Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Leonardo – cross team building

Zapraszamy do udziału w grze, która pokazuje znaczenie wysiłku każdego zespołu dla osiągania wspólnego celu. Projekt pozwala doskonalić umiejętności zespołu a jednocześnie stanowi dynamiczne i angażujące wyzwanie dla każdego z uczestników. W trakcie gry uczestnicy w podziale na zespoły wykonują sekwencję różnorodnych zadań. Mechanika gry skłania uczestników do współdziałania w zespołach oraz pomiędzy nimi – przy każdym z zadań zespół spotyka się z innym zespołem.

Przykładowe zadania:

SAMOTNIK – planowanie strategiczne

Grupa podejmuje wyzwanie – ma osiągnąć jak najlepszy wynik w grze planszowej. Dodatkową trudnością jest zakaz komunikacji werbalnej. Uczestnicy podejmują decyzje o kolejnych ruchach porozumiewając się wyłącznie za pomocą gestów. Zadanie pokazuje znaczenie komunikacji i zaangażowania wszystkich dla skutecznego rozwiązywania problemów.

RING – efektywna współpraca

Uczestnicy pokonują tor przeszkód, transportując delikatny przedmiot za pomocą urządzenia sterowanego na raz przez wszystkich. Powodzenie zależy od koordynacji działań zespołu. Zadanie pozwala zaobserwować efektywność komunikacji i sposobu koordynacji pracy zespołu.

CHIŃSKI MUR – skuteczna komunikacja w zespole

Uczestnicy podzieleni na dwie podgrupy przekazują sobie nawzajem złożone informacje. Każda podgrupa ma swoją konstrukcję, której kształt nie jest znany drugiej stronie. Podgrupy odtwarzają wzajemnie swoje konstrukcje opierając się na dwukierunkowej wymianie informacji. Zadanie wymaga wypracowania strategii przekazywania danych zarówno w zespołach jak i między nimi.

Spektakularny finał:

Zadanie finałowe to happening malarski. Uczestnicy, posługując się wielkimi pędzlami sterowanymi linami, wspólnie malują hasło wybrane przez Zamawiającego, podsumowujące przesłanie ważne z punktu widzenia organizacji. Dzięki świetnej koordynacji, wyćwiczonej przy poprzednich zadaniach, robią to perfekcyjnie.

Na koniec wykonywane jest zdjęcie wszystkich uczestników przy namalowanym wspólnie haśle.

Cele:

  • doświadczenie współpracy w różnych wyzwaniach
  • integracja uczestników
  • pogłębienie nieformalnych relacji,
  • doświadczenie pozytywnych emocji, jakie wyzwalają się podczas pracy zespołowej

 

Forma: w sali lub terenie
Czas: około 2,5 – 3 godziny
Trenerzy: projekt obsługuje 4 trenerów
Liczba uczestników: od 12 do 1000 osób







DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE