Michał Kanarkiewicz Strategie szachowe Mistrzów
w biznesie Powerspeech
+ symultana szachowa
ARTUR B. CHMIELEWSKI naukowiec, konstruktor sond kosmicznych,
syn Papcio Chmiela
Opowie o:
Jak funkcjonuje NASA? Realizacja trudnych projektów
Technologia teraz i w przyszłości
Jak budować zespoły bardziej efektywne?
Bazy na Księżycu i Marsie
Tylko u nas!
Szkolenia/doradztwo/coaching z prof. Markiem Kochanem - Komunikacja kryzysowa
- Wystąpienia live + prezentacje ze slajdami
- Storytelling w zarządzaniu i komunikacji
- Kreowanie dobrego wizerunku
- Erystyka w mediach i kontakcie live
- Perswazja
- Autoprezentacja, wystąpienia w mediach
- Debaty, panele
Video MP4 Zobacz szczegóły volume_off Włącz dźwięk Video YT

Trenerzy

Marta Łukawska-Daruk

Doświadczony manager i prekursor w dziedzinie Customer Exprience na polskim rynku. Jej doświadczenie obejmuje zarówno pracę korporacjach (Bank Millennium, Deutsche Bank czy marka Play) jak również doradztwo firmom w zakresie CX w wielu branżach. W ramach stworzonej przez nią firmy CustomerMatters prowadziła lub współprowadziła projekty i szkolenia między innymi dla takich marek jak: Axa, PZU, Eurobank, Pracuj.pl, Škoda, MediaMarkt, Carrefour, mBank,  Dom Development czy Orange.

Współinicjator grupy CX Influencers, która ma za zadanie skupić rozproszone środowisko profesjonalistów CX w Polsce i zapewnić wymianę wiedzy i doświadczeń. Od kilku lat aktywny prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach firmowych, gdzie inspiruje, motywuje i pokazuje jak można rozwijać biznes uwzględniając perspektywę klienta i dlaczego to się wszystkim opłaca.

Proponowany zakres tematyczny wykładów:

  • Czym są doświadczenia klienta i co możemy stracić w biznesie nie dbając o nie?
  • Oczekiwania klientów wczoraj, dziś i jutro.
  • Wpływ technologii na oczekiwania i zachowania zakupowe klientów.
  • Czego oczekują dziś klienci od miejsc zakupu – new retail.
  • Jak dostosować organizację, aby dostarczała dobre doświadczenia klientom? Luka percepcji.
  • Czy Customer Experience to usuwanie wszystkich problemów klienckich, czy droga do szukania dodatkowych dźwigni sprzedaży i lojalizacji klienta?
  • Jak nowoczesne technologie kształtują zachowania konsumentów?
  • W czym Customer Experience może pomóc – o narzędziach i mierzeniu doświadczeń?
  • Voice of Customer – co to znaczy zbierać głos klienta i czy na tym koniec
  • Komunikacja uwzględniająca percepcję klienta – o tym co i jak mówić i pisać, aby odpowiadać na potrzeby klienta, a nie na jego pytania.

DZIĘKUJEMY ZA ZAUFANIE