Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Ewa Opolska

Język wystąpień:

Polski

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierunku Organizacja i Zarządzanie. Stypendystka rządu kanadyjskiego w programie Master of Business Administration  dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Stażystka L'Institut d'Etudes Politiques (IEP) de Paris w obszarze strategii komunikacji instytucji z otoczeniem. Odbyła staże naukowe w Londynie (Tack Training International) w zakresie marketingu i negocjacji handlowych oraz warsztaty w zakresie budowania wartości firmowych i wdrażania zmian organizacyjnych w Paryżu (Stratelium).

Jest doświadczonym trenerem, prowadzącym zajęcia w dziedzinie zarządzania dla menedżerów. Jako jedna z pierwszych osób w Polsce, na początku lat 90-tych specjalizowała się w szeroko pojętym obszarze ZARZĄDZANIA ZMIANĄ. Tworzy długofalowe projekty rozwojowe dla kadry zarządzającej. Jako konsultant i coach przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany strukturalne i organizacyjne. Realizuje cykle szkoleniowe, wspierające różnorodne cele biznesowe. Jej pasją zawodową jest podkreślanie znaczenia sprawnego wykorzystania narzędzi komunikacji w zarządzaniu ludźmi i procesach wdrażających zmiany organizacyjne.

Stale współpracuje z EY Academy of Business w zakresie prowadzenia szkoleń dla firm w dziedzinie zarządzania. Współpracuje także ze Szkołą Główną Handlową, Wydziałem Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie prowadzenia zajęć na menedżerskich studiach podyplomowych.

Wybrane działania zawodowe:

  • Przeprowadzenie warsztatów w obszarze zarządzania dla kluczowych menedżerów w firmie (m.in. dla Tauron, EuropolGaz, McDonald’s Polska, PSA Finance, BNP Paribas, Poczta Polska, BMW Polska, PFRON, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Elester PKP, Suez Polska, Toyota Motor Poland, Kemira, Orlen Upstream, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie).
  • Stworzenie i realizacja programu warsztatów dla kadry kierowniczej w zakresie zarządzania zmianą organizacyjną (m.in. dla: mBank, Pomorska Spółka Gazownictwa, PGNiG, Nationale Nederlanden, PKO BP S.A., Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Aspecta Życie-Gerling, , BGŻ S.A., Bank Gospodarstwa Krajowego, ZUS, Provident, Warta S.A., BNP Paribas, Grupa SUEZ).
  • Doradztwo organizacyjne i coaching menedżerski w projektach zmian organizacyjnych (dla Suez Polska, Gedeon Richter, mBank, Polska Spółka Gazownictwa, home.pl).
  • Stworzenie i realizacja programu szkoleń doskonalącego komunikację wewnętrzną i współpracę w zespołach (dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, Warta S.A., CBRE, Sephora, Suez Polska, PLAY, Generali, IBM Polska, PKO BP S.A).
  • Stworzenie i realizacja projektu szkoleń, wspierających powstanie sieci dealerskiej Lexus Polska.
  • Realizacja projektu budowania wartości firmowych (dla Lexus Polska, mBank).
  • Stworzenie i realizacja programu szkoleń i systemu certyfikacji w zakresie sprzedaży flotowej (dla Toyota Motor Poland, Hyundai, PolmotAuto).
  • Assessment i coaching dyrektorów handlowych w obszarze zarządzania zespołem sprzedaży (dla BMW Polska, AON Hewitt, Suez Polska).
  • Przeprowadzenie projektu doskonalenia umiejętności w dziedzinie kontaktów z mediami przedstawicieli instytucji wdrażających Europejskiego Funduszu Społecznego (dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego).
  • Przygotowanie zarządów firm i instytucji do tworzenia wizerunku organizacji i kontaktów z mediami (dla m.in.: Kler S.A., GlaxoSmithKline, British Council, GlobeTradeCenter, Neinver Polska, Carrefour, Ministerstwo Finansów, Partner Finansowy, Orlen).
 







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE