Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Radosław Pyffel

Prezes Centrum Studiów Polska-Azja, think tanku zajmującego się sprawami Azji, współpracującego z biznesem, uczelniami wyższymi, instytucjami publicznymi i mediami (w kraju i zagranicą). Poza działalnością ekspercką CSPA ściśle współpracuję z polskim biznesem, organizując misje branżowe, świadcząc usługi konsultingowe i prowadząc projekty na terenie krajów azjatyckich w tym głównie Chin.

Wykładowca przedmiotów związanych z Chinami (współczesne Chiny, chińska kultura biznesu) na wielu szkołach wyższych i uniwersytetach.

W Chinach i na Tajwanie spędził kilka lat (od 1999 roku) studiując na Uniwersytecie Suna Yat Sena w Kantonie i Uniwersytecie Pekińskim. Po studiach rozpoczął pracę jako przedstawiciel polskich firm w Chinach i na Dalekim Wschodzie. Nadzorował wiele projektów, brał udział w delegacjach w różne rejony Chin. Odwiedził kilkaset fabryk i wysłał do Europy kilkadziesiąt kontenerów chińskiego towaru.

Obecnie prowadzi w Chinach (dokąd wyjeżdża 3-4 razy do roku) kilka projektów związanych z branżą edukacyjną i rolno-przemysłową.

Jest częstym komentatorem wydarzeń chińskich w polskich mediach, oraz autorem artykułów i reportaży z zakresu tematyki biznesowej, a także książki pt. „Chiny w roku olimpiady”, a wkrótce we współpracy z Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych ( PAIiIZ) i programu Go China „Polskiego przewodnika po chińskim biznesie” pierwszej tego typu publikacji poświęconej polskiemu biznesowi w Chinach i konkretnym przypadkom polskich firm.

Od 2005 roku reprezentant i przedstawiciel polskich firm na rynku chińskim, prowadzi szkolenia dotyczące chińskiej kultury biznesu i działalności biznesowej na rynku chińskich dla polskich menadżerów i przedsiębiorców, będących połączeniem doświadczeń zdobytych w wyniku praktycznej działalności na rynku chińskim, ale także doświadczeń które zdobył jako wykładowca i trener. Autor kilkuset artykułów naukowych i publicystycznych ( m in: Rzeczpospolita, Polska The Times, Newsweek, Wprost), a także eksperckich opracowań dotyczących m in chińskiej gospodarki, praktyki prowadzenia biznesu w Chinach.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE