Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Anna Jakubowski

Język wystąpień:

AngielskiPolski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • About Diversity – wykład o różnorodności, jak ją wykorzystać i dlaczego powinniśmy z niej czerpać jak najwięcej
  • Growing Younger – o tym że mimo upływu wieku stajemy nie starzejemy się, pracujemy i rozwijamy się zawodowo, trochę o medycynie, trochę o rozwoju człowieka
  • It’s in Your How – o tym, że nie tylko co robimy, ale jak to robimy ma znaczenie
  • Everything Communicates – że wszystko komunikuje, nie tylko to co mówimy

W swojej pracy na wysokich szczeblach zarządczych pełniła i pełni na co dzień funkcję lidera jako mówca, trener, doradca i mentor, prezentując przy tym świeżą perspektywę, mocno skłaniając do refleksji oraz inspirując w kierunku bardziej humanistycznego podejścia do przywództwa i bardziej zrównoważonego sposobu zarządzania wynikami i sukcesem w organizacji.
Ania przekonuje, że „to co osiągniesz jest ważne, jednak sposób, w jaki to zrobisz, jest daleko ważniejszy. Twój znak firmowy, niczym piętno, najmocniej odciśnie się na zbudowanym przez Ciebie środowisku, kulturze, jaką zaszczepisz i organizacji, którą stworzysz.”
Ania współpracuje z najróżniejszymi organizacjami z całego świata – od Dalekiego po Bliski Wschód, od północnych krańców Europy po samo południe Afryki oraz z odbiorcami z jej macierzystej Ameryki Północnej. Prowadzone przez nią wystąpienia dla leaderów dostarczają jasnych ram działania, które są wypełnione jej osobistymi doświadczeniami i praktycznymi metodami ich zastosowania. Warsztaty “It’s in the HOW” („Chodzi o to, jak”) i “Everything Communicates” („Wszystko niesie ze sobą przekaz”) to tylko niektóre z wystąpień Ani, które pomogą Ci uruchomić nowe pokłady energii na rzecz jeszcze bardziej zaangażowanej organizacji.
Ania czerpie z doświadczeń zdobytych w pracy dla producentów – gigantów dóbr konsumpcyjnych, takich jak Procter & Gamble, Coca-Cola Hellenic Bottling Company czy The Coca-Cola Company. Obecnie pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej banku Millennium.

Będąc z jednej strony ekspertem biznesu Ania czerpie także z wiedzy i doświadczeń spoza świata korporacji, mogąc pochwalić się poważnym zaangażowaniem w działalność niekomercyjną. Udziela się w stowarzyszeniach branżowych na szczeblu zarządczym w ramach programu “świadome przywództwo”.
Jej praktyka i doświadczenie doradczo-mentorskie cieszą się ogromnym powodzeniem w kręgach inicjatyw edukacyjnych, aktywizacji kobiet oraz w sektorze przedsiębiorstw społecznych, jak np. Fundacja Nagrody Hult, społeczność Social Wolves – Zwolnieni z teorii, stowarzyszenie Global Shapers – program Mentor4Starters. Za wkład w rozwój talentów wśród młodych liderów Ania otrzymała w 2016 roku nagrodę “Charyzmatyczna Kobieta – Business and Social Enterprise Award” przyznawaną przez Why Story Polska a w 2011 – nagrodę „World of Difference 100 Award” przyznawaną przez International Alliance for Women(TIAW) za działalność na rzecz aktywizacji i upodmiotawiania kobiet.
Ania ma polskie korzenie, choć urodziła się i wychowała w Kanadzie; ukończyła z wyróżnieniem Wilfrid Laurier University w Ontario w Kanadzie.

 

Anna Jakubowski – working as a Senior Executive, Ania relates her daily leadership practices to the areas of speaking, training, consulting and mentoring. She inspires; bringing a fresh perspective and encouraging self-reflection, to promote a more human approach to leadership, and a more sustainable approach to how organizations deliver their bottom line.

“With a conviction that ‘what’ you achieve is important, ‘how’ you achieve it, makes all the difference. Your leadership legacy will be the environment you create, the culture you instil and the organization you build.”

Ania draws from her experience working for consumer good ‘giants’ Procter & Gamble, Coca-Coca Hellenic Bottling Company and The Coca-Cola Company. She currently serves as a Supervisory Board Member of Bank Millennium S.A.

As a business practitioner, she also draws from learning and experience outside of the ‘corporate walls’, given her extensive community contributions. She is engaged in thought leadership at the Board level with industry associations. As well, a highly sought-after mentor and advisor to educational, empowerment and social enterprise initiatives like the Hult Prize Foundation, Social Wolves – Exempt from Theory, the Global Shapers – Mentor4Starters program. For her contributions to talent development in young leaders she was recognized and awarded in 2016 with a “Charismatic Woman – Business and Social Enterprise Award” from Why Story Polska, and in 2011 with the “World of Difference 100 Award” – from The International Alliance for Women (TIAW) for her contributions to women’s empowerment.
She has connected with diverse organizations and audiences from the Far East to the Middle East, from the northern tip of Europe to the south edges of the African continent, as well as her native North America. Her leadership talks provide a framework, along with personal examples and practical tools to put into action. “It’s in the HOW” and “Everything Communicates” are examples of addresses that put you on the path to a more engaged you, a more engaged organization.







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE