Prof. zw. dr hab. Henryk Mruk

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Strategie marketingowe i ich skuteczność
  • Zachowania konsumentów pod kątem tworzenia oferty przedsiębiorstwa w konwencji wygrany - wygrany
  • Ekonomia behawioralna i jej wpływ na skuteczność przedsiębiorstwa
  • Rola przywódcy w tworzeniu i wdrażaniu strategii
  • Budowanie strategii rozwoju biznesu

Profesor zwyczajny w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego na Wydziale Gospodarki Międzynarodowej Uniwersytetu Ekonomicznego  w Poznaniu.

Zainteresowania badawcze  to marketing strategiczny, przywództwo,  badania zachowań konsumentów oraz ekonomia behawioralna. Od 1994 roku swoje zainteresowania badawcze koncentruje także na rynku farmaceutycznym i aptecznym. Opublikował ponad 900 pozycji zwartych i artykułowych z zakresu marketingu, zachowań konsumentów i przywództwa. Wypromował ponad 400 magistrów oraz 28 doktorów.  W 2013 roku otrzymał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za pracę „Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa” – PWN, Warszawa 2012.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE