Pogromcy
Koronawirusa
Prof. Krzysztof SIMON i dr Paweł GRZESIOWSKI PROFILAKTYKA. MOTYWACJA.
NAJLEPSZE PRAKTYKI.
TWARDE FAKTY VS. FAKE NEWSY
Zobacz szczegóły
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Arkadiusz Żurek

Język wystąpień:

AngielskiPolski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Sprzedaż 4.0 - bez sprzedaży
  • Wartościowy lider - budowanie autorytetu na wartościach

Trener, konsultant, coach i mówca motywacyjny.
Ma na koncie ponad 15 000 godzin szkoleniowych. Podejmuje się niestandardowych projektów, które dopasowuje do potrzeb klienta. Nawiązuje doskonały kontakt z klientami i Uczestnikami szkoleń. Posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach menedżerskich. Pracował jako dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, marketing, a także HR. Zarządzał i współtworzył spółki. Skutecznie budował zespoły pracowników, tworzył systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Był odpowiedzialny za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z mediami.

Wykształcenie:

  • Dyplom MBA National Louis University in Chicago.
  • Studia pedagogiczne Wyższa Szkoła Filozoficzno-Pedagogiczna w Krakowie.
  • Studiował również dziennikarstwo W Międzynarodowej Szkole Dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
  • Ukończył Szkołę Trenerów MATRIK w Krakowie.
  • Uczestniczył w wielu kursach i szkoleniach z zakresu: zarządzania, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta.

Doświadczenie w zarządzaniu:

  • Branża nowoczesnej edukacji biznesowej – właściciel i twórca wizji oraz strategii.
  • Motoryzacja – VOLVO samochody osobowe – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
  • Branża IT – systemy do sprzedaży on-line – Sales and Marketing Manager.
  • Branża developerska – budowa i sprzedaż ekskluzywnych apartamentów – Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Obszarem jego specjalizacji są: rozwijanie umiejętności przywódczych, budowanie i integrowanie zespołów, zarządzanie zmianą, etyka w biznesie, tworzenie systemów motywacyjnych, obsługa trudnego klienta, radzenie sobie z konfliktami, mediacje, coaching pracowniczy i menedżerski, trudne sytuacje w komunikacji, negocjacje wewnątrz korporacji.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE