Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Mówcy / Eksperci

Adam Dębowski

Język wystąpień:

Polski

WYBRANE TEMATY / OBSZARY WYSTĄPIEŃ

  • Przywództwo / Motywacja / Sukces
  • Wystąpienia Publiczne / Kreowanie Wizerunku
  • Zmiana / Nowe Wyzwania / Zarządzanie Zmianą

Psycholog biznesu, doradca biznesowy, przedsiębiorca, mediator. Od 2006 specjalizuje się w zarządzaniu i zarządzaniu zmianą. Twórca innowacyjnej koncepcji rozwoju kompetencji przywódczych, zarządzania zmianą i oporem CVP (Change Value Process) oraz rocznego programu rozwoju menadżerów i Liderów CVP Program, Akademii Zarządzania Zmianą i Inner Leadership. Uczy jak uwalniać się od blokad, oporów, które nas ograniczają oraz jak pracując z innymi jako pracownik, menadżer, szef radzić sobie z obawami przed zmianą. Pomaga rozwijać umiejętności komunikacji, negocjacji, słuchania, kontroli emocji, rozwiązywania konfliktów. Wykłada na wyższych uczelniach, szkolił się w USA, UK i Australii. Specjalizuje się w koncepcjach Leadership 3.0, Inner Leadership.

Charakteryzują go silne wartości, łączenie doświadczenia biznesowego jako przedsiębiorca, lider, menadżer z psychologiczną i doradczą pracą. W pracy doradczej przede wszystkim angażuje się jak we własną firmę, w pełni i na 100%, skupia się na tym, aby w jak najkrótszym czasie dać jak najwięcej konkretnych efektów. Nie szkoli, ale wspiera w osiągnięciu konkretnych efektów i zmian. Kluczowe pytanie Adama, które często zadaje innym: Co Cię powstrzymuje? Ile byś osiągnął, gdybyś poradził sobie z tym, co Cię powstrzymuje?

Zapraszany jako ekspert do mediów: TVN, TVP, Polsat, Polskie Radio, Forbes, Gazeta Prawna. Prowadził szkolenia i procesy doradczo-coachingowe dla liderów z takich firm: Orange, Google, Allegro, Alshaya, Smyk, LOT, Dell, P&G, RWE, PGNiG, Mars, GJ, X-Trade Brokers, czy ING.

TEMATY

Lista tematów aktualnych Jak zachować energię i motywację do działania pomimo kryzysu – jak pracować z dobrym nastawieniem, gdy kryzys się przedłuża – od czego zależy odpowiedni poziom motywacji – jak radzić sobie z niepewnością o przyszłość – jak zapanować nad myślami i negatywnymi emocjami – czego można nauczyć się od najlepszych sportowców i aktorów oraz jak tę wiedzę wykorzystać w trudnych czasach – jak myśleć kreatywnie i twórczo pomimo presji i stresu 10 zasad przywództwa i zarządzania w czasach zmian – jaka jest rola menadżera, lidera i przywódcy w zmianie i kryzysie – jak podejmować najtrudniejsze decyzje – jak komunikować do zespołu najtrudniejsze decyzje – jak tworzyć nowe rozwiązania biznesowe i znajdywać swoje szanse pomimo kryzysu – jakie są kluczowe wnioski szefów firm z ostatnich 10 dni (przykłady firm od 3 mln PLN obrotu do 2 mld PLN obrotu).

Zarządzanie strategiczne w czasach kryzysu i zmian według Change Value Process (CVP) — jak podejmować najtrudniejsze decyzje — jak komunikować najtrudniejsze decyzje — jak myśleć strategicznie i szeroko pomimo presji i stresu — rozwój niewidzialnych kompetencji wg CVP — jak nie wpadać w pułapki liderów Budowanie marki i przewagi konkurencyjnej w kryzysie według Change Value Process (CVP) — jak wykorzystywać szanse biznesowe w kryzysie — od czego zależy siła marki — od czego zależy przewaga konkurencyjna — tworzenie nowych lub innowacyjnych rozwiązań — tworzenie Błękitnego Oceanu – czyli nowej niszy bez konkurencji — wypracowywanie praktycznego planu działań

Trening Uważności, Koncentracji i Mindfulness — Tworzenie rytuału porannego — Tworzenie rytmu dnia i tygodnia — Aktywność fizyczna pobudzająca kreatywność oraz koncentrację — Uwalnianie się od negatywnych myśli i emocji — Domowe ćwiczenia pobudzające — Praca z oddechem, która relaksuje lub mobilizuje — Radzenie sobie z przytłoczeniem myśli i pracy Jak zaplanować efektywnie czas z dziećmi w domu — Sposoby na rozmowy z dzieckiem — Pomysły na zabawy — Ustalanie zasad współpracy z rodziną i dziećmi — Tworzenie miejsc do pracy i zabawy — Tworzenie rytmu dnia i tygodnia dla rodziny i dla pracy Self-caring – jak zadbać o siebie w tych czasach — Ponowne zdefiniowanie swoich wartości — Ustalenie priorytetów dnia i tygodnia, aby zadbać o siebie — Trening uważności i Mindfulness — Zarządzanie myślami i emocjami — Spojrzenie na nowo na swoją karierę i plany — Wyjście z pułapek mentalnych, które wypalają

Remote Management – jak efektywnie zarządzać zespołem online — Wprowadzenie i wypracowanie zasad pracy zdalnej — Wprowadzenie i wypracowanie zasad w zespole wirtualnym — Narzędzia do pracy online — Różnice między zarządzaniem offline i online — Prowadzenie rozmów grupowych i indywidualnych online — Eliminowanie ograniczeń w zarządzaniu online — Motywowanie zespołu poprzez online Rola lidera w trakcie kryzysu / Remote Management dla lidera — Definicja roli lidera w kryzysie — Metody zarządzania oporem i zmianą — Etapy kryzysu – jak przewidzieć zachowania pracowników i firmy — Szersze spojrzenie strategiczne – kluczowa rola lidera — Podejmowanie trudnych decyzji w trudnych momentach — Analiza zagrożeń i tworzenie rozwiązań

Sztuka kreatywności i rozwiązywania problemów w czasach zmian — jak pobudzać swoją kreatywność — jak rozwijać kreatywność w zespole — jak tworzyć rozwiązania, gdy wydaje się, że nie ma nadziei — jak rozwijać myślenie szerokie i strategiczne — jak tworzyć kulturę innowacyjności w zespole i w firmie — jak realizować strategie Blue Ocean Sztuka mediacji – jak rozwiązywać konflikty — jak rozmawiać na bardzo drażliwe i delikatne tematy — jak prowadzić spotkanie prowadzące do uspokojenia emocji — jak rozwiązywać konflikty poprzez mediację w biznesie — jak wykorzystywać Chang Value Process w procesie mediacji — jakie zadawać pytania, aby wychodzić z impasu

Przedsiębiorcze myślenie w zespole — czym się różni myślenie etatowe od przedsiębiorczego — jak podejmuje decyzje pracownik, menadżer, a jak przedsiębiorca — jak rozwijać Leadership Mindset — jak rozwijać mentalny IOS – inicjatywę, odpowiedzialność, samodzielność — jak rozwijać 3DO – domykanie, dociskanie, doszlifowanie Motywowanie i wyznaczanie celów — czym różnią się od siebie: inspiracja, motywacja, zaangażowanie — czym różnią się: wyznaczanie celów, a kierunków oraz wizji — jak wyznaczać cele krótko- i długoterminowe — jak budować wizję — jak angażować innych do swojej idei i celów

Zarządzanie czasem i planem — od czego zależy efektywność dnia — jak ustalać priorytety — jak tworzyć plan tygodnia i miesiąca — jak radzić sobie z dystraktorami — jak szybko aktualizować plany — jak działać zwinnie i elastycznie

