Slide Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Bartek Sibiga

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Komunikacja do digital natives - nowe media vs stare (Internet Beta)
  • Tik Tok aplikacja przyszłości czy chwilowa moda?
  • Social Media bez ściemy
  • Twoje miejsce w internecie - social media i odpowiedzialność

Założyciel platformy społecznościowej dla influencerów. Przez lata dominował na rodzimej scenie narciarskiego slopestyle’u zdobywając Mistrzostwo Polski i godnie reprezentując kraj na Mistrzostwach Świata i Europy. Kontuzja kolana skłoniła go do wykorzystania informatycznego wykształcenia i realizacji szalonego pomysłu biznesowego, który okazał się być strzałem w dziesiątkę.
Uwagę ze sportu przekierował na internet i potencjał blogosfery. Dostrzegł potencjał młodych twórców działających w internecie i stworzył pierwszą w Polsce i jedna z pierwszych na świecie platform zrzeszających twórców internetowych z Pokolenia Millenials oraz Pokolenia Z – digital natives wychowanych ze smartfonem w ręku.

Poniżej kilka słów o samej platformie:

DDOB – to platforma społecznościowa zrzeszająca ponad 70 tysięcy twórców internetowych: blogerów, youtuberów, instagramerów, tiktokerów. Dzięki DDOB użytkownicy mogą dotrzeć do szerszego grona odbiorców, pozyskać nowych fanów i wybić się w social mediach. Platforma posiada wyjątkowy system, który umożliwia łączenie twórców z reklamodawcami i realizację kampanii marketingowych. DDOB to też własne media z ponad 400 tys fanów na Youtubie i setkami tysięcy fanów na pozostałych SM. Według brand24 miesięcznie DDOB osiąga ponad 19 mln zasięgu.

DDOB wykorzystuje crowdsourcing w tworzeniu treści (content marketing). Na portalu użytkownicy dodają ponad 4 tysiące artykułów miesięcznie oraz generują 400 tys interakcji na social mediach DDOB. Z potencjału platformy skorzystały już takie marki jak: Samsung, L’Oreal, Allegro, Inglot, Show Room, Garnier, sieć aptek DOZ, Durex, Uczelnia Łazarskiego, DaWanda, Nestle i Coty.
DDOB zostało także docenione i nagrodzone w konkursach. Jest laureatem Startup Adventure (Burda International Polska), European Startup Days (Europejski Kongres Gospodarczy) oraz Start.Up.Press (Grupa Polska Press).







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE