Mówcy / Eksperci
Grzegorz Furtak
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Pricing - największa dźwignia zysku w firmie
- Psychologia cen – jak klienci postrzegają ceny?
- Skuteczne strategie i taktyki pricingowe
- Skuteczny Pricing B2B
Ekspert w dziedzinie pricingu oraz strategii monetyzacji. Założyciel firmy konsultingowej specjalizującej się w pricingu. W ramach działalności doradczej realizował projekty optymalizacji pricingowej oraz szkolenia pricingowe m.in. dla takich firm jak: Inter Cars, Animex, Michelin, Maspex, Grupa Topex, Investa, PBS Connect, Żabka, Lewiatan.
Praktyk biznesu z 25-letnim doświadczeniem. Przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach tj. Grohe, Podravka, Lekkerland, Raisio. Absolwent programu Executive MBA University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association.
Prelegent w roli eksperta pricingu na licznych kongresach i konferencjach poświęconych zagadnieniom handlu, sprzedaży i marketingu.