Lista szerokich programów rozwojowych • Nowoczesne Przywództwo Strategiczne • Zwinne Przywództwo • Zarządzanie zmianą i oporem • Strategiczny innowator • Komunikacja i efektywny zespół • Wdrażanie kultury Agile do działów IT i nie tylko • Większa skuteczność: osobista, zespołu, lidera • Budowanie zaufania i szacunku w biznesie • Różnice międzypokoleniowe a współpraca • Efektywne działanie w świecie zmiany, niepewności, chaosu • Tworzenie przewagi konkurencyjnej w biznesie i sprzedaży • SMIT – Social Media, Internet, Technologie

Program Akademii Innowacji (dla wybranych osób i zarządu) Program jest skupiony wokół odkrywania najnowszych trendów w branży i innych branżach, aby wypracowywać długoterminowe rozwiązania, które gwarantują – przewagę konkurencyjną – nie tylko otwartość na zmiany, ale wyprzedzanie zmian – tworzenie trendów w branży – gwarancję przyciągania najlepszych talentów z branży – kreowanie Customer Experience, czyli doświadczenia klienta oraz Employee Expierence, czyli doświadczenia pracownika, co gwarantuje silną markę na rynku – tworzenie nowych, nieoczywistych źródeł dochodu – wymianę wiedzy w organizacji, która często pozostaje ukryta i niewykorzystana – wdrażanie rozwiązań SMIT (social media, internet, technologie) Forma warsztatów oparta jest o szereg inspiracji z różnych branż, wykłady różnych ekspertów oraz facylitację grupową, czyli pracę w grupie skupioną na wypracowywaniu rozwiązań dzięki doświadczeniu uczestników.

SMIT – Social Media, Internet, Technologie Innowacyjny program, którego celem jest – rozwinięcie sztuki korzystania z social mediów, internetu i technologii w działach sprzedaży, HR, a nawet zarządu, aby uzyskiwać lepsze wyniki sprzedaży i rekrutacji – „odtetryczenie” tej części organizacji, która „zastała się w myśleniu”, zamknęła się na nowości, rozwój – zintegrowanie pracowników poprzez wspólny rozwój swojej obecności w social mediach nie jako „korpo”, ale jako żywy człowiek – pokonanie oporu przed używaniem nowych technologii i social media i byciem influencerem

Projekt: „Wspólny kierunek” (dla wszystkich) Celem tego projektu jest we współpracy z HR i zarządem stworzyć wspólne i spójne postrzeganie firmy oraz wzmocnić relacje, które już są dobre, ale wymagają dbania i uspójnienia na wszystkich poziomach organizacji. Ważne jest, aby wszyscy identyfikowali się z misją, wizją firmy oraz czuli zaangażowanie w jeden, precyzyjny, jasny kierunek firmy. Dzięki temu każdy warsztat dla pracowników, kierowników będzie miał jasny cel i sens. Celem jest także identyfikacja niuansów, problemów, wyzwań na różnych poziomach organizacji i podzielenie się wynikami ze wszystkimi pracownikami. Istotą jest także uspójnienie zmian ważnych dla zarządu oraz kluczowych dla pracowników. Pozwoli to na zwiększenie zaangażowania pracowników oraz poprawienie współpracy w zespołach i między działami, a także lepsze rozumienie przełożonych i zarządu.

Projekt: „Wspólny kierunek” (dla wszystkich) Dokładna forma realizacji tego projektu byłaby do ustalenia, ale główne elementy to: 1. Przeprowadzenie z zarządem warsztatu, który ma określić misję, wizję i wartości firmy oraz ocenić kluczowe obszary organizacji, o które w następnych krokach będą pytani pracownicy. 2. Przeprowadzenie ankiety wśród wszystkich pracowników, która badałaby ocenę przez pracowników takich aspektów jak: komunikacja wewnątrz zespołu, komunikacja międzydziałowa, główne trudności i problemy, oczekiwania, pomysły na rozwiązania. 3. Publikacja wyników ankiety w taki sposób, aby pracownicy czuli, że są słuchani i faktycznie mogą wpłynąć na organizację. 4. Umiejętne zaangażowanie związków zawodowych w proces rozwoju firmy.

