Slide Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Arek Szulczyński

Język wystąpień:

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Świat na rozdrożu - szanse, zagrożenia i dylematy, jakie AI wnosi do świata biznesu i konsumentów
  • Kultura gamingu - rzut oka na fenomen gamingu z nieoczywistej perspektywy
  • AI w handlu - jak sztuczna inteligencja może zmieniać doświadczenia zakupowe
  • Kiedy Hallyu spotyka ACG - fenomen azjatyckiej pop-kulturowej soft power, którą pokochało Pokolenie Z
  • Cyfrowa Azja - inspiracje dla projektowania cyfrowych usług i produktów z dalekiego wschodu
  • Przyszłość pieniądza - spekulatywne scenariusze płatności przyszłości
  • Virtual Influencers i Avatar Economy - cyfrowi idole I partnerzy
  • Potencjał Age Tech - fakty i mity na temat relacji Pokolenia Silver z technologią

Tematyką trendów technologicznych i konsumenckich oraz ich wpływu na strategie rozwoju marek zajmuję się w sumie od ponad 24 lat.

Współpomysłodawca, gospodarz i główny prowadzący „Mastercard Brunch” – wyjątkowej konferencji organizowanej dla najważniejszych klientów korporacyjnych Mastercard Polska, poświęconej najistotniejszym zjawiskom kształtującym współczesny biznes.

Wieloletni prelegent konferencji biznesowych. Od 3 lat kurator merytoryczny ścieżki „Marketing & Digital Consumers powered by Mastercard” na konferencji IMPACT.

W swojej pracy zajmował się także projektowaniem doświadczeń użytkowników oraz kooperatywnym opracowywaniem usług, produktów i ekosystemów biznesowych w metodyce Human-Centered-Design. Wcześniej przez wiele lat związany był z reklamą i marketingiem.

Wierzy, że usługi i produkty, z których korzystamy na co dzień powinny być oparte na głębokim zrozumieniu problemów i potrzeb ludzi. Powinny ułatwiać im życie, być dla nich wartościowe i użyteczne.

Wierzy, że dawanie ludziom owej wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne. I dobre. Dla ludzi. I dla biznesu.
Od 14 lat prowadzi prelekcje, warsztaty i szkolenia dla fajnych klientów m.in. Mastercard, mBank, Bank PEKAO, PKO BP, Santander Bank Polska, BNP Paribas Bank Polska, ING Bank Śląski, Millennium Bank, Spółdzielcza Grupa Bankowa, eService, Grupa BPS, BLIK, AliorBank, ZUS, AmRest, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Bank Pocztowy, Generali, Concordia, T-Mobile Polska, Polpharma, BBC Polska, PGE, Grupa Żywiec czy Discovery Channel.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE