Mówcy / Eksperci
Arek Szulczyński
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Świat na rozdrożu - szanse, zagrożenia i dylematy, jakie AI wnosi do świata biznesu i konsumentów
- Kultura gamingu - rzut oka na fenomen gamingu z nieoczywistej perspektywy
- AI w handlu - jak sztuczna inteligencja może zmieniać doświadczenia zakupowe
- Kiedy Hallyu spotyka ACG - fenomen azjatyckiej pop-kulturowej soft power, którą pokochało Pokolenie Z
- Cyfrowa Azja - inspiracje dla projektowania cyfrowych usług i produktów z dalekiego wschodu
- Przyszłość pieniądza - spekulatywne scenariusze płatności przyszłości
- Virtual Influencers i Avatar Economy - cyfrowi idole I partnerzy
- Potencjał Age Tech - fakty i mity na temat relacji Pokolenia Silver z technologią
Tematyką trendów technologicznych i konsumenckich oraz ich wpływu na strategie rozwoju marek zajmuję się w sumie od ponad 24 lat.
Współpomysłodawca, gospodarz i główny prowadzący „Mastercard Brunch” – wyjątkowej konferencji organizowanej dla najważniejszych klientów korporacyjnych Mastercard Polska, poświęconej najistotniejszym zjawiskom kształtującym współczesny biznes.
Wieloletni prelegent konferencji biznesowych. Od 3 lat kurator merytoryczny ścieżki „Marketing & Digital Consumers powered by Mastercard” na konferencji IMPACT.
W swojej pracy zajmował się także projektowaniem doświadczeń użytkowników oraz kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design. Wcześniej przez wiele lat związany był z reklamą i marketingiem.
Wierzy, że usługi i produkty, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie, być dla nich wartościowe i użyteczne.
Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi. I dla biznesu.
Od 14 lat prowadzi prelekcje, warsztaty i szkolenia dla fajnych klientów m.in. Mastercard, mBank, Bank PEKAO, PKO BP, Santander Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska, ING Bank Śląski, Millennium Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa, eService, Grupa BPS, BLIK, AliorBank, ZUS, AmRest, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Bank Pocztowy, Generali, Concordia, T-Mobile Polska, Polpharma, BBC Polska, PGE, Grupa Żywiec czy Discovery Channel.



