Projekt: „Wspólny kierunek” (dla wszystkich) 5. Wyjazdy integracyjne wzmacniające współpracę i podczas nich warsztaty omawiające rozwiązania, które wypływają z wyników ankiety. 6. Systematyczne spotkania mające na celu na bieżąco weryfikowanie obaw, wątpliwości oraz rozwiązań. 7. Wdrożenie Akademii Komunikacji, Akademii Lidera, Akademii Zarządzania Zmianą. 8. Wdrożenie Akademii Mentoringu 9. Wdrożenie Akademii Innowacji

Program Akademii Komunikacji (dla pracowników) Celem Akademii jest poprawienie komunikacji pracowników z pracownikami oraz z przełożonymi. A także usprawnienie przepływu informacji, większe docenienie miejsca pracy i wzrost zaangażowania i motywacji. Główne elementy programu: – Czym jest komunikacja vs zwykłe mówienie – Sztuka zadawania pytań a sztuka mówienia – Zarządzanie emocjami w trudnych sytuacjach – Unikanie konfliktów w tematach trudnych – Wychodzenie z konfliktów – Zasady komunikacji m.in. komunikat wysłany nie równa się odebranemu – Podstawy profili osobowości jako źródło zrozumienia różnic międzyludzkich – Usprawnianie komunikacji w dziale – Usprawnienie komunikacji między działami Każdy dzień to połączenie inspirującej wiedzy z ćwiczeniami, dyskusjami skupiony na realnych rozwiązaniach. Warsztaty są dopasowane do potrzeb zarządu, przełożonych oraz uczestników warsztatów, które są określane w wyniku rozmów oraz ankiety online.

(Dla handlowców i menadżerów) Celem Akademii jest zwiększenie sprzedaży działów sprzedaży, podniesienie kompetencji sprzedażowych oraz obsługi klientów, wypracowanie postaw i mentalności, które będą systematycznie rozwijały wyniki sprzedażowe i kontaktu z klientami. Główne elementy programu: – Sprzedaż 1.0, 2.0, 3.0 – Złote Zasady handlowca – Jak radzić sobie z oporem klientów – Jak wykorzystać marketingu i PR we własnej sprzedaży – Jak sprzedawać poprzez pytania lub przekonywanie – Jak łączyć patrzenie na liczby z budowaniem relacji – Jak dopasować się do różnych typów klientów – zrozumieć jakich mamy klientów i jak do nich docierać – Jak przekonywać klienta pomimo wyższej ceny – Jak radzić sobie z trudnymi, “marudzącymi” klientami – Jak więcej słuchać, mniej mówić do jednych klientów, a do innych umieć mówić tak, aby szybko przekonać do swojej oferty – Jak rozwinąć metody kontroli emocji i opanowania w sytuacjach trudnych – Jak wydobyć kluczowe, unikalne cechy, które wzmocnią osobistą charyzmę – Jak wypracować osobisty system pracy, który wpłynie na konsekwencje i systematyczność – Jak wzmocnić pewność siebie – Jak poprawić kluczowe procesy i doprecyzować cele

Program Akademii Lidera (dla menadżerów) Celem programu jest wzrost świadomości najnowszych trendów w zarządzaniu, wzrost kompetencji komunikacyjnych oraz rozwój własny jako lidera i człowieka. Dzięki temu organizacja zyskuje bardziej pewnych siebie menadżerów, którzy samodzielnie potrafią realizować założenia strategiczne firmy w szybszy i efektywniejszy sposób Główne elementy programu – Komunikacja jako klucz do efektywności – Rozwój IOS pracowników – jak sprawiać, aby pracownicy mieli więcej Inicjatywy, Odpowiedzialności i Samodzielności – Zwiększyć zdolność zarządzania osobowościami „trudnymi”, ciężkimi do zrozumienia i zarządzania – Sztuka prowadzenia rozmów opartych o dialog – Źródła konfliktów i problemów komunikacyjnych – Pułapki Liderów – Rozwiązywanie konfliktów w zespole poprzez słuchanie i zadawanie pytanie – Sztuka negocjacji i mediacji ze związkami zawodowymi – Sztuka pokonywania oporu

Program Akademii Lidera (dla kierowników i menadżerów) – Komunikacja między działami – Sztuka prowadzenia trudnych oraz kreatywnych spotkań – Usprawniania przepływu komunikacji i informacji w dziale i między działami – Piramida efektywności jako inspiracja do efektywnej komunikacji – Inteligencja emocjonalna liderów – czym jest i jak ją rozwijać – Integralne zarządzanie – różne style zarządzania a efektywność organizacji (coachingowe, partycypacyjne, dyrektywne, mentorskie, przedsiębiorcze) – Coachingowe elementy w zarządzaniu – plusy, minusy i praktyka – przekazywanie informacji zwrotnej – sztuka zadawania pytań – uważność i słuchanie – Inner Leadership – osobisty rozwój swojej osobowości, cech, świadomości, jako główne źródło automotywacji i motywowania pracowników – Podstawy zarządzania zmianą, komunikowanie zmian

Program Akademii Zarządzania Zmianą (dla dyrektorów wyższego szczebla i zarządu) Innowacyjny program realizowany poprzez unikalną metodologię i filozofię zarządzania zmianą Change Value Process. Program koncentruje się wypracowaniu większej skuteczności zarządzania firmą, ludźmi, zmianą oraz wypracowaniu większych zysków To praktyczna psychologia biznesu połączona z twardymi strategicznymi rozwiązaniami. Cele: ● poznać metody pracy z oporem, niechęcią ludzi ● zwiększyć zdolność zarządzania osobowościami „trudnymi”, ciężkimi do zrozumienia i zarządzania ● skuteczne prowadzenie spotkań i szybsze docieranie do osób, które nas nie rozumieją ● tworzenie spójnej strategii w szybszym tempie i jasne komunikowanie w dół organizacji ● budowanie postaw wśród podwładnych i otwartości na zmianę ● rozwój Inner Leadership – czyli zwiększenie jasności decyzji, pewności siebie i spokoju wewnętrzne w zmienności biznesowej każdego dnia ● zwiększenie charyzmy liderów ● budowanie zaangażowania i lojalności wśród pracowników ● budowanie szacunku i zaufania zarządu i menadżerów ● nowoczesne trendy w zarządzaniu ludźmi i zarządzaniu strategicznym

Program Akademii Mentoringu (dla wybranych osób) Program skupiony na przygotowaniu Mentorów wewnątrz organizacji, którzy będą dzielić się doświadczeniem z młodymi osobami lub osobami, które w danym momencie wymagają wsparcia w rozwoju, zmianie. Cele: • określenie formuły programu: 1. Klasyczny Mentoring 2. Peer Mentoring, 3. Youth Mentoring • przygotowanie wybranych pracowników do roli Mentora • wybranie talentów w organizacji, tzw. Mentee (uczniów) • przygotowanie Mentee do roli uczniów i do programu mentoringowego • połączenie talentów z mentorami • rozwój talentów poprzez spotkania z mentorem raz w miesiącu w celu dzielenia się doświadczeniem • podsumowanie programu mentoringu i przygotowanie do 2 edycji programu w kolejnym roku







Najczęściej wyszukiwani

786952 odsłon
722097 odsłon
691701 odsłon
690630 odsłon
686209 odsłon

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE