Mówcy / Eksperci
Andrzej Falkowski
Język wystąpień:
WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ
- Struktura marki i jej pozycjonowanie na rynku konkurencji
- Reklama i cena w kształtowaniu zachowań konsumenckich
- Wartość znaku towarowego i jego ochrona
Profesor zwyczajny w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, dyrektor Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS, kierownik Katedry Psychologii Marketingu.
Ekspert sądowy w sprawach znaków towarowych. Współpracuje z kancelariami adwokackimi w dziedzinie ochrony marki na rynku gospodarczym, m.in. dla takich firm jak Maspex, Hortex, Reckitt Benckiser.
Jest członkiem "International Society for Ecological Psychology" oraz "Association for Consumer Research". Był stypendystą Fundacji Fulbrighta. Jest autorem i współautorem kilkudziesięciu artykułów z zakresu psychologii poznawczej i psychologii stosowanej w dziedzinie zachowań konsumenckich, marketingu i reklamy opublikowanych w czasopismach polskich i anglojęzycznych, takich jak Media Psychology, Journal of Political Marketing, Journalism Studies, Advances in Consumer Research, Marketing Letters. Autor i współautor rozdziałów w książkach, m.in.: Television and Politics in Evolving European Democracies (Nova Science), The Sage handbook of political advertising (red. L.L. Kaid i C. Holtz-Bacha; Sage), Encyclopedia of political communication (red. L.L. Kaid i C. Holtz-Bacha; Sage), Routledge handbook of political management (red. D.W. Johnson: Routledge,),Praktyczna psychologia poznawcza: Marketing i reklama (GWP), Psychologia zachowań konsumenckich (współautorstwo z T. Tyszką), Psychologiczne podstawy marketingu (w: Psychologia ekonomiczna, red. T. Tyszka), A Cross-Cultural Theory of Voter Behavior (Haworth, Francis, and Taylor, współautorstwo z W. Cwaliną i B. Newmanem). Jest jednym z redaktorów Handbook of Political Marketing (Sage), a także współredaguje Journal of Political Marketing